aeromodel 3d pentru motor de 4 cc
#1
Postat 15 October 2012 - 09:23 PM
Asadar proiectul s-a vrut a fi un avion cu o greutate de maxim 1500 g complet echipat.Anvergura este de 1100 si un pic..nu stiu exact,o sa vedem la final... :)
Cateva poze de azi,maine o sa fac si altele actuale....
altele..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#3
Postat 16 October 2012 - 07:28 AM
AG-74-HESS, la 15 October 2012 - 09:34 PM, a spus:
Asta e motorul: http://www.sierra.ro...L-25A-ABC-(4-cc)-cu-toba-p688p.html
L-am primit odata cu Sonic-ul de la @Horja.Si merge super ok.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#4
Postat 16 October 2012 - 09:22 AM
o mica intrebare se poate face ceva asemanator pentru un pitts special ?numai numai relizari frumoase
#5
Postat 16 October 2012 - 09:39 AM
O sa iasa GREU pentru motorasul ala si pentru ce vrei sa faci cu el parerea mea - chiar daca nu zbori 3D musai.
#6
Postat 16 October 2012 - 10:04 AM
Fuselajul este gresit conceput.
Nu e nici 'grinda cu zabrele', caz in care ar trebui sa aiba baghetele la exterior pentru ca acestea sa preia si intinderi nu numai comprimari; nici 'structura autoportanta', caz in care ar trebui placat cu placi, sa preia acestea eforturile de functionare, nici mixt.
Filmul face colturi in aer....
Conceptul de 'celula', e termic, se porcaie, electronica se pune la interior.
Cind faci un proiect nou, este foarte usor sa cazi in extreme (prea moale, prea greu....). Ai nevoie de experinta mai mare ca sa se cheme kit.
De ce nu folosesti un plan 'reusit' ?
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 16 October 2012 - 10:07 AM
#7
Postat 16 October 2012 - 10:09 AM
REAL DESIGN, la 16 October 2012 - 09:39 AM, a spus:
O sa iasa GREU pentru motorasul ala si pentru ce vrei sa faci cu el parerea mea - chiar daca nu zbori 3D musai.
Gigi,
stiu, proiectul e diferit pentru ca in principiu ar trebui ca piesele sa fie taiate laser,dar momentan sunt taiate la traforaj de mine,timpul disponibil pentru a face dantelarie nu prea exista, profilele nu au gauri de usurare ci sunt pline, dar asta e.Nu tin neaparat sa zbor 3D cu el.O sa vad care va fi greutatea finala,iar daca va iesi greu voi face eleroanele asa cum zici tu.Tinta mea este 1500 g. Pana acum fara acumulator,receptor si trenul de aterizare are in jur de 1200 g.Cu motorul asta am zburat Sonic-ul care are aproape 140 cm anvergura si avea cred aproape 1800 de grame si zbura..O aripa are 130 g cu tot cu servo,fara folie.Asta stiu ca am cantarit-o.Ambele au iesit identice la greutate.La restul cand ma apropii de final.
Vom vedea.. :drinks:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#8
Postat 16 October 2012 - 10:29 AM
vlad1, la 16 October 2012 - 10:04 AM, a spus:
Fuselajul este gresit conceput.
Nu e nici 'grinda cu zabrele', caz in care ar trebui sa aiba baghetele la exterior pentru ca acestea sa preia si intinderi nu numai comprimari; nici 'structura autoportanta', caz in care ar trebui placat cu placi, sa preia acestea eforturile de functionare, nici mixt.
Filmul face colturi in aer....
Conceptul de 'celula', e termic, se porcaie, electronica se pune la interior.
Cind faci un proiect nou, este foarte usor sa cazi in extreme (prea moale, prea greu....). Ai nevoie de experinta mai mare ca sa se cheme kit.
De ce nu folosesti un plan 'reusit' ?
Din punctul meu de vedere poate fi pus oriunde, are mai putina importanta pentru mine..Initial am vrut ca fuselajul sa fie facut din spuma si placat cu balsa,dar pentru ca momentan e mai greu de realizat la bloc pe balcon am ales varianta asta.Acum prima poza e cea initiala pentru ca pe parcurs s-a mai schimbat..
Nu inteleg la ce electronica te referi?Servouri?Ca receptorul si bateria vor fi in interior..
Iar proiectul s-a vrut a fi o placa nu unul normal..
O sa tin cont de parerea ta. Pentru mine e mai simplu sa il gandesc eu, prost sau bine, asta vom vedea la sfarsit, decat sa fac dupa altii. In plus nu am gasit avioane adaptate pentru acest motor de 4cc, sau nu stiu eu unde sa caut,dar asta e alta poveste.De placat va fi dar doar partial,o sa vezi la momentul oportun.
Toate bune!!
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#9
Postat 16 October 2012 - 01:52 PM
vlad1, la 16 October 2012 - 10:04 AM, a spus:
Fuselajul este gresit conceput.
Nu e nici 'grinda cu zabrele', caz in care ar trebui sa aiba baghetele la exterior pentru ca acestea sa preia si intinderi nu numai comprimari; nici 'structura autoportanta', caz in care ar trebui placat cu placi, sa preia acestea eforturile de functionare, nici mixt.
Filmul face colturi in aer....
Conceptul de 'celula', e termic, se porcaie, electronica se pune la interior.
Cind faci un proiect nou, este foarte usor sa cazi in extreme (prea moale, prea greu....). Ai nevoie de experinta mai mare ca sa se cheme kit.
De ce nu folosesti un plan 'reusit' ?
Eu zic ca daca il face omu' de la zero e kit - ca doar nu a postat la F4C ..
Cate incercari din depron mai mult sau mai putin reusite sunt prezente la Kit Review ... ce .. toate sunt meserie si exemple de urmat .. mai incercam , mai corectam poate poate iese ceva ...
#12
Postat 17 October 2012 - 02:42 AM
Multa, multa bafta.
#13
Postat 17 October 2012 - 09:24 PM
oachidori, la 16 October 2012 - 07:28 AM, a spus:
L-am primit odata cu Sonic-ul de la @Horja.Si merge super ok.
Ai grija ca e naravas si mie mi-a taiat un deget inainte de a trage de Sonic.
10x4 e ce-i place
Apropos
Sonicul are inca viata in el , bravo lui Mihai, ba a ajuns chiar trainer "HOMEMADE" la negustori
:drinks:
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 17 October 2012 - 09:26 PM
#14
Postat 17 October 2012 - 09:45 PM
Horja, la 17 October 2012 - 09:24 PM, a spus:
10x4 e ce-i place
Apropos
Sonicul are inca viata in el , bravo lui Mihai, ba a ajuns chiar trainer "HOMEMADE" la negustori
:drinks:
Numai bine
Horia,
stiu, l-am vazut si cum zboara in momentul de fata.Asta e!! Trebuie sa traisca si unii!!
Parca era 10X5 din ce imi aduc aminte!!Sau cel putin asa zbura foarte bine;o elice gri, parca Graupner Sonic!!
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#16
Postat 18 October 2012 - 06:15 PM
Data viitoare, fa-le doar "D" box ca nu mai flambeaza si sint mai tepene la incovoiere. Inteleg ingrijorarea ta in privinta lor dar nu le mai placa complet.
Cit depre fuselaj, nu e tirziu sa-i tragi citeva baghete sau chiar "platbande" de balsa pe circumferinta. Vor fi de mare ajutor. Ai doua celule de "forta" care nu sint legate prea solid; motor-aripa si ampenaje.
Cu lungitul botului, vad ca esti destul de avansat incit sa le pui pe cintar si sa decizi.
Altfel, ma bucur ca e flacara vie.
Mult spor
#17
Postat 19 October 2012 - 09:04 AM
Horja, la 17 October 2012 - 09:24 PM, a spus:
10x4 e ce-i place
Apropos
Sonicul are inca viata in el , bravo lui Mihai, ba a ajuns chiar trainer "HOMEMADE" la negustori
;)
Numai bine
sonicul ala a zburat ca nebunul o vara intreaga fix 3 bidoane numai la mine. Si-a luat numai de la mine doua trante, ultima aproape fatala. Reparat, zburat, si dat. Are aproape alt fuselaj. Motorul un OS LA 40.
#18
Postat 19 October 2012 - 12:36 PM
bizu, la 18 October 2012 - 06:15 PM, a spus:
Data viitoare, fa-le doar "D" box ca nu mai flambeaza si sint mai tepene la incovoiere. Inteleg ingrijorarea ta in privinta lor dar nu le mai placa complet.
Cit depre fuselaj, nu e tirziu sa-i tragi citeva baghete sau chiar "platbande" de balsa pe circumferinta. Vor fi de mare ajutor. Ai doua celule de "forta" care nu sint legate prea solid; motor-aripa si ampenaje.
Cu lungitul botului, vad ca esti destul de avansat incit sa le pui pe cintar si sa decizi.
Altfel, ma bucur ca e flacara vie.
Mult spor
Dragos,
pai la Su-ul tau nu tot asa sunt facute?Inca pot sa le decupez dar mai am un elevator de facut, apoi il pun pe cantar si sa vedem unde iese CG in realitate, ca din calcule stiu unde ar trebui sa iasa si vedem ce trebuie facut.In desen nu le-am mai pus dar pe lateralele fuselajului mai vin si baghete exact cum spuneti voi.Cred ca o sa iasa bine.Sper!! ;)
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#19
Postat 19 October 2012 - 06:02 PM
oachidori, la 19 October 2012 - 12:36 PM, a spus:
pai la Su-ul tau nu tot asa sunt facute?Inca pot sa le decupez dar mai am un elevator de facut, apoi il pun pe cantar si sa vedem unde iese CG in realitate, ca din calcule stiu unde ar trebui sa iasa si vedem ce trebuie facut.In desen nu le-am mai pus dar pe lateralele fuselajului mai vin si baghete exact cum spuneti voi.Cred ca o sa iasa bine.Sper!! :clapping:
Asa este dar, Su ul era acrobat... alte viteze, alte forte. Daca e 3D, merge neplacat pe suprafetele de comanda, cred.
Nu le decupa ca nu scazi mare lucru ca greutate; probabil sint placate cu balsa de 1. Daca nu esti atent cu lipiciul, adaugi mai multe grame decit amarita aia de placare.
Mai pritoceste un pic fuselajul ala. Daca ramine doar infoliat, nu e bine. Nu conta pe folie ca suport structural; stii cum se face vara pe caldura.
Tu vezi-ti de treaba; daca iese, inveti; daca nu, tot inveti ceva.
#22
Postat 25 October 2012 - 05:22 PM
Dar acum cred ca e cam tarziu .. ramane la proiectul urmator ...
Poza :
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 25 October 2012 - 05:23 PM
#23
Postat 26 October 2012 - 07:03 AM
REAL DESIGN, la 25 October 2012 - 05:22 PM, a spus:
Dar acum cred ca e cam tarziu .. ramane la proiectul urmator ...
Poza :
Am vazut si eu modelul.Gigi stiam ca asa se fac,dar cand le faci la traforaj manual, balsa mai crapa..daca ar fi fost taiate laser era alta treaba.Oricum scaderea de greutate nu cred ca e foarte mare.
O sa vad ca il pun azi pe cantar sa vedem cum iese si cg-ul si vorbim. :)
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#24
Postat 26 October 2012 - 07:20 AM
oachidori, la 26 October 2012 - 07:03 AM, a spus:
O sa vad ca il pun azi pe cantar sa vedem cum iese si cg-ul si vorbim. :)
Pai alea sun facute din baghete .. si nu se taie la traforaj le iei gata taiate sau ... cu un cutter
bine ascutit pe lungimea fibrei din placa de balsa de 6mm de 8 mm sau cat crezi ca trebuie .. si gata bagheta .
Greutatea ? .. un pic de colo , un pic de dincolo .. si hopa .. surpriza fata de ce ar trebui .
Oricum va zbura .. da sa nu ceara viteza prea mare ...
#25
Postat 27 October 2012 - 07:55 PM
poze..
...
..
..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#26
Postat 27 October 2012 - 08:14 PM
oachidori, la 27 October 2012 - 07:55 PM, a spus:
poze..
...
..
..
O sa fie bine. Mie-mi place dar e mai important sa-ti placa tie.
Nu ma pot abtine; ce te-ai scumpit bre, la semiplanul drept cu "ruptura" aia in D box...
Cred ca e pe nervura si este, drept urmare, putin important dar nu m-am putut abtine. Sa ma ierti.
Mult spor
PS. Scoate-l cit mai curind, fie si pe zapada.
#27
Postat 29 October 2012 - 06:48 AM
#28
Postat 08 November 2012 - 07:59 AM
Asteptam sa-l vedem zburand cat mai repede...
#29
Postat 08 November 2012 - 08:37 AM
Mihai_supy, la 08 November 2012 - 07:59 AM, a spus:
Asteptam sa-l vedem zburand cat mai repede...
Mihai, e primul avion din balsa construit.Asa ca cu siguranta nu o sa fie perfect.Dar daca o sa si zboare atunci o sa fie excelent.Din pacate timpul limitat nu imi permite sa il termin asa curand.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#30
Postat 08 November 2012 - 09:55 PM
Eu unul, cand incep un proiect, parca intru in priza, si fac tot ce pot ca sa-l termin cat mai repede..mai ales ca lucrez in dormitor, si slefuiesc in cada.......si mai stiu pe cineva care vrea sa le termin , daca se poate de tot!!!!....
Asteptam vesti despre constructie....