HPI Blitz Short Course coltul posesorilor de Blitz
#212
Postat 11 May 2013 - 10:44 PM
Radu Cainamisir, la 11 May 2013 - 10:32 PM, a spus:
problema este ca masina lui Tudor este destul de uzata...,a fost a mea inainte,iar mare parte din plastice ar trebuii schimbate,pentru ca sunt deteriorate (bascule fata,suporti laterali caroserie,rulmenti,suruburi,cupe diff....,si nu in ultimul rand fuzete si portfuzete)
contact:
0748209958
#213
Postat 11 May 2013 - 11:16 PM
bogdan97, la 11 May 2013 - 10:44 PM, a spus:
Si probabil ca avand o uzura ma gandesc ca suruburile au fost desfacute de multe ori, iar asta am auzit ca dauneaza filetului atata timp cat e de plastic. E doar un mit sau e adevarat?considerand ca strangi surubul atat cat trebuie si nu fortezi.
#215
Postat 12 May 2013 - 09:33 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#216
Postat 12 May 2013 - 11:05 PM
-directie din aluminiu (este mult mai rigida,si schimba radical felul in care se conduce masina)
-portfuzete+fuzete fata aluminiu (nu se distruge filetul asa repede ca si la cele de plastic)
-alte body-uri de amortizoare (cele stock de plastic sunt destul de proaste ca si calitate,si se poate distruge filetul sau crapa body-ul)
cam astea sunt piesele care fac din hpi blitz o masina excelenta.
acuma piese care nu le recomand:
-bascule din aluminiu (se indoaie,iar dupaia nu stii de ce merge naspa masina)
-shock towere din aluminiu (acelasi motiv)
contact:
0748209958
#219
Postat 03 June 2013 - 08:03 PM
#220
Postat 04 June 2013 - 02:10 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#221
Postat 04 June 2013 - 04:29 PM
#224
Postat 04 June 2013 - 06:40 PM
#225
Postat 04 June 2013 - 07:57 PM
Radu Cainamisir, la 04 June 2013 - 06:40 PM, a spus:
motor 3300Kv/pinion 21 dinti/spur 78/raport intern cutie 2.6:1/ LiPo 4.2V/a rezultat ~ 59km/h (sursa CalcRc http://www.calcrc.com/)
dupa 60 de minute de rulat continuu motorul a ajuns la 75C
#226
Postat 04 June 2013 - 08:06 PM
Mischu LTB, la 04 June 2013 - 07:57 PM, a spus:
dupa 60 de minute de rulat continuu motorul a ajuns la 75C
de care motor este vorba?
#229
#232
Postat 04 June 2013 - 09:19 PM
P0PPY!, la 04 June 2013 - 09:00 PM, a spus:
E foarte greu sa pun un cooler acolo. mai ales ca daca aterizezi pe fung nu-i vad viata lunga. Am incercat si eu sa pun doar un radiator, dar spatiul e foarte mic si nu va sta bine prins. Daca te supara incalzirea motorului ai putea incerca placuta de suport a motorului cu radiator. Am inteles ca aceea da rezultate bune. Uite ai link aici: http://shop.hpi-raci...zese-p-603.html
Da...Sergiu are dreptate, nu ma mai dadusem de o luna si ceva cred cu blitz-ul si eram nerabdator asa ca nu m-am mai uitat cum pun firele la lipo ci...kaboom! :rofl: L-am facut fumigena pe ESC
#236
Postat 04 June 2013 - 09:48 PM
De maine cel mai probabil o sa am un Tekin Redline 13.5
Tot de maine, trecem pe alt servo, BlueBird de 7,4 kg cu 0.10s.
:yahoo:
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#239
Postat 06 June 2013 - 03:19 PM
P0PPY!, la 06 June 2013 - 10:51 AM, a spus:
E bine daca pun un pinion de 28T sau mai mare?
nu stiu daca incape cu spurul stock,si luminile nu sunt sugerate pe masini de off-road,dar daca nu te poti abtine,faci gaura in caroserie la faruri,cam cat sa intre ledul pe acolo,si lipesti cu hot glue gun,sau ceva lipici elastic :good:
contact:
0748209958
#240
Postat 06 June 2013 - 05:30 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.