Aceasta postare a fost editata de ARU: 03 September 2012 - 02:38 PM
Parghii servo ! ...ceva indedit !
#4
Postat 03 September 2012 - 07:19 PM
renatoa, la 03 September 2012 - 03:19 PM, a spus:
Poate e ceva ascuns in poza care ne scapa altfel :
si eu cred acelasi lucru .. nu cred ca protejeaza ceva .. in cutiile cu servo parca Hitech HS-55, echivalent de la Spectrum si nu numai am ceva identic dar strict pentru a regla lungimea bratului .
Servo saver am vazut ( am si avut ) la automodele si au cu totul si cu totul alt mod de realizare si functionare.
Astea din poza si ce am si eu, au un profil in forma de " U " intors cu gaura de surub pe mijloc care se aseaza peste echie care in locul gaurii pentru surub are un canal , o gaura slitata care permite culisarea
parghiei fata de surubul ce intra in axul servoului, dupa care se strange surubul iar acel "U" blocheaza echia ca sa nu mai culiseze - ambele piese ( si echia si "U"-ul) au si niste rizuri ca sa nu alunece una fata de alta .
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 September 2012 - 07:21 PM
#6
Postat 03 September 2012 - 08:02 PM
#7
Postat 04 September 2012 - 07:57 AM
renatoa, la 03 September 2012 - 07:27 PM, a spus:
Corect .. basca ca ai sansa sa exersezi si abecedarul ... se rupe o latura la " U " si te ai ales cu un "L" .. daca insisti si rupi si cealalta latura .. hopa .. uite "I-ul " .. "S" de la Servo Saver din pacate nu iese.
Asta : " ... pt. carcotasi "
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 04 September 2012 - 07:58 AM
#8
Postat 04 September 2012 - 07:32 PM
Cel mai bine este ca ARU sa spuna de ce crede ca "acest model de parghie pt. servo , are un sistem de siguranta atunci cand un servo este supus unei forte prea mari , unui accident".
#9
Postat 04 September 2012 - 10:26 PM
navigator, la 04 September 2012 - 07:32 PM, a spus:
Cel mai bine este ca ARU sa spuna de ce crede ca "acest model de parghie pt. servo , are un sistem de siguranta atunci cand un servo este supus unei forte prea mari , unui accident".
- cred putem vorbi de ambele situatii , astfel se poate regla lungimea bratului la servo mult mai usor , cat si de un sistem de siguranta pt. servo deoarece la o solicitare mult mai mare acesta parghie nu mai este fixa , avand posibilitatea de culisare fata de surubul de prindere sau desprindere totala ...
#10
Postat 04 September 2012 - 11:08 PM
ARU, la 04 September 2012 - 10:26 PM, a spus:
NU ! GRESIT ! Daca strangi surubul cum trebuie nu mai culiseaza nimic .. daca nu strangi surubul , atunci mai bine te apuci de altceva sau mai bine nu il mai pui ca il poti pierde .. asa mai ramai macar cu un surub amintire
de la modelul respectiv.
Eu zic sa cumperi un servo Hitec 55 ca nu e o avere si sa testezi singur ,altfel vorbim vorbe ...
#12
Postat 05 September 2012 - 07:11 AM
ARU, la 04 September 2012 - 10:26 PM, a spus:
La Tamiya, servosaverul este in butucul ce se infige pe servo. Partea cu surub si fanta este doar pentru a permite un reglaj mai fin decat ar permite doar gaurile din brat. Sunt doua lucruri distincte. Cand ai pus poza si ai zis "are un sistem de siguranta atunci cand un servo este supus unei forte prea mari , unui accident" am crezut ca stii ce vorbesti dupa ce l-ai studiat. Se pare ca doar ai aruncat asa o vorba. Parghiile alea ale tale n-au nimic ce ar functiona ca servosaver sau macar ca vreum sistem de siguranta pentru servo, REAL DESIGN descriind foarte bine functionalitatea lor.
L.e. Un servosaver trebuie sa asigure mentinerea controlului modelului dupa evenimentul ce forteaza servoul. Ori ce ai spus tu nu mai asigura nimic dupa soc. Vorba lui REAL DEASIGN, ramai cu un surub amintire.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 05 September 2012 - 07:15 AM