Modelism - RHC Forum: Inca un incepator in ale driftului - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Inca un incepator in ale driftului ajutor in alegerea modelului

#61 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 28 December 2012 - 09:10 PM

Trust me, am mai multa aderenta cu rotile pe muchie, pe chestia pe care ma dau eu. Cam ca si iarna, ai aderenta mai buna pe gheata cu roti inguste. Pe o suprafata aderenta probabil n-ar functiona treaba. Nu e intuitiv dar nu conteaza doar suprafata de contact, ci si greutatea pe unitate de suprafata.

Cit despre film, ai vedea ce nu stiu eu, nu ce stie masina. Poate in weekend reusesc ceva pe lumina naturala, seara nu iese nimic.
USER BANNED BY ADMIN
0

#62 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 30 December 2012 - 10:25 PM

Jet: uite si un film in care arat cit de incepator sint. Nu am filmat decit doua ture si am extras cea in care am mers prost dar macar nu am dat printre "borduri". Filmul arata cit de naspa merg eu (bonus masina e setata... cum e setata), nu ce stie masina.

http://youtu.be/iE72zp1nhyg

ps: Nu ma supar daca rideti de mine
USER BANNED BY ADMIN
0

#63 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 31 December 2012 - 08:07 AM

nu arata rau deloc
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#64 Useril este offline   iuli_basu 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 30-December 12

Postat 31 December 2012 - 01:58 PM

Salutare tutor. In primul rand sarbatori fericite! Sunt la inceput de drum in aceasta pasiune si as avea nevoie de un sfat in achizitionarea unui automodel onroad electric pentru drift. Nu am mai deschis alt topic deoarece actualul se potriveste perfect intrebarilor mele si cine il citeste poate gasi mai multe informatii despre aceeasi tema, imi cer scuze daca am gresit. Revenind la intrebarea initiala vreau sa adaug ca bugetul meu este undeva la 1000-1300 ron, as prefera un automodel NOU, nu prea sunt adeptul SH-ului, ceva cat de cat decent nu o chinezarie ordinara dar nici ceva super-pro pentru ca sunt incepator, nu am mai manevrat pana acum asa ceva. Din cate am mai citit pe aici pe forum, dar si in afara am ramas cu gandul la 2 modele: HPI Sprint 2 Drift si Tamiya TT01D, parca imi face cu ochiul mai mult HPI-ul in ciuda problemelor care am citit ca le-ar putea avea cureaua de distributie. Sunt deschis si la alte propuneri si multumesc anticipat celor cu mai multa experienta pentru sfaturi.. Inca ceva..ce parere aveti despre:
http://www.autorc.ro...rint-2-rtr.html
http://www.autorc.ro...a-wrc-1-10.html
Automodel electric on-road TAMIYA XBS BMW M3 GT2 2,4 GHz Exclusive Line (a 2-a din cautarea google)

Aceasta postare a fost editata de iuli_basu: 31 December 2012 - 02:01 PM

0

#65 Useril este offline   Jet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 18-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 December 2012 - 02:00 PM



Mie nu mi se pare ca mergi prost.Incearca cu Cauciucuri HPI SUPER DRIFT HPI 4402.
Imagine postata
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.

KEEP IT SLIDEWAYS

0

#66 Useril este offline   obbamaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 24-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Drift Rc

Postat 31 December 2012 - 02:15 PM

Vezi postareaiuli_basu, la 31 December 2012 - 01:58 PM, a spus:

Salutare tutor. In primul rand sarbatori fericite! Sunt la inceput de drum in aceasta pasiune si as avea nevoie de un sfat in achizitionarea unui automodel onroad electric pentru drift. Nu am mai deschis alt topic deoarece actualul se potriveste perfect intrebarilor mele si cine il citeste poate gasi mai multe informatii despre aceeasi tema, imi cer scuze daca am gresit. Revenind la intrebarea initiala vreau sa adaug ca bugetul meu este undeva la 1000-1300 ron, as prefera un automodel NOU, nu prea sunt adeptul SH-ului, ceva cat de cat decent nu o chinezarie ordinara dar nici ceva super-pro pentru ca sunt incepator, nu am mai manevrat pana acum asa ceva. Din cate am mai citit pe aici pe forum, dar si in afara am ramas cu gandul la 2 modele: HPI Sprint 2 Drift si Tamiya TT01D, parca imi face cu ochiul mai mult HPI-ul in ciuda problemelor care am citit ca le-ar putea avea cureaua de distributie. Sunt deschis si la alte propuneri si multumesc anticipat celor cu mai multa experienta pentru sfaturi.. Inca ceva..ce parere aveti despre:
http://www.autorc.ro...rint-2-rtr.html
http://www.autorc.ro...a-wrc-1-10.html
Automodel electric on-road TAMIYA XBS BMW M3 GT2 2,4 GHz Exclusive Line (a 2-a din cautarea google)


Iuli parerea mea ca si posesor de Hpi sprint, ti-l recomand cu placere cat despre tamya am vazut cateva in actiune dar nu mi se par asa bune
E o parere de-a mea. nu trebuie sa ma atacati acum :D
Latraxx Teton
HPI Dash
0

#67 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 31 December 2012 - 02:39 PM

Jet: am vazut cum se dau cei care stiu. Daca o sa am in 2013 unde sa ma antrenez, poate spre 2014 o sa zic ca am ajuns la un nivel la care nu ma fac de ris.

Gresia aia e surprinzator de aderenta, aspectul lucios e inselator, nu as baga 120 de ron in roti hard rubber ca sa constat ca hopa, fac rally. Ce vezi tu acolo ca aluneca un pic prea mult eu fac cu plastic dur. Chiar si cu un strat de banda izolatoare pe roti de plastic e prea aderenta masina.

Oricum urmatorii bani se duc intr-un front ball diff si cvd-uri de 60 de grade

iuli_basu: sprint2 clar, numai sa fii atent daca te dai pe afara in locuri cu multe pietricele, nu se inteleg prea bine cu curelele

tt01 e un soi de legenda urbana, e ieftina, foarte multi au si (1) n-au testat altceva sau (2) n-au curaj sa recunoasca ca e cam jucarie

Aceasta postare a fost editata de DanB: 31 December 2012 - 02:42 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#68 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 31 December 2012 - 03:27 PM

Sprintul e mult peste charisma sau tamya tt-01 dar va trebui sa te dai undeva indoor sau afara intr-un loc cat de cat curat ( parcare mall ).Masinile cu transmisia pe curele nu se inteleg bine cu pietricelele sau cioburile de pe strada.
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#69 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 01 January 2013 - 07:57 PM

Vezi postareaiuli_basu, la 31 December 2012 - 01:58 PM, a spus:

Salutare tutor. In primul rand sarbatori fericite! Sunt la inceput de drum in aceasta pasiune si as avea nevoie de un sfat in achizitionarea unui automodel onroad electric pentru drift. Nu am mai deschis alt topic deoarece actualul se potriveste perfect intrebarilor mele si cine il citeste poate gasi mai multe informatii despre aceeasi tema, imi cer scuze daca am gresit. Revenind la intrebarea initiala vreau sa adaug ca bugetul meu este undeva la 1000-1300 ron, as prefera un automodel NOU, nu prea sunt adeptul SH-ului, ceva cat de cat decent nu o chinezarie ordinara dar nici ceva super-pro pentru ca sunt incepator, nu am mai manevrat pana acum asa ceva. Din cate am mai citit pe aici pe forum, dar si in afara am ramas cu gandul la 2 modele: HPI Sprint 2 Drift si Tamiya TT01D, parca imi face cu ochiul mai mult HPI-ul in ciuda problemelor care am citit ca le-ar putea avea cureaua de distributie. Sunt deschis si la alte propuneri si multumesc anticipat celor cu mai multa experienta pentru sfaturi.. Inca ceva..ce parere aveti despre:
http://www.autorc.ro...rint-2-rtr.html
http://www.autorc.ro...a-wrc-1-10.html
Automodel electric on-road TAMIYA XBS BMW M3 GT2 2,4 GHz Exclusive Line (a 2-a din cautarea google)


Sprint daca vrei sa te dai inauntru sau afara si vrei candva si regim competitional... tamiya sau carisma daca te dai mai mult pe afara in joaca... Asta cu pietricele si cioburi la curea e ca si cum ai spune sa te feresti de lama cutterlui ca-ti taie cureaua... Pietre pot intra si la pinion/spur-ul celor cu cardan... (asta chiar am vazut cum a scos fum esc-ul din cauza blocarii)... dar sa intre pietre sau cioburi... si sa nu reziste cat de cat cureaua... n-am vazut... dar poate m-am invatat eu cu anume curele.
0

#70 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 01 January 2013 - 11:02 PM

Unele din cele cu cardan (cum ar fi tt01 dau nu numai) are inchisa toata transmisia, inclusiv zona pinion/spur

M-am dat cu tt01 si tb02 (si asta are totul inchis) in parcare murdara, dupa fiecare tura curgeau pietricelele din sasiu (deh, bathtub chassis), si nu am avut niciodata probleme pe transmisie. Doar chestii care se mai blocheaza intre brat inferior si sasiu si ramine cite o roata "in aer".

Doar ca sasie gen tb03 (ca asta e "curent", tb02 e obsolete) nu sint deloc raspindite, chiar daca sint mult peste tt01

Aceasta postare a fost editata de DanB: 01 January 2013 - 11:04 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#71 Useril este offline   iuli_basu 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 30-December 12

Postat 02 January 2013 - 12:44 AM

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. M-am hotarat ramane HPI Sprint 2 Drift. Dilema care mai trebuie rezolvata o reprezinta alegerea acumulatorului si incarcatorului. As aloca un buget de 2-300 ron pentru o alegere cat de cat decenta. Ce mi-ati recomanda in acest pret si cam care ar fi timpul de folosinta aproximativ al masinutei cu respectivele acumulatoare?
0

#72 Useril este offline   madutarc 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 03-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg-jiu

Postat 02 January 2013 - 03:59 AM

Incarcator te-as sfatui un turnigy accusel 6A !
Acumulator unul peste 4000mah lipo!(turnigy zippy etc..)
Timpul de joaca e peste o ora!!




Bafta, Madalin!
0

#73 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 02 January 2013 - 10:28 AM

Lipo

Timpi cu motor brushless, drift "tehnic" fara portiuni de viteza

Cu 5000mAh, peste o ora jumate

Cu 6000mAh, doua ore

Motoarele brushed sint mai putin eficiente, dar oricum o sa te tina destul

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 02 January 2013 - 12:46 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#74 Useril este offline   iuli_basu 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 30-December 12

Postat 02 January 2013 - 08:49 PM

M-am decis si asupra acumulatorului si incarcatorului. O sa fie asa:
- Acumulator Turnigy hardcase 5000mAh 2S 20C 30C
- Incarcator Accucel 6

@DanB "Motoarele brushed sint mai putin eficiente, dar oricum o sa te tina destul"
Te referi aici la faptul ca sunt mai putin economice decat cele brusheless si consuma mai repede bateria, sau ca sunt mai slabe ca si putere..sau ambele? :)

Aceasta postare a fost editata de iuli_basu: 02 January 2013 - 08:49 PM

0

#75 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 02 January 2013 - 08:59 PM

Vezi postareaiuli_basu, la 02 January 2013 - 08:49 PM, a spus:

M-am decis si asupra acumulatorului si incarcatorului. O sa fie asa:
- Acumulator Turnigy hardcase 5000mAh 2S 20C 30C
- Incarcator Accucel 6

@DanB "Motoarele brushed sint mai putin eficiente, dar oricum o sa te tina destul"
Te referi aici la faptul ca sunt mai putin economice decat cele brusheless si consuma mai repede bateria, sau ca sunt mai slabe ca si putere..sau ambele? :)


Salut,
Dan s-a referit la faptul ca motoarele electrice brushed sunt consumabile, fata de cele brushless. Dar te vor tine destul,incat sa nu dai importanta acestui aspect.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#76 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 03 January 2013 - 08:06 AM

M-am referit la faptul ca cele brushed sint mult mai putin eficiente energetic (un brushless decent are eficienta gen 92%, la brushed nu am vazut pe nimeni sa zica nimic dar stiu cit de fierbinte se face un brushed in aceleasi conditii de folosire - deci vei pierde energie prin caldura disipata de motor)

Consumabile... cele capsulate o da, cele rebuildable se pot repara - carbuni, rulmenti (bine, cind se duce colectorul e timpul sa-l schimbi cu totul)

Putere... gasesti si intr-o parte si in alta

Raspuns instantaneu la acceleratie... doar brushless
USER BANNED BY ADMIN
0

#77 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 17 January 2013 - 06:16 PM

Cu dedicatie pentru cei care fac drift cu motoare 27T si zic ca e suficient, un citat de pe drccentral apartinind lui JT (John Turner - D1RC Pro 02 & Owner / Team HPI-Europe)

http://www.drccentra...=0

To keep control you always need a significant surplus of wheel revs available when you need it. That requires a motor that can produce those revs. When we drift at Snetterton, home of the D1RC Drift Worlds Championship, the massively long and fast curve that runs off the end of the start straight is so fast that visitors cars run out of wheel revs and lose the drift because the car is travelling as fast as the motor/gearing will allow. Within a day they've bought new motors and changed the gearing!

[...]

Trust me, we were both using 10.5t motors on FULL boost and full throttle at that point, just having slid off power for the previous 20ft.
USER BANNED BY ADMIN
0

#78 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 17 January 2013 - 06:39 PM

Vezi postareaDanB, la 17 January 2013 - 06:16 PM, a spus:

Cu dedicatie pentru cei care fac drift cu motoare 27T si zic ca e suficient, un citat de pe drccentral apartinind lui JT (John Turner - D1RC Pro 02 & Owner / Team HPI-Europe)

http://www.drccentra...=0

To keep control you always need a significant surplus of wheel revs available when you need it. That requires a motor that can produce those revs. When we drift at Snetterton, home of the D1RC Drift Worlds Championship, the massively long and fast curve that runs off the end of the start straight is so fast that visitors cars run out of wheel revs and lose the drift because the car is travelling as fast as the motor/gearing will allow. Within a day they've bought new motors and changed the gearing!

[...]

Trust me, we were both using 10.5t motors on FULL boost and full throttle at that point, just having slid off power for the previous 20ft.


Nu prea face nimeni drift cu motoare de 27T, in general se folosesc 20T la drift brushed. Si in alta ordine de idei, alegerea motorizarii depinde de tipul de traseu.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#79 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 17 January 2013 - 07:02 PM

(la un moment dat era o recomandare de motor pina in 25T pentru drift)

La un traseu mai tehnic, fara zone lungi, nu e suficient sa limitezi motorul din esc sau telecomanda? Sau vii cu mai multe motoare in cutie si il schimbi pe loc?

De ce preferi un motor brushed in locul unuia brushless sensored? In afara de intirzierea cu care raspunde la acceleratie un brushed, chestie care te obliga sa gindesti un pic in avans, cu ce ajuta brushed-ul?
(lasam la o parte pretul si zgomotul si presupun ca nu ne pasa de lipsa de randament a celui brushed)
USER BANNED BY ADMIN
0

#80 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 January 2013 - 07:51 PM

Citesc de ceva vreme ce se scrie pe aici si vin si eu cu niste sfaturi....

....incercati voi si vedeti cum merge masina, exersati, faceti-va mana, si credeti-ma puteti castiga un concurs si cu o masina imprumutata. Vad aici prea multa teorie cand cu un 10.5 sensored cu gearingul potrivit si cu setarea din esc potrivita poti aborda orice tip de traseu de drift.Discutiile sunt inutile fara exercitiu.Si la concursurile de on-road nu se schimba motorul, se schimba raportul de transmisie (spur, pinion, diferential etc). Un motor de 20T brushed este limitat de setarile din esc...si din start e o investitie inutila.
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#81 Useril este offline   madutarc 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 03-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg-jiu

Postat 18 January 2013 - 06:27 PM

Salut. Scuze daca am postat gresit dar intreb si eu ca un incepator! :rolleyes:
Ce sa aleag dintre cele doua modele de mai jos pt drift:
Xray t2-
Serpent s400-
sau alt ceva? :blush:

Astept raspunsuri!! in special ma intereseaza care e mai buna pt drift: centru greutate/piese care se gasesc mai usor/etc!!

P.S o sa ma dau in casa pe mocheta si ma intereseaza sasiu de carbon!! nu ma int sprint etc...!

Aceasta postare a fost editata de madutarc: 18 January 2013 - 06:28 PM

0

#82 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 18 January 2013 - 06:53 PM

Vezi postareamadutarc, la 18 January 2013 - 06:27 PM, a spus:

Salut. Scuze daca am postat gresit dar intreb si eu ca un incepator! :rolleyes:
Ce sa aleag dintre cele doua modele de mai jos pt drift:
Xray t2-
Serpent s400-
sau alt ceva? :blush:

Astept raspunsuri!! in special ma intereseaza care e mai buna pt drift: centru greutate/piese care se gasesc mai usor/etc!!

P.S o sa ma dau in casa pe mocheta si ma intereseaza sasiu de carbon!! nu ma int sprint etc...!


Modelele respective nu au fost proiectate pentru drift ci pentru touring, fiind putin mai dificila optimizarea acestora pentru drift dar nu imposibila.

Insa dintre cele 2 modele, din cunostintele mele, iti pot recomanda un Xray T2, fiind un model destul de des intalnit la competitiile din occident de drift. Serpent in nici un caz.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#83 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 18 January 2013 - 08:23 PM

Vezi postareamadutarc, la 18 January 2013 - 06:27 PM, a spus:

Salut. Scuze daca am postat gresit dar intreb si eu ca un incepator! :rolleyes:
Ce sa aleag dintre cele doua modele de mai jos pt drift:
Xray t2-
Serpent s400-
sau alt ceva? :blush:

Astept raspunsuri!! in special ma intereseaza care e mai buna pt drift: centru greutate/piese care se gasesc mai usor/etc!!

P.S o sa ma dau in casa pe mocheta si ma intereseaza sasiu de carbon!! nu ma int sprint etc...!


Am vazut ca mi-ai dat si un mesaj privat, asa ca iti raspund aici.
Clar xray.Avantaje la piese (piesele uzuale se potrivesc de la xray t3), este un sasiu cu care s-au castigat multe concursuri pe afara.
M-am dat cu masina si este ok, daca o setezi cum trebuie.
La S400 nu prea ai piese.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#84 Useril este offline   madutarc 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 03-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg-jiu

Postat 18 January 2013 - 08:34 PM

Va multumesc mult pt raspunsuri!!
0

#85 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 January 2013 - 09:28 AM

Sa ai in vedere un lucru:

One way!

Fara difful one-way nu vei face mare lucru. Din cate stiu T2 are sigur deci nu e problema.
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#86 Useril este offline   Titirezu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Off Road + Touring

Postat 27 January 2013 - 02:54 AM

Va salut, sunt la inceput si doresc sa-mi achizitionez primul roller de drift, am vazut ca recomandati pentru incepatori sprint 2 si vreau sa va intreb ce recomandati sa aleg dintre sprint 2 drift si sprint 2 flux? Merita sa investesc in flux si sa iau separat cauciucurile t-drift? Multumesc !
Daca aveti ceva rollere de drift sh de vanzare, sunt deschis si la astfel de oferte !
XRAY T2 007 / SpeedPassion Citrix Stock/ SpeedPassion Ultra V3 13.5R - De vanzare - http://www.rhcforum....__1#entry645640
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
0

#87 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 27 January 2013 - 09:12 AM

Daca vrei sa o folosesti numai pentru drift,ia sprint 2 drift, cu un motor de 20t in loc de 15t.
Daca vrei sa o volosesti si pentru viteza, ia flux.
Rollere de sprint 2 cred ca gasesti ceva pe la bazar.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#88 Useril este offline   Titirezu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Off Road + Touring

Postat 27 January 2013 - 10:35 AM

Multumesc de sfat, o sa o folosesc 90% pt drift, daca iau flux-ul il pot seta/modifica in timp sa se comporte ca un sprint 2 drift sau mai bine ?
XRAY T2 007 / SpeedPassion Citrix Stock/ SpeedPassion Ultra V3 13.5R - De vanzare - http://www.rhcforum....__1#entry645640
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
0

#89 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 27 January 2013 - 10:40 AM

Diferenta dintre versiunea de drift si flux, este doar combo-ul.
Daca o sa o folosesc numai la drift as merge pe varianta ieftina si schimb motoru.Poti sa iei si varianta flux, dar trebuie sa schimbi motorul cu unul mai slabut, si costul la motoarele brushless este mai mare.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#90 Useril este offline   Titirezu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Off Road + Touring

Postat 27 January 2013 - 10:43 AM

Am inteles, deci pentru drift e recomandat un motor mai slab, pot cu timpul sa pun pe sprint 2 drift un motor brushless mai potrivit pentru drift ? Poti sa-mi spui ca idee cam ce motor ar fi urmatorul dupa 20t (sa fac un calcul sa vad daca e mai ok asa). Multumesc mult de ajutor, si scuze ca pun asa multe intrebari.
XRAY T2 007 / SpeedPassion Citrix Stock/ SpeedPassion Ultra V3 13.5R - De vanzare - http://www.rhcforum....__1#entry645640
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro