Jamara Pitts S2B
#33
Postat 05 November 2012 - 10:55 AM
#34
Postat 05 November 2012 - 11:50 AM
#35
Postat 05 November 2012 - 11:59 AM
Am verificat. Montanul motorului se potriveste la ambele motoare. Folosesc aceleasi cuple asa ca o sa pot sa schimb motorul pe camp fara probleme daca nu va trage suficient.
#37
Postat 11 November 2012 - 11:54 AM
Trebuie sa-i fac o cabina, pentru ca sper sa mai am un pilotel din plastelina de la Fino...(ca i-am lasat in DG-1000, caci erau greu de dat jos, fiind lipiti acolo).
Ideea cu fuselajul transparent - mi se pare nereusita - ca prea se vor vedea prin el toate cele..Pana la urma, pana nu-l vad gata..nu-mi dau seama...
#38
Postat 11 November 2012 - 06:20 PM
Cred ca m-as fi uitat ore intregi la unul din asta transparent, cand eram copil :good:
Hai ca e frumos, lasa-l asa.
PS. In schimb va trebui sa-i faci pilotului si picioare...
Aceasta postare a fost editata de Dragos Avramescu: 11 November 2012 - 06:21 PM
#39
Postat 11 November 2012 - 07:53 PM
Pilot nu o sa aiba, cel putin deocamdata...si nici picioare..desi..ar fi haios. O sa-mi provoc nepoata..sa vedem ce iese.
Deocamdata ma gandesc la niste decaluri pe aripa superioara.
Incepe sa prinda forma. am reusit sa-i montez suprafetele de comanda, si coada. Cred, din ce in ce mai mult, ca va fi nevoie de o trapa sub bot, pentru accesul la ESC. Acumulatorul intra prin usa lui foarte greu. Poate, daca-mi mai vin idei, fac alt sistem de acces in interior. Demontarea aripii inferioare nu e o solutie practica...
#40
Postat 11 November 2012 - 07:59 PM
Ciao Sorin
#43
Postat 12 November 2012 - 12:14 PM
toata electronica fuselajului e la locul ei, verificata si functionala...
mai e de infoliat burtica si capacele de acces.
#44
Postat 12 November 2012 - 02:22 PM
#45
Postat 12 November 2012 - 02:27 PM
#46
Postat 12 November 2012 - 03:21 PM
Are toata electronica in model, cuplata si verificata. Ar mai fi de montat comenzile eleroanelor si aripa superioara, si daca e vreme buna, maine la zbor cu el, sau poimaine, in functie de vreme si de vremuri...
Ps - nu ma oftic. Nu model troznit doar doare....si daca nu e al meu, tot degeaba...Reparatii linistite si zboruri line...
#47
Postat 12 November 2012 - 08:19 PM
Lumina...ar trebui mult mai multa!!!
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 12 November 2012 - 08:20 PM
#48
Postat 13 November 2012 - 02:00 PM
Daca nu eram asa pe uscat cu banii, ma apucam si eu de kitul asta.
Asteptam impresii de la zbor!
-->> My YouTUBE channel <<--
#49
Postat 13 November 2012 - 02:14 PM
PS-
Am pus o mufa MPX pentru cuplarea - decuplarea eleroanelor, cu gandul ca o sa-l fac demontabil...greutate inutila si munca in plus. Nu cred ca-l voi demonta vreodata. Nu e asa mare sa nu poata fi transportat..Mi-a luat aproape o ora sa-i montez aripile...suruburile alea sunt mult prea mici pentru degetele mele..Acuma trebuie sa gasesc o varianta de mascare a mufei alea, care se vede urat de tot...
#50
Postat 14 November 2012 - 02:04 AM
Citeaza
#51
Postat 14 November 2012 - 08:32 AM
catamures, la 14 November 2012 - 02:04 AM, a spus:
motorul, in combinatia instalata consuma 11A in blana. Ar trebui sa zboare cam 10 minute. Am si acumulaori mai mari, 1500 sau 1600 mah care incap si nu modifica centrajul.
catamures, la 14 November 2012 - 02:04 AM, a spus:
... unele comentarii sunt utile...
#52
Postat 15 November 2012 - 07:11 PM
Cateva poze...
inca una...
Dar si-a luat si prima tranta.
Concluzia - planul e eronat.
- Unghiul motor e aiurea, motorul trebuid pus mult in jos. Asa cum e e foarte instabil si la fiecare modificare de turatie rebuie umblat la profundor;
- zona trenului de aterizare a cedat la tranta pe care a luat-o;
Nu zboara bine deloc. cu lipo 3S 1000 mah nu se centraza deloc, si e foarte usor de bot. CG nu e cel indicat in plan.
Urmeaza cateva modificari - unele radicale.
1. -modificarea unghiului motorului - operatiune grea de tot - trebuie destul de mult operat....
2. - reconstruirea bazei trenului de aterizare.
PS - motorul, e supersugficient pentru model. Cu lipo 3S 1600mah, impins mult in fata (si asta trebuie reglat) e ok.
#53
Postat 15 November 2012 - 07:21 PM
O mica sugestie, daca nu-i cu banat. Ar ajuta sa prinzi trenul de aterizare cu suruburi din plastic. Ca o idee, la Astro-Hog si Hog-Bipe, o idee mai mari, trenul de aterizare este prins in trei suruburi din plastic de 1/4''.
Multa, multa bafta.
#54
Postat 15 November 2012 - 07:27 PM
#55
Postat 15 November 2012 - 07:49 PM
Multa, multa bafta.
#56
Postat 15 November 2012 - 07:57 PM
#57
Postat 15 November 2012 - 08:20 PM
ai mare grije fara motor cade ca un lemn am zburat si varianta din depron si termic la rapa si sunt foarte hachitoase
iti doresc multe multe lucruri frumoase :drinks:
#59
Postat 15 November 2012 - 09:32 PM
#60
Postat 17 November 2012 - 09:17 AM
Zona de prindere a trenului de aterizare - apoi aici am facut ce ar fi trebuit sa fac de la inceput, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, si a primit cateva fasii de fibra de sticla. Daca tot l-am desfacut, si tot m-au stresat firele din bot, i-am reinfoliat nasul alb complet. Asa nu se vad matele din zona botului. Maine daca e vreme de zbor, la intalnirea noastra de duminica, o sa-i fac ultimele reglaje.