HPI Blitz Short Course coltul posesorilor de Blitz
#92
Postat 24 March 2013 - 10:45 PM
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#94
Postat 24 March 2013 - 10:58 PM
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#95
Postat 24 March 2013 - 11:09 PM
#97
Postat 25 March 2013 - 12:17 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#98
Postat 25 March 2013 - 12:36 PM
vgeorge, la 25 March 2013 - 12:17 PM, a spus:
La cum rupi tu lucrurile o sa fac o cutie mare, frumoasa, rezistenta cu 4 gauri doar sa scoti rotile masinii din cutie sa nu mai stai cite 4 ore pe dreapta. :rolleyes: . Evident acea cutie va reprezenta o mare economie pentru bugetul tau de piese de schimb.
#99
Postat 25 March 2013 - 12:56 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#100
Postat 25 March 2013 - 01:04 PM
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 25 March 2013 - 01:07 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#101
Postat 25 March 2013 - 04:29 PM
sandrei, la 25 March 2013 - 01:04 PM, a spus:
La asta m-am gandit si eu, dar am testat-o cu o lovutura frontala in perete (desigur fara sa vreau) la viteza destul de mare si nu s-a intamplat nimic fiindca tija e foarte rezistenta. Vom vedea pe viitor daca e un lucru bun sau rau, dar pana acum e super tare.
#102
Postat 25 March 2013 - 05:09 PM
Eu am intrat cu firestormul cu aprox 40 la ora intr-un podulet de rigola la tara si mi s-a spart partea superioara a bulkheadului in mii de bucatele , nu cred ca m-ar fi ajutat bara aceea cu nimic . In schimb daca era blitz si aveam bullbarul ala de plastic, o patea el si posibil ca bulkheadul sa fi scapat. Banda aia sigur se va indoi la impact.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#104
Postat 26 March 2013 - 11:00 AM
Radu Cainamisir, la 25 March 2013 - 04:29 PM, a spus:
Nu ne intelege gresit, noi doar ti-am dat un sfat, parere. Fiecare face ce vrea cu RC-ul lui, fie ca este un lucru bun sau rau. :)
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#105
Postat 29 March 2013 - 11:13 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#107
Postat 30 March 2013 - 10:49 AM
Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 30 March 2013 - 10:50 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#109
Postat 01 April 2013 - 10:59 AM
http://i.imgur.com/BbZ0XR5.jpg?1
http://i.imgur.com/GUudGZM.jpg?2
Aceasta postare a fost editata de Radu Cainamisir: 01 April 2013 - 10:59 AM
#114
Postat 02 April 2013 - 02:41 PM
Nu inteleg de ce ai da banii pe un kit ESE, mai scump, ca sa ajungi sa inlocuiesti piesele cu cele RTR....
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#115
Postat 02 April 2013 - 03:36 PM
Uzzy, la 02 April 2013 - 02:41 PM, a spus:
Nu inteleg de ce ai da banii pe un kit ESE, mai scump, ca sa ajungi sa inlocuiesti piesele cu cele RTR....
Total de acord Uzzy, insa ca si o completare : tine mult si de stilul de condus si de tehnica aplicata: sasiu negru - mai flexibil, mult mai permisiv si mai iertator in control, sasiu ese - mult mai rigid, mult mai precis si mai violent in control
Ambele sasiuri pot fi considerate upgrade pentru aceasta masina, totul tine de stilul de condus si fiecare are un mare avantaj fata de celalalt. Depinde de pista/pilot/per ansamblu masina pe care il alegeti
LE: sasiul de ese prin fierbere devine extraordinar ca si rezistenta si raspuns
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 02 April 2013 - 03:37 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#116
Postat 02 April 2013 - 04:03 PM
Ce nu am punctat mai sus este faptul ca producatorul mai mult ca sigur in momentul in care a proiectat un kit de competitie, avand in vedere nivelul incomparabil de afara, probabil ultimul lucru pe lista a fost rezistenta. E clar ca in momentul in care dezvolti un produs dedicat curselor, primordiala este performanta dezvoltata de acel produs si abia apoi restul.
Si in automodelism ca si in sporturile cu motor (1:1) produsele de competitie sunt proiectate pentru performante deosebite, mai putin rezistenta, fiabilitate etc.
Preturile sunt dedicate deasemenea unor echipe bine puse la punct, cu pilot, mecanic, manager, sponsor. Cum iarna nu-i ca vara, nici in est (la noi) nu-i ca in vest! :rofl:
Oare cat o costa un set de 4 cauciucuri la F1, pe care pilotii le folosesc undeva intre 15si 30 de minute. Oare or folosi si reesapate? :D
Asa ca parerea mea, este inainte de achizitie, sa nu ne grabim, sa vedem exact de ce avem nevoie ca sa nu avem surprize neplacute mai tarziu. Si mai ales sa luam lucrul de care avem nevoie, nu sa-l luam doar pentru ca este cotat mai bine. Acest "mai bine" e posbil sa nu aiba nicio legatura cu nevoia noastra.
Moaaa cat am scris! dai o bere Memento pentru cearceaful asta! :drinks:
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#117
Postat 02 April 2013 - 04:12 PM
sandrei, la 02 April 2013 - 03:36 PM, a spus:
Ambele sasiuri pot fi considerate upgrade pentru aceasta masina, totul tine de stilul de condus si fiecare are un mare avantaj fata de celalalt. Depinde de pista/pilot/per ansamblu masina pe care il alegeti
LE: sasiul de ese prin fierbere devine extraordinar ca si rezistenta si raspuns
La cum se merge in Romania.... nu vreau sa jignesc pe nimeni dar la SC 2wd mi sa parut ca este cea mai slaba clasa, se mergea foarte foarte incet si se rasturnau de prea multe ori; chiar de prea multe ori la cat de incet se mergea.
Am vazut pe multi ca intre ultima rampa si wallride ei nu mai accelerau, lasau masina sa alunece pana terminau virajul de luat si apoi dupa wallride accelerau; nu vreau sa ma laud dar daca se amestecat stadiu truck-urile cu SC-urile cred ca fata de cei din finala B de duminica eu faceam dublu de ture si intram lejer in finala A.
Eu cu Firestorm-ul mergeam numai frana-acceleratie, frana-acceleratie, intram pe viraj franand apoi spre iesire acceleram, faceam un mini drift; asa imi place sa merg, agresiv, cat mai precis si sa iau virajele cat mai stans posibil. Total opus de stilul de la SC care semana cu o plimbare in parc lina. Sandrei nici nu a fortat la concurs, cred ca mergea la 70-80% din potentialul lui, asa mi sa parut mie.
Cred ca o sa strang bani de ESE in cazul acesta desi cel negru imi place mai mult, culoarea, si prefer si diferentialul cu ulei (chestie de gust).
P.S. si a fost prima oara cand am mers cu masina de cand am cumparat-o pe aceasta pista si cu noile rampe si nu ma ajutau prea mult cauciucurile, prea multa aderenta pe spate si putina aderenta pe fata.
Aceasta postare a fost editata de Memento: 02 April 2013 - 04:17 PM
#118
Postat 02 April 2013 - 04:25 PM
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#119
Postat 02 April 2013 - 05:26 PM
Imi cer scuze daca am suparat pe cineva!
#120
Postat 02 April 2013 - 05:27 PM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti