F3A - Cupa Romaniei etapa II 20-21 iulie Adunatii Copaceni
#1
Postat 28 June 2012 - 09:35 AM
Competitie din calendarul competitional FRMd 2012
Data: 20-21 iulie 2012 ( Atentie! modificare fata de data anuntata anterior)
Locul de desfasurare: Adunatii Copaceni
Organizator: Clubul Aeropower Bucuresti
Clase de concurs: 2 (Master si Sport)
MASTER: P-13
1.Jumatate de trifoi cu tonou pe latura orizontala
2.Ranversare cu sfert de tonou pe urcare si coborare
3.Tonouri combinate
4.Jumatate de looping patrat cu jumatati de tonou in directii opuse
5.Looping triunghiular cu tonou pe fiecare latura
6.Split S cu tonou
7.Urcare la 45 cu un snap si jumatate
8.Joben inversat cu 1/4 tonou in coborare si 3/4 tonou in urcare
9.Doua ture si jumatate vrie;doua ture si jumatate vrie in directie opusa
10.Humpty-Bump cu sferturi de tonou pe urcare si coborare
11.Opt cuban cu tonouri integrate pe sfertul superior al cercurilor
12.Jumatate de looping
13.Looping patrat cu jumatati de tonou pe fiecare latura
14.Figura 9 cu doua jumatati de tonou consecutive pe coborare
15.Tonouri combinate
16.Jumatate de looping diamant in cutit cu jumatati de tonouri
17.Figura Z cu 4 optimi de tonou consecutive.
SPORT:
1. Decolare. K-1
2. Luping diamant. K-3
3. 1/2 luping patrat cu 1/2 tonou in urcare. K-2
4. Luping negativ cu 1 tonou in partea inferioara. K-3
5. Humpty bump inversat ( impins/tras/ 1/2 tonou/impins). K-3
6. Luping triunghiular in jos cu 1 tonou pe latura inferioara. K-3
7. 1/2 luping diamant in jos cu 1/2 tonou pe latura 2. K-3
8. Luping cu snap in partea superioara. K-4
9. Ranversare cu tonou in urcare. K-3
10.Joben cu 1/2 tonou in urcare si coborare. K-4
11.Immelman. K-2
12.3 ture vrie. K-3
13.Aterizare . K-1
Evaluare si executie manevre: norme FAI/CIAM Sporting Code Section 4 Volume F3
Conditii de participare:
- sportivi legitimati la cluburi afiliate FRMd
- inscrierea pe lista de concurs se va face dupa numarul de licenta FAI
- admisibilitate aeromodele in concurs exclusiv conform FAI/CIAM Sporting Code Section 4 Volume F3 Part V art. 5.1.2
Program de concurs:
Vineri 20.06 - antrenamente oficiale toata ziua
Sambata 21.06
9:30 - 10:30 - inscrieri si verificari regulamentare concomitent cu zborul preliminar
10:30 - Start concurs 3 manse pentru fiecare clasa
Cazare:
- Campare in zona aeromodelodromului (facilitati: curent, apa, dusuri, toalete)
- Hoteluri/Moteluri in Bucuresti. Sugestii cazare sub rezerva neverificarii la fata locului: iesirea soseaua Giurgiului: 2** www.hoteldomino.ro ; 3*** www.alma-hotel.ro. Cazare in Magurele: 2** www.hotelmagurele.ro
Locatie:
Coordonate GPS:
44.26548N
26.03473E
Traseu din Bucuresti: iesirea din Bucuresti spre Giurgiu > Soseaua Giurgiului > Jilava > Decembrie > podul peste Arges > urmeaza un giratoriu cu Agip pe dreapta > iesire din giratoriu prima la dreapta, spre Mihailesti > aprox 500m prin localitate > prima strada asfaltata la stanga > tot inainte pana se termina casele si se urmeaza drumul spre dreapta unde se vede umbrarul.
Pentru informatii suplimentare: Dragos Marinescu 0727777422
#2
Postat 21 July 2012 - 08:43 PM
si cateva poze
.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#3
Postat 21 July 2012 - 08:47 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#4
Postat 21 July 2012 - 08:49 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#5
Postat 21 July 2012 - 08:51 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#6
Postat 21 July 2012 - 08:53 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#7
Postat 21 July 2012 - 08:54 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#8
Postat 21 July 2012 - 08:55 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#9
Postat 21 July 2012 - 09:00 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#10
Postat 21 July 2012 - 11:52 PM
Cataero aranjeaza meticulos castigatorii pentru poza de grup.
Adyc, John si RealDesign (nefumator)
Premierea
Oamenii se indreapta spre poza de grup.
Cupa arata foarte bine:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#11
Postat 22 July 2012 - 12:52 PM
Am avut mare noroc cu colegul si prietenul Danut Erdic. Cu un singur avion si numai doi acumulatori 8s, am dat fiecare cate 4 zboruri: preliminar si cele 3 manse. Costin ne-a ajutat cu un incarcator. Io uitasem cablul sursei acasa. :)
Au fost de toate de la organizatori/gazde: apa, papa, muzica buna in surdina, ElectricPower si AeroPower.
Vantul nu a fost foarte tare. Ma rog, la unii mai pacatosi a mai suflat in timpul zborului, pe altii, ne-a lasat in pace. ;)
Copiii de la Iasi si-au facut treaba. Cel mic a primit un model 3D cu istorie in spate de la gazde. E modelul cu care HundertProzent a invatat sa faca hovering.
Toata lumea zboara cat de cat (adica noi astia de la coada) - macar sa inteleag arbitrii intentia de figura.
Arbitrii sunt prea blanzi, iarta prea multe sau nu le taxeaza destul. Si asta o spun ca ultim clasat.
Acolo unde unii credem ca trebuie sa ramana nota 0-3, gasim 5-6. Io am dat eleron sa schimb sensul la vrie. Ar fi trebuit sa am zero. Nu stiu cat mi-au dat.
Daca as arbitra, as arde pana la os, de s-ar lasa lumea de sportul asta. :clapping:
Am facut niste poze, dar nu aduc nimic in plus, asa ca pun filmele.
Zborul preliminar al lui Dragos Marinescu.
http://youtu.be/4PhHUSdRAy0
Pornire si reglaj motor Webra 160 AAR. Modelul este foarte bine lucrat, fuselajul e compozit. Statia 9X nu e rea deloc. ;)
http://youtu.be/KiamqAZm3zY
Premierea si discursurile de final: Catalin si Andrei Petre:
http://youtu.be/e2tqUYDF5eQ
Deci, tot inainte la Bacau si la Campionatul National - s-a amanat si imi convine.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#12
Postat 22 July 2012 - 06:01 PM
mvpricop, la 22 July 2012 - 12:52 PM, a spus:
Cu eleron scurt se schimba sensul, nu este o greseala. Confunzi cu intrarea in vrie cand daca fortezi cu eleron figura este zero. Pentru a schimba sensul de rotatie in vrie poti folosi eleronul fara riscul de penalizare. Se foloseste eleron scurt deoarece sensul trebuie schimbat rapid, fara pauza sau incetinire a miscarii.
#14
Postat 23 July 2012 - 08:47 PM
Clasa MASTER:
1. Dragos Marinescu ( Aeropower Buc.) - 2101,5 puncte
2. Alexandru Voicu ( CSTA Buc. ) - 2038 puncte
3. Costin Jugureanu ( Aeropower Buc.) - 1859 puncte
4. Catalin Bilbie ( Aeropower Buc.) - 1851 puncte
5. Dragos Enache ( A.T. Iasi ) - 1705 puncte
6. Victor Pricop ( Aerostar Bacau ) - 1655 puncte
Clasa SPORT:
1. Cristian Sandu ( A.T. Iasi ) - 1167 puncte
2. Ionut Sandu ( A.T. Iasi ) - 983 puncte
3. Danut Erdic ( Aerostar Bacau )- 981 puncte
Clasament Echipe:
1. Aeropower Bucuresti
2. A.T. Iasi
3. Aerostar Bacau
4. CSTA Bucuresti
Felicitari tuturor participantilor si cluburilor implicate in dezvoltarea acestei clase FAI de zbor acrobatic RC !
#18
Postat 26 July 2012 - 05:17 PM
Cand spun acest lucru am in vedere, in primul rand, conditiile deosebite pe care ni le-a oferit aeromodelodromul amenajat si dotat de Aeropower ( pista, ecran de zbor, umbrar cu mese si banci, racord la reteaua de 220 V, frigider, grup sanitar cu apa etc).
In egala masura, ea a constituit o reusita si pentru ca a mentinut nivelul ridicat al programelor si a sigurat evaluarea prin arbitrii cu expertiza Silviu Vitikan si Andrei Petre.
Si nu in ultimul rand, ea a fost un succes pentru ca s-a desfasurat intr-o atmosfera de colaborare in care gazde si invitati au facut un real schimb de experienta pe problemele clasei si nu numai.
Pentru toate acestea Dragos, Catalin , Costin si ceilalti membri ai echipei merita toate felicitarile.
Pentru noi , cei de la Iasi, intalnirea de la Adunatii-Copaceni a fost una deosebit de utila : ne-am verificat nivelul de pregatire in compania unor sportivi foate bine pregatiti, am invatat de la partenerii de intercere o serie de lucruri si am consolidat legaturile cu cluburile prezente in perspectiva unor colaborari viitoare.
Regret ca baza de la Adunatii-Copaceni este prea departe de Iasi.
Sper ca in anii ce vin , urmand exemplul celor de la Aeropower, astfel de terenuri sa apara si in ate locuri din tara pregatind astfel conditiile pentru concursurile de anvergura pe care le asteptam de multa vreme.
Toate multumirile noastre ,Aeropower!
Aceleasi multumiri domnului Ion Brezeanu , cel care ne-a ajutat sa reglam motorul batranului Extravagance .