Decat sa-l ard, mai bine intreb aici inainte sa-l leg :)
Am un esc HK-30A (http://www.hobbyking...25_30A_ESC.html) si un motor Tower Pro 2410-12T. Problema e ca cele 3 fire care ies din esc sunt notate cu "A", "B", "C" iar cele 3 din motor sunt colorate alb, negru, rosu.
M-am uitat pe site la hobbyking, la sectiunea Files de pe pagina esc-ului, dar in afara de instrctiuni de selectat tipul de baterie nu am gasit alte specificatii.
Cum sa le leg? :drinks:
Pagina 1 din 1
Legatura ESC - motor
#5
Postat 14 August 2012 - 11:29 PM
E un fel de J3 cub homemade. Am mai zburat cu el, dar acuma e in curs de upgrade major, de la brushed la brushless, rx/tx 2.4 si eleroane.
Dupa ce termin am sa-i fac pozele de rigoare si deschid un topic de review :)
PS: Merge esc-ul, a fost cum ati spus, am legat toate, s-a invartit invers, am schimbat ordinea la doua din fire si a mers cum trebuie.
Dupa ce termin am sa-i fac pozele de rigoare si deschid un topic de review :)
PS: Merge esc-ul, a fost cum ati spus, am legat toate, s-a invartit invers, am schimbat ordinea la doua din fire si a mers cum trebuie.
#6
Postat 17 August 2012 - 10:08 AM
Am o intrebare legata de pozitionarea motorului. Am gasit tot fel de informatii si nu reusesc sa-mi dau seama cum ar fi corect. Am inteles ca trebuie indreptat un pic in jos si spre dreapta (vazut dinspre carlinga), dar nu mi-e clar cat de mult in jos si fata de ce axa. Ma gandesc ca fata de linia care ar veni paralela cu aripa si ampenajele. Tinand cont ca e un model usor (sub 1kg), in configuratie de trainer, cu aripa sus, ce unghiuri ar trebui sa pun sa meagra cat de cat drept?
#7
Postat 17 August 2012 - 11:04 AM
Poţi pleca pentru început cu un unghi de 3 grade în jos şi 3 grade spre dreapta, apoi prin tatonări la zbor vei stabili unghiul exact, astfel încât modelul să zboare drept. De fapt se pune unghi motor în jos pentru ca modelul să nu urce necontrolat şi spre derapta pentru a anula cuplul motor. Atenţie, că de fapt soluţia este un compromis, modelul se va comporta corect mumai la un anumit regim al motorului, schimbarea regimului va schimba şi datele problemei şi atunci va trebui să-l trimezi sau să-l ţii din stik. Spor la treabă şi zboruri line.
Sultan Eduard
Arata acest topic
Pagina 1 din 1