NAZA v2 problema de comunicare cu TX
#1
Postat 21 October 2017 - 01:35 PM
Am terminat de asamblat un DJI F450 caruia i-am pus un sistem de stabilizare + GPS Naza V2.
Cand conectez bateria pare sa functioneze tot, bipaie esc-urile, l-am conectat la PC am facut toate setarile, am testat motoarele. Mi se pare ca functioneaza tot.
Problema e ca nu primeste semnal de la telecomanda. La inceput era aprins led-ul de pe receiver care imi confirma ca e paired cu statia. Dupa cateva incercari nu se mai aprinde de fiecare data si LED-ul de la Naza se aprinde intermitent galben, in manual scrie ca nu exista comunicare cu TX. Cand e totul ok se aprinde galben+rosu de 2 ori si dupa de 3 ori rosu care imi zice ca nu e semnal GPS, dar statia tot nu functioneaza, nu pot sa armez motoarele in niciun fel.
Am pus separat un motor si un servo in receiver si functioneaza foarte bine. Folosesc o statie ca asta https://tinyurl.com/ydyk7udr careia i-am instalat un modul corona in 2.4Ghz https://tinyurl.com/y6wvv2x9
Alte avioane functioneaza foarte bine si in 2.4GHz si in 40mHz, deci nu cred ca e o problema intre Tx si Rx.
Ar mai fi o problema, in manual scrie sa conectez cablu care vine din controller din "U" la un switch cu 3 pozitii, doar ca nu am un switch cu 3 pozitii pe statie, este posibil sa fie asta cauza, nu functioneaza cu un switch cu 2 pozitii ? Cu ala selectez modul de zbor: manual, GPS lock, IOC sau attitude carora le pot schimbea ordinea in functie de pozitia switch-ului, ma gandeam ca folosesc doar 2 din ele din moment ce am switch-uri cu 2 pozitii.
Sau este doar o problema cu Main Controller-ul ?
Multumesc.
#3
Postat 21 October 2017 - 02:22 PM
#4
Postat 21 October 2017 - 02:27 PM
#5
Postat 21 October 2017 - 06:10 PM
Da asa e cu 3 way switchul, nu am enumerat eu bine modurile, intrebam totusi daca pot folosi 2 way switches in loc de ala cu cu 3 pozitii. Si daca nu poate fi si asta o cauza ca nu am niciun feedback de la statie.
#6
Postat 21 October 2017 - 06:12 PM
#7
Postat 21 October 2017 - 06:23 PM
#9
Postat 22 October 2017 - 01:06 PM
#10
Postat 22 October 2017 - 03:29 PM
#11
Postat 22 October 2017 - 03:40 PM
#12
Postat 22 October 2017 - 03:43 PM
#13
Postat 22 October 2017 - 03:58 PM
acum putin timp am reusit sa activez gps/atti de 5 ori ca sa activez modul de calibrare al gps-ului, m-am invartit cu drona in toate partile si nu a trecut de lumina galbena.
se poate vedea aici mai exact ce se intampla https://drive.google...QmxvcWplR3FpYUU
#14
Postat 22 October 2017 - 04:01 PM
#15
Postat 22 October 2017 - 04:02 PM
#16
Postat 24 October 2017 - 12:25 PM
Deci in assistant din cauza ca am un switch cu 2 pozitii, mai exact am folosit canalul de gear, cand testam in assistant slider-ul se ducea de la -100 la +100 si imi selecta patratelele alea din capat, pe care le-am incercuit in poza atasata. Mi se parea logic ca asta insemna ca unu e GPS si celalalt attitude mode. Nu stiam ca trebuie sa fie albastre chiar butoanele pe care scrie GPS respectiv Atti.
M-am gandit sa conectez U la throttle sa vad ce face slider-ul ala mai exact si am observat ca se selecteaza fiecare patratel de-acolo. Am compensat din statie la canalul respectiv -70% +80%. Nu prea m-am gandit sa fac asta de la inceput pt ca la toate erorile si in manual scrie sa nu compensez nimic sa las toate canalele la cursa lor maxima sa nu am mixaje etc. La toate ghidurile de troubleshooting la care m-am uitat si pe care le-am citit au zis sa las toate canalele la 100%. Am activat si calibrarea GPS-ului si a functionat si in casa, o sa-l recalibrez cand o sa fie vremea mai buna si pot sa fac si un zbor de test.
In fine, sunt incantat ca merge ok acum, mersi pt ajutor in orice caz :D