Modelism - RHC Forum: HPI Blitz Short Course - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

HPI Blitz Short Course coltul posesorilor de Blitz Evaluare topic: -----

#31 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 12 March 2013 - 08:06 PM

Vezi postareaTudorb, la 12 March 2013 - 07:47 PM, a spus:

Ok, mersi de sfat, o sa le schimb (daca o sa am cu ce). Am rupt acel brat de la directie care se leaga de servo-saver si are acea biluta mica cu care se prinde de servo. Are cineva un brat care sta degeaba? Are rost sa cumpar kitul de upgrade pt. directie de aluminiu? Totusi, costa 240 de lei deci nu e ca e un chilipir...


Eu zic ca merita sa iti iei de aluminiu . Cred ca tu te uiti la ala facut de Hpi . Gasesti de la Integy pe la 100 si ceva de lei si are si rulmenti in el, dar cel de Integy nu il gasesti in Ro . Trebuie comandat din state sau unde il gasesti pe stoc.

Aceasta postare a fost editata de sergiu 4wd: 12 March 2013 - 08:07 PM

Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#32 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 12 March 2013 - 08:39 PM

Si cel de la HPI are rulmenti, si am gasit pe youtube un tutorial facut de Ultimate RC in care kit-ul era foarte laudat.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#33 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 12 March 2013 - 08:48 PM

Vezi postareaTudorb, la 12 March 2013 - 08:39 PM, a spus:

Si cel de la HPI are rulmenti, si am gasit pe youtube un tutorial facut de Ultimate RC in care kit-ul era foarte laudat.


Nu am spus ca nu e laudat sau ca nu ar fi bun, dar 250 de lei pe 3 chestii la directie ... eu nu as da atatia bani .
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#34 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 12 March 2013 - 09:21 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la 12 March 2013 - 08:48 PM, a spus:

Nu am spus ca nu e laudat sau ca nu ar fi bun, dar 250 de lei pe 3 chestii la directie ... eu nu as da atatia bani .


Doamne fereste !!!! 250 de lei pe ansamblul de directie, costa mai mult ca 4 roti de Short Course.
0

#35 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 12 March 2013 - 09:48 PM

Da, dar se pare ca merita. Nu stiu pana la urma ce sa fac, probabil ca daca o sa strang mai multi bani o sa iau de pe###### (daca au pe stoc) impreuna cu alte piese de care as avea nevoie, dar care ar fi acelea?

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 13 March 2013 - 09:45 AM

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#36 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 12 March 2013 - 10:03 PM

Banuiesc ca parerile sunt impartite, dar eu unul nu cred ca are rost sa dai banii pe aces upgrade. Te referi la acel servo-saver metalic? Daca e ala nu prea are asa multa importanta. Vezi si tu cand scoti linkul trage mai intr-o parte, cu un patent si o carpa si nu se va mai rupe
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#37 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 12 March 2013 - 10:25 PM

Ok, mersi de sfat. Ma gandeam ca daca tot l-am rupt, sa il schimb cu unul mai bun, sa nu iau acelasi lucru. Daca ar mai fi si altceva in afara de directie, ascult!
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#38 Useril este offline   ioel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Colentina
  • Interests:Datul cu maÈ™inuÈ›ele È™i bicla, ping-pongul

Postat 12 March 2013 - 10:44 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 12 March 2013 - 10:03 PM, a spus:

Banuiesc ca parerile sunt impartite, dar eu unul nu cred ca are rost sa dai banii pe aces upgrade. Te referi la acel servo-saver metalic? Daca e ala nu prea are asa multa importanta. Vezi si tu cand scoti linkul trage mai intr-o parte, cu un patent si o carpa si nu se va mai rupe


Da, e vorba de chestia asta:
Imagine atasata: HPIBlitzSteeRack-400x272.jpg
Din cate am citit eu pare destul de folositoare; in curand o sa pot face comaparatie directie stock / directie Al din experienta proprie si voi reveni cu feedback ;)
0771662548
0

#39 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 13 March 2013 - 09:54 AM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 12 March 2013 - 10:03 PM, a spus:

Banuiesc ca parerile sunt impartite, dar eu unul nu cred ca are rost sa dai banii pe aces upgrade. Te referi la acel servo-saver metalic? Daca e ala nu prea are asa multa importanta. Vezi si tu cand scoti linkul trage mai intr-o parte, cu un patent si o carpa si nu se va mai rupe


Radu, daca esti incepator inca, nu da sfaturi doar de dragul de a le da si fara sa stii. In primul rand nu este doar un servo saver ci este un sistem complet de directie, care e Blitzste poate unul dintre cele mai bune upgrade-uri pe care le poti face la un blitz.

In alta ordine de idei, am pregatit Blitz-ul pentru etapa urmatoare de concurs :)


Hpi Blitz ESE

Particularitati:

- sasiu fiert
- diferential pe sateliti (schimbat cel pe bile pentru ca este mai fiabil cel pe sateliti in aplicatiile de putere mare)
- Hpi Flux Vapor Pro (Castle)
- Hpi Flux 5900kv
- Hot Bodies DSJ-1 servo
- Hpi PlazmaPro 6500mah 95c continuu
- Jante AKA,insertii AKA si cauciucuri DBOOTS Nanobyte A comp pentru mocheta

Urmeaza:

- cateva insertii cu greutate sporita pentru coborarea centrului de greutate pe botul masinii

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 72305_555545057813040_2052012198_n.jpg
  • Imagine atasata: 480677_555544597813086_1690628374_n.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#40 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 13 March 2013 - 09:59 AM

Hpi Blitz, construit special pentru unul dintre clientii nostri (acum masina beneficiaza de o multitudine de piese upgrade,voi posta pozele de indata ce le voi primi de la proprietar)

Hpi Blitz 2012

- Tekin RS
- Tekin 10.5T Redline Motor
- Caroserie Proline Hummer Desert Militia
- Cauciucuri si jante Proline

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-02-21 02.14.59.jpg
  • Imagine atasata: 2013-02-21 00.24.14.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#41 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 13 March 2013 - 10:05 AM

Hpi Blitz 2012, pregatit pentru un alt client de-al nostru

- Hpi Reload V2 Esc
- Hpi Flux Shot 4300kv Motor
- Servo Savox Low Profile
- Cauciucuri Dboots Nanobyte A Comp cu jante AKA
- Planetare CVD
- Racitor+Suport Motor Aluminiu - Hpi Blitz ESE
- Fuzete+Portfuzete aluminiu EDIT
- Sistem directie aluminiu HPI
- Brace-uri aluminiu
- Caroserie Proline Chevy

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-02-28 17.24.35.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#42 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 10:21 AM

Andrei, ce inseamna sasiu fiert ?!?
Pe spate, vad ca nu ai optat pentru bumpere ESE. Se pare ca sunt prea dure si casante, cedand usor mai ales prinderea dintre bumper si "protectia" motorului.
0

#43 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 13 March 2013 - 10:29 AM

Vezi postareaKata4, la 13 March 2013 - 10:21 AM, a spus:

Andrei, ce inseamna sasiu fiert ?!?
Pe spate, vad ca nu ai optat pentru bumpere ESE. Se pare ca sunt prea dure si casante, cedand usor mai ales prinderea dintre bumper si "protectia" motorului.


Pai prin modalitatea de fierbere a pieselor de ESE (care fara acest procedeu sunt prea casante pentru pistele din Romania, ele fiind gandite pentru piste high-flow de clei din Sua), acestea devin putin mai flexbile si nu mai reusesti sa le rupi nici daca incerci. Sunt mult mai rezistente si fata de cele standard negre dupa fierbere.
Am optat pentru ansamblu spate negru fiindca am spart un diferential si avand inca 2 blitz-uri de piese, construite pe subansamble pentru reparatii rapide, l-am pus acela cu totul, insa intr-adevar, bara spate e mai ok sa fie neagra pentru a flexa cat mai mult.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#44 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 10:42 AM

Diff-ul nu l-ai spart tu ...ci motorul ala de 5900kV :)
Asta "nou" cu sateliti, cred ca rezista mai bine monstrului de motor ....:D

Nu stiam de faza cu fierberea .... un pont bine de tinut minte ;)
0

#45 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 March 2013 - 11:02 AM

Salut,

Diferentialul standard de pe blitz nu este cu sateliti? Care sunt totusi avantajele diferentialului cu bile?
0

#46 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 13 March 2013 - 11:05 AM

Deoarece E-Firestormul a ajuns la limita, in sensul ca nu mai am ce imbunatatiri sa ii aduc, urmatoarea masina achizitionata va fi un Blitz ESE Pro . Abea astep :)

Andrei, piesele de ese la bagi in apa rece si le pui la fiert sau le introduci direct in apa clocotita ? Cat timp trebuie sa stea ?

Aceasta postare a fost editata de sergiu 4wd: 13 March 2013 - 11:07 AM

Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#47 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 11:22 AM

Varianta ESE, nonRTR, vine ca o varianta racing, a renumitului Blitz ...
Pe langa multe alte "bunatati", vine cu diferential cu bile, teoretic mult mai "tunabil" decat unul cu sateliti, dar si mult mai sensibil.
La diff cu bile, poti seta gradul de "alunecare" intre cele doua roti, prin strangerea ansamblului placi-bile.
La diff cu sateliti (spyder diff) "setarea" se face prin gradul diferit al vascozitatii uleiului sau vaselinei folosite in carcasa acestuia.
0

#48 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 11:27 AM

Sergiu ...masina ta cred are numai "miros" de Firestorm :)
Deja, cred ca poti spune ca este un custom ST ....
Si eu am aceeasi "manie" a upgrade-urilor, sau a adaptarilor pentru o functionalitate mai buna .... De fapt cred ca asta este hobby-ul de modelist.
0

#49 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 11:29 AM

Nu te tenteaza mai bine un TD DESC210R ?!?
0

#50 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 13 March 2013 - 11:40 AM

Vezi postareaKata4, la 13 March 2013 - 11:29 AM, a spus:

Nu te tenteaza mai bine un TD DESC210R ?!?


TD DESC210R este din alta liga. Cu totul altceva :) E cel mai performant SC de pe piata la ora actuala...si eu voi lua unul cat de curand fiindca nu se mai poate altfel :))

Desigur nu voi renunta la Blitz niciodata, e febletea mea
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#51 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 13 March 2013 - 11:40 AM

Si eu intentionez sa aduc Blitz-ul intr-un stadiu cat mai adecvat curselor, asemeni primului model. Din moment ce am participat numai la un singur concurs, inca nu voi trece pe brushless, mai raman o perioada pe brushed. Acum folosesc un motor de 20t (cam mult) si un esc imprumutat de Traxxas, anume XL-5. Servo-ul este unul luat de pe Hpi Hellfire SS, de mare putere (vreo 11-12 kg). Si am pus un Li-Po Turnigy 2s 5000mAh. Urmeaza un motor Hpi Firebolt/Hpi Saturn (Care e mai bun pt. racing?), directie de aluminiu, o caroserie noua (nu am deloc caroserie :D) si dupa mai vad eu de ce am nevoie. Daca aveti alte sfaturi, sunt deschis!
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#52 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 13 March 2013 - 11:59 AM

Noul Hpi Blitz Flux - dementiala caroseria, iar rotile Hot Bodies fac o mare diferenta in comportamentul masinii pe pista.

Imbunatatiri fata de modelul standard: Combo Brushless evident, servo mai puternic, roti Hot Bodies complete (jante,insertii,gume)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 420039_555845247783021_1728105000_n.jpg
  • Imagine atasata: 554961_555845657782980_411602877_n.jpg
  • Imagine atasata: 486465_555846494449563_1572678980_n.jpg
  • Imagine atasata: 598741_555846087782937_903455246_n.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#53 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 13 March 2013 - 12:05 PM

Frumos modelul, dar rezista spurul din plastic la acel motor?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#54 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 12:07 PM

Motor brushed ... nu mai jos de 21T. Se stie randamentul scazut al motoarelor cu perii fata de cele BL si nu cred ca vrei ca mare parte din energia bateriei sa se duca in incalzirea globala :D
Fiind un SC ... iti trebe ceva cuplu in motor si de aceea nu iti recomand ceva sub 21 sau 20T. ESC-ul ala este foarte bun. Are Andu de la SpeedRC unul pe masina cu care a castigat o editie a campionatului de anul acesta la clasa begginer TC.
Daca intentionezi sa ramai mai multa vreme pe motoare cu perii, iti recomand un motor "necapsulat", unul care are rulmenti in loc de lagare, posibilitatea de a ii schimba periile si posibilitate de timing ... Costa cu 15-20% mai mult decat unul "capsulat". LRP are o gama larga de astfel de motoare.
Directia de aluminiu cred ca este singura investitie buna in upgrade-uri de "fier" ... si poate chiar un set de hex-uri din Al, asta daca "freci" multe seturi de roti. Neaparat un set de piulite de roti cu autoblocare, unele cu "flansa" cat mai mare ...
Bateria este OK ....servo-ul poate fi "mare" ... in combinatie cu unele ESC-uri BL, al caror BEC nu da mai mult de 2A.
0

#55 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 12:09 PM

Gumele HB ... pentru offroad, cred ca sunt cele mai bune ....in opinia mea
0

#56 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 13 March 2013 - 12:12 PM

1. Deci pentru pistele din tara ar fi mai indicat varianta RTR/neagra pentru ca piesele sunt mai flexibile ?
2. Cate din piesele de Firestorm sunt compatibile cu cele de Blitz ? Diferentialele sunt compatibile ?
3. Diferentialul pe bile de la Blitz ESE Pro pana la ce motorizare rezista ? 7.5T ?
0

#57 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 13 March 2013 - 12:19 PM

Vezi postareaMemento, la 13 March 2013 - 12:12 PM, a spus:

1. Deci pentru pistele din tara ar fi mai indicat varianta RTR/neagra pentru ca piesele sunt mai flexibile ?
2. Cate din piesele de Firestorm sunt compatibile cu cele de Blitz ? Diferentialele sunt compatibile ?
3. Diferentialul pe bile de la Blitz ESE Pro pana la ce motorizare rezista ? 7.5T ?


1. Eu personal pentru Romania, daca nu esti un fanatic in modelism, recomand varianta neagra. Varianta neagra este mult mai iertatoare pentru un pilot mai putin experimentat, versiunea alba este foarte precisa si nu iti va ierta nici o greseala pe circuit, fiind foarte rigida, pentru un experimentat in pilotaj este PERFECTA si alegerea ideala. Alege versiunea ESE doar daca ai rabdare sa pregatesti piesele prin fierbere pentru flex mai mare al sasiului si daca esti deja destul de experimentat in modelism, nu este un roller pentru incepator-intermediar ci unul pt intermediar-avansat.
2. Modelele E Firestorm/Blitz impart o mare parte dintre piese, modelul blitz fiind proiectat avand la baza Firestormul, deci e compatibil 90%. Sunt compatibile si diferentialele, desi vei vedea ca la Blitz au fost gandite putin altfel,dar fittingul este identic.
3. Diferentialul pe bile rezista!! Crede-ma!! Mai ales ca versiunile noi de ESE vin cu diff MIP original, incepand cu anul trecut, insa diferentialele pe bile sunt cele mai pretentioase diferentiale. Din punctul meu de vedere vremea lor a trecut, erau perfecte in trecut cand nu aveam LOAD atat de mare asupra lor si cand se foloseau motoare brushed. Parerea mea este ca cel mai optim diferential pe o masina este diferentialul pe sateliti, fiind incontestabil mai fiabil si iti permite acelasi gen de setari si oferind o rezistenta sporita (gasesti toata gama de uleiuri de diff si vascozitati in Romania, incat poti sa te joci cu setarile care le face si diful pe bile)
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#58 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 13 March 2013 - 12:26 PM

Sigur n-as vrea sa stau sa fierb masina oricat de experimentat as deveni :))
0

#59 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 13 March 2013 - 12:41 PM

Pe mine ma uimeste ideea cu fiert-ul, nu am mai auzit de ea. Am auzit de fiert roti ca sa poti dezlipi cauciucul de janta, dar de piese ale masinii inca nu am auzit. Am gasit cu ajutorul lui Kata4, in Romania un motor LRP brushed, numai-bun pt. Blitz. Nu dau linkul din Ro ca nu am voie :p dar pot sa dau linkul original (cred). LINK
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#60 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 13 March 2013 - 12:48 PM

Motorul ala este 17x2, deci mai jos ca rezistenta interna decat un 17 "curat". Este un motor de touring, are rpm ridicat, undeva pe la 30k, dar un cuplu mic. Se va incinge in primul minut la peste 80 de grade. Daca scazi gearing-ul cat sa nu se incalzeasca, masina va fi "melcusor" ...vorba lui fi-miu :D
0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro