Am nevoie de ajutor--Diamond 1800 pareri+cum sa zbor
#1
Postat 01 August 2012 - 04:53 PM
Ma numesc Alex si ma pasioneaza avioanele de cand sunt mic. Neavand niciodata sansa sa imi cumpar un aeromodel(nu aveam timp) m-am gandit si imi iau un Art-tech Diamond 1800.
Avionul acesta are tot(motor radiocomanda servouri si restul din fuselaj si chestii :) )Pana acum foarte bine.
O lista ce as dori sa stiu:
1: E bun avionul pentru incepatori(moto-glider)
2: Unde pot gasi o pista pentru avioane(Timisoara)
3: De invatat pot sa invat,dar am nevoie de niste sfaturi.
4: E bun pretul de 700 ron pe acel avion complet echipat?
Tinand cont ca eu prin ianuarie-februarie am sa il cumpar niste sfaturi daca il pot pilota pe zapada(nu ninsoare)
Avionul are aceste echipamente:
Specificatii:
Anvergura: 1800 mm
Lungime totala: 1080 mm
Suprafata portanta: 27 dmp
Incarcatura alara: 33 g/dmp
Masa: aprox. 900 g
Continutul kit-ului:
- Fuselaj din elapor alb cu autocolante lipite
- Aripi gata construite cu eleroane articulate
- Ampenaje din elapor alb cu autocolante lipite
- Roata pentru aterizare D40 mm
- Radiocomanda EFLY-4B 2.4 GHz
- Receptor E-FLY 2.4 GHz
- 4x Servomecanisme Nano montate
- Con, cuplaj si elice plianta 9 x 5 inch, montate
- Motor brushless out-runner DST-1200 montat
- Regulator brushless 20 A, instalat
- Acumulator LiPo 11.1 V/ 1300 mA
- Incarcator cu egalizor pt acumulator LiPo de zbor
- Accesorii diverse (surubelnita, cheie, etc.)
- Instructiuni de montaj si utilizare
Cu stima,Alex
#2
Postat 01 August 2012 - 05:27 PM
Alexxxxx, la 01 August 2012 - 04:53 PM, a spus:
Ma numesc Alex si ma pasioneaza avioanele de cand sunt mic. Neavand niciodata sansa sa imi cumpar un aeromodel(nu aveam timp) m-am gandit si imi iau un Art-tech Diamond 1800.
Avionul acesta are tot(motor radiocomanda servouri si restul din fuselaj si chestii :) )Pana acum foarte bine.
O lista ce as dori sa stiu:
1: E bun avionul pentru incepatori(moto-glider)
2: Unde pot gasi o pista pentru avioane(Timisoara)
3: De invatat pot sa invat,dar am nevoie de niste sfaturi.
4: E bun pretul de 700 ron pe acel avion complet echipat?
Tinand cont ca eu prin ianuarie-februarie am sa il cumpar niste sfaturi daca il pot pilota pe zapada(nu ninsoare)
Avionul are aceste echipamente:
Specificatii:
Anvergura: 1800 mm
Lungime totala: 1080 mm
Suprafata portanta: 27 dmp
Incarcatura alara: 33 g/dmp
Masa: aprox. 900 g
Continutul kit-ului:
- Fuselaj din elapor alb cu autocolante lipite
- Aripi gata construite cu eleroane articulate
- Ampenaje din elapor alb cu autocolante lipite
- Roata pentru aterizare D40 mm
- Radiocomanda EFLY-4B 2.4 GHz
- Receptor E-FLY 2.4 GHz
- 4x Servomecanisme Nano montate
- Con, cuplaj si elice plianta 9 x 5 inch, montate
- Motor brushless out-runner DST-1200 montat
- Regulator brushless 20 A, instalat
- Acumulator LiPo 11.1 V/ 1300 mA
- Incarcator cu egalizor pt acumulator LiPo de zbor
- Accesorii diverse (surubelnita, cheie, etc.)
- Instructiuni de montaj si utilizare
Cu stima,Alex
Am nevoie urgent de ajutor. Va rog frumos!
Scuzati double-post
Aceasta postare a fost editata de Alexxxxx: 01 August 2012 - 05:27 PM
#3
Postat 01 August 2012 - 06:06 PM
Un motoplanor e alegerea buna, dar...700 de lei e cam multisor...asa mi se pare mie.
Uite cum am inceput eu zborul RC.
Mi-am luat de aici , sh, de pe forum 4 servouri Art-tech AS-100, de pe phoenixmodels un motor de 37 de lei si un regulator de 30A, tot de pe forum o statie Art-tech si mi-am facut un depronel - cu care am invatat sa zbor...
costurile:
- o statie - art-tech ok pentru un incepator cu buget redus - 200 lei
- 4 servouri - maxim 100 lei (chiar gasesti unele Corona in banutii astia pe aici)
- motor+regulator+ vreo 3-4 elici GWS - maxim 100 lei.
- trei coli de polistiren de pus sub parchet + un bidon de adeziv bison universal hobby - maxim 20 de lei.
- doua varfuri de undita din fibra de sticla - 5 lei, hai 10. (eventual niste baghete 5x5 de prin magazinele de constructii...sau chiar cand comanzi motorul)
- planul Izicraft- e liber pe net si poti sa ti-l faci in trei - patru dupamieze de munca.
- Per total nu ar trebui sa treci de 500 de lei. se poate clar si mai jos.
uf. ar mai fi acumulatorii si un incarcator - s-ar mai adauga cam 120-150 de leuti.
Daca toate piesele astea le cumperi de la HK apoi atunci totul de injumatateste.
Satisfactia zborului cu un model facut de tine va fi mult mai mare decat cu unul cumparat. Probabil primul model se va rupe.dar pierderea o sa fie doar o elice si cele doua coli de polistiren - adica ZERO.
Daca o sa rupi Diamondul ala pierderea e mai mare
Eu asa as incepe. cu simulator si un Izicraft. Pana la urma asa as face eu. Tu oricum faci cum vrei.
PS - cineva, la o vizita medicala anuala, demult, de prin Tm..zicea ceva de genul... "tara asta se imparte in doua parti - cea de vest si cea de rest", si ca " tot veatu-i fruntea"
#5
Postat 01 August 2012 - 11:12 PM
#6
Postat 02 August 2012 - 08:00 AM
Ii pot pune leduri(colorate) pe aripa si bot? Eu as dori sa zbor si seara(vreau sa vad bine unde se duce)
Inainte eu am vrut sa imi cumpar un ASK 21 tot de la Art tech(nu mai era pe stoc)
Exista cineva cu Diamond 1800 sa imi raspunda:
Pana la cati metri il pot controla(distanta,inaltime)?
Ce greutate poate duce?
In vant pot zbura fara sa zboare unde vrea?
#7
Postat 02 August 2012 - 08:29 AM
1. Un avion mic este mai usor, iar efectele unui eventual impact cu mama terra sunt ... mai mici si mai usor de reparat. Acumulatorii sunt si ei mai mici, mai usori si ... mai ieftini.
2. Bine inteles ca ii poti pune led-uri colorate, dar cel mai bine si mai simplu este sa-i pui led-uri special destinate pentru modelism. Sunt mai ... "antiprost" de montat si nu risti sa faci dude.
3. Orice aeromodel il poti controla ... atata cat te tin ochii si bineinteles radio-comanda. Dar, de regula, radio-comanda "duce" mai mult decat te pot "duce" pe tine ochii, astfel incat sa nu te dezorientezi, adica sa nu mai reusesti sa distingi daca modelul este in pozitia normala de zbor/cu burta in jos, daca-i cu burta-n sus, daca-i usor inclinat spre stanga/dreapta. Orice telecomanda in 2,4ghz duce cel putin 800m in aer, insa ochii tai nu cred ca vor putea distinge modelul fara a te dezorienta la mai mult de ... 500m pentru modelul ales de tine.
4. Greutatea ... pai "ei" spun in carte ca modelul are RTF (gata de zbor) 900g si o incarcare alara de 33g/dm2. Din experienta, daca centrezi bine greutatea pe model, vei mai putea sa pui pe el in plus, cel putin 450g, la modul decent, insa modelul va avea nevoie de o viteza mai mare pentru a se mentine in aer ... iar reflexele tale pe stick-uri ... trebuiesc adaptate acelei viteze.
Bixler-ul de la HK, Easy-star-ul II de la multiplex, Pelikan-ul (nu mai stiu cum ii spune, dar e clona Easy-star doar ca are eleroane) sunt modele mult mai pretabile pentru inceput. Evident ca mai exista si altele, dar ... nu prea se mai gasesc pe piata. Aceste modele sunt ... rezistente la trante, trante care ... inevitabil modelul le va incasa. Apoi mai au un ... punct bun, au elicea in spate si la impactul cu solul ... nu ai sanse mari sa se rupa.
Diamond-ul asta nu este un model dedicat incepatorilor ... din pacate. El este un motoplanor, dar cu ceva mai multa agilitate si ceva mai putin stabil decat un trainer obisnuit.
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 02 August 2012 - 08:31 AM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#8
Postat 02 August 2012 - 08:39 AM
un simulator (12 usd pe ebay) + o aripa zburatoare este un combo bun de start. Aripa zburatoare este practic indestructibila. Ok, arata oribil dar o sa inveti sa pilotezi repede pe ea.
Dami un telefon (0753568459) ca suntem destul de multi prin tm.
Andrei
ps: mai merge si cu cablu elev-profesor dar asta nu exclude simulatorul si un model iertator si rezistent
#9
Postat 02 August 2012 - 08:51 AM
Trainerele sunt ... trainere, tocmai pentru a initia chiar si unul care baga mia de ore de zbor pe simulator ... in zborul real.
Cel mai usor, inveti zborul, la camp, cu cineva langa tine, care sa ... te invete. Simulatorul ... e o alta discutie, insa din ce am vazut eu pana acum, toti cei care au bagat simulator, la camp au indoit avionul, fara exceptie, la primul zbor. Cu cineva langa tine, care sa-ti verifice avionul, sa te invete si pe tine ce sa verifici la el, care-i duda cu CG-ul ... si sa stea langa tine la lansare (eventual sa-ti lanseze modelul), apoi sa te ghideze in primul viraj, apoi in al doilea, etc. ... inveti si cu simulatorul, dar vei matrasi de cateva ori modelul.
Parerea mea!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#10
Postat 02 August 2012 - 08:59 AM
Eh,la avioane e alta chestie: un vecin de-al meu a avut un avion(motoplanor) de wingspan 1.5m si lam bagat in stalp.(n-a patit nimic)
#11
Postat 02 August 2012 - 09:20 AM
Dar ... daaar, a inceput cu un trainer!!!
Trainerele au o serie de caracteristici de zbor menite sa "ierte" greselile de pilotaj si sa le corecteze. Majoritatea au greutatea montata cumva ... sub aripa, tocmai pentru echilibrul la rotiatia stanga/dreapta a modelului. Apoi trainerele astea sunt mai ... crush-rezistant decat un model normal.
Sa incepi zborul cu simulator si cu Dioamond, sau aripa ... mi se pare ca te asterni la un drum lung, anevoios si ... satisfactia zborului va veni mult, mult mai greu. S-ar putea ca esecurile sa te determine chiar sa te lasi de ...
Si Easy-Starul/Bixler-ul/Pelikan-ul sunt tot motoplanoare cu anvergura la 1,4m, dar sunt totodata trainere cu eleroane, extrem de docile si bune pentru un incepator. Dupa ce ai deprins tainele pilotajului cu ... trainer-ul, poti sa treci la altceva.
Nu orice motoplanor, poate fi docil si cuminte ca un trainer.
De asemenea, simulatorul fara ... profesor, iti va aduce multa insatisfactie, pentru ca vei tranti modelul de multe, multe ori si nu vei intelege de ce ... nici nu vei reusi (decat cu foarte mare greutate) sa-ti dai seama unde ai gresit si cum sa nu mai repeti greseala.
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 02 August 2012 - 09:23 AM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#12
Postat 02 August 2012 - 09:40 AM
Uite aici un exemplu de zbor sub 30sec. http://www.youtube.c...h?v=0JqwP6vUfwM cu un model asemanator unei aripi zburatoare!!!
Este, daca vrei cam asa: abia ieri ai invatat sa mergi cu bicicleta si ai dat jos rotile ajutatoare si azi vrei sa te urci pe un motor Suzuki/Yamaha/Kawasaki/Aprilia de cel putin 120cai putere ... Mai mult de ... 30 de secunde, daca mergi, inseamna ca esti un mare, mare, mare geniu si un pilot innascut!!!
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 02 August 2012 - 09:41 AM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#13
Postat 02 August 2012 - 10:04 AM
Sunt sigur ca modelul ti-a facut cu ochiul pentru ca e foarte fain. Asa am facut si eu. Am inceput cu un Cessna 182 serie 500 (1300x950 mm 1200g). Arata super, cabina cu geamuri transparente, scaune, tablou de bord, led-uri. M-a usurat de aproape 1000 de lei si m-am codit pana sa-l zbor vreo 2 saptamani. Bineinteles ca la primul zbor a luat prima tranta. Asta cred, din cauza emotiei primului zbor. Ma jucasem cu telecomanda pe simulator si am uitat ca am dat reverse pe eleroane. Dupa ce m-am luptat cu el in aer vreo 5 minute, timp in care nu intelegeam ce are, la un moment dat s-a angajat si s-a infipt in pamant vre-o 5 cm. L-am dus in punga acasa. Deh, asta e... Pana nu o comiti nu inveti. L-am reparat si de atunci il zbor fara probleme. Intre timp insa am luat un Easy de fapt Up Sream-ul nemtesc. Ieftin si bun. A luat o singura tranta cand filmam la Paltinu la baraj din cauza unor curenti nabadaiosi, dar n-a patit mai nimic: botul crapat s-a reparat si a doua zi era ca nou.
Ce cred eu: Pentru inceput deci, model ieftin si docil ex: Easy Star, Easy Cub, sau asemanator-baietii care vand te pot indruma. Multe ore, dar multe, petrecute in fata unui simulator bun gen Real Flight, pana te prinzi cum e cu comenzile in oglinda, decolarile si aterizarile pentru diverse tipuri de modele. Si, cel mai indicat, un indrumator la primul zbor. Se poate si fara, dar uneori e cam costisitor.
Bafta la zboruri.
#14
Postat 02 August 2012 - 10:21 AM
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 02 August 2012 - 10:22 AM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#15
Postat 02 August 2012 - 10:36 AM
Am dat-o de pamant pana nu a mai stiut de ea si nu a patit nimic.
Fiecare sa inceapa cu ce vrea/poate ca nu e o reteta fixa.
@paun: nu ma refer la un diamond dust sau alta racheta, eu ma refer la un polistiren puturos cu un motor infipt in coada. Asta cu siguranta este pentru incepatori. Si poti sa il trantesti cat vrei ca nu pateste mare lucru.
Aceasta postare a fost editata de ReD: 02 August 2012 - 10:40 AM
#16
Postat 02 August 2012 - 10:59 AM
Parerea mea si a celor cu care am mai stat de vorba este ca ... daca e sa te apuci sa inveti sa zbori ... si sa faci asta cu o aripa, inseamna ca esti extraordinar de determinat, pentru ca ea/aripa are ditamai hectarul de elevoane, greutatea pusa pe ... aripa si este extrem, extrem de agila, manevrabila si ... daca nu-i centrata perfect/aproape perfect ... nu va zbura drept nici-cum , iar pilotul va trebui sa fie cu atentia incordata la maxim si sa stick-uiasca din greu pentru a o mentine pe o directie rectilinie.
Daca insa aripa e centrata perfect fata-spate si stanga-dreapta, aripa va zbura drept - pe ultima directie indusa din comenzi de pilot, dar mai ramane problema agilitatii excesive si a responsivitatii agresive (nu degeaba in combat se folosesc aripi ...).
Un trainer insa ... daca pilotul l-a inclinat spre stanga/dreapta el tinde sa ajunga inapoi singu la pozitia normala de zbor, daca l-a pus cu botul in sus/jos, iarasi trainerul va tinde sa se echilibreze singur, lucruri pe care aripa nu le face ... Faptul ca trainerul zboara bine si fara imput-ul pilotului pe stick-uri, aduce mai usor satisfactia zborului - zic eu, si odata cu satisfactia - deprinderile necesare zborului/pilotajului aeromodelelor.
Practic, pentru un incepator, aripa va consuma acumulatorii mai mult pe perioadele de lansare pana la ... contactul inevitabil cu terra firma, decat cu ... zborul prorpiu-zis. E drept ca ... incet, incet, dupa multe trante, perioadele dintre lansare si tranta se vor lungi ... incet, dar sigur si la un moment dat, vor ajunge astfel incat sa apara si zbor frumos cu aterizare. Dar ... cum spuneam mai sus, trebuie multa, foarte multa determinare.
Iarasi ai mare dreptate @RED si ai pus punctul pe I, fiecare sa inceapa sa zboare cu ce vrea/poate!
Eu cred insa ca reteta ... cam este fixa si ca tainele pilotajului se deprind pe ... trainere, de aia si exista ... ca sa ... Dupa aceea se poate trece la alt nivel. Pentru un om normal (nu pentru un talent innascut) asta este ... esti incepator, incepator-avansat, avansat, expert, artist, campion ... etc.
Personal am incercat sa incep cu un model extrem de frumos A-10 Thunderbolt 2 x 50mm EDF brushed - vestitul vanator de tancuri ... care l-am prafuit de l-au gasit toate alea. Am consumat la el, mai bine de 300ml de superglue si tot n-am invatat sa-l zbor!!! Cel mai mult l-am tinut in aer ... 1minut si 19sec, dupa care iar am avut nevoie de superglue ... :rolleyes: Pe vremea aia habar nu aveam de trainer, "s-a angajat", CG, etc. Ma uitam ca vita la videoclipurile de pe youtube cu A10 si nu intelegeam nicicum, de ce eu nu pot sa tin in aer modelul, in vreme ce aia fac noduri pe ceriu cu modelul si nu pateste nimic ... Tot un trainer indistructibil m-a invatat sa zbor: Esky Nemo/aka Pluta!
M-am bagat in seama pe acest topic, pentru a-l determina pe colegul sa nu repete greselile mele si pentru a nu avea dezamagirea unui crash cu un model destul de bun, cum e Diamond-ul, dar care in mod clar nu este destinat incepatorilor. Ar fi pacat, mai ales ca dezamagirea s-ar putea sa-l indeparteze de acest hobby/pasiune!
Multa sanatate, bafta si aterizari line!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#17
Postat 02 August 2012 - 11:07 AM
Dar, daaar, ia pune mana pe un model parasol (cu aripa deasupra fuselajului) cum este piper-cub-ul, wing-tiger-ul, cessna, etc. si spune care-i mai docil, mai antiprost si mai pretabil unui incepator?! Aripa sau ... parasol-ul?!
Inca odata, bafta, sanatate si aterizari line!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#18
Postat 02 August 2012 - 11:59 AM
PaunFD, la 02 August 2012 - 10:21 AM, a spus:
Scuze de off topic.
Draga PaunFD, cu acelasi respect, dar cred ca nu ai citit primul post al lui Alexxxxx. Zice ca il pasioneaza avioanele din copilarie, drept pentru care cred ca termenii specifici nu ii sunt straini. Oricum, sa nu despicam firul in mai mult de cat este necesar.
Ideea e ca am vrut sa arat cum am inceput eu, si cred ca sunt destui care au inceput cam tot asa. Trantele sosesc inevitabil, cum spunea cineva de pe forum: problema nu este "daca pica" ci "cand pica". O va face sigur mai devreme sau mai tarziu. Treba este sa inveti sa minimizezi efectele. Si, cu cat este mai mare experienta, cu atat mai mici sunt pagubele.
O zi buna!
#19
Postat 02 August 2012 - 12:12 PM
Si acuma, Edi - imi mai spune cate un termen despre care eu cred ca m-a injurat ... si ii reamintesc cat pot de politicos ca eu nu l-am injurat pe el ... si in nici un caz de mama ... Edi se amuza si imi "traduce" pe intelesul meu - asta este.
Ma gandesc insa ca ar trebui sa coboram nivelul discutiei/posturilor noastre pentru nivelul de intelegere al tuturor. Dupa parerea mea, nu avem de unde sti nivelul real de cunoastere in domeniu al celor care citesc aceste posturi si ...
In rest nu am nici un alt motiv sa te contrazic, sau sa nu fiu de acord cu tine! Ideea ta de a-i arata colegului nostru cum ai inceput, este demna de respect - fara nici o ironie! Eu cel putin, respect acest lucru!
Multa sanatate, bafta si aterizari line!
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 02 August 2012 - 12:13 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#20
Postat 02 August 2012 - 12:17 PM
sporuri la primul zbor RC cu o aripa. Fac pariu pe multa bere ca zborul o sa dureze maxim 3 secunde si cam 5m!!!
#21
Postat 02 August 2012 - 12:25 PM
Va fi cu totul alta poveste in momentul in care Alexxxxx isi va pregati singur aripa pentru zbor, fara asistenta si zborul de verificare al lui @RED.
Eu le urez amidurora bafta si aterizari line! (Si tie Mihai, bineinteles!)
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#22
Postat 02 August 2012 - 01:04 PM
Pai daca diamondul nu e bun, atunci unde gasesc un easystar 2(1) complet echipat si gata de zbor???(nu alte tari)
Bineinteles ca primul zbor am sa il fac pe camp(de la ghiroda,timisoara) unde este iarba de 0.5m(aprox)
Termenii nu ii cunosc(inafara de cele despre aviane comerciale)(airbus boeing tupolev)
cine mai e din tm?(zona ghiroda)??? poate ne intalnim indeva sa ne sfatuim sa va vad si eu avioanele
si niste piste in timisoara(pentru aeromodele)
#23
Postat 02 August 2012 - 01:21 PM
#24
Postat 02 August 2012 - 01:39 PM
Multa bafta.
#25
Postat 02 August 2012 - 02:03 PM
SAU daca nu se poate altfel imi puteti face o lista de motor si restul(cu tot cu pret si sa fie din romania)
Si inca o intrebare: Firma S I E R R A este de increde???
Si sa fie clar NU vreau sa fac reclama
#26
Postat 02 August 2012 - 02:29 PM
Poti sa faci reclama cat vrei, CNA nu are competenta aici. Unde mai pui ca toti cei care au treaba cu modelismul au auzit de sierra, autorc, phoenixmodels, hobbyrc.
Diamond 1800 e foarte OK la fel ca multe alte motoplanoare RTF. Un alt model de baza e Cessna de la Sierra, RTF.
De departe cea mai robusta este o aripa delta tip zagi (e plin forumul de discutii despre ele). Peste asta e si foarte placuta la zbor.
Alexxxxx, la 01 August 2012 - 04:53 PM, a spus:
Tinand cont ca eu prin ianuarie-februarie am sa il cumpar niste sfaturi daca il pot pilota pe zapada(nu ninsoare)
Cu stima,Alex
Alexxxxx, la 01 August 2012 - 05:27 PM, a spus:
Scuzati double-post
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 02 August 2012 - 02:39 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#27
Postat 02 August 2012 - 02:40 PM
Si tot doresc raspuns la:
Citeaza
SAU daca nu se poate altfel imi puteti face o lista de motor si restul(cu tot cu pret si sa fie din romania)
Si inca o intrebare: Firma S I E R R A este de increde???
Si sa fie clar NU vreau sa fac reclama
#28
Postat 02 August 2012 - 02:48 PM
Nu stiu unde poti gasi Easy-Star 1/2, da' eu sunt de parere ca bixler-ul de la hobbyking, in varianta RTF te poate ajuta pentru inceput. (Kitul RTF = ready to fly/gata de zbor) are in pachet absolut tot ce-ti trebuie pentru a monta modelul si a-l zbura in cel mai scurt timp. (cel mai scurt timp - depinde de indemanarea pe care o ai pentru a monta modelul).
Un alt model asemanator/identic aproape, cu Easy-Star-ul si Bixlerul, tot este pelikan-ul (imi scapa numele concret al modelului). Bixler-ul e considerabil mai ieftin decat Easy-Star 2-ul in varianta RTF. Un coleg dobrogean are pelikan-ul cumparat tot in varianta RTF, dar nu mai retin de la cine, parca de la cei de la PhoenixModels. Dintre cele 3 Easy-Star-ul este cel mai scump, in vreme ce comportamentul este similar, daca nu cumva chiar identic.
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#29
Postat 02 August 2012 - 02:56 PM
Un "easy-star" cu steroizi!!
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 02 August 2012 - 02:59 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#30
Postat 02 August 2012 - 03:08 PM
si
Ion Iliescu - Strategie si Reforma