Modelism - RHC Forum: planor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

planor 150cm anvergura

#31 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 November 2012 - 06:32 PM

Astazi - planorasul a zburat in prima termica - pe vant. Zborul a durat fix 28 de minute, cu remorcaj la sandou - cam 140m la declansare. Pe vant urca mai tare decat pe timp calm, si nici nu trebuie intins sandoul. Se intinde pe masura ce urca ....
Concluzia - excelent. si intrebarea - cine o mai cumpara motoare?.
0

#32 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 05 November 2012 - 10:35 PM

Bravo, să-l stăpâneşti sănătos şi să te bucuri de el. Eu încă mai lucrez printre picături la ale mele şi aştept coletul cu electronica....
Zboruri line.
Sultan Eduard
0

#33 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2012 - 10:50 PM

Te invidiez. Poate reusesti sa faci un videoclip sa-l pui pe youtube.

O lansare, o tura si o aterizare sa vedem si noi cum se comporta.

Vezi postareaMihai_supy, la 05 November 2012 - 06:32 PM, a spus:

Astazi - planorasul a zburat in prima termica - pe vant. Zborul a durat fix 28 de minute, cu remorcaj la sandou - cam 140m la declansare. Pe vant urca mai tare decat pe timp calm, si nici nu trebuie intins sandoul. Se intinde pe masura ce urca ....
Concluzia - excelent. si intrebarea - cine o mai cumpara motoare?.

0

#34 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 06 November 2012 - 07:06 AM

..deocamdata am fost singur la zbor in cele doua zile. Ce sa facem? Cand o sa fim mai multi o sa-l si filmez.
0

#35 Useril este offline   Vreascu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:desenu, pictura, sculptura, motociclismul, tirul cu arcu, drumetiile si mai nu "zboru'"

Postat 06 November 2012 - 09:34 AM

Salutare...in primul rand felicitari pentru ce ai facut cu planorul...la mine lucrul merge un pic mai greu din lipsa timpului. Ai zis ca planorul tau a iesit la 327g - asta inseamna cam 12-13g/dm2. Eu am ca target sa nu treaca de 450g (17g/dm2).
Icaca ce am mai facut...fara sa desconsider munca lui Ionut depusa la infolierea stabilizatorului m-am hotarat sa dau jos folia de plastic pentru a folosi japico. De fapt tot planorul va fi infoliat cu japico si apoi lacuit ...asa in spiritul aripilor. Deasemenea am redus anvergura acestuia de la 50 cm la 42cm. si profunzimea de la 11,5 cm la 10,5 cm. I-am facut un "mic profundor" dar inca nu sunt hotarat daca lipesc stabilizatorul definitiv pe fuselaj sau daca il prind in suruburi de plastic.
Fuselajul acum are 70g dar se va mai ingrasa cu hartia pe el. In fuselaj se vad cele doua servouri pe care le voi folosi, doua SG50 (14 g in total) -la 0,7kg forta sper sa fie suficiente.
Boticul planorului este varful uni con de 60 m si este prins cu doua surubele ... ma gandeam ca daca ii va trebui balas in fata acolo il voi plasa...in nasuc. Sa vad zilele astea sa trec tijele de comanda (probabil din carbon de 1.5 sau 2 mm) si apoi sa il imbrac.

Fisiere atasate


Nulla dies sine linea!
0

#36 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 06 November 2012 - 03:22 PM

110g mai mult. Planuiesti sa pui motor electric?
0

#37 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 06 November 2012 - 04:47 PM

110 grame - mi se pare mult.

Inca ceva. CG, cel putin la al meu nu este asa cum stim toti la 2,3 din coarda. Cu acumulatorul nimh de 4 celul pus in bot e greu de nas, iar profundorul e cabrat. Mai mult, am observat ca zboara cu coada mai jos decat aripa - asta inseamna ca proiectul meu e gresit din start!. Unghiul de incidenta al aripii este muuult prea mic, de fapt la mine nici nu exista. Voi corecta asta (la mine e simplu de tot, pentru caripa se fixeaza in fuselaj cu tija cu care a venit si cu doua bucatele de carbon 3x1mm cam la 3cm de BF. Montez chestiile alea de carbon mai jos cam cu un mm si e ok. Asta amaine.
Pozitia planorasului meu in zbor duce la rezistanta la inaintare marita (faptul ca zboara cu profundorul ridicat). L-am lasat asa in doua sedinte de zbor tocmai ca sa simt diferentele si sa vad daca se justifica.

Din cate-mi aduc aminte, la A1 foloseam unghiuri de incidenta in jurul valorii de 3 grade.
Asa cum e acuma zboara bestial, doar ca zboara cu viteza foarte mica, mult mai mica decat orice planor am zburat.


O sa pun cateva poze, maine pe lumina, mai detaliate cu pozitia in zbor a profundorului, cu pozitia carligului si cu ce mai e prin model. Pot jongla cu electronica fara probleme prin model, asa ca orice mic tunning e posibil.

Mai mult, unul sin servouri nu a vrut sa mearga deloc, si, pentru ca modelul a confirmat, o sa primeasca doua servouri mai bune, digitale, si mai usurele. (deocamdata are un TGY90 MG si un AS100, iar AS-ul am vazut ca e pe finala...)


Inca ceva.
Desi a mai scris lumea pe aici ce se face cu firul textil inainte de a fi montat, si nu am ascultat. Trebuie pus la intins cateva zile, caci se intinde nitel. La Manta a fost nevoie de doua noduri pe fire, iar la asta deja s-au labartat. Alt fir e la intins de ieri si maine o sa-i schimb firele. Mai mult, pentru ca am ieri am experimentat mult lansarea, si am coborat foarte repede de cele mai multe ori, ajungand jos cam odata cu sandoul, am observat ca directia mea mai intra in flutter. (arcul e prea moale). Pentru ca am observat cat de importanta e directia la lansare - ma bate gandul sa-i fac un sistem pull-pull in locul sistemului pull-spring, desi nu cred ca am loc de servo pus pe centru fuselajului, pentru ca l-am gandit cat mai mic posibil.
0

#38 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 06 November 2012 - 04:50 PM

Vezi postareaVreascu, la 06 November 2012 - 09:34 AM, a spus:


Fuselajul acum are 70g dar se va mai ingrasa cu hartia pe el. In fuselaj se vad cele doua servouri pe care le voi folosi, doua SG50 (14 g in total) -la 0,7kg forta sper sa fie suficiente.



- servourile alea sunt jucarii....se vor beli la prima aterizare mai tarel;
- nu vad locul carligului de remorcaj...sau ii pui motor? (pentru motor mi se pare botul foarte lung...).
0

#39 Useril este offline   ionutz_csu galati 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2012 - 05:33 PM

salut, incearca un CG 50-55% masutat de la bordul de atac si un unghi de incidenta de 2.5-3 grade
0

#40 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 06 November 2012 - 10:14 PM

gand la gand cu bucurie.

Asa ma gandeam si io.
0

#41 Useril este offline   Vreascu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:desenu, pictura, sculptura, motociclismul, tirul cu arcu, drumetiile si mai nu "zboru'"

Postat 07 November 2012 - 08:10 AM

Salutare... Cu servourile banuiam eu ca nu o sa fie bine...pana termin eu planoul o sa imi vina si pachetul cu ceva servouri de 1,5kgf.
La mine aripa este pusa la 2 grade unghi de incidenta. Pe internet nu am gasit informatii clare tip reteta pentru chestiuni de genul asta. Unii zic de unghi zero si unghi negativ la profundor altii unghi mare la aripa si un unghi pozitiv dar mai mic la profundor...deasemenea si cele 2-3 grade si profundorul pe zero. Eu am mers pe solutia asta pentru ca imi e mai ushor sa prind astfel profundorul...dar nu stiu exact cum va fi tinuta in zbor. La toate avioanasele facute de mine pana acum am pus si aripa si profundorul pe zero incidenta si nu am avut probleme.
Pentru CG am folosit calculatorul acesta: http://adamone.rchom...om/cg2_calc.htm
si pentru ce zic ei static margin
-5% CG-ul la 73mm de la BA
-10% CG-ul la 64 mm de la bordul de atac iar pentru
-15% CG- ul la 54mm
Probabil pentru prima aruncare am sa merg pe varinata de mijloc si apoi am sa vad ce mai trebuie facut... inclusiv pozitia carligului de remorcare.
Nulla dies sine linea!
0

#42 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 07 November 2012 - 09:50 AM

asa am facut si eu.

Am plecat de la 1/3 din coarda aripii, clasic. Am scos apoi plumbii, si am dat si acumulatorul mai in spate. Cand totul a fost ok am infiletat holssurubul indoit la 90 de grade pe post de carlig. Se poate modifica fara porbleme. Se infileteaza intr-un placaj de 3mm de fag, placaj care tine tubul cozii.

Solutia la unghiul de incidenta - ne-a dat-o producatorul aripilor!!!..Eu pe varianta aia o sa merg. Acuma ma iau de el, sa-l modific.

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 07 November 2012 - 09:52 AM

0

#43 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 07 November 2012 - 05:39 PM

am modificat unghiul de incidenta. Acuma zboara normal ca pozitie. Urca singur in sandou, fara interventii (foarte rar mici corectii de directie). Planeaza in nestire. In amurg, frig dar fara vant zboara cate 4 minute la fiecare lansare. Clar mai bine. A mai pupat o termica astazi, mai slabuta, dar a urcat nitel.

Problema cea mai mare - nu exista servouri mai proaste decat Turnigy MG90S . Pana si banalele AS-100 sunt mai trainice. Ambele noi noute - unul a avut un fir dezlipit, iar celalalt, dupa trei zile de zbor merge dupa cateva zeci de secunde. Pana atunci blocheaza totul. Probabil are si asta lipituri reci.

O sa le schimb cu altele, verificate, dar de imprumut, care par a fi mult mai bune, HK 929MG.
0

#44 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 November 2012 - 05:52 PM

Eu am o gramada de servo:
HK15168 Coreless Analog Micro Servo 8g / 1.2kg / 0.12s
http://www.hobbyking...idProduct=16268

si sunt foarte multumit. Usoare, cu miscare foarte fina, centreza bine, nu fac figuri, ieftine. Am luat in mai mult serii si toate au fost bune. Vad ca acum sunt albe, ale mele sunt orange.

929MG sunt mari si grele.
0

#45 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 07 November 2012 - 07:10 PM

eu mai am HK 15178 simple pe o aripa si pe un depronel. Merg si acuma fara probleme, si au costat 20 de lei in Romania...

Am zis sa-i pun unele mai tari, si mai grele, pentru centraj...desi puteam sa-i fac nasul nitel mai lung...

o sa-i schimb si servouriel si firele, care stau la intins de ieri, pe balcon...
(ale lui s-au labartat de tot...)

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 07 November 2012 - 07:12 PM

0

#46 Useril este offline   Ratza 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 94
  • Inregistrat: 23-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Prahova, Ploiesti

Postat 08 November 2012 - 10:11 PM

Vezi postareaionutz_csu galati, la 01 November 2012 - 12:48 PM, a spus:

salut, felicitari Mihai pentru lucrare.
Si eu sunt deacord cu ceea ce zice Mihai(le pui degeaba),asa ca, mai bine , termini lucrarea fara a modifica aripa, il zbori si ai sa vezi ca e foarte stabil si fara eleroane.

si apropo, poti sa folosesti varianta asta(vezi foto),si nu mai trebuie modificat nici stabilizatorul(eu o folosesc).

DACA elastecul se rupe in timpu zborului, practic ramai fara control asupra stabilizatorului orizontal, nu? :pardon:
0

#47 Useril este offline   ionutz_csu galati 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 November 2012 - 10:37 PM

Vezi postareaRatza, la 08 November 2012 - 10:11 PM, a spus:

DACA elastecul se rupe in timpu zborului, practic ramai fara control asupra stabilizatorului orizontal, nu? :blush:


:pardon: apai, mergand pe principiul asta, putem spune ca: daca se strica servoul raman fara comanda pe stabilizator , daca se rupe echia de comanada putem ramane fara comanda pe stabilizator, daca se rupe comanda putem ramane fara comanda pe stabilizator, daca ramanem fara baterie putem .....etc. Am vazut mai multe servouri stricate decat ruperea elasticului (aproape zero)avand in vedere ca se pune 2-3 inele de elastic si probabilitatea de a se rupe toate odata e foarte mica.
Atunci ce sa zicem de avioanele la care aripa este prinsa cu elastic si mai sta si-n zeama evacuata de motor? e doar un planoras...
0

#48 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 08 November 2012 - 10:44 PM

Corect.Ai dreptate
Ciao Sorin
0

#49 Useril este offline   Ratza 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 94
  • Inregistrat: 23-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Prahova, Ploiesti

Postat 08 November 2012 - 11:26 PM

Vezi postareaionutz_csu galati, la 08 November 2012 - 10:37 PM, a spus:

:nea: apai, mergand pe principiul asta, putem spune ca: daca se strica servoul raman fara comanda pe stabilizator , daca se rupe echia de comanada putem ramane fara comanda pe stabilizator, daca se rupe comanda putem ramane fara comanda pe stabilizator, daca ramanem fara baterie putem .....etc. Am vazut mai multe servouri stricate decat ruperea elasticului (aproape zero)avand in vedere ca se pune 2-3 inele de elastic si probabilitatea de a se rupe toate odata e foarte mica.
Atunci ce sa zicem de avioanele la care aripa este prinsa cu elastic si mai sta si-n zeama evacuata de motor? e doar un planoras...

Ai dreptate sunt sanse aprope 0 sa se rupa toate , credeam ca este doar una in sistem tau ( nai specificat cate sunt ) :(
0

#50 Useril este offline   Vreascu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:desenu, pictura, sculptura, motociclismul, tirul cu arcu, drumetiile si mai nu "zboru'"

Postat 10 November 2012 - 11:49 PM

Salutare ... acum pe la 11:30 am terminat planorul. A iesit la 404g gata de zbor cu acumulator Lipo 2S de 1000mA si cu UBec de 3A. Acumulatorul are 56g. Am si unul de 400mA de 28g dar cu acesta nu se centreaza prea bine si trebuie sa adaug plumb.
Maine dimineata ies cu el la camp ... revin cu poze si poate si un filmulet ceva.
Nulla dies sine linea!
0

#51 Useril este offline   Vreascu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:desenu, pictura, sculptura, motociclismul, tirul cu arcu, drumetiile si mai nu "zboru'"

Postat 11 November 2012 - 06:14 PM

Am iesit cu planorul azi la camp dar vantul (20-22km/h) nu m-a lasat sa fac mare lucru. Am riscat totusi 2-3 aruncari usoare ... mi s-a parut stabil stanga-dreapta dar testul nu a fost concludent in ceea ce priveste CG-ul dn cauza vantului. In rest raspunde bine la comenzi, coboara ca un fulg cu un comportament predictibil.

Fisiere atasate


Nulla dies sine linea!
0

#52 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 11 November 2012 - 06:29 PM

Planorul arata foarte bine, cu exceptia tijelor de comanda :good:
Poate sunt si prea groase, sau asa se vede in poze. Dar cred ca ar fi fost mai bine daca le faceai din otel subtire (0 .8 mm) trase prin tub interior de cablu bowden (ca sa fie usor), si le bagai in interior.
Oricum, daca zboara bine, asta conteaza mai putin. Spor la urmatorul :drinks:

Aceasta postare a fost editata de Dragos Avramescu: 11 November 2012 - 06:29 PM

0

#53 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 11 November 2012 - 08:06 PM

...renunta, te rog, de dragul lucrurilor de finete, excelent facute, la tijele alea odiase. Fa un pull - spring pe interior. O sa fie mult mai elegante. Pana la urma e planor. Nu ar trebui sa fie nimie pe afara decat formele lui, nici o tija, sau antena, sau echie sau orice altceva ce ar creea rezistenta la inaintare.


PS - astazi, desi a fost destul de frig, am mai facut nitica termica. Cateva zboruri, iar unul a avut 18 minute. Urcarea - ceva peste 150m, vantul ajuta foarte mult la sandoul elastic. Am fost nevoit sa-i maresc cursele directiei, si acuma are unghiuri cam de 30 de grade. Are alt efect, mult mai mare. Am inceput sa folosesc expo si DR. Urcarea planorului meu in sandou, acuma, dupa micile reglaje si micile ajustari pur mecanice se face cu interventii minime. Daca bate vantul nu mai intind sandoul deloc. Planorul il intinde fara probleme....Pacat ca am descoprit modelul asta abuma, aproape iarna....
0

#54 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 11 November 2012 - 08:10 PM

ar mai fi ceva...

Carligul ala mi se pare ca e cam prea in fata...


Ce sandou vei folosi?
0

#55 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 11 November 2012 - 08:15 PM

Da tijele de comanda nu sunt frumoase, planorul e fain, poate ai putea sa folosesti ceva bowden de plastic care se muleaza usor prin fuselaj si nu s-ar vedea decat putin la iesire la ampenaje .Dar pana la urma ai timp sa-l modifici la iarna profita de timp si zboara-l cat mai poti.
Cu Pietenpolul te-ai mai dat?

Ciao Sorin
0

#56 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 15 November 2012 - 11:13 PM

stazi printre oua zboruri de incercare, unul reusit si altul un esec, m-am linistit cu cateva lansari cu planorasul - si chiar am facut o mica termica. As fi jurat ca iarna nu sunt termcie. Asa as fi jurat ca nu se poate face "abracadabra" cu un avion cu reacitie, pana la ROIAS 2005, si tot asa as fi jurat ca nu sunt oraje in februarie pana anul trecut...

m facut 4 lansari, cu urcare modesta de tot in sandou, clar vantul ajuta foartemult, dar la a treia urcare modelul a incepur sa urce violet, cu o tendinta de instabilitate marita - iacata termica de iarna...si dus a fost - suuus de tot. Zborul total doar 18 minute.


PS - in flotila mea a mai aparut un termic, desi ziceam ca nu mai vrau termice!....dar se pare ca ... aschia nu sare departe de trunchi!, sau...prima dragoste nu se uita..., asa ca...de azi...ma mai dau cu sandoul dar si cu OS 55AX.
Fisier atasat  pitts_00118.jpg (373.76K)
Number of downloads: 62
0

#57 Useril este offline   Vreascu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:desenu, pictura, sculptura, motociclismul, tirul cu arcu, drumetiile si mai nu "zboru'"

Postat 18 November 2012 - 04:12 PM

Salutare, azi mi-am luat inima in dinti si am zburat planorul. Am facut 5 lansari cu sandoul de la aeroclub (cred ca are un elastic de la Graupner. Elasticul are 30m si la prima lansare l-am intins 15 pasi apoi cate 20 de pasi.
Sunt incantat de cum zboara chiar daca cel putin pirmele 2 zboruri tot dadeam stanga-dreapta la eleroane si ele nimic nefiind prezente. Vantul era ca tare ... maneca pe ce aerodrom statea umflata aproape de orizontala. Din cele 5 lansari am fimlate doar doua (lansarea no.2 si no.4). Evident cel mai frumos a zubart offcamera lansarea no.3. Cel mai urat zbor a fost no.5 duca care am si renuntat ca sa nu fac vreo prostie....inghetasem si ma cam bruscam in comenzi.





Problemele cu tijele si cu aspectul ... am sa vad cand si cum le modific...dar cred ca mai degraba facem altul mai mare si mai frunos (vorba cantecului)
Nulla dies sine linea!
0

#58 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 December 2012 - 01:33 PM

bravo...

macar doua aripi si-au luat zborul. Ionut sa traiasca...
0

#59 Useril este offline   ionutz_csu galati 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 December 2012 - 06:39 PM

:clapping: bravo si felicitari ca ati reusit sa le dati la aer.A treia pereche a plecat la Braila. :good:
0

#60 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 December 2012 - 10:38 PM

poate le vedem si pe alea aici....
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro