HobbyKing Turnigy 9XR... ... statia poporului
#361
Postat 23 January 2013 - 08:50 AM
This battery is designed exclusively for the New Turnigy 9XR radio system.
The pack has both over charge / discharge protection and over current protection built right into the battery, this adds significant safety to the 9xr system.
http://www.hobbyking...&utm_source=EDM
#362
Postat 23 January 2013 - 08:59 AM
Nu exista prea multe informatii despre cum se incarca.
La ce ar servi toate acele protectii daca s-ar incarca la un charger normal ?
Daca nu se incarca la un charger normal, atunci cum, in statie ? In ce fel ?
Etc, etc...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 23 January 2013 - 09:00 AM
#363
Postat 23 January 2013 - 09:21 AM
Switch-urile folosite au fost acestea:
http://www.ebay.com/...T-/150971842919
As avea de adaugat un mic panseu inainte de a posta corul de bocitoare care ne caineaza pe tema "cat dai, atata statie ai..."
Incercati sa intelegeti ca pentru unii bagatul surubelnitei in statie face parte din hobby, si ar fi fost o dezamagire crunta ca 9XR sa fie o statie perfect, la care sa nu mai fie nimic de imbunatatit. Tocmai din acest motiv aceste statii sunt preferate, pentru ca daca e sa strici ceva, strici de 50$, nu de sute... Iar intr-o statie de sute de $ nici nu prea iti vine sa bagi surubelnita, nu mai are nici un haz.
#364
Postat 23 January 2013 - 10:03 AM
Poti sa o incarci cu un charger fara balansare, ii torni 12.6v pe mufa de iesire (pe care o legi la mufa de incarcare a statiei si te bagi pe acolo ca sa nu mai deschizi statia) si face ea restul. Doar sper ca electronica din baterie face si balansarea.
Teoretic poti sa torni si un pic mai mult, ca are "Charge cut off: 12.6v"
Practic e lipo, ar trebui prima data testat pe masa cu voltmetru pe fiecare celula daca stie sa se balanseze singura
#365
Postat 23 January 2013 - 10:35 AM
"ii torni 12.6v pe mufa de iesire (pe care o legi la mufa de incarcare a statiei..."
Cum? sa vad film pe youtube :)
#366
Postat 23 January 2013 - 10:57 AM
renatoa, la 23 January 2013 - 09:21 AM, a spus:
Incercati sa intelegeti ca pentru unii bagatul surubelnitei in statie face parte din hobby, si ar fi fost o dezamagire crunta ca 9XR sa fie o statie perfect, la care sa nu mai fie nimic de imbunatatit. Tocmai din acest motiv aceste statii sunt preferate, pentru ca daca e sa strici ceva, strici de 50$, nu de sute... Iar intr-o statie de sute de $ nici nu prea iti vine sa bagi surubelnita, nu mai are nici un haz.
...intrutotul deacord, cu un amendament, cu statia asta bricolata sa pilotezi un model care nu trece de 50$, ca daca-ti moare statia cand modelul ( ce-o fi el avion, elicopter, quadro, hexa, octo etc.) e in aer si-l trantesti de pamant sa nu te doara ficatul vreo trei saptamani.
Si cred ca nici asa nu e bine, ca daca sumezi costurile celor doua....
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 23 January 2013 - 11:00 AM
#367
Postat 23 January 2013 - 11:17 AM
OldMann, la 23 January 2013 - 10:57 AM, a spus:
Si cred ca nici asa nu e bine, ca daca sumezi costurile celor doua....
eu am bagat surubelnita la greu in 9x-ul meu, si am modificat-o la greu dupa placul meu si de cand o am nu am busit nici un model din cauza statiei, am modul frsky pe ea si merge impecabil, la fel si cu modulul ei original.
---------------------------------
Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
---------------------------------
Tx: Turnigy 9X
----------------------------------------------
#368
Postat 23 January 2013 - 01:01 PM
renatoa, la 23 January 2013 - 09:21 AM, a spus:
As avea de adaugat un mic panseu inainte de a posta corul de bocitoare care ne caineaza
.... mrrrrrrrrrrr ....
nu te potolesti ... si zici ca are lumea ceva cu tine .. vezi ca ai rams dator si la Hott cu un raspuns sau o recunostere a greselii .. incep sa ii dau dreptate lui Stignas chestia cu recunoscutul .. UAV, FPV, OPEN NeOpen, MK-ul si pe aripile vantului cu Humphrey Bogart .. etc
( sa mai spuna colegul SerjuRo cum ca aia .. se iau de ailalti ... stie dansul care de care cu care pe care .. complicat si neadevarat )
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 23 January 2013 - 01:03 PM
#369
Postat 23 January 2013 - 01:13 PM
Eu am de gand doar sa iau de pe acest topic info utile pro si contra, nu am de gand sa intru in caruselul sau taifun-ul sau miscarile anti....care se nascura p'acilea........=@
Pana acum imi este clar, raman la 9x .....pana......nu stiu cand........
Spor !
#370
Postat 23 January 2013 - 01:20 PM
Aceasta postare a fost editata de emilemir: 23 January 2013 - 01:20 PM
#371
Postat 23 January 2013 - 01:31 PM
De exemplu in cazul lui renatoa, pe care-l cunosc treaba cu umblatu' in statie merge de minune. Marea lui pasiune este electronica si incerca sa evolueze tot ce prinde pana la o solutie multumitioare, pentru el. Beneficiul lui este inzecit pentru ca utilizeaza foarte multe dintre informatiile culese in timpul studiului, ulterior in profesie.Sa nu mire pe nimeni ca si-a achizitionat mai multe statii, de-a lungul timpului, de la mai multi producatori, chiar de top numai pentru a le desface si a le face, sa zicem , un scurt review.
Am urmarit polemicile de pe aici si nu ma pot pronunta pro sau contra pentru ca sunt doar un utilizator de statie.
Nu doresc sa fie o axioma pentru nimeni ca cele mai bune branduri sunt cele pe care le utilizez eu. Nu o fac si ar fi o greseala.
Dar in acelasi timp, nu neaparat ca sunt un conservator, nu as utiliza statiile despre care se face vorbire nici in ruptul capului si i-am spus-o si lui renatoa. Mie unul nu imi prezinta nici o incredere. M-am uitat si la switch-uri si la altele. Am aruncat un ochi si inauntru, pare un pic cam la nivelul casei pionerilor. Dar ma rog sunt doar un profan...
Cred totusi ca ar trebui sa privim mult mai relaxati exprimarile de opinie ale tuturor coforumistilor, sa nu punem atata naduf in thread-uri.
Ce dreaq mai baieti, fiti si voi mai concilianti.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#372
Postat 23 January 2013 - 01:37 PM
colegul SerjuRo pentru care am toata stima a facut afirmatia ca cei cu statii scumpe se iau , ii umilesc, ii desconsidera pe
cei care vor altceva .. TOTAL FALS din pacate .. eventualele raspunsuri mai taioase au venit in urma afirmatiilor de mai sus
promovate prin toate canalele forumului .. adica una peste alta sub o forma mai directa sau mai voalata cei cu statii scumpe sunt niste idioti , mai nou .. cor de bocitoare .. etc .. daci maraiala a venit dupa ...
Despre hepatita , pancreatita si alte boli inchipuite nu am ce comenta .. decat .. doamne fereste caci nu e bine nici macar sa gandesti raul cuiva !
Mai sunt cateva topice diferite unde .. iar nu pot intelege decat ca pe un complex pana la urma .. se da sistematic cu batul prin gard la adresa celor cu statii scumpe ... daca 200- 300 - 400 euro o fi chiar asa scump incat sa compari aberant cu un Rolls ce draq sa mai zic de unii care au masini de 100.000 euro sau ceasuri de 40.000 euro sau Jet-uri de peste 10.000 Euro bucata ... dar ...
Oricum .. de cate ori se va mai da cu batul fara provocare .. o sa il atentionez si pe colegul SerjuRo ...
#373
Postat 23 January 2013 - 01:50 PM
De exemplu renatoa a achizitionat statii de firma la bani, la preturi OK, unele noi altele SH pentru a le studia si diferentia cumva.
Nu intru in detalii pentru ca nu stiu ce a scris la acest capitol.
Cred ca sunt foarte putini cei care fac o fita din faptul ca au statii mai scumpe si pot fi identificati foarte repede din ceea ce scriu.
Mai este o categorie de insi care doresc sa zboare cu tot dinadinsul dar nu au fost indrumati sau nu au resursele necesare sa-si achizitioneze unele mai scumpe. Astia ar inclina balanta in cealalta directie.
Categoria de mijloc este cea mai periculoasa si anume cei care isi baga ghiarele in orice ieftinatura sau vechitura crezand ca vor face un produs de top. Sunt cu atat mai periculosi acestia din urma cu cat nici nu stapanesc prea bine ce este inauntrul unei statii.
Eu nu cred ca tot ceea ce este scump/foarte scump este si foarte bun dar cu siguranta ceva ce este foarte ieftin este si OK.
Partea de circuite dedicate este cam aceeasi, nu isi permite nimeni sa mai faca dedicate custom. Cred ca pretul vine de la manopera, si restul hard-ware-ului. Uitat-va la carcase, la cum se misca pinii prin statiile ieftine, calitatea switc-urilor si a potentiometrilor.
Parerea mea!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#374
Postat 23 January 2013 - 02:03 PM
Legat de afirmatia mea cum ca unii ( nu toti probabil) dintre cei care au statii scumpe se uita de sus cu superioritate si au si atitudini condescendenta fata de cei care au cumparat statii ieftine, MI-O MENTIN.
Nu inteleg de ce acestia nu se limiteaza sa isi zboare modelele cu statiile pe care s-i le-au permis si se baga si in ciorba altora.
Eu chiar sunt multumit cu ce stii am si am invatat sa ma descurc cu ele. Nu am nici o problema cu cei care au 14mz, 12x sau alte statii cu pretentii.
Nu inteleg( si nici nu doresc) afirmatia ,,Oricum .. de cate ori se va mai da cu batul fara provocare .. o sa il atentionez si pe colegul SerjuRo ... " . RD, daca nici acum nu am transmis un mesaj clar de non-combat si stima reciproca, om povesti mai multe cand ne-om vedea pe la vreo intalnire si discutam intre 4 ochi, cu bate, atentionari, etc.........
#375
Postat 23 January 2013 - 02:30 PM
SerjuRO, la 23 January 2013 - 02:03 PM, a spus:
..................
Nu inteleg de ce acestia nu se limiteaza sa isi zboare modelele cu statiile pe care s-i le-au permis si se baga si in ciorba altora.
Am inteles ... nu am sa va mai atenionez in acest caz si ... mii de scuze ...
Trebuie ca cei cu statii scumpe sa poata fi facuti in tot felul fara ca ei sa fi avut vre-o interventie inainte .. e ca si cum mergand pe strada ii arunci shaorma pe piept unui trecator doar ca asa ca vrei tu ... iar acestia " sa nu se bage in ciorba altora " ..
Tare misto logica asta ... dar o sa o respectam ca de .. poate e ciorba din vaca de Kobe si .. trebuie savurata ..
#376
Postat 23 January 2013 - 02:45 PM
Aprecierile facute de mine in acest topic NU trebuiesc luate personal de catre membri acestui forum intrucat nu sunt facute in aceasta maniera. Nu as avea cum sa fac afirmatii tintite catre vreun user intrucat pe putin dintre voi ii stiu personal si cu atat mai putin nu va cunosc felul de a fi si dotarile modelistice... Daca totusi vreunul dintre user o ia in nume personal, este vina LUI ca se auto-invita intr-o anume categorie.
Again, haideti sa ne limitam la postari ON-topic si alte discutii sa le avem pe privat sau intre 4 ochi, cum va suna ? Lansez o provocare , un last call to fairplay...
Va pup si calmati-va, lucrati ce aveti prin casa , nu mai stati cu ochii in ecrane, ca stii ce ziceau parintii cand eram mici.........strica ochii.....@!
#377
Postat 23 January 2013 - 03:07 PM
Aceasta postare a fost editata de EBA: 23 January 2013 - 03:09 PM
#378
Postat 23 January 2013 - 04:41 PM
renatoa, la 23 January 2013 - 09:21 AM, a spus:
Daca nu mesteresti la modele nu esti considerat modelist adevarat. Dar statia nu se ia in considerare, aia trebuie musai sa o iei de-a gata, altfel esti considerat carpaci. Sigur nu stii ce faci acolo si o sa iasa prost mai devreme sau mai tarziu. :rolleyes:
EBA, la 23 January 2013 - 03:07 PM, a spus:
Cred ca depinde mult de materialul exact al pastilei, pentru ca eu am avut o experienta proasta cu telecomanda tv.
#379
Postat 23 January 2013 - 07:24 PM
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 23 January 2013 - 07:25 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#380
Postat 23 January 2013 - 10:43 PM
GigiGL, la 23 January 2013 - 07:24 PM, a spus:
Ai dreptate, dar Trabantul era facut de nemti!
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#381
Postat 24 January 2013 - 04:53 AM
MLGore, la 23 January 2013 - 10:43 PM, a spus:
Da, dar nemti COMUNISTI - DDR, unde stilul rusesc isi pusese serios amprenta! Iar 9X si 9XR de chinezi CAPITALISTI - Hong Kong! Diferenta asta nu a luat-o nimeni in seama, dar este enorma in multe privinte. Oricum ar fi privite lucrurile ieftine de pe HK, sunt mult mai bune si fiabile prin comparatie cu lucrurile din bazarul chinezesc facute in China continentala comunista, pentru ca in Hong Kong exista deja o traditie in privinta calitatii, impusa inca din timpul cand nu facea parte din China mare. Dupa lucrurile japoneze, le preferam pe cele din Hong Kong si Taiwan daca va mai amintiti, chiar daca nu erau la fel de bune.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#382
Postat 24 January 2013 - 07:03 AM
GigiGL, la 23 January 2013 - 07:24 PM, a spus:
asta ca sa va prindeti si voi de treaba cu mrrrrrrr ca vad ca nu va prindeti de prea multe - nici ca nu are nimeni nimic cu statiile voastre, nici ca nu cei cu "scumpeturi" au inceput si multe altele .. mai "pichinezilor" .. asta ca o gluma ce o regasiti si in video clip !
#383
Postat 24 January 2013 - 08:40 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#384
Postat 24 January 2013 - 08:52 AM
Cat despre competitii, a participat la MULTE, chiar si pe plan intern............Si dupa 1989 a participat la competiii, cititi aici CUPA
Resursa motorului era extrem de variata in functie de stilul de conducere, putea fi maxim 25.000km la unii, care nu faceau amestecul benzina-ulei corect, la cei care subturau motorasul si la cei care foloseau eronat frana de motor, cand ungerea devenea insuficienta datorita faptului ca motorul isi tragea amestecul carburant doar prin jiclorul de ralantiu, ceea ce insemna o cantitate prea mica pt turatia respectiva....
Spor !
#385
Postat 24 January 2013 - 09:03 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#386
Postat 24 January 2013 - 09:25 AM
Legat de baleiere, uite aici :
,,Dupa inchiderea fantei de admisie, datorita coborarii pistonului in cilindru si miscarii volumului total, are loc o usoara comprimare a amestecului din carter. Inaintea ajungerii pistonului in PMI, partea superioara a acestuia deschide fanta de evacuare, eliberand gazele arse. Deplasarea in continuare a pistonului determina deschiderea fantei camerei de transfer, iar diferenta de presiune dintre carter si cilindru provoaca trecerea amestecului din carter, in cilindru. In timpul circulatiei prin carter a amestecului de benzina, aer si ulei, se asigura ungerea atat a pistonului si boltului acestuia, cat si a intregului sistem biela-manivela. Motoarele cu acest tip de alimentare si ungere, se numesc motoare cu baleiaj prin carter." citat de aici Baleierea
Legat de mecanismul din viteza a 4a, ar fi fost bine sa il foloseasca toata lumea, asa nu s-ar fi distrus motoare........
#387
Postat 24 January 2013 - 09:55 AM
#388
Postat 24 January 2013 - 09:59 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#389
Postat 24 January 2013 - 10:07 AM
#390
Postat 24 January 2013 - 10:24 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.