tren aterizare de pe katana, pe delta
#61
Postat 28 October 2012 - 08:43 PM
Ingerii zboara pentru ca o iau usor .....
#63
Postat 28 October 2012 - 09:25 PM
Rottyrc, la 28 October 2012 - 08:43 PM, a spus:
Pai n`oi fi eu de vina, ca am pedalat cat am putut de repede la robinete. In viraje si picaj te faceam dar la ``drum drept`` ma iei. Ce vrei ma, 1,25 Kg pe un os15 nou,la 80 de grade si cu 8x4.... Saptamana viitoare rod putin din elice si ii maresc putin mai mult prezervativul de pe motor; cred ca-i mai las afara doar capul de la chiulasa.
Da o facem misto saptamana viitoare, fara semafoare pe cer.
PS. Cel putin sunt multumit ca nu mi-au mai explodat wingleturile, ca nu mi-a placut figura bumerang, si chiar mi-au tremurat chilotzii, ca se invartea prea repede sa-mi mai dau seama unde mai e fata si unde spatele, dar am reusit s-o sot cu picaj.....
PPS.Daca n`ai wingleturi fa-i deriva! Daca n`ai nici d`aia, atunci poti da cu cercul, ca e identica miscarea. :blink:
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 28 October 2012 - 09:29 PM
#64
Postat 29 October 2012 - 11:13 AM
asteptam sa iasa de la copt carenele
Fisiere atasate
-
DSCN0172.jpg (330.77K)
Number of downloads: 88
#65
Postat 29 October 2012 - 06:42 PM
grig, la 29 October 2012 - 06:41 PM, a spus:
Fisiere atasate
-
DSCN0173.jpg (331.46K)
Number of downloads: 78 -
DSCN0174.jpg (329.62K)
Number of downloads: 81
#66
Postat 29 October 2012 - 08:16 PM
#67
Postat 29 October 2012 - 08:19 PM
Fisiere atasate
-
DSCN0177.jpg (331.83K)
Number of downloads: 67
#68
Postat 29 October 2012 - 08:21 PM
grig, la 29 October 2012 - 08:19 PM, a spus:
Fisiere atasate
-
DSCN0178.jpg (330.04K)
Number of downloads: 66
#69
Postat 29 October 2012 - 10:52 PM
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 29 October 2012 - 10:53 PM
#70
Postat 30 October 2012 - 06:40 AM
acum hai cu maidenul sa il vedem si in aer :drinks:
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
#71
Postat 01 February 2013 - 08:17 PM
Va zbura cu:
-Motor: OS 75AX
-Zeama; 350ml-10%
-Eleroane: 2x Futaba S3071MG-HV
-Gaz: 1x Hitec HS-65MG
-Frane: 2x Align DS415M MG
-Elice: tripala 12x8
-Fasst.
PS. Merge treaba prea lent deoarece sunt lenes.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 01 February 2013 - 08:18 PM
#72
Postat 01 February 2013 - 08:34 PM
PS. Ei, chiar nu o sa fie asa stramb ca ala; l-am ``ajustat`` sa iasa la dimensiune. B)
#73
Postat 01 February 2013 - 08:49 PM
O sa vad maine cum e treaba cu strutzo-trenul; oricum continui si nu iau in calcul sa renunt la trenul de aterizare.
#74
Postat 03 February 2013 - 04:12 PM
AG-74-HESS, la 01 February 2013 - 08:34 PM, a spus:
.... ca trenul va iesi ca un cocostarc imposibil de utilizat pt aterizare.
Dupa ce am zburat dracia 1:4, am tras urmatoarele concluzii:
-Intr-adevar, CG va fi mai inapoi cu 20mm decat pe hartie (nu va fi influentat de nivelul de zeama, rezervorul fiind pozitionat exact in CG)
-Pot ateriza fara probleme cu ``strutzo-trenul`` in 3 puncte. Seamana putin aterizarea cu trainerul, doar ca trebuie venit cu nasul mai pe sus.
-Jamba fata trebuie facuta putin mai inalta (aripa mai ridicata de varf decat spatele cu 10...20 mm)
-Rotile mai mari imi vor permite sa mai reduc din inaltimea trenului si reduce tzopaiala datorata denivelarilor marunte.De fapt am intentia ca prin din alegerea rotilor sa scot CG-ul unde trebuie.
In rest, totul e ok, total instabila. :good:
#75
Postat 20 June 2013 - 07:20 PM
#76
Postat 22 August 2013 - 08:29 PM
#77
Postat 22 August 2013 - 08:51 PM
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 22 August 2013 - 08:55 PM
#78
Postat 24 August 2013 - 09:06 PM