Memento, la 13 March 2013 - 12:12 PM, a spus:
1. Deci pentru pistele din tara ar fi mai indicat varianta RTR/neagra pentru ca piesele sunt mai flexibile ?
2. Cate din piesele de Firestorm sunt compatibile cu cele de Blitz ? Diferentialele sunt compatibile ?
3. Diferentialul pe bile de la Blitz ESE Pro pana la ce motorizare rezista ? 7.5T ?
1. Eu personal pentru Romania, daca nu esti un fanatic in modelism, recomand varianta neagra. Varianta neagra este mult mai iertatoare pentru un pilot mai putin experimentat, versiunea alba este foarte precisa si nu iti va ierta nici o greseala pe circuit, fiind foarte rigida, pentru un experimentat in pilotaj este PERFECTA si alegerea ideala. Alege versiunea ESE doar daca ai rabdare sa pregatesti piesele prin fierbere pentru flex mai mare al sasiului si daca esti deja destul de experimentat in modelism, nu este un roller pentru incepator-intermediar ci unul pt intermediar-avansat.
2. Modelele E Firestorm/Blitz impart o mare parte dintre piese, modelul blitz fiind proiectat avand la baza Firestormul, deci e compatibil 90%. Sunt compatibile si diferentialele, desi vei vedea ca la Blitz au fost gandite putin altfel,dar fittingul este identic.
3. Diferentialul pe bile rezista!! Crede-ma!! Mai ales ca versiunile noi de ESE vin cu diff MIP original, incepand cu anul trecut, insa diferentialele pe bile sunt cele mai pretentioase diferentiale. Din punctul meu de vedere vremea lor a trecut, erau perfecte in trecut cand nu aveam LOAD atat de mare asupra lor si cand se foloseau motoare brushed. Parerea mea este ca cel mai optim diferential pe o masina este diferentialul pe sateliti, fiind incontestabil mai fiabil si iti permite acelasi gen de setari si oferind o rezistenta sporita (gasesti toata gama de uleiuri de diff si vascozitati in Romania, incat poti sa te joci cu setarile care le face si diful pe bile)