Futaba 7C
#1
Postat 06 August 2012 - 05:37 PM
Ce trebuie sa fac sa am trim pe profundor pe cele 2 suprafete de comanda ?
#2
Postat 06 August 2012 - 05:44 PM
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 06 August 2012 - 05:48 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#3
Postat 06 August 2012 - 05:53 PM
Totusi nu vreau sa pun cablu "Y" pe un model de 7kg. Sau cel putin nu pun cablu Y pe profundor.
#4
Postat 06 August 2012 - 06:10 PM
Porumbeu, la 06 August 2012 - 05:53 PM, a spus:
Totusi nu vreau sa pun cablu "Y" pe un model de 7kg. Sau cel putin nu pun cablu Y pe profundor.
Daca nu vrei Y, nu ai ce-i face, decat trim mecanic pana zboara bine sau alta statie.
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 06 August 2012 - 06:10 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#8
Postat 07 August 2012 - 12:09 AM
Radu_, la 06 August 2012 - 09:28 PM, a spus:
La mine merge cu 7CHP.
Tizule, eu am specificat ca nu se trimeaza amandoua. In aer nu pot sa intru in meniu sa caut unde e subtrim si pe ce canal...
Aceasta postare a fost editata de Porumbeu: 07 August 2012 - 12:09 AM
#9
Postat 07 August 2012 - 12:16 AM
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 August 2012 - 12:17 AM
#10
Postat 07 August 2012 - 12:37 AM
#12
Postat 07 August 2012 - 12:46 PM
#14
Postat 07 August 2012 - 01:07 PM
#15
Postat 07 August 2012 - 01:48 PM
Porumbeu, la 07 August 2012 - 12:46 PM, a spus:
Daca sare mufa din receptor ( desi nu are voie ) la fel de bine poate sari si cea care vine de la alimentare in receptor si ai scapat de o grija .. nu mai poti da vina pe cablu "Y" ca ramai fara comenzi peste tot ...
Credeam ca exista o explicatie mai tehnica ( am model mare, sectiuneaa de la cablu Y nu suporta 2 servouri grele pe acelasi fir etc ) ....
P.S.
1 - Daca nu ai receptoare mai multe si baga/scoate/baga/scoate toata ziua mufele in receptor ( mutand-ul de pe un model pe altul ) te poti astepta oricand sa sara.
2 - Daca esti in situatie punct 1. poti face un mic dispozitiv care sa ASIGURE cablul de la mufa cat mai aproape de receptor
- mufele sar in special de la balanganeala cablurilor prin model , si daca mai are si vre-un inel de ferita ... balanganeala se accentueaza - am vazut pack-uri iesite prin folia modelului ..... e clar ca ceva nu a fost tocmai O.K. asamblat.
3 - Cablu Y se poate si confectiona din cablu torsadat daca nemultumeste sectiunea.
P.S. la P.S.
Eu in general RENUNT complet la prelungitoare de servouri sau cabluri Y - le prelungesc direct pe cele din servo fie prin inlocuire direct din servo fie prin cositorire - exclud contacte ce pot oxida .. de sarit nu pot sari , pentru ca le matisez cu banda din autocolant.
La modele mari ( care isi au receptorullor fiecare ) toate mufele de pe model stau tottimpul in receptor.
Singurele care se scot la fiecare zbor sunt cele de la eleroane motiv pentru care pe placuta pe care sta receptorul am montate doua mufe MPX ( d'alea verzi sau rosii ) si la acea mufa ( mama ) cositoresc o mifa de servo cu putin cablu care va sta permanent in receptor.
Servourile de pe aripi ( eleroane ) au mufa inlocuita cu una ( tata ) MPX care va intra in mufa de pe placuta de langa receptor.
Asta este mai greu sa sara ( estesi asigurat cablul cu un elastic sau velcro subtire ) plus ca ARE DUBLATE TOATE CONTACTELE - mufa MPX are 6 pini ( trei cu trei ) si fiecare din cele trei cabluri de la servo sunt duse la cete 2 pini fiecare.
Asa fac eu la modelele mele .. ca nu ma prea pricep !
Bafta !
#16
Postat 07 August 2012 - 03:53 PM
Porumbeu, la 07 August 2012 - 12:46 PM, a spus:
L-ai dat si tu exemplu pe Adi.Stii bine ca el nu verifica nimic inainte de zbor (sau aproape nimic...).Daca verifica inainte de al doilea zbor totul mai ales dupa ce a dat cu el de pamant cu siguranta ca nu i se intampla asta.Vorba lui Renato cu drobul de sare...
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#17
Postat 07 August 2012 - 04:59 PM
#18
Postat 07 August 2012 - 05:34 PM
- nu merg pe langa bloc ca poate imi cade un ghiveci de flori in cap
- nu merg nici pe langa bordura ca poate pierde vreunul controlul si se urca cu masina pe trotuar
- deci cel mai bine nu mai ies din casa ... si uite asa a murit de foame !
Ma repet .. putea sa sara mufa de la UBEC sau Baterie - alimentarea intr-un cuvant .
Orice model trebuie lucrat cu simt de raspundere, ingrijit evitand finalizarea constructiei lui direct pe camp
in ziua maidenului cum am mai vazut.
Daca e facut la plezneala si pe principiul las'o ma ca merge asa .. o sa sara ceva ceva la in moment dat .
P.S.
Chiar sunt curios cum se comporta un model doar cu un semiprofundor functional ... eu aveam o usoara abatere intre ele ( nu le verificasem cu incidentometru cursa pe toata plaja ) si la looping iesea un fel de loopingotonou !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 August 2012 - 05:36 PM