Jamara Pitts S2B
#4
Postat 24 October 2012 - 08:24 PM
sau alta vedere:
pentru asta a trebuit sa ma uit in manualul care vine cu kitul. In rest e foarte previzibil.
Imbinarea poieselor in "coada de peste" (parca asa se numeste) da o rtezistenta excelenta.
Ce nu imi place e ca e multa funingine, si lucrul e cam murdar. Sper sa iasa la smirghel, la finisajul final. Am sters fiecare piesa cu un servetel umed, dar tot se mai ia funingine.
Pana acuma piesele s-au potrivit perfect. Vedem de acum incolo...
#5
Postat 24 October 2012 - 09:08 PM
---------------------------------
Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
---------------------------------
Tx: Turnigy 9X
----------------------------------------------
#6
Postat 24 October 2012 - 09:42 PM
Cand lucram la Guppy, am avut piesele taiate laser, si cineva de pe forum imi spunea ca neaparat sa slefuiesc cu un smirghel fin negreala pentru ca adezivul sa adere bine la lemn.
Spor la asamblat.
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
#7
Postat 24 October 2012 - 10:34 PM
R3dD3vil, la 24 October 2012 - 09:08 PM, a spus:
merci.
la 700 grame cat ar trebui sa iasa nu se justifca motorul termic. Anvergura e 80cm.
Motorrad, la 24 October 2012 - 09:42 PM, a spus:
Cand lucram la Guppy, am avut piesele taiate laser, si cineva de pe forum imi spunea ca neaparat sa slefuiesc cu un smirghel fin negreala pentru ca adezivul sa adere bine la lemn.
Spor la asamblat.
folosesc Moment wood, si lipeste excelent. fara slefuit...
#9
Postat 25 October 2012 - 07:27 AM
#10
Postat 25 October 2012 - 09:09 AM
Pe alte forumuri, lumea se plange ca nu sunt suficiente instructiuni de asamblare. Poate ca asta e farmecul.
Ce am descoperit pana acuma, ca in cutie sunt aranjate in ordinea in care iti trebuie, toate piesele, iar fiecare placa contine piesele de la o singura componenta.
Totusi, locul de prindere a trenului de atrizare (doua fasii de aluminiu cam de 3x10mm) mi se pare foarte firav. Daca si la finalul constructiei o sa para la fel de firav, o sa-i ranforsez zona respectiva.
Ce nu inteleg de ce constructia partii centrale a fuselajului nu e simetrica, si se vede in pozele pe care le-am urcat. E vorba de acele traverse care fac legatura intre cele doua coaste, numai in partea de sus si dreapta, dar o sa descopar eu.
Pana mai citesc - am si elecgtronica disponibila pentru model:
Motor: - unul ieftin de la Botosani, 2825/1000kv. Am folosit motorul asta pe multe modele si a fost ok. Cu elice 9x5 ar trage 750 de grame. Daca e prea puturos o sa vina altul 2830, Turnigy ceva mai nervos, care trage cam 950 grame cu aceeasi elice.
Acumulator: Gens Ace 1800mah proaspat luat pentru proiectul asta (Scuzele mele Marius, dar atat mi-am putut permite deocamdata)
ESC - am de la 25A pana la 45A si vad eu in functie de spatiul disponibil si de centraj.
Servouri - Corona digitale care au facut mai bine de o luna de la chineji pana la mine. Servouriel au 2,2kg sunt metalice si par a fi suficient de rapide.
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 25 October 2012 - 09:10 AM
#11
Postat 25 October 2012 - 01:18 PM
#12
Postat 25 October 2012 - 03:38 PM
vlad1, la 25 October 2012 - 01:18 PM, a spus:
daca o sa fie mic ii pun motorul 2830 de la turnigy, adica asta
in descriere scrie
propeller 9/5 battery 1600/3S
stroke 930g
19.1A
11,05V
ar trebui sa fie arhisuficient.
Ar mai fi si altele sa sunt ceva mai mari pentru gaurica din bot!!!
Pana la urma greutatea finala isi va spune cuvantul.
#13
Postat 25 October 2012 - 09:32 PM
Maine ma apuc de aripi, si daca o sa am chef, si totul e bine, sper sa le temin, ca sambata sa-l plachez.
Sunt doua zile fara sa pot face nimica prin curte, asa ca ramane doar hobby-ul, si cum vremea nu se anunta prea buna de zbor...construim...
#14
Postat 26 October 2012 - 07:16 AM
I-mi mentin opinia, primul motor are cam 100w al doi-lea 190 static virf la virf, nu sustinut in mars. Amindoua sunt mici. In orice caz trebuie sa-l cintaresti RTF inainte de a alege motorul.
#16
Postat 29 October 2012 - 06:56 AM
#17
Postat 29 October 2012 - 07:05 AM
bafta multa
#18
Postat 29 October 2012 - 01:11 PM
#19
Postat 29 October 2012 - 09:30 PM
Aripa gresita...de-mi vine si acuma sa o joc in picioare si sa tai alete piese. Am pastrat totusi negativul. Daca nu-mi place, tai alte nervuri si o reconstruiesc. Noroc ca e pacata cam toata, si nu prea se vad nervurile puse aiurea, si mai ales cele de care se prind hobanele, care nu sunt cele care trebuie...
PS...si eu care ma intrebam de ce au taiat mai multe nervuri de placaj...pentru "nepriceputi" ca mine.
Placa de care vorbeam cu nervurile (ar fi trebuit sa fie cate doua pentru fiecare aripa, da-s mai multe....
#21
Postat 30 October 2012 - 05:44 PM
S-a dovedit, totusi, ca planurile aripilor nu au iesit la imprimanta asa cum ar fi trebuit.
Am placat aripa superioara, dar cu balsa de la mine. Cea din kit - mult prea rigida si plezneste imediat la orice indoitura. Aripa de jos e si ea aproape de placare. Sa se mai usuce nitel si o imbrac si pe ea in seara asta.
Pana acuma totul a decurs, zie eu, ok. Vedem maine cand desprind aripile de pe placa mea de lucru.
#22
Postat 30 October 2012 - 05:57 PM
Am tot cautat pe la noi sa vad daca cineva a facut un review despre el, dar nu am gasit nimic :|
Ma gandeam sa il iau si eu ca winter project (sunt incepator la kituri), ca sa am timp destul sa-l fac. Dar mi-a fost oleaca frica, ca e si biplan si sunt mai multe sanse sa il gresesc.
Dupa ce termini si citesc iar tot topicul asta sa imi fac curaj, poate ma apuc si eu de el, dupa ce termin ca am inceput la auto...
Spor in continuare si baga multe poze, chiar si gresite! Multi apreciaza (eu ma numar printre ei) si invata din ele sa nu greseasca la aceeasi chestie :yahoo:
-->> My YouTUBE channel <<--
#23
Postat 30 October 2012 - 06:09 PM
greseala a fost ca nu am tiparit planurile la o imprimanta care sa scoata aripa dintr-o bucata, si am crezut ca am gresit..desi o greseala tot am facut.
Nervurile planului superior nu sunt perpendiculare pe lonjeron, si au trebuit indreptate.
In rest, totul e ok, numai rabdare si verificare de mai multe ori, caci piesele dezlipite - mu mai ies intregi.
Ce lipseste acestui kit- si se simte, iar un neatent poate lejer gresii - ce piese contine fiecare placa, acestea fiind numerotate. Mai ales la aripa, unde sunt cateva piese mai ciudate. Faptul ca imi raman doua nervuri din placaj nu inteleg de ce. nici nu mai incerc. Bine ca au fost in plus cele patru nervuri. Nu am vazut pe niciunde ca nervurile unde vin hobanele sa fie dublate...
#26
Postat 01 November 2012 - 10:00 AM
Mihai_supy, la 30 October 2012 - 06:09 PM, a spus:
greseala a fost ca nu am tiparit planurile la o imprimanta care sa scoata aripa dintr-o bucata, si am crezut ca am gresit..desi o greseala tot am facut.
Nervurile planului superior nu sunt perpendiculare pe lonjeron, si au trebuit indreptate.
In rest, totul e ok, numai rabdare si verificare de mai multe ori, caci piesele dezlipite - mu mai ies intregi.
Ce lipseste acestui kit- si se simte, iar un neatent poate lejer gresii - ce piese contine fiecare placa, acestea fiind numerotate. Mai ales la aripa, unde sunt cateva piese mai ciudate. Faptul ca imi raman doua nervuri din placaj nu inteleg de ce. nici nu mai incerc. Bine ca au fost in plus cele patru nervuri. Nu am vazut pe niciunde ca nervurile unde vin hobanele sa fie dublate...
pai ce sa intamplat ca am vazut ca vine cu plan kitul ? daca il ai in format electronic poti sa mil trimeti si mie :good:
#27
Postat 01 November 2012 - 05:36 PM
#28
Postat 01 November 2012 - 06:15 PM
Multa, multa bafta.
#29
Postat 01 November 2012 - 06:33 PM
Mihai_supy, la 01 November 2012 - 05:36 PM, a spus:
mda nasol ma pui pe ganduri in cea ce priveste kitul,,, :D
#30
Postat 01 November 2012 - 10:57 PM
Ce nu spun deloc e ca aripa de sus e mai groasa decat cea de jos, iar lonjeroanele sunt mai late. Wingleturile nu sunt simetrice...s.a.m.d.
Ce nu mi-a placut e ca nu exista o explicatie a fiecarei placi, desi sunt numerotate toate (problema apare doar la placile aripilor, unde nu e greu deloc sa le incurci). Ce inca nu inteleg este de ce unele piese sunt dublate, sau in plus, sau cum or fi ele...
Ar mai fi ceva. Piesele cu care se placheaza fuselajul sunt decupate. Oare ce ce nu au decupat si piesele pentru placarea aripilor? Si ce e cel mai nasol, nu exista montanti pentru motoare cu prindere pe spate, si se pot folosi doar cele cu prindere pe fata. Gaurile de usurare din panoul parafoc sunt facute cu picioarele si se vad nasol de tot prin "fantele motorului".
In rest, daca e vreme nasoala afara, si week-endul asta va trebui sa stau in casa, cred ca o sa-l termin...