Somethin' Extra kit SIG
#91
Postat 25 September 2012 - 07:59 AM
Pentru cei cu lipsa de timp (Renatoa) biziitoarele chinezesti sunt OK.
Bafta Stelica si sa stii ca degeaba as fi sustinut pe cineva care nu prindea din zbor nimica asa ca meritul este mai mult al tau decat al celorlalti.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#92
Postat 25 September 2012 - 09:37 AM
Ce chinezarie zbor eu, pardon ?
Kit-ul perfect este ala la care Liviu nu maraie nimic, nu ai auzit cat a injurat la Mini Smith.
La Extra asta si Stelica a avut destule de comentat in privat, din cate imi amintesc.
Dar vorbim, discutii, daca azi cineva vrae kit si nu mai are de ales decat SIG, trebuie sa fie cei mai buni, asta e...
#93
Postat 25 September 2012 - 12:26 PM
#94
Postat 25 September 2012 - 01:11 PM
Apropos, de ce tot se face vorbirea ca SIG ar fi singurul? Imi plac mult si cele de la Great Planes:
http://www.greatplan.../kits-glow.html
Asta ca sa vorbim de cele mai accesibile. Am facut cateva si sunt ok.
Multa, multa bafta.
#95
Postat 25 September 2012 - 10:43 PM
Daca nu ai vazut kit SIG facut de mine nu inseamna ca nu stiu despre ce vorbesc.In loc de chinezarie ar fi trebuit sa scriu ARF sau ceva care sa ia doar 2 ceasuri de lucru si tusti cu el la camp.
No offence Renatoa, nu este nimic personal era vorba despre diferenta intre ceva aproape de-a gata si placerea de a construi ceva aproape de la zero. Si pentru ca ceva aproape de-a gata vine in general din China mi-am permis sa folosesc comparatia. Nu conteaza ca scrie Lindinger sau Pelikan sau nu mai stiu eu ce Park Flite sau altceva.
L-am urmarit pe Stelica de-a lungul constructiei si nu cred ca a intampinat probleme majore doar chestii comune care i-au itarit experienta.
Inlocuieste te rog ARF cu chinezarie si dormi linistit.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#96
Postat 10 October 2012 - 07:51 AM
dupa ce a facut cam 15 zboruri unele dintre aterizari fara motor ,modelul se comporta excelent trenul de aterizare l-am schimbat cel original este foarte jos iar la decolare eream nevoit sa trag maxim profundor sus dupa care urca violent cu celalant tren decoleaza in 2 3 metri si foarte lin elice momentan este 12 cu 5 si urca fara retineri in rest este ok sunt foarte multumit si mai ales ca nu am fost nevoit sa pun nici un fel de balast de echilibrare ;)
cam atat acum mult zbor si mult antrenament
va doresc tuturor multe aterizari line si realizari reusite.
:D
#97
Postat 20 October 2012 - 05:17 AM
Intamplator a ajuns la mine unul consruit partial si am remarcat ca SIG nu spune nimic despre unghiurile motor.
Care ar fi niste date te rog dupa zbor? Comenzi, greutate finala, CG, ....
La mai multe aterizari
PS Revin cu rugamintea de plan, apropo de promisiune . Evident ca pentru transport si scan nu raman dator financiar. Pentru bunavoita si timp stima si consideratie Multumesc :clapping:
Aceasta postare a fost editata de Horja: 20 October 2012 - 05:18 AM
#98
Postat 20 October 2012 - 08:26 AM
Horja, la 20 October 2012 - 05:17 AM, a spus:
Intamplator a ajuns la mine unul consruit partial si am remarcat ca SIG nu spune nimic despre unghiurile motor.
Care ar fi niste date te rog dupa zbor? Comenzi, greutate finala, CG, ....
La mai multe aterizari
PS Revin cu rugamintea de plan, apropo de promisiune . Evident ca pentru transport si scan nu raman dator financiar. Pentru bunavoita si timp stima si consideratie Multumesc :clapping:
nu am uitat domnu Horia am sa imi fac timp si sa scanez planurile iar despre unghiul motor este zero dreapta zero jos si CG ul este inainte tevi de imbinare a aripilor multa multa bafta :unsure:
#99
Postat 20 October 2012 - 02:07 PM
''Hi Mitea Dan,
Thanks for the pictures of yours andothers Sig airplanes. It is always a pleasure to view these works ofart by these excellent craftsmen.
On the Astro Hog thrust offsets the0 degrees works ok with smaller engines. If you go to engines largerthan 10cc a few degrees of down and right thrust are helpful. Howmuch of each is best left for flight trimming of your particularairplane. It also doesn't hurt anything to lower the engine thrust lineon the firewall 10 mm or so to get the carb closer to the tank centerline.
Good luck,
Bob Nelson
Design Engineer/Customer Service
SIG MFG. CO.
Montezuma, Iowa
bobnelson@sigmfg.com''
Cred ca poti face la fel, sau si mai bine, sa le scrii.
Multa, multa bafta.
#100
Postat 20 October 2012 - 02:40 PM
Asa il lasam si vedem la primavara
Numai bine si mestereala placuta
#101
Postat 22 October 2012 - 10:52 AM
#102
Postat 22 October 2012 - 01:01 PM
Multa, multa bafta, mestere.
#103
Postat 04 March 2013 - 06:06 PM
Haideti sa va spun cam ce gandesc despre acest mega chit de ansamblat :
ca si mod de constructie este perfect pentru cei care iubesc balsa (adica eu Dan Mitea s.a.m.d.) dar ca si model de acrobatie lasa de dorit in primul rand lipsa spatiului interior pentru acumulatori alimentarea duala si multa accesorii indispensabile dealtfel.
Sa va zic ca mia oferit 2 reprize de 17 18 minute spectaculoase parca ar fi vrut sa imi spuna ceva. Inainte de ultima aterizare am facut o trecere aproape de sol si am avut ambitia sa mai fac inca un Snap roll dupa alta 6 7 reusite iar cand sa redresat am avut impresia ca iam pierdut "coada " neraspunzand la nici o comanda a ramas turat in maxim si a inceput sa se rasuceasca in jurul axei lui facand contact cu solul violent
repet nu imi pare rau de el a fost iertator cu mine si foarte agresiv cand erea cazul va las sa postati cateva impresii si dupa care am sa inchid topicul
Stima si respect Stelian
#104
Postat 04 March 2013 - 06:10 PM
#105
Postat 04 March 2013 - 07:18 PM
Regele a murit, traiasca regele. Care este urmatorul proiect?
Multa, multa bafta, mestere.
#106
Postat 04 March 2013 - 08:44 PM
dan_mitea, la 04 March 2013 - 07:18 PM, a spus:
Regele a murit, traiasca regele. Care este urmatorul proiect?
Multa, multa bafta, mestere.
multumesc frumos tin sa va spun ca acest kit sia dat ultima suflare in maxim turat si facand tot felul de acrobatii timp de 40 de minute mia aratat cat este de frumos de aceea plang pierderea lui cu toate ca am declarat ca nu imi pare rau dar asta este fruntea sus am mai invatat ceva :cray:
#107
Postat 05 March 2013 - 11:18 AM
Cand nu esti supravegheat faci prostii! Parerea mea este ca ai intrat in stall dupa care in vrie.
Imi pare rau de tine si de model.
Nu uita ca ai castigat YAK-ul cel mare atunci cand te asteptai cel mai putin. Totul se plateste, exista o lege a compensatiei.
Adu-ti aminte ca puteai face praf YAK-ul Duminica din cauza improvizatiilor... si totusi nu s-a intamplat!
Invata lectiile pe care le-ai primit si netezeste-ti calea spre perfectiune.
Imi pare si mie rau de pierdere... dar capul sus castigatorule!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#108
Postat 05 March 2013 - 11:18 AM
Cand nu esti supravegheat faci prostii! Parerea mea este ca ai intrat in stall dupa care in vrie.
Imi pare rau de tine si de model.
Nu uita ca ai castigat YAK-ul cel mare atunci cand te asteptai cel mai putin. Totul se plateste, exista o lege a compensatiei.
Adu-ti aminte ca puteai face praf YAK-ul Duminica din cauza improvizatiilor... si totusi nu s-a intamplat!
Invata lectiile pe care le-ai primit si netezeste-ti calea spre perfectiune.
Imi pare si mie rau de pierdere... dar capul sus castigatorule!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#109
Postat 05 March 2013 - 11:31 AM
comnean, la 05 March 2013 - 11:18 AM, a spus:
Cand nu esti supravegheat faci prostii! Parerea mea este ca ai intrat in stall dupa care in vrie.
Imi pare rau de tine si de model.
Nu uita ca ai castigat YAK-ul cel mare atunci cand te asteptai cel mai putin. Totul se plateste, exista o lege a compensatiei.
Adu-ti aminte ca puteai face praf YAK-ul Duminica din cauza improvizatiilor... si totusi nu s-a intamplat!
Invata lectiile pe care le-ai primit si netezeste-ti calea spre perfectiune.
Imi pare si mie rau de pierdere... dar capul sus castigatorule!
multumesc din suflet pentru incurajare az de fapt ieri am pierdut o mica parte din mine dar incerc sa urmez calea perfectiunii si renunt la tot felul de prostii care nu ma lasa sa ma concentrez asupra yakului
Stima si respect Stelian :good:
#110
Postat 05 March 2013 - 06:57 PM
Alchoolul si zborul se potriveau in al doile-a razboi mondial, da atunci pilotii mergeau la moarte.
Ps - stall si vrie - nu vreau sa fiu carcotas - dar snap-roll-ul se face in viteza, si nu cred ca se poate pune problema unei angajari...vrie poate, dar trebuie sa scada viteza mult si sa ai comenzile pe coada bracate la maxim ...Desi nimic nu e imposibil, si doar Stelica poate spune ce ..nu i-a iesit.
#111
Postat 05 March 2013 - 09:24 PM
Mihai_supy, la 05 March 2013 - 06:57 PM, a spus:
Alchoolul si zborul se potriveau in al doile-a razboi mondial, da atunci pilotii mergeau la moarte.
Ps - stall si vrie - nu vreau sa fiu carcotas - dar snap-roll-ul se face in viteza, si nu cred ca se poate pune problema unei angajari...vrie poate, dar trebuie sa scada viteza mult si sa ai comenzile pe coada bracate la maxim ...Desi nimic nu e imposibil, si doar Stelica poate spune ce ..nu i-a iesit.
nea Mihai berea erea doar de consolare dupa ce a cazut am stat cateva minute si am privit cat sunt de prost si mam consolat putin iar in stanga mea ere fimiu care se auze mormaind ce naiba tati din nou
#112
Postat 05 March 2013 - 09:26 PM
#113
Postat 06 March 2013 - 06:41 AM
Eu am traznit a doua oara Sonicul din cauza antenei receptorului. Se intampla. Pana la urma majoritatea modelelor sfarsesc asa...desi nu e bine.
#114
Postat 06 March 2013 - 01:58 PM
Snap-ul il faci in viteza este foarte adevarat.
Dar ia citeste ce spune Stelu: "am facut o trecere aproape de sol si am avut ambitia sa mai fac inca un Snap roll dupa alta 6 7 reusite iar cand sa redresat am avut impresia ca iam pierdut "coada ". Parerea mea este ca ori nehotararea dinaintea actiunii ori accu au dus la catastrofa.
Am avut 3 crash-uri cu un CAP la snap pentru ca pierdeam tractiune .. fara sa stiu de ce. Se intampla brusc si cu aceleasi simptome ca cele dscrise de Stelu.
Abia foarte tarziu mi-am dat seama ca se desfacea elicea de pe butuc din cauza butucului.
Am mai avut un crash fatal cu un alt CAP (foarte drag mie, era avionul perfect de acrobatie). Cu acesta , am facut 6 zboruri intr-o singura dupa amiaza. Inainte de al saptelea m-am decis sa strang si sa plec acasa. M-am razgandit in ultimul moment. L-am fredonat pe toate partile in aer. Ma pregateam de aterizare, oarecum foarte multumit, dar...dupa ultimul viraj s-a accelerat in blana si a picat vertiginos la verticala fara sa pot face nimic.
desi ofticat mi-am dat seama a doua zi ce s-a intamplat. Accu de 850mAh LiPo nu a fost incarcat deloc timp de peste o ora de zbor.Sistemul de monitorizare de pe UBEC mi-a aratat ca totul este OK ... fara sarcina insa!
Aveam totul la camp pentru a incarca acuu dar n-am facut-o!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#115
Postat 06 March 2013 - 06:57 PM
Nu o sa mai scriu aici...
Zboruri linistite pe campurile Baniei.
#116
Postat 06 March 2013 - 10:45 PM
Cu parere de rau pot sa iti spun ca trebuie sa fie si de astea ca sa primim toate senzatiile zborului.
Numai bine
PS Mai reamintesc si deranjez pentru ultima oara, totusi, o veche promisiune?!!!legata de plan .
Merci
#117
Postat 07 March 2013 - 08:59 AM
Horja, la 06 March 2013 - 10:45 PM, a spus:
Cu parere de rau pot sa iti spun ca trebuie sa fie si de astea ca sa primim toate senzatiile zborului.
Numai bine
PS Mai reamintesc si deranjez pentru ultima oara, totusi, o veche promisiune?!!!legata de plan .
Merci
nea Horia aveti pm
#118
Postat 07 March 2013 - 09:02 AM
va multumesc enorm pentru sprijinul acordat si aici si la camp bafta tuturor zuratorilor
si dupa cum spune Mesterul Dan Mitea "extra zboara acum zborul lui fara vant si cu cer senin" :hi: