pornire corsair F4U
#1
Postat 21 September 2012 - 08:03 PM
#2
Postat 21 September 2012 - 08:08 PM
Daca vezi furtunasul de combustibil, trebuie sa vezi combustibilul cum intra in motor.
Atentie sa nu il ineci!
Daca e uscat, la rece, nu are combustibil si nu are cu ce porni....
Practic tu cand il apleci, aduci ceva combustibil in camera de ardere.
#3
Postat 21 September 2012 - 08:11 PM
#4
Postat 21 September 2012 - 08:19 PM
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 21 September 2012 - 08:22 PM
#5
Postat 21 September 2012 - 08:23 PM
#6
Postat 21 September 2012 - 08:28 PM
#7
Postat 21 September 2012 - 08:51 PM
davinci, la 21 September 2012 - 08:23 PM, a spus:
verifica rezervorul! ...vezi sorbul ( sa nu se fi incalecat inauntru in rezervor) .///doar verifica !!! daca tu oobturezi carburatorul cu degetul,si nu vine combustibil ,posibil sa nu fie etansat cum trebuie ,posibil prea lungi furtune sau fisurate ,ar fi mai multe cauze ...dar verifica toata instalatia de alimentare .Nu prea este in regula treaba asta.. vezi sa nu fie inversate furtunele in rezervor .Nu-l zbura asa ...........
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 21 September 2012 - 08:52 PM
#8
Postat 21 September 2012 - 10:17 PM
sa nu-mi zici ca ai vorbit cu Renato sau cu Radu si nu te-au ajutat!!! Inclusiv Stelica te poate ajuta...
Poate se uita si ei pe aici si-ti rezolva problema cat ai zice..."praz". Daca vii la Buzau - eu te voi ajuta cu placere!!!
#9
Postat 22 September 2012 - 07:44 AM
Pare ca metanolul vine pe alta parte decat prin furtunul cu sorb ... direct prin stutul de alama, aluminiu sau ce ai tu acolo.
E ca si cum ar fi fisurat furtunasul interior sau montate gresit desi nu cred ce e montat gresit ceva.
Se mai intampla ca modelul daca nu a zburat de multe luni si a fost depozitat cu botul in jos sorbul ( piesa aia metalica de la capatul furtunasului ) sa cada catre dopul rezervorului si sa ramana asa indoit furtunasul in interior.
Daca tot umblii schimba si restul furtunelor cu unele noi.
Atentie la modul de montare in interior rezervor a conductelor si a furtunelor ( suprapresiunea, alimentarea si golirea, si sorbul ) - nu e mare filosofie dar conteaza.
Eu fac asa :
- teava de suprapresiune ( ce vine de la toba ) - indoita in sus in rezervor aproape de peretele de sus al rezervorului .
- teva de alimentare indoita in jos aproape la 90 grade si pus un furtunas care sa ajunga pe fundul rezervorului cat mai langa dop - ajuta la golirea metanolului in rezervor.
- teava cu sorbul cat mai lunga in interior si clopotul ala la 5 mm de fund cand tin rezervor cu dop in sus. Teava o las mai lnga tocmai pentru a evita "intoarcerea" furtunului cu clopot catre dop cand sta cu botul in jos.
P.S.
Si atentie la model .. nu zboara prea cuminte .. de fapt aterizare/decolare si viraje .. te poate surprinde cu angajari.
#10
Postat 22 September 2012 - 08:22 AM
asta e si motivul de se zboara mai greu..dar sunt mai frumoase in zbor...
#11
Postat 22 September 2012 - 09:00 AM
E jale insa la aterizare si daca nu esti atent si la decolare si eventual la viraje cu viteza mica .
Asta datorita incarcarii alare mari ce necesita viteza plus alte chestii de aerodinamica la care sunt varza ( profil, pozitie aripa etc ) ... una e sa aterizezi un acrobat ( cred ca astea sunt mai manevrabile decat warbird-urile ) care vine aproape in stall ca un fulg si alta un vanator care are nevoie de viteza si daca mai ai si o gropita sau un bolovan pe pista .......
Si da ! .. arata frumos in aer .. avion adevarat .. si daca e si mare ( 2m ) .. e deja super !
#12
Postat 22 September 2012 - 09:57 PM