HPI Blitz Short Course coltul posesorilor de Blitz
#61
Postat 13 March 2013 - 01:01 PM
Linkul meu
Linkul meu
Linkul meu
Ultimele 2 nu stiu sigur daca incap, sunt seria 650...
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#64
Postat 13 March 2013 - 01:38 PM
Deci, este posibil sa nu ai de unde cumpara din romanica, un motor "rebuildable", pe gustul tau. Dar .... poti face urmatorul artificiu;
Cumperi un motor "rebuildable" de crawler (uneori au magnetii mai puternici), ii scoti rotorul care are f multe spire, de obicei in jur de 50 si il inlocuiesti pentru inceput, cu rotorul de la motorul tau "closed can" uzat, care are numarul de spire dorit. Pentru un 2WD ST sau SC, recomand intre 20 si 27T. Este bine daca ai pe cineva cu un strung precis, sa iti refaca comm-ul.
Deasemeni,este bine daca ai timp si rabdare, sa centrezi noul rotor, in "centrul campului", prin adaugarea de saibe subtiri, pe ax, intr-o parte sau alta a infasurarilor.
Nu uitati ca la inceputul folosirii unui motor periat, sa-i faceti "rodajul".... 15-20min, alimentat la 2-3 volti.
Aceasta postare a fost editata de Kata4: 13 March 2013 - 01:39 PM
#67
Postat 13 March 2013 - 01:51 PM
Kata4, la 13 March 2013 - 01:38 PM, a spus:
Cumperi un motor "rebuildable" de crawler (uneori au magnetii mai puternici), ii scoti rotorul care are f multe spire, de obicei in jur de 50 si il inlocuiesti pentru inceput, cu rotorul de la motorul tau "closed can" uzat, care are numarul de spire dorit. Pentru un 2WD ST sau SC, recomand intre 20 si 27T. Este bine daca ai pe cineva cu un strung precis, sa iti refaca comm-ul.
Deasemeni,este bine daca ai timp si rabdare, sa centrezi noul rotor, in "centrul campului", prin adaugarea de saibe subtiri, pe ax, intr-o parte sau alta a infasurarilor.
Nu uitati ca la inceputul folosirii unui motor periat, sa-i faceti "rodajul".... 15-20min, alimentat la 2-3 volti.
Cuvinte care-mi sar in ochi : strung, timp, rabdare, rodaj iar la sfarsit care sunt rezultatele ? Un amarat de periat care merge si el acolo; dupa mine, clar, nu se merita, cu 200 de lei iti cumperi un combo brushless.
#68
Postat 13 March 2013 - 01:52 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#69
Postat 13 March 2013 - 01:56 PM
Tudorb, la 13 March 2013 - 01:52 PM, a spus:
AHAHAHAAHAHAH cu baniii aia iti cumperi un motor in 4 poli la mana a doua, chiar nu ii vad rostul, cand te duci la concurs banuiesc ca motorul este impus si il folosesti pe acela, in rest nu vad chinul pentru periat, daca cauti bine pe la vanzari sigur gasesti un combo brushless China made la 164 de lei cat costa ecel motor.
#70
Postat 13 March 2013 - 02:11 PM
Am avut un Etronix 16T Sport Modified, care a fost cam 80lei. Pe Truck ... se cam incingea daca il forjam prin iarba sau praf, in cam 5-7min la 80-90 de grade.
#71
Postat 13 March 2013 - 02:19 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#72
Postat 13 March 2013 - 02:30 PM
De cateva luni, tot caut informatii, experimentez, etc, pentru simpla mea relaxare in acest hobby. Motoarele periate, iti permit foarte multe posibilitati de tuning, latimea si orientarea periilor, unghiul acestora, seratizarea, etc. NU vei obtine niciodata randamentul unui motor BL cu un motor periat, dar iti poti explica practic, o multime de teorii citite pe net, despre acest subiect.
Dar, liniaritatea unui motor periat, nu o vei obtine decat cu combo-uri BL foarte scumpe. Chinezariile ....invart rotile ....dar cum o fac, numai ele stiu :D
As ruga pe cei care se reped cu comentariile, sa le faca in mod constructiv, argumentat si nu doar ca sa se afle in treaba ...
#73
Postat 13 March 2013 - 02:47 PM
Tudorb, la 13 March 2013 - 02:19 PM, a spus:
Stii ca poti sa limitezi motorul, sunt setari, poti sa il dai la 30% daca vrei sa mergi ca melcul.
Am incheiat cu sfaturile, fiecare face cum doreste, gusturile nu se discuta.
#74
Postat 13 March 2013 - 03:03 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#75
Postat 13 March 2013 - 04:20 PM
Este vorba de Robinson Racing Gen 3.
Pot spune ca este cea mai buna investitie .Il dau impreuna cu un pinion de otel de 23, iar spurul are 80.
detalii aici http://www.rhcforum....z-velineon-vxl/
#76
Postat 15 March 2013 - 06:08 PM
P.S.: Am cam orice scula deci asta nu ar fi o problema. Multumesc!
#77
Postat 15 March 2013 - 11:36 PM
si eu vroiam sa fac acelasi lucru la slash, mai ales ca am rupt front bulckheadul....
am decis sa comand doua si sa am de rezerva.
daca o faci din metal, trimiti unda de soc in alta parte, catre sasiu si apoi costurile pot fi mai mari.
piesele care se rup nu se rup ca sunt proaste ci sunt facute sa diminueze pagubele, preluand ele socurile.
#78
Postat 16 March 2013 - 09:03 AM
Personal, consider ca numai in momentul in care se rupe ceva, se ia in considerare imbunatatirea sau protectia in vreun fel sau altul, a componentei afectate. La modelele de competitie, se face stoc de piese "sensibile" de rezerva, tipice modelului in cauza. La masinile de bashing, se pot "face inventii" :D
Aceasta postare a fost editata de Kata4: 16 March 2013 - 09:04 AM
#79
Postat 17 March 2013 - 12:38 PM
Kata4-multumesc de raspuns. Ai un link de la un site sau ceva de genul sa vad mai bine despre ce este vorba?
#80
Postat 19 March 2013 - 02:17 PM
Radu Cainamisir, la 15 March 2013 - 06:08 PM, a spus:
P.S.: Am cam orice scula deci asta nu ar fi o problema. Multumesc!
Acea piesa la care te referi va fi practic imposibil sa o construiesti de la 0 si sa o inlocuiesti cu una home made. Daca te uiti cu atentie la masina vei vedea ca nu e o piesa simpla dreapta ca sa o poti face tu din pila :)) Ma indoiesc ca la blitz ai reusit sa o rupi, fiindca e mai protejata decat la Firestorm si prin bara de protectie din fata.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#81
Postat 19 March 2013 - 06:53 PM
sandrei, la 19 March 2013 - 02:17 PM, a spus:
Da! Ai dreptate, nu se poate face home made. Nu am rupt-o , dar s-a ciobit bine sa zic asa (la Grand Arena unde e mocheata...) si d-aia ma indoiesc de rezistenta ei.
#82
Postat 20 March 2013 - 08:29 PM
Radu Cainamisir a spus:
Da! Ai dreptate, nu se poate face home made. Nu am rupt-o , dar s-a ciobit bine sa zic asa (la Grand Arena unde e mocheata...) si d-aia ma indoiesc de rezistenta ei.
Tinand cont ca ai blitzu din vara deja, poate nu ar trebui sa te indoiesti de ea, dar fiind modele, toate necesita mentenanta si intretinere, deci si inlocuire din cand in cand. Eu nu am vazut acea piesa la producatori externi, simgurii care ar putea construi o asemenea prostie ii vad pe cei de la integy :)). E plastic pentru ca trebuie sa fie plastic acolo :)
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#83
Postat 21 March 2013 - 11:53 AM
Eu zic sa stai linistit si s-o lasi asa. Sunt alte upgrade-uri pentru Blitz care merita facute.
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#84
Postat 21 March 2013 - 06:17 PM
Andrei :) Blitz-ul il am din noiembrie :D Nu mai ti minte acea Vinere Neagra? Glumesc, stiu ca nu ai cum sa ti minte toate maruntisurile astea.
Uzzy cam ce upgrade-uri merita facute si totusi sa nu aiba un cost exagerat?
#85
Postat 22 March 2013 - 09:18 AM
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#86
Postat 22 March 2013 - 02:54 PM
#87
Postat 22 March 2013 - 03:19 PM
Radu Cainamisir, la 22 March 2013 - 02:54 PM, a spus:
Tocmai de aceea a recomandat capetele de bara de ESE fiindca sunt mult mai rigide si tin directia si suspensia mai rigida. Amortizoare, poti pune cele de aluminiu Hpi pt ESE fiindca sunt mult mai groase tijele (tratate titanium nitride pentru frictiune scazuta si rezistenta crescuta) au si arcuri mai tari, constructie aluminiu, etc.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#88
Postat 23 March 2013 - 08:14 PM
Radu Cainamisir, la 22 March 2013 - 02:54 PM, a spus:
Nu vorbesc de nicio bara, doar de capete, cele de plastic.
Ti-a explicat sandrei mai sus si cu capetele de bara si cu amortizoarele ;)
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#89
Postat 24 March 2013 - 08:58 PM
Multumesc mult inca odata Mihai pentru tot ajutorul!!
Sa o vopsesc pentru o estetica mai buna?
http://i.imgur.com/DJMnTgb.jpg?1
#90
Postat 24 March 2013 - 10:24 PM
de fapt incerc sa protejez intreaga suprafata.
eu m-as fi oprit cu banda de al in zona unde sunt balamalele alea, sa ii ofer acolo un punct mai flexibil.