Modelism - RHC Forum: HPI Blitz Short Course - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

HPI Blitz Short Course coltul posesorilor de Blitz Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   noendman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 23-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ Aarhus

Postat 27 June 2012 - 01:27 PM

Cautarile mele nu au gasit nici un topic special pentru Blitz si consider a fi util un astfel de topic pentru a reuni posesorii de blitz.

In afara de un pack lipo 2s, 5000mah si lumini, blitzul meu e stoc. in functie de cum ma prinde boala modelismului, voi mai schimba cate ceva.

O intrebare de inceput: esc-ul stoc are mufa tamiya, iar noul lipo, deans. am facut un adaptor tamiya-deans pentru a nu pierde garantia daca as fi intervenit pe esc. mai are cineva aceasta adaptare? stiu ca deans ar fi mai buna decat tamiya si ma tot intreb daca nu exista posibilitatea incalzirii excesive/ topirea plasticului de pe tamiya. ar fi cazul sa-mi fac griji? :)
0

#2 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 27 June 2012 - 02:44 PM

Da.
Fan Nokia.
0

#3 Useril este offline   noendman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 23-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ Aarhus

Postat 27 June 2012 - 03:26 PM

de admirat ironia ta :blush: .

bottom-line: merita sa schimb mufele de pe esc si sa pierd garantia sau stau cu ea cu acel adaptor pana expira garantia? :drinks:
0

#4 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 27 June 2012 - 03:49 PM

In modelism nu exista garantie.
Fan Nokia.
0

#5 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 27 June 2012 - 06:40 PM

De fapt, majoritatea magazinelor la noi ofera garantie pentru piesele electronice. Daca ti se arde esc-ul la prima tura nu stai si plangi dupa el, ci il trimiti sa ti-l inlocuiasca.

Cat timp ai motorizarea brushed stock, nu cred ca topirea conectorului tamiya va fi o problema. Doar in momentul cand ai o motorizare de peste 200W voi avea amperaj destul de mare trecand prin ele cat sa faci pagube. Parerea mea e ca scade putin eficienta mufelor(cu adaptor ai 4, nu 2), dar nu o sa se topeasca nimic.
0

#6 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 30 June 2012 - 12:07 PM

Vezi postareanoendman, la 27 June 2012 - 03:26 PM, a spus:

de admirat ironia ta :wacko: .

bottom-line: merita sa schimb mufele de pe esc si sa pierd garantia sau stau cu ea cu acel adaptor pana expira garantia? :)



uita de tamiya,treci pe mufe deans,chestia cu garantia e relativa la noi in tara,putine sunt magazinele care schimba produsul

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#7 Useril este offline   noendman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 23-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ Aarhus

Postat 01 July 2012 - 06:21 PM

pana la urma, conectorii s-au topit si i-am schimbat subit in deans. alta problema ar fi ca blitzul face cut-off la 3.0V/celula desi esc-ul are lipo cut-off. mai are cineva problema asta? :good:
0

#8 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 01 July 2012 - 11:40 PM

Vezi postareanoendman, la 01 July 2012 - 06:21 PM, a spus:

pana la urma, conectorii s-au topit si i-am schimbat subit in deans. alta problema ar fi ca blitzul face cut-off la 3.0V/celula desi esc-ul are lipo cut-off. mai are cineva problema asta? :good:

Asta nu-i problema !!! Asa trebuie sa fie....of Doamne !
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#9 Useril este offline   noendman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 23-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ Aarhus

Postat 02 July 2012 - 07:01 AM

Vezi postareafasconal, la 01 July 2012 - 11:40 PM, a spus:

Asta nu-i problema !!! Asa trebuie sa fie....of Doamne !


am mai vazut cut-off la 3V, dar nu e cam putin? din cate am inteles, nu e o problema, dar se reduce viata bateriei. motiv pentru care cut-off la 3.2 ar fi mai recomandat. voi ce experiente aveti referitor la asta?
0

#10 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 02 July 2012 - 12:39 PM

Vezi postareanoendman, la 02 July 2012 - 07:01 AM, a spus:

am mai vazut cut-off la 3V, dar nu e cam putin? din cate am inteles, nu e o problema, dar se reduce viata bateriei. motiv pentru care cut-off la 3.2 ar fi mai recomandat. voi ce experiente aveti referitor la asta?

3.0v sau 3.2v sunt valori ok :lol: sub 2.8v-2.6v e rau pentru pack , scazi din durata lui de viata ;)
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#11 Useril este offline   noendman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 23-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ Aarhus

Postat 06 July 2012 - 05:29 PM

am dat o fuga la tara si am luat si blitzul sa-l chinui oleaca. l-am chinuit pana cand am rupt una dintre periile motorului. periile erau deja obosite, iar cand a luat un bolovan mai mare, probabil a cedat. suspensiile tari nu au ajutat probabil deloc, le lasam mai moi pe viitor: invatam, nu-i problema- dupa cum spunea fosta sefa! ca inlocuitor am luat un etronix 17T fiindca fireboltul mi s-a parut subred si mai testez si piata. pana montez motorul, am bagat masina in revizie si am facut-o bucati. acu imi fac curaj sa curat piesele.

mai jos, pentru delectarea publicului spectator, prima intalnire a torei, cainele familiei, cu blitzul in cauza. imi va trebui si o caroserie noua fiindca dupa cateva asemenea intalniri fiara a prins curaj.


0

#12 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 07 July 2012 - 09:13 AM

Stiam eu ca te joci urat cu ea! Acum ai motor mai puternic, baterie... :drinks: :)

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#13 Useril este offline   noendman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 23-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ Aarhus

Postat 09 July 2012 - 09:18 AM

blitzul e echipat de lupta. am consumat 2-3 packuri cu ea pana acu.

ce am observat si ma tot intreb daca e normal e faptul ca escul si motorul se incalzesc foarte tare- nu poti tine mana pe ele nici macar o secunda dupa vreo 10 minute de joaca. m-am mai uitat pe net, dar nu i-am dat de cap. e normal? ce sa-i fac sa nu se topeasca vreo ceva? :yahoo:

Specificatii:
ESC- HPI SC15WP, suporta pana la 15T
Motor- brushed, etronix 17T
Pack- lipo, 2s, 40C discharge, 5000mAh
Pinion 18T.

Aceasta postare a fost editata de noendman: 09 July 2012 - 09:19 AM

0

#14 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 09 July 2012 - 09:33 AM

Am citit pe un forum din afara, ca daca nu poti tine mana pe esc/motor 3 secunde fara sa te arzi, atunci e bine, daca te arzi, e o problema.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#15 Useril este offline   noendman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 23-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ Aarhus

Postat 09 July 2012 - 09:37 AM

am gasit si eu temperaturile recomandate, dar nu am cu ce sa masor. deci se poate sa fie o problema pana la urma. in prima instanta am sa o desfac si sa maresc spatiu dintre spur si pinion: am inteles ca se poate sa fie si de acolo.
0

#16 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 09 July 2012 - 10:13 AM

S-ar putea sa fie chiar din cauza raportului dintre spur si pinion. Pentru a asigura distanta optima dintre cele doua roti dintate, puneti o fasie de hartie cand strangeti suruburile care prind motorul.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#17 Useril este offline   noendman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 23-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ Aarhus

Postat 09 July 2012 - 11:02 AM

Vezi postareaTudorb, la 09 July 2012 - 10:13 AM, a spus:

S-ar putea sa fie chiar din cauza raportului dintre spur si pinion. Pentru a asigura distanta optima dintre cele doua roti dintate, puneti o fasie de hartie cand strangeti suruburile care prind motorul.

mersi de sfat. tutuieste-ma te rog :yahoo:.
asa am facut, dar ma tot intreb daca nu cumva l-am strans prea aproape. o sa-l mai slabesc ca sa vad efectele cand ies deseara. alte sugestii de la forumisti? :yahoo:
0

#18 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 09 July 2012 - 11:54 AM

Ok, cu placere. Din cate stiu esc-ul are ventilator, dar poate nu ar strica sa pui unul si pe motor. :drinks:
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#19 Useril este offline   noendman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 23-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ Aarhus

Postat 09 July 2012 - 12:24 PM

Vezi postareaTudorb, la 09 July 2012 - 11:54 AM, a spus:

Ok, cu placere. Din cate stiu esc-ul are ventilator, dar poate nu ar strica sa pui unul si pe motor. :drinks:

escul are doar un heat-sink. am sa ma gandesc si la un ventilator desi nu stiu cum am sa-l montez fiindca motorul e putin cam inaccesibil.
0

#20 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 09 July 2012 - 12:43 PM

Da, e un pic mai complicat. Eventual ati putea incerca sa cumparati un radiator pentru motor, si sa il taiati cu ceva, ca sa fie mai scurt si sa incapa pe partea de motor, care iese in afara acelei protectii de plastic/metal. Cat despre esc, e cam mic ca sa se poata pune un ventilator...
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#21 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 09 July 2012 - 02:29 PM

Vezi postareaTudorb, la 09 July 2012 - 12:43 PM, a spus:

Da, e un pic mai complicat. Eventual ati putea incerca sa cumparati un radiator pentru motor, si sa il taiati cu ceva, ca sa fie mai scurt si sa incapa pe partea de motor, care iese in afara acelei protectii de plastic/metal. Cat despre esc, e cam mic ca sa se poata pune un ventilator...


Din filmuletul postat de tine, concluzionez ca un alt motiv al supraincalzirii este stilul tau nerecomandat de joaca : fata/spate continuu. Esc-urile se vor supraincalzi foarte repede la acest tip de joaca,pe unele dintre ele chiar scrie ca nu este recomandat sa faci acest lucru continuu fiindca le poti arde.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#22 Useril este offline   noendman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 23-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ Aarhus

Postat 09 July 2012 - 03:41 PM

nu stiam asta. neavand un spatiu mai mare prin zona, sunt nevoit sa ma joc in spatii mai mici si de acolo stilul asta. am sa ma lepad de obicei. mersi de sfat.
0

#23 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 09 July 2012 - 10:10 PM

Cu putina ingeniozitate se poate pune fara probleme un ventilator pe esc. Am acelasi esc, doar ca nu e waterproof si i-am pus. Am folosit 2 fasii de lexan de 1cm latime si cam vreo 4cm lungime, banda dublu adeziva si desigur un ventilator. Banda adeziva am prins-o de lexan, apoi am prins-o pe lateralele heatsink-ului(cate una pe fiecare parte). Dupa asta iti raman cam 2 cm de lexan cu banda adeziva in exces in partea de sus. In acel spatiu dintre cele 2 fasii de lexan poti plasa ventilatorul. Unul de 30*30*10 incape perfect. Eu asa il am prins de vreo luna si tine fara probleme.

P.S. Motorul se incalzeste probabil pentru ca e "suprapinionizat", iar un pinion mai mic ar cobora temperatura atat pe esc cat si la motor. NU e normal sa te arzi cand pui mana pe ele.

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 09 July 2012 - 10:12 PM

0

#24 Useril este offline   noendman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 23-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ Aarhus

Postat 09 July 2012 - 11:53 PM

pinionul actual are 18T. ce marime ar fi indicata acum? :unsure:
0

#25 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 10 July 2012 - 09:56 AM

Faina ideea cu adaptorul pentru ventilator! :good:
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#26 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 11 July 2012 - 08:55 AM

Vezi postareaTudor Daniel, la 09 July 2012 - 10:10 PM, a spus:

NU e normal sa te arzi cand pui mana pe ele.


Chestia asta cu "arsul" cand pui mana pe ESC sau pe motor zic eu ca este destul de relativa. Mi s-a intamplat sa testez temperaturile cu degetul nereusind sa tin mana pe ele mai mult de 2 secunde, un prieten care era cu mine cand m-a vazut cum "tip" a incercat si el si a ramas cu mana acolo mai bine de 20 se secunde.
Este vorba aici si de toleranta pielii la temperaturi ridicate, sfatul meu ar fi sa achizitionezi un termometru ca sa poti sta linistit.
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#27 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 11 July 2012 - 09:48 AM

Exact. Asa e cel mai sigur si bine, chiar daca e un pic mai scump. Mai bine dai 120 de lei pe un termometru decat 200 pe un esc/motor nou.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#28 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 12 March 2013 - 05:54 PM

De sambata trevuta sunt posesor de Blitz :D. Imi poate face un posesor mai experimentat ca mine o lista cu ce se rupe cel mai de/de ce o sa am nevoie ca upgrade? Planuiesc sa il folosesc in special la curse!
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#29 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 12 March 2013 - 07:23 PM

Salut! Felicitari pentru achizitie :). Sa sti ca e o masina destul de rezistenta. Din luna noiembrie a anului trecut am facut off road serios cu Blitz-ul meu si nu am rupt nimic (mentionez ca cazut chiar si de la o distanta echivalenta cu etajul 1). Singurul lucru la care ma astept sa cedeze este o planetara care s-a fisurat din cauza ruginii, cred eu.

Un pont: schimba piulitele de la rotile spate fiindca zici ca sunt facute din guma. La mine se blocase una acolo pe roata si cand am pus cheia pe ea s-a tocit imediat si s-a facut rotunda...sa nu zic cat am stat pana am scos-o de acolo, deci mare grija.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#30 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 12 March 2013 - 07:47 PM

Ok, mersi de sfat, o sa le schimb (daca o sa am cu ce). Am rupt acel brat de la directie care se leaga de servo-saver si are acea biluta mica cu care se prinde de servo. Are cineva un brat care sta degeaba? Are rost sa cumpar kitul de upgrade pt. directie de aluminiu? Totusi, costa 240 de lei deci nu e ca e un chilipir...
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro