Cupa Brasov 6 octombrie 2012 (Carnatul de panta) Concurs amical deschis de planoare de panta
#1
Postat 26 September 2012 - 10:51 PM
Organizator: Mini Aero Brasov, cu sprijinul Eurocopter Romania, Dinu Consultig Group si HobbyConstruct
Categoria: planor radiocomandat pt. zbor plutit la panta.
Persoana de contact: Bajenaru Florin, tel. 0723790888 e-mail: florian_bajenaru@yahoo.com
Participare libera indiferent de sex, varsta, cetatenie, apartenenta politica sau de club, asociatie sau deloc.
Taxa de participare NU se percepe, ATENTIE Carnatul de panta de regula si de bun simt trebuie sa existe la fiecare, gratarul si jarul fiind asigurate de Organizator. Pileala sa-si aduca doar alcoolicii in ideea ca vrem sa ne integram in sfarsit in EU.
REGULAMENT:
Proba de concurs consta in zbor de distanta intre doua planuri perpendiculare pe panta la distanta de 80-100m, timp de 5 min, si aterizare in careul delimitat pe coama dealului in max 1 min.
Aeromodelul nu este limitat, se poate folosi si motoplanor cu conditia ca pornirea motorului inseamna sfarsitul zborului oficial.
O trecere intre cele doua planuri se puncteaza cu 20 de puncte, iar aterizarea in careu cu 100 puncte. Trecerile peste planuri (baze) se semnalizeaza acustic.
Timpul de pregatire al concurentului pt. lansare este de 60 sec.
Se vor efectua min. 2 runde (max.3 runde) functie de numarul participantilor si a conditiilor meteo.
Se va lua in considerare cel mai bun rezultat obtinut.
Se vor acorda diplome pt. primii trei concurenti seniori, respectiv juniori(varsta sub 18 ani dovediti cu document) si primele trei echipe constituite din maxim trei seniori si trei juniori.
Componenta echipelor se va inregistra inaintea inceperii competitiei si nu poate fi schimbata.
Contestatiile sunt inregistrate contra depunerii sumei de 100 lei, si se solutioneaza de catre comisia de arbitraj si directoriatul concursului.
Ca in orice competitie decizia arbitrului nu poate fi contestata.
Cu respect si nerabdare sa ne adunam din nou ORGANIZATORUL.
#2
Postat 27 September 2012 - 07:21 PM
Fisiere atasate
-
Sigla ATIS 1.bmp (189.28K)
Number of downloads: 199
#8
Postat 28 September 2012 - 12:14 PM
Se vine si de la Iasi - un concurent.
Se poate sa comunicati o ora estimativa de inceput pentru ziua de Sambata (06.10.2012)? Ar fi de mare ajutor in planificarea calatoriei pentru cei care vin de departe.
Ganduri bune,
IM
Paul MacCready
#9
Postat 28 September 2012 - 05:37 PM
mack_ro, la 28 September 2012 - 12:14 PM, a spus:
Se vine si de la Iasi - un concurent.
Se poate sa comunicati o ora estimativa de inceput pentru ziua de Sambata (06.10.2012)? Ar fi de mare ajutor in planificarea calatoriei pentru cei care vin de departe.
Ganduri bune,
IM
#12
Postat 29 September 2012 - 09:03 PM
iar berlina din poză e Dacie 1300 nu maşină.... şi ce mai Dacie a fost....
http://www.facebook....190970361038159
#13
Postat 30 September 2012 - 08:08 PM
#14
Postat 30 September 2012 - 11:40 PM
#15
Postat 01 October 2012 - 05:45 AM
Hobby Construct, la 30 September 2012 - 08:08 PM, a spus:
Conteaza doar sa bata vantul tare.
Intrebare. Se va putea zbura langa concurs? Asta pentru cei care venim de la campie, numai de dragul panetei?
#17
Postat 02 October 2012 - 09:34 AM
Faptul ca veniti de la campie nu inseamna un mare dezavantaj deoarece si noi zburam in mare parte la ses, deci majoritatea suntem la fel de incepatori.
#18
Postat 02 October 2012 - 11:42 AM
Glumeam desigur.
Eu unul vin de dragul zborului la panta. Si cred ca cei mai multi de asta vin. Asa ca am dori sa avem un loc uinde sa putem zbura, fara sa afectam concursul.
Sa ne vedem cu bine.
De la Buzau o sa fim doi, deocamdata. Mai avem o promisiune locala sa facem si o echipa.
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 02 October 2012 - 11:44 AM
#21
Postat 06 October 2012 - 06:01 PM
Dupa toate calculele si evident dupa mansa a doua castigator detasat a fost desemnat Nea Vasile Pulbere...,
in mod clar experianta si-a spus cuvantul.
#25
Postat 07 October 2012 - 11:20 AM
Cam aici ar fi trebuit sa se ajunga, daca ar fi fost anumite conditii (nu pomana de la stat, doar decenta) in ultimii 22 de ani:
Vorba lui Mizzone, pusa pe versuri:
Faceti cat mai mult RC,
Fara Federatie!
Si ale mele:
Comisia cu cap patrat,
Tot RC-ul l-a stricat!
Si detaliem:
F3A-ul e pe duca,
F3P-ul e local,
F4C-ul e pe pluta,
Si pluta e la canal.
F3J si B au fost multi ani, tot locale, pana niste privati au inceput sa va viziteze.
N-a fost concurs/eveniment RC cu Federatia, care sa aiba mai mult de 10-11 participanti, din cate stiu (unii veniti doar sa puncteze, sprijine competitia, din obligatie fata de bransa-tagma).
In toate clasele de zbor RC in RO, cumulat, la Frmd, sunt cam tot atati oameni cati au concurat la Carnatul de Panta.
Asa e cand unii de la stat (care fac ciukalaka-ciordalaka pe la cluburi bugetate si n-au rezultate) sunt membri in comisia de h'aero, in comparatie cu cei privati, care se straduiesc, fac evenimente, ma rog, cica MIUTZE...
De la cluburile de stat avem MuIUTZE.
Aaaaaa...
Deci brasoveni continuati,
Pe panta ca sa va dati!
Poate vedem si o lista cu participantii si performanta.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#26
Postat 07 October 2012 - 01:37 PM
:clapping:
mvpricop, la 07 October 2012 - 11:20 AM, a spus:
Cam aici ar fi trebuit sa se ajunga, daca ar fi fost anumite conditii (nu pomana de la stat, doar decenta) in ultimii 22 de ani:
http://www.youtube.c...h?v=h6sLTE7l2EM
Vorba lui Mizzone, pusa pe versuri:
Faceti cat mai mult RC,
Fara Federatie!
Si ale mele:
Comisia cu cap patrat,
Tot RC-ul l-a stricat!
Si detaliem:
F3A-ul e pe duca,
F3P-ul e local,
F4C-ul e pe pluta,
Si pluta e la canal.
F3J si B au fost multi ani, tot locale, pana niste privati au inceput sa va viziteze.
N-a fost concurs/eveniment RC cu Federatia, care sa aiba mai mult de 10-11 participanti, din cate stiu (unii veniti doar sa puncteze, sprijine competitia, din obligatie fata de bransa-tagma).
In toate clasele de zbor RC in RO, cumulat, la Frmd, sunt cam tot atati oameni cati au concurat la Carnatul de Panta.
Asa e cand unii de la stat (care fac ciukalaka-ciordalaka pe la cluburi bugetate si n-au rezultate) sunt membri in comisia de h'aero, in comparatie cu cei privati, care se straduiesc, fac evenimente, ma rog, cica MIUTZE...
De la cluburile de stat avem MuIUTZE.
Aaaaaa...
Deci brasoveni continuati,
Pe panta ca sa va dati!
Poate vedem si o lista cu participantii si performanta.
#27
Postat 07 October 2012 - 06:32 PM
Noi nu ne-am propus să demonstrăm nimănui nimic, am vrut doar să ne simţim bine şi să
acumulăm experinţă competiţională.
Pe de altă parte atunci când ceva scârţâie trebuie uns sau reparat, nu distrus... asta mi-a spus-o un mecanic, şi se potriveşte în multe situaţii...
Cu stimă: POP Vasile-Petre
P.S. vorbesc în numele meu personal şi al echipei ATIS JUNIOR
#28
Postat 07 October 2012 - 06:43 PM
Prin naturaletea invitatiei si desfasurarii, fara sa vreti, ati demonstrat ce si cum trebuie, macar dpdv participare...
Nici eu nu vreau sa distrug: dimpotriva, am contribuit din plin la n cupe de F3P, un CN, cateva etape de F3A, etc.
Exact ce cluburile cu buget gras, de la stat n-au facut: mai ales din Bucuresti.
Dar e mereu contrastul dintre competitiile tratate prost de exact cine nu trebuie si evenimentele naturale, cu prezenta, cu ecouri in mintile participantilor, cu gratar dupa si cu mai vreau...
Si ca sa reparam organu' si mai ales pe aia cu cap patrat din comisie, trebuie sa-i dam cu ciocanu' de cate ori putem, ca altfel...
De fapt vor trebui schimbati, si unii mai mult decat atat, ca ciocaneala aici nu are efect, dar e o placere...
Daca nu eram prins in diverse, veneam si eu la panta.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#29
Postat 07 October 2012 - 06:58 PM
Un şofer începător cam blond de felul lui rămâne în pană la....undeva....
după vre-o oră unui tip i se face milă de el, opreşte se uită sub capotă şi cere un ciocan.
Ciocăne uşor de două ori după care dă o cheie şi maşine porneşte...
Omul nostru fericit î-l întrebă pe tip cât costă intervenţia...
Stă omul sw gândeşte şi spune....105 lei.
Blondul nostru începător plăteşte după care î-l întreabă pe tip...Domnule da de ce 105 lei şi nu 100 sau o altă sumă mai rotundă???
Păi e simplu 5 lei două lovituri de ciocan şi suta de lei pentru că am ştiut unde să dau să repar nu să stric...
Cu multă onestitate: POP Vasile-Petre
#30
Postat 07 October 2012 - 07:10 PM
mvpricop, la 07 October 2012 - 11:20 AM, a spus:
Participanti
12 echipe, de la 7 cluburi, asociatii sau asocieri din 5 localitati, 3 judete
Mini Aero Brasov, 3 echipe 1 senior, 6 copii
Hobbyconstruct Sacele Brasov 3 echipe, 9 seniori
Dream Fly Buzau 1 echipa 3 seniori
ATIS Brasov 2 echipe 1 senior, 6 juniori
Turul Sf. Gheorghe, Covasna 3 seniori
Atlantis Brasov 3 seniori
AT Iasi 1 senior
33 concurenti inscrisi
Nici o echipa completa adica 3 seniori si 3 juniori
Performante
Cel mai bun rezultat individual 25 treceri si aterizare in careu 600 puncte, Pulbere Vasile de la Hobbyconstruct
Cel mai bun rezultat pe echipe 1040 puncte Hobbyconstruct 2, Pulbere, Lecz, Straccini