Te intereseaza un schimb cu o CESSNA 182-ArtTech - 500 clsass - ?
Dimensiuni:
-Anvergura - 1300 mm
-Lungime - 995 mm
-Greutate - 1250 gr
Aeromodelul este destul de scump nou (pe Sierra)...Costa 785 RON !
Are flapsuri si LED-uri pe aripi (care clipesc...)...Nu este chiar o "spuma", pt. ca are ceva placaj prin el, in zona de prindere a aripilor si cabina...Asta il face extrem de rezistent!!!
Este extrem de ingrijit lucrat (are pana si scaune, mansa si aparate de bord in interior... B) )...Tijele servourilor de pe aripi au aparatori aerodinamice (sant complet ascunse...)...Eleroanele, profundorul si deriva au nervuri din turnare, exact ca la avionul real...
...Aripile se demonteaza separat (destul de usor) si au mufe in zona de prindere si pt. servouri si pt. LED-uri. Dar poate fi transportat la camp si intreg...Incape fara probleme intreg, chiar si in Tico.
Modelul este in stare f. buna si are totul original pe el. Singurul inconvenient...are capota motorului crapata (de la o decolare nereusita...cu un acumulator descarcat :pardon: ) dar a fost reparata rezonabil...Personal nu am considerat util sa o schimb. In rest nu a suferit avarii...Nu are crapaturi...lipituri...si altele de genul acesta...Deci este OK.
...Ai scris mai devreme ca nu te intereseaza schimburi cu aeromodele din spuma...dar crede-ma ca pt. incepatori sant ideale!!! Altfel iti plangi banii pe campul de zbor...daca te chinui sa incepi zborul cu termice/electrice din balsa!!!
...CESSNA aceasta (este cea mare...a nu se face confuzii...pt. ca mai exista o Cessna de numai 980 mm anvergura, care nu zboara tocmai bine...) zboara extrem de real si stabil chiar si pe vant...Poate fi zburat si lent, cu flapsurile deschise, dar poate zbura si rapid si poate executa ceva acrobatii. La aterizare, daca se deschid flapsurile complet, pe pozitia "frana aerodinamica" poate ateriza cu viteza f. mica...practic intr-un punct, fara sa mai ruleze pe sol...
...Datorita LED-urilor, zborul se poate prelungi pana seara tarziu...cand se intuneca...Chiar daca are rotile destul de mici, totusi poate fi decolat cam de pe orice camp mai neted (chiar si cu iarba...)...Decoleaza oricum cu flapsurile...
...Este extrem de rezistent si nu vei avea probleme cu el...mai ales daca spui ca esti incepator...Mie mi-a placut f. mult si pot spune ca este piesa de rezistentza din "flota" mea (pt. ca zboara oricum...in orice conditii...)...Daca vreau sa fiu sigur ca zbor fara probleme, iau Cessna...M-am gandit sa-ti propun acest schimb totusi, pt. ca mai am inca 2 electrice si as incerca si un termic (chiar daca sant mult mai dificil de zburat...si mult mai fragile decat spumele)...Chiar ma intreb daca fac bine ce fac acum...dar vreau si un termic...
...Daca te hotarasti, astept un raspuns aici, sau pe tel: 0746/322.021 - Dan.
Uite cateva poze:
Poze
...