Modelism - RHC Forum: tren aterizare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

tren aterizare de pe katana, pe delta

#61 Useril este offline   Rottyrc 

  • R/C PILOT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2641
  • Inregistrat: 06-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Pitesti-Topoloveni

Postat 28 October 2012 - 08:43 PM

Azi l am alergat cu electrica si a cam scos limba...A gasit si vinovat pt. asta OSU mic racit si cu probleme la plamani...
ADRIAN - Tel.0787 828 507
Ingerii zboara pentru ca o iau usor .....
0

#62 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 28 October 2012 - 09:16 PM

Ai dreptate, mult mai logica alegerea asta.
0

#63 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 28 October 2012 - 09:25 PM

Vezi postareaRottyrc, la 28 October 2012 - 08:43 PM, a spus:

Azi l am alergat cu electrica si a cam scos limba...A gasit si vinovat pt. asta OSU mic racit si cu probleme la plamani...

Pai n`oi fi eu de vina, ca am pedalat cat am putut de repede la robinete. In viraje si picaj te faceam dar la ``drum drept`` ma iei. Ce vrei ma, 1,25 Kg pe un os15 nou,la 80 de grade si cu 8x4.... Saptamana viitoare rod putin din elice si ii maresc putin mai mult prezervativul de pe motor; cred ca-i mai las afara doar capul de la chiulasa.
Da o facem misto saptamana viitoare, fara semafoare pe cer.

PS. Cel putin sunt multumit ca nu mi-au mai explodat wingleturile, ca nu mi-a placut figura bumerang, si chiar mi-au tremurat chilotzii, ca se invartea prea repede sa-mi mai dau seama unde mai e fata si unde spatele, dar am reusit s-o sot cu picaj.....
PPS.Daca n`ai wingleturi fa-i deriva! Daca n`ai nici d`aia, atunci poti da cu cercul, ca e identica miscarea. :blink:

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 28 October 2012 - 09:29 PM

0

#64 Useril este offline   grig 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 24-March 02

Postat 29 October 2012 - 11:13 AM

deriva montata,eleroane decupate,batiu ranforsat cu fibra...
asteptam sa iasa de la copt carenele

Fisiere atasate


0

#65 Useril este offline   grig 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 24-March 02

Postat 29 October 2012 - 06:42 PM

incepe sa se contureze

Vezi postareagrig, la 29 October 2012 - 06:41 PM, a spus:

incepe sa se contureze

Fisiere atasate


0

#66 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 29 October 2012 - 08:16 PM

sa imi bag picioarele... arata incredibil. Abea astept sa il vad in zbor!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#67 Useril este offline   grig 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 24-March 02

Postat 29 October 2012 - 08:19 PM

si cam asa e finalul...

Fisiere atasate


0

#68 Useril este offline   grig 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 24-March 02

Postat 29 October 2012 - 08:21 PM

Vezi postareagrig, la 29 October 2012 - 08:19 PM, a spus:

si cam asa e finalul...

Fisiere atasate


0

#69 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 29 October 2012 - 10:52 PM

Un exemplu de motor smecher pt o astfel de bijuterie. Asta pt cine vrea o delta cu muuulta viteza.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 29 October 2012 - 10:53 PM

0

#70 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 October 2012 - 06:40 AM

felicitari pentru produsul finit.....arata impecabil :good:

acum hai cu maidenul sa il vedem si in aer :drinks:
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#71 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 01 February 2013 - 08:17 PM

Rezervorul va fi mai mare decat s-a stabilit inainte; va avea 350ml(motorului asta ii place mult zeama). Carenajele vor fi lipite definitiv de aripa. Va avea frane aerodinamice. Incarcarea va fi de 63....65g/dm2. Ca sa o las mai jos, voi zbura doar tripala; pt inceput 13x7, iar apoi cu 11...12x7-8
Va zbura cu:
-Motor: OS 75AX
-Zeama; 350ml-10%
-Eleroane: 2x Futaba S3071MG-HV
-Gaz: 1x Hitec HS-65MG
-Frane: 2x Align DS415M MG
-Elice: tripala 12x8
-Fasst.

PS. Merge treaba prea lent deoarece sunt lenes.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 01 February 2013 - 08:18 PM

0

#72 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 01 February 2013 - 08:34 PM

Dupa ce am pus pe hartie datele, mi s-a parut exagerat de in fata locul unde imi iesea CG-ul. Deasemenea, fortat de dimensiunea elicei, trebuia sa fac un tren mai ridicat, a.i. sa las si o garda de 2...3cm. Mi s-a parut ca trenul va iesi ca un cocostarc imposibil de utilizat pt aterizare. Ca sa verific chestiunile astea, am facut un model la scara al modelului (dracu a mai auzit!)Este identic cu Tigrul, doar ca e de 4 ori mai mic. O sa-l testez maine sa vad daca CG-ul calculat e OK si in practica, si sa vad cum se aterizeaza cu picioroange. :D
PS. Ei, chiar nu o sa fie asa stramb ca ala; l-am ``ajustat`` sa iasa la dimensiune. B)
0

#73 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 01 February 2013 - 08:49 PM

Problemele astea cu trenul au pornit de la faptul ca am inceput proiectul cu ambitia de a monta motorul pe care il aveam. Practic pt acest motor am vrut modelul. Ca sa aveti o imagine cat de supramotorizat este, in imaginea de jos este aripa de 1300g (cu zeama 200ml) care are un motor de 2,5cc. Zboara bine. Practic Tigrul are dublu si un pic greutate (2800g dintre care 350ml de zeama), si are un motor de 12,5cc. Astfel conditionat de motor si implicit de elice, trenul s-a inaltat. Nu o sa-i bag elice de 10, ca latra pana ii sare chiulasa`n nori.

O sa vad maine cum e treaba cu strutzo-trenul; oricum continui si nu iau in calcul sa renunt la trenul de aterizare.
0

#74 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 03 February 2013 - 04:12 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la 01 February 2013 - 08:34 PM, a spus:

Dupa ce am pus pe hartie datele, mi s-a parut exagerat de in fata locul unde imi iesea CG-ul.
.... ca trenul va iesi ca un cocostarc imposibil de utilizat pt aterizare.


Dupa ce am zburat dracia 1:4, am tras urmatoarele concluzii:

-Intr-adevar, CG va fi mai inapoi cu 20mm decat pe hartie (nu va fi influentat de nivelul de zeama, rezervorul fiind pozitionat exact in CG)
-Pot ateriza fara probleme cu ``strutzo-trenul`` in 3 puncte. Seamana putin aterizarea cu trainerul, doar ca trebuie venit cu nasul mai pe sus.
-Jamba fata trebuie facuta putin mai inalta (aripa mai ridicata de varf decat spatele cu 10...20 mm)
-Rotile mai mari imi vor permite sa mai reduc din inaltimea trenului si reduce tzopaiala datorata denivelarilor marunte.De fapt am intentia ca prin din alegerea rotilor sa scot CG-ul unde trebuie.

In rest, totul e ok, total instabila. :good:
0

#75 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 20 June 2013 - 07:20 PM

Mi-am invins cu greu lenea si am mai ``pilit `` cateceva. Urat a fost la lipit carenajele, dat fiind suprafetele mari si faptul ca trebuia lucrat rapid si curat. Nici sa lipesc fire nu-mi place, si are doar 6 servo la care trebuie sa ``inadesc`` firele. :nea: Nu mai sunt de d`astea! Iese in 75g/dm2 si zboara luna viitoare.
0

#76 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 22 August 2013 - 08:29 PM

Am mai miscat ceva... Mai am de prins trenul spate si de facut o piesa din fibra sa maschez partea sup a rezervorului care nu putea fi mai mic din cauza motorului. Din fericire a iesit la 74,5 g/dm2.
0

#77 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 22 August 2013 - 08:51 PM

xxx

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 22 August 2013 - 08:55 PM

0

#78 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 24 August 2013 - 09:06 PM

Cam asta este,,,, mai sunt cateva retusuri, dar nu m-am mai abtinut. Azi a zburat. E bomba!!! La camp am uitat si de poze, si de tot, dar voi pune...
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro