Inca un incepator in ale driftului ajutor in alegerea modelului
#91
Postat 27 January 2013 - 10:48 AM
Brushed (cu perii)-ieftin, motoarele cu timpul se duc, este ok in varianta pt drift, dar cu motor de 20T,sprint-ul nou vine cu 15T.20T inseamna cuplu mai mare,15T viteza mai mare
Brushless (fara perii)-mai scump, fara intretinere, mai puternic.Sprint flux vine cu motor de 5900kv, care e destul de mare.In general la drift se merge cu un 3500-4000kw.
Orice varianta ai lua, nu poti pune un motor brushless pe esc (regulator) brushed.
Adica, trebuie sa schimbi toata electronica.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#92
Postat 27 January 2013 - 10:55 AM
Multumesc de sfaturi si lamuriri.
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
#94
Postat 27 January 2013 - 11:20 AM
Tu mereu esti in ceata :)
Fiind primul lui automodel, ce vrei sa ii recomand, R31 FM cu electronica de inca 1000ron?
Da, daca bugetul este restrans, poti merge cu brushed linistit.Nu am fost impotriva lui la drift niciodata.
Daca bugetul este mare, atunci clar iti iei combo brushless.Si clar te gandesti la alt sasiu.
Bugetul lui este 1500ron pt o masina rtr.Sprint 2 drift este 1080ron.Incarcator+sursa+lipo=300ron.Si deja s-a apropiat de 1500ron.
Sunt oameni care merg si cu 8.5t pe drift.Deci stai fara griji ca totul e de pilot.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#96
Postat 27 January 2013 - 11:42 AM
georgee, la 27 January 2013 - 11:27 AM, a spus:
Pai informatiile le ai la magazin/google-it si mai da si tu search pe forum ca o sa gasesti.
Tu trebuie sa tii cont de cateva lucruri:
-Daca ai suprot de piese la noi.
-Popularitatea produsului tot la noi.
-Calitatea celor 2.
Eu personal mi-as lua sprint!
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 27 January 2013 - 11:46 AM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#97
Postat 27 January 2013 - 11:46 AM
vgeorge, la 27 January 2013 - 11:20 AM, a spus:
Sunt oameni care merg si cu 8.5t pe drift.Deci stai fara griji ca totul e de pilot.
...cred ca am scris de nenumarate ori acest aspect....nu ma bucur ca aud de la George asta, pentru ca nu pentru el scriam.
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#98
Postat 27 January 2013 - 11:55 AM
Multumesc.
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
#99
Postat 27 January 2013 - 11:58 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#100
Postat 27 January 2013 - 12:07 PM
Ceata mea era cam asa
- omul are buget 1500 de ron, la banii astia i-as recomanda - daca e ok faptul ca piese gaseste doar un anglia, austria sau mai departe - un mst ms-01d rtr care fara baterie e 270 de euro + 20 euro transport, inca 250-300 lipo si charger si am depasit doar cu putin bugetul. Nu prea sint in pozitia sa-mi dau cu parerea, dar mst-ul mi se pare peste sprint2 (mst am, sprint2 am pus mina doar 5 minute prea putin ca sa-mi fac o parere completa si corecta)
Pe de alta parte un sprint2 poate fi mai bun la inceput pina prinzi gustul (mai putine reglaje, piese de pe o zi pe alta, probabil si piesele sint mai ieftine)
- sa nu ramina cu ideea ca la drift trebe motor slab. E vorba de turatie, 3000-4000kV, nu de putere (redline-ul de 10.5t are 243W si 4500kV si vad ca e populat pt drift) desi mai stiu pe cineva care zicea ca se da cu gen 5800kV
#101
Postat 27 January 2013 - 12:12 PM
Unele destul de mari.
Intradevar pentru bugetul lui, se gasest multe variante, yokomo drift package,mst, si multe altele.Dar el trebuie sa invete.Daca rupi la mst ceva, te costa destul de mult o piesa, pentru ca incluzi si transportu.
http://driftmission....ssis-under-150/
Este un articol foarte bun.Dar nu as recomanda Sakura pentru incepatori.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#103
Postat 27 January 2013 - 12:18 PM
tt01d... buna gluma, cind nu o sa se mai recomande un sasiu conceput acu 10 ani pt dat prin curte (da, stiu, e versiunea "de drift")
sakura din cite am citit (pe linga faptul ca vine cs) ce platesti aia primesti, curele slabe, jocuri, sint citeva chestii care trebe rezolvate din start - nasol daca rupi ceva si stai o luna dupa piese - daca esti ok cu toate astea atunci e o optiune
Atunci tinind cont ca e prima masina sprint2 suna cel mai bine, dupa ce prinde gustul poate sa faca urmatorul pas
#104
Postat 27 January 2013 - 12:27 PM
http://youtu.be/gbRKa8m-KxY
#105
Postat 27 January 2013 - 12:38 PM
#106
Postat 27 January 2013 - 12:39 PM
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
#107
Postat 27 January 2013 - 12:42 PM
Trebuie sa iei in calcul ca vei da bani si pe un incarcator de acumulatori
#109
Postat 27 January 2013 - 12:47 PM
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
#111
Postat 27 January 2013 - 02:15 PM
Cred ca 99% dintre noi dupa cateva luni nu am mai fost multumiti de alegerea facuta.
Se pare ca este o etapa obligatorie.;)
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.
KEEP IT SLIDEWAYS
#112
Postat 27 January 2013 - 02:35 PM
Oricum exceptind cazul in care nu ai limita la buget esti cam fortat sa treci prin etape pina (1) stii daca vrei sa ramii pe drift si (2) se mai string bani. Dezavantajul e (1) multa frustrare la inceput cind nu-ti iese nimic si-ti tot repeti ca e pilotul, masina tre sa fie buna si (2) cind tragi linie si aduni constati ca ai pierdut o gramada de bani cu etapele astea.
#113
Postat 27 January 2013 - 03:32 PM
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
#115
Postat 29 January 2013 - 01:45 PM
- Lrp Ultimo Drift Type 2 Combo
Sunt suficient de bune aceste combouri pentru a nu mai fi schimbate cativa ani sau sunt combouri pe la acelasi pret 150-200$ mai bune ?
Multumesc !!
Aceasta postare a fost editata de Titirezu: 29 January 2013 - 01:46 PM
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
#116
Postat 29 January 2013 - 05:30 PM
Georgee, ne vedem Sambata si Duminica ( mai mult Duminica ) dupa ora 14-15 si se sta cam 3-4 ore, iar piesele de la yokomo ajung in 3 zile lucratoare pentru ca japonezu lucreaza doar cu EMS, dar costa ceva mai mult.De obicei ne vorbim mai multi sa comandam impreuna si asa impartim transportul
#120
Postat 30 January 2013 - 05:10 PM
Sunt sigur ca iti va oferi un pret bun.