Inca un incepator in ale driftului ajutor in alegerea modelului
#61
Postat 28 December 2012 - 09:10 PM
Cit despre film, ai vedea ce nu stiu eu, nu ce stie masina. Poate in weekend reusesc ceva pe lumina naturala, seara nu iese nimic.
#62
Postat 30 December 2012 - 10:25 PM
http://youtu.be/iE72zp1nhyg
ps: Nu ma supar daca rideti de mine
#64
Postat 31 December 2012 - 01:58 PM
http://www.autorc.ro...rint-2-rtr.html
http://www.autorc.ro...a-wrc-1-10.html
Automodel electric on-road TAMIYA XBS BMW M3 GT2 2,4 GHz Exclusive Line (a 2-a din cautarea google)
Aceasta postare a fost editata de iuli_basu: 31 December 2012 - 02:01 PM
#65
Postat 31 December 2012 - 02:00 PM
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.
KEEP IT SLIDEWAYS
#66
Postat 31 December 2012 - 02:15 PM
iuli_basu, la 31 December 2012 - 01:58 PM, a spus:
http://www.autorc.ro...rint-2-rtr.html
http://www.autorc.ro...a-wrc-1-10.html
Automodel electric on-road TAMIYA XBS BMW M3 GT2 2,4 GHz Exclusive Line (a 2-a din cautarea google)
Iuli parerea mea ca si posesor de Hpi sprint, ti-l recomand cu placere cat despre tamya am vazut cateva in actiune dar nu mi se par asa bune
E o parere de-a mea. nu trebuie sa ma atacati acum :D
HPI Dash
#67
Postat 31 December 2012 - 02:39 PM
Gresia aia e surprinzator de aderenta, aspectul lucios e inselator, nu as baga 120 de ron in roti hard rubber ca sa constat ca hopa, fac rally. Ce vezi tu acolo ca aluneca un pic prea mult eu fac cu plastic dur. Chiar si cu un strat de banda izolatoare pe roti de plastic e prea aderenta masina.
Oricum urmatorii bani se duc intr-un front ball diff si cvd-uri de 60 de grade
iuli_basu: sprint2 clar, numai sa fii atent daca te dai pe afara in locuri cu multe pietricele, nu se inteleg prea bine cu curelele
tt01 e un soi de legenda urbana, e ieftina, foarte multi au si (1) n-au testat altceva sau (2) n-au curaj sa recunoasca ca e cam jucarie
Aceasta postare a fost editata de DanB: 31 December 2012 - 02:42 PM
#68
Postat 31 December 2012 - 03:27 PM
#69
Postat 01 January 2013 - 07:57 PM
iuli_basu, la 31 December 2012 - 01:58 PM, a spus:
http://www.autorc.ro...rint-2-rtr.html
http://www.autorc.ro...a-wrc-1-10.html
Automodel electric on-road TAMIYA XBS BMW M3 GT2 2,4 GHz Exclusive Line (a 2-a din cautarea google)
Sprint daca vrei sa te dai inauntru sau afara si vrei candva si regim competitional... tamiya sau carisma daca te dai mai mult pe afara in joaca... Asta cu pietricele si cioburi la curea e ca si cum ai spune sa te feresti de lama cutterlui ca-ti taie cureaua... Pietre pot intra si la pinion/spur-ul celor cu cardan... (asta chiar am vazut cum a scos fum esc-ul din cauza blocarii)... dar sa intre pietre sau cioburi... si sa nu reziste cat de cat cureaua... n-am vazut... dar poate m-am invatat eu cu anume curele.
#70
Postat 01 January 2013 - 11:02 PM
M-am dat cu tt01 si tb02 (si asta are totul inchis) in parcare murdara, dupa fiecare tura curgeau pietricelele din sasiu (deh, bathtub chassis), si nu am avut niciodata probleme pe transmisie. Doar chestii care se mai blocheaza intre brat inferior si sasiu si ramine cite o roata "in aer".
Doar ca sasie gen tb03 (ca asta e "curent", tb02 e obsolete) nu sint deloc raspindite, chiar daca sint mult peste tt01
Aceasta postare a fost editata de DanB: 01 January 2013 - 11:04 PM
#71
Postat 02 January 2013 - 12:44 AM
#73
Postat 02 January 2013 - 10:28 AM
Timpi cu motor brushless, drift "tehnic" fara portiuni de viteza
Cu 5000mAh, peste o ora jumate
Cu 6000mAh, doua ore
Motoarele brushed sint mai putin eficiente, dar oricum o sa te tina destul
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 02 January 2013 - 12:46 PM
#74
Postat 02 January 2013 - 08:49 PM
- Acumulator Turnigy hardcase 5000mAh 2S 20C 30C
- Incarcator Accucel 6
@DanB "Motoarele brushed sint mai putin eficiente, dar oricum o sa te tina destul"
Te referi aici la faptul ca sunt mai putin economice decat cele brusheless si consuma mai repede bateria, sau ca sunt mai slabe ca si putere..sau ambele? :)
Aceasta postare a fost editata de iuli_basu: 02 January 2013 - 08:49 PM
#75
Postat 02 January 2013 - 08:59 PM
iuli_basu, la 02 January 2013 - 08:49 PM, a spus:
- Acumulator Turnigy hardcase 5000mAh 2S 20C 30C
- Incarcator Accucel 6
@DanB "Motoarele brushed sint mai putin eficiente, dar oricum o sa te tina destul"
Te referi aici la faptul ca sunt mai putin economice decat cele brusheless si consuma mai repede bateria, sau ca sunt mai slabe ca si putere..sau ambele? :)
Salut,
Dan s-a referit la faptul ca motoarele electrice brushed sunt consumabile, fata de cele brushless. Dar te vor tine destul,incat sa nu dai importanta acestui aspect.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#76
Postat 03 January 2013 - 08:06 AM
Consumabile... cele capsulate o da, cele rebuildable se pot repara - carbuni, rulmenti (bine, cind se duce colectorul e timpul sa-l schimbi cu totul)
Putere... gasesti si intr-o parte si in alta
Raspuns instantaneu la acceleratie... doar brushless
#77
Postat 17 January 2013 - 06:16 PM
http://www.drccentra...=0
To keep control you always need a significant surplus of wheel revs available when you need it. That requires a motor that can produce those revs. When we drift at Snetterton, home of the D1RC Drift Worlds Championship, the massively long and fast curve that runs off the end of the start straight is so fast that visitors cars run out of wheel revs and lose the drift because the car is travelling as fast as the motor/gearing will allow. Within a day they've bought new motors and changed the gearing!
[...]
Trust me, we were both using 10.5t motors on FULL boost and full throttle at that point, just having slid off power for the previous 20ft.
#78
Postat 17 January 2013 - 06:39 PM
DanB, la 17 January 2013 - 06:16 PM, a spus:
http://www.drccentra...=0
To keep control you always need a significant surplus of wheel revs available when you need it. That requires a motor that can produce those revs. When we drift at Snetterton, home of the D1RC Drift Worlds Championship, the massively long and fast curve that runs off the end of the start straight is so fast that visitors cars run out of wheel revs and lose the drift because the car is travelling as fast as the motor/gearing will allow. Within a day they've bought new motors and changed the gearing!
[...]
Trust me, we were both using 10.5t motors on FULL boost and full throttle at that point, just having slid off power for the previous 20ft.
Nu prea face nimeni drift cu motoare de 27T, in general se folosesc 20T la drift brushed. Si in alta ordine de idei, alegerea motorizarii depinde de tipul de traseu.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#79
Postat 17 January 2013 - 07:02 PM
La un traseu mai tehnic, fara zone lungi, nu e suficient sa limitezi motorul din esc sau telecomanda? Sau vii cu mai multe motoare in cutie si il schimbi pe loc?
De ce preferi un motor brushed in locul unuia brushless sensored? In afara de intirzierea cu care raspunde la acceleratie un brushed, chestie care te obliga sa gindesti un pic in avans, cu ce ajuta brushed-ul?
(lasam la o parte pretul si zgomotul si presupun ca nu ne pasa de lipsa de randament a celui brushed)
#80
Postat 17 January 2013 - 07:51 PM
....incercati voi si vedeti cum merge masina, exersati, faceti-va mana, si credeti-ma puteti castiga un concurs si cu o masina imprumutata. Vad aici prea multa teorie cand cu un 10.5 sensored cu gearingul potrivit si cu setarea din esc potrivita poti aborda orice tip de traseu de drift.Discutiile sunt inutile fara exercitiu.Si la concursurile de on-road nu se schimba motorul, se schimba raportul de transmisie (spur, pinion, diferential etc). Un motor de 20T brushed este limitat de setarile din esc...si din start e o investitie inutila.
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#81
Postat 18 January 2013 - 06:27 PM
Ce sa aleag dintre cele doua modele de mai jos pt drift:
Xray t2-
Serpent s400-
sau alt ceva? :blush:
Astept raspunsuri!! in special ma intereseaza care e mai buna pt drift: centru greutate/piese care se gasesc mai usor/etc!!
P.S o sa ma dau in casa pe mocheta si ma intereseaza sasiu de carbon!! nu ma int sprint etc...!
Aceasta postare a fost editata de madutarc: 18 January 2013 - 06:28 PM
#82
Postat 18 January 2013 - 06:53 PM
madutarc, la 18 January 2013 - 06:27 PM, a spus:
Ce sa aleag dintre cele doua modele de mai jos pt drift:
Xray t2-
Serpent s400-
sau alt ceva? :blush:
Astept raspunsuri!! in special ma intereseaza care e mai buna pt drift: centru greutate/piese care se gasesc mai usor/etc!!
P.S o sa ma dau in casa pe mocheta si ma intereseaza sasiu de carbon!! nu ma int sprint etc...!
Modelele respective nu au fost proiectate pentru drift ci pentru touring, fiind putin mai dificila optimizarea acestora pentru drift dar nu imposibila.
Insa dintre cele 2 modele, din cunostintele mele, iti pot recomanda un Xray T2, fiind un model destul de des intalnit la competitiile din occident de drift. Serpent in nici un caz.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#83
Postat 18 January 2013 - 08:23 PM
madutarc, la 18 January 2013 - 06:27 PM, a spus:
Ce sa aleag dintre cele doua modele de mai jos pt drift:
Xray t2-
Serpent s400-
sau alt ceva? :blush:
Astept raspunsuri!! in special ma intereseaza care e mai buna pt drift: centru greutate/piese care se gasesc mai usor/etc!!
P.S o sa ma dau in casa pe mocheta si ma intereseaza sasiu de carbon!! nu ma int sprint etc...!
Am vazut ca mi-ai dat si un mesaj privat, asa ca iti raspund aici.
Clar xray.Avantaje la piese (piesele uzuale se potrivesc de la xray t3), este un sasiu cu care s-au castigat multe concursuri pe afara.
M-am dat cu masina si este ok, daca o setezi cum trebuie.
La S400 nu prea ai piese.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#85
Postat 19 January 2013 - 09:28 AM
One way!
Fara difful one-way nu vei face mare lucru. Din cate stiu T2 are sigur deci nu e problema.
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#86
Postat 27 January 2013 - 02:54 AM
Daca aveti ceva rollere de drift sh de vanzare, sunt deschis si la astfel de oferte !
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
#87
Postat 27 January 2013 - 09:12 AM
Daca vrei sa o volosesti si pentru viteza, ia flux.
Rollere de sprint 2 cred ca gasesti ceva pe la bazar.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#88
Postat 27 January 2013 - 10:35 AM
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
#89
Postat 27 January 2013 - 10:40 AM
Daca o sa o folosesc numai la drift as merge pe varianta ieftina si schimb motoru.Poti sa iei si varianta flux, dar trebuie sa schimbi motorul cu unul mai slabut, si costul la motoarele brushless este mai mare.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#90
Postat 27 January 2013 - 10:43 AM
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro