Ei, acuma cu organizarea, cand nu ai un teren de zbor al tau, e mai complicat.
O figura "frumoasa" a facut un ULM-ist care a ales sa razmuteze la aterizare masa si umbrela arbitrilor. Altcineva era sa-si ia o roata in cap. Asa a vrut pilotul, asa a facut, pacat ca nu l-am filmat. Era instructiv.
Aroma de la Avicola Bacau e din categoria "merita plimbarea, chiar cinci mii de lei".
In rest, noi de la Aerostar am reusit sa introducem in competitie doua modele F3A adevarate, de 2m si sa luam si bataie cu ele.
Acuma, ramane sa facem antrenament si reglaje, sa ne apropiem de cei cu tricouri galbene.
Am tiparit mai putine fise de arbitraj, dar ne-am descurcat. De-acuma stiu ca trebuie facute nr.Concurenti x nr.Arbitri...
Cu arbitrajul:
- n-am facut snap corect niciodata; in mansa a treia am avut o tura si jumate in plus, iesire aiurea, practic angajare, cred ca trebuia nota 0 curat, nu 4. Asta deduc din regula cu 15 grade.
- am mai vazut un joben la care in loc de 3/4 tonou, a fost cred un tonou invers, urmat de cel 3/4 corect, nepenalizat rau. Dupa regula de 15 grade iesea nota negativa.
Daca notele ar incepe de la zero, in loc de practic 4, mai rar 3, ar fi diferente mai mari in clasament, iar noi cei de la coada am sti mult mai clar ce si cum. ;)
Invatam cu totii, sportivi si arbitri...
Acuma ma rog, recunosc, nu stiu care e practica internationala, dar explicatii pentru popor ar fi utile.
Cine vrea sa vada fisele de arbitraj, le poate descarca de aici:
http://dl.transfer.r...7aug-62991a.rar
Cei implicati direct le-au primit de ieri.