Modelism - RHC Forum: HPI Blitz Short Course - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »

HPI Blitz Short Course coltul posesorilor de Blitz Evaluare topic: -----

#181 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 08 April 2013 - 05:21 PM

Momenan e stock. Am verificat si suruburile. Sunt perfect stranse, nu ingreuneaza miscaredea deloc, dar nu se misca piulita aia.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#182 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 08 April 2013 - 10:32 PM

Am inceput sa vopsesc prima mea caroserie. Caroseria e Proline Chevy Silverado 1500 Blitz, si va fi gri si alba. Inca nu m-am hotarat legat de schema de culori, dar in orice caz va fi ceva subtil, clasic. Nu va avea fulgere si flacari si linii stridente si sageti si chestii care sa iasa in evidenta. Maine ma ocup de restul pasilor, si dupa ce termin o sa postez produsul final la "caroserii vopsite"

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Photo 2.jpg
  • Imagine atasata: Photo 1.jpg

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#183 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 08 April 2013 - 11:07 PM

Vezi postareaTudorb, la 08 April 2013 - 10:32 PM, a spus:

Am inceput sa vopsesc prima mea caroserie. Caroseria e Proline Chevy Silverado 1500 Blitz, si va fi gri si alba. Inca nu m-am hotarat legat de schema de culori, dar in orice caz va fi ceva subtil, clasic. Nu va avea fulgere si flacari si linii stridente si sageti si chestii care sa iasa in evidenta. Maine ma ocup de restul pasilor, si dupa ce termin o sa postez produsul final la "caroserii vopsite"


arata bine tudore.de unde ai luat caroseria?da-mi PM.
0

#184 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 09 April 2013 - 02:23 PM

Pasul 2:
-taiat caroseria dupa linia stailita de producator
-dat gauri in caroserie
-inceput sa aplic masking tape

Sper ca in final sa iasa bine, avand in vedere ca nu am mai vopsit caroserii. :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Photo 1.jpg
  • Imagine atasata: Photo 4.jpg
  • Imagine atasata: Photo 5.jpg

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#185 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 09 April 2013 - 02:37 PM

Ai grija dupa ce termini de pus stickerele pt geamuri si pentru diversele modele sa cureti bine zona in care urmeaza sa dai cu vopea . Poti sa dai cu o carpa care nu lasa scame si cu putin spirt. :good: Ideea este sa nu ai impuritati fiindca vor ramane intre caroserie si vopsea .
Eu am si acum o caroserie cu o amprenta de deget pe capota. :lol:
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#186 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 10 April 2013 - 10:49 AM

Vezi postareaTudorb, la 09 April 2013 - 02:23 PM, a spus:

Pasul 2:
-taiat caroseria dupa linia stailita de producator
-dat gauri in caroserie
-inceput sa aplic masking tape

Sper ca in final sa iasa bine, avand in vedere ca nu am mai vopsit caroserii. :D


Vezi ca la acest model de caroserie, in speta, va trebui sa decupezi putin din partea din spate, la stopuri fiindca nu intra Bumper-ul spate de blitz in locas acolo, si altfel loveste si vei rupe caroseria la prima saritura. Spun asta fiindca de curand am facut si eu un Chevrolet din acesta.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#187 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 10 April 2013 - 11:29 AM

Ok, mersi de sfat. Momentan eu nu am nimic in spate (bumper, skid plate, alea-alea) deci nu am probleme. Dupa ca o sa mi le iau, o adaptez. Apropo, cum ati vopit zonele acelea din spate, unde ajunge foarte greu vopseaua. Ma refer la zona marcata cu rosu.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 3323-00-2.jpg

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#188 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 04 May 2013 - 08:17 AM

Revizie dupa concursul de la Bucuresti si pregatiri pentru weekendul ce urmeaza si concursul de la Targu Mures indoor

Intre timp am constatat ca saibele de la bilele suport bielete, s-au deformat din cauza uzurii si socurilor in timp, asa ca le-am inlocuit cu unele de aluminiu de aceeasi grosime pentru rezistenta si rigiditate sporita.

Ciorapeii de cupe de planetare de Durango au rezistat toata cursa fara sa sara, deci au fost o imbunatatire perfecta => mizerie 0 in cupele dinspre diferential si vaselina a ramas inauntru. Voi monta acum protectii si pe partea dinspre roata.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-04-30 19.13.48.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-30 19.13.54.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-30 19.14.14.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-30 19.14.39.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-30 19.18.12.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-30 19.18.23.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#189 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 04 May 2013 - 08:23 AM

vad o crapatura la suportul ce tine directia?
in poza macro cu servo de directie pare o crapatura la surubul ce tine capacul.
0

#190 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 04 May 2013 - 08:54 AM

Nu pare crapat, cred ca s-a taiat capul la un surub mai vechi care nu a vrut sa iasa afara.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#191 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 04 May 2013 - 09:44 AM

Vezi postareaaiurica, la 04 May 2013 - 08:23 AM, a spus:

vad o crapatura la suportul ce tine directia?
in poza macro cu servo de directie pare o crapatura la surubul ce tine capacul.

Nu e crapatura, a fost un surub mai vechi care s-a luptat cu mine ca nu a vrut sa iasa afara cand trebuia :)
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#192 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 04 May 2013 - 10:52 AM

Perioada suruburilor care se lupta cu tine:))
0

#193 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 May 2013 - 11:43 AM

Vezi postareasandrei, la 04 May 2013 - 09:44 AM, a spus:

Nu e crapatura, a fost un surub mai vechi care s-a luptat cu mine ca nu a vrut sa iasa afara cand trebuia :)


Cind ne vedem la Mures o sa-ti dau doua solutii mult mai simple de scos suruburi suparate 8)
0

#194 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 04 May 2013 - 02:30 PM

Vezi postareaMischu LTB, la 04 May 2013 - 11:43 AM, a spus:

Cind ne vedem la Mures o sa-ti dau doua solutii mult mai simple de scos suruburi suparate 8)

Nu ai putea sa detaliezi aici ? :pardon:
Sau e ceva ce nu poate fi impartasit decat fata in fata?
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#195 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 04 May 2013 - 04:33 PM

Vezi postareahamsterik, la 04 May 2013 - 02:30 PM, a spus:

Nu ai putea sa detaliezi aici ? :pardon:
Sau e ceva ce nu poate fi impartasit decat fata in fata?

Eu iti recomand sa folosesti un burghiu pe stanga. Cu o masina de gaurit ai rezolvat problema.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#196 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 05 May 2013 - 10:28 AM

Sau cu un dremel, eu asa fac si nu am avut probleme cu nici un surub. :D
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#197 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 05 May 2013 - 10:49 AM

eu nu inteleg cum sa fi folosit un burghiu sau un Dremel Andrei acolo.....
explicati-mi si mie unde trebuia sa dea gaura fara sa strice filetul .....
el a taiat cu un disc ceva si a refacut capul surubului pe drept probabil pt a-l putea desface.....
dar gaura ??? unde?

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 05 May 2013 - 10:50 AM

0

#198 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 05 May 2013 - 11:13 AM

Vezi postareaaiurica, la 05 May 2013 - 10:49 AM, a spus:

eu nu inteleg cum sa fi folosit un burghiu sau un Dremel Andrei acolo.....
explicati-mi si mie unde trebuia sa dea gaura fara sa strice filetul .....
el a taiat cu un disc ceva si a refacut capul surubului pe drept probabil pt a-l putea desface.....
dar gaura ??? unde?


Era o zi de vineri, duminica era prima etapa din Grand Arena off road challange.... Eu vin linistit cu masina, o pun pe pista si nu merge. O pun pe masa si incep sa ma holbez la Andrei, Cata, Parvan, Vlad cum se inghesuie la acel blitz micut si ies scantei. Ce s-a intamplat cu adevarat numai ei pot sa va spuna :lol:

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#199 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 05 May 2013 - 03:36 PM

Cea mai buna metoda a mea pana acum a fost urmatoarea : Iei un cap de surubelnita lata cea mai apropiata de marimea capului surubului cu pricina, sa intre dar sa nu aiba joc foarte mare , se gasesc la seturi ieftine de surubelnite cu capete schimbabile. Pui capatul in bormasina si ii dai in directia in care se desface in timp ce pui o presiune mica pe ea pana se desurubeaza . Sper ca m-am facut inteles , daca altii au metode mai bune , va rog sa faceti o scurta descriere XD . Si.. unde gasesc suruburi pentru firestorm/blitz?

P.S : Stiu ca am o exprimare de va doare capul ,da e pastele , totusi.

Aceasta postare a fost editata de hamsterik: 05 May 2013 - 03:37 PM

Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#200 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 05 May 2013 - 07:51 PM

Vezi postareaaiurica, la 05 May 2013 - 10:49 AM, a spus:

eu nu inteleg cum sa fi folosit un burghiu sau un Dremel Andrei acolo.....
explicati-mi si mie unde trebuia sa dea gaura fara sa strice filetul .....
el a taiat cu un disc ceva si a refacut capul surubului pe drept probabil pt a-l putea desface.....
dar gaura ??? unde?

Am zis eu sa gauresti? Sau ceva de Dremel? Pur si simplu pui un burghiu pe stanga...ca doar am zis, intr-o bormasina si apesi tare pe surub, fiind burghiu pe stanga prinde in surub si il desface garantat.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#201 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 09 May 2013 - 05:33 PM

Am pregatit Blitz-ul Ese pentru concursul de la Mures si dupa bucuria care mi s-a oferit de montarea "ciorapeiilor" de planetare/cupe planetare , care provin de pe modelele 1/10 Team Durango, bucurie care se rezuma la minimizarea mentenantei si a lipsei de mizerie in cupe, am hotarat sa montez aceste protectii si pe cupele dinspre roata. Ei....aici nu a fost usor, dupa o chinuiala de jumatate de ora ca nu reuseau sa intre decat pe o parte, am reusit!!! Perfect fittment si bucurie maxima ulterioara.

Rezultatul cu masina aici:

https://www.facebook...&type=1
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#202 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 09 May 2013 - 08:55 PM

Arata excelent, dar sa inteleg ca sti cum va arata traseul acolo, nu? Din moment ce ai facut set-ul masinii inainte. Sau mai faci modificari si acolo?

Aceasta postare a fost editata de Radu Cainamisir: 09 May 2013 - 08:56 PM

Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#203 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 10 May 2013 - 01:00 AM

A pregati masina pentru un cincurs = inlocuit ulei in amortizoare cu unul curat si proaspat, curatat si verificat rulmenti, curatare si reumplere diferential cu ulei siliconic, gresare cupe planetare , gresare pini bascule cu vaselina special pt pini bascule,cerificare steangeri,verificare si echilibrare reglaje, montaj gume noi si schimbare a celor uzate,etc asta inseamna pregatire...reglajele,la fata locului in fuctie de traseu si suprafata de rulare. Oricum masina e setata acum ca baza avand setarile de mocheta
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#204 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 10 May 2013 - 12:49 PM

Cam la cat timp schimbi uleiul din diferential? Intreb asta pt ca inainte de ultima etapa a concursului de la Grand Arena am facut o verificare a masinii, iar cand am ajuns la diferential am constatat ca mai era decat jumatate cu ulei, iar eu l-am pus full. Cand am uplut diferentialul am facut tot ca la carte si am verificat toate garniturile, totul e neatins.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#205 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 10 May 2013 - 01:04 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 10 May 2013 - 12:49 PM, a spus:

Cam la cat timp schimbi uleiul din diferential? Intreb asta pt ca inainte de ultima etapa a concursului de la Grand Arena am facut o verificare a masinii, iar cand am ajuns la diferential am constatat ca mai era decat jumatate cu ulei, iar eu l-am pus full. Cand am uplut diferentialul am facut tot ca la carte si am verificat toate garniturile, totul e neatins.


Eu personal l-am schimbat dupa fiecare cursa. Cam asta ar fi optim. In regim hobby, ar fi indicat dupa maxim 7-8 iesiri sa il schimbi. Cand umpli difful nu il umpli pana la refuz, nu este corect, urmareste indicatiile din manualul masinii pentru a vedea care este cantitatea necesara pentru reumplerea diferentialului.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#206 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 10 May 2013 - 03:30 PM

Deci e ceva normal sa se goleasca asa repede. Cam asta este intervalul la care l-am verificat, pana in 10 iesiri. Oricum o simt si la mana ca nu mai are forta pe curbe.

Aceasta postare a fost editata de Radu Cainamisir: 10 May 2013 - 03:30 PM

Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#207 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 10 May 2013 - 03:50 PM

Depinzand de anul de productie, unele Blitz-uri au X-ringuri in loc de O-rinfuri, care nu etanseaza asa bine. Din cate stiu, toate blitz-urile produse dupa 2012 au O-ringuri, dar nu sunt sigur. Eu de exemplu am X-ringuri. In caza ca ai X-ringuri, ar fi bine sa le schimbi cu niste O-ringuri de 5mmx9mmx12mm, pentru a etansa diferentialu'. Asa o sa tina uleiu mai mult timp, sau o alta solutie ar fi trecerea pe diff cu bile, dar ala se regleaza altfel, si trebuie schimbate bilele. Nu e ca unu e mai bun ca altu, tine mai mult de prefernite.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#208 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 10 May 2013 - 04:07 PM

E O-ring. Al meu este HPI Blitz 2012. Nu e asa Andrei? Parca asa scria la tine pe site atunci de Black Friday cand l-am luat.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#209 Useril este offline   Cristi_Deusan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 14-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 10 May 2013 - 05:54 PM

Eu folosesc cu succes X Ringuri de peste 2 ani, nu am avut probleme de scurgeri, desi stim de aceasta problema care poate aparea la modelele mai vechi. Modelele noi din 2012 incoace, toate sunt dotate cu O-Ring.

Pentru a vedea diferenta dintre o-ring/x-ring

O-Ring - rosu , perfect rotund
X Ring - negru , canal sculptat pe centru

Ps: Andrei aici :)

Aceasta postare a fost editata de Cristi_Deusan: 10 May 2013 - 05:55 PM

Team Durango DEX 410
Team Durango DESC210
HPI SAVAGE X4.6
AXIAL XR10
0

#210 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 11 May 2013 - 10:21 PM

Ok, sa va povestesc ce tocmai am facut. Azi dupa ce s-a terminat concursul si dupa ce majoritatea au plecat, eu cu bogdan am facut un destruction derby, din care masina lui fiind mai grea si mai puternica a scapat fara nici o problema, dar a mea a pierdut suruburile care tin fuzeta in portfuzeta.
Am ajuns acasa, si dau sa pun niste suruburi putin mai lungi ca sa nu iasa asa usor. Din pacate surubul era prea lung si a deranjat rulemntii, asa ca am scos fuzeta ca sa scot rulemntii. Nu imi dau exact seama cum, dar cand am scos rulmentii am distrus unul din ei, si erau bilute de rulment peste tot si era vai de capu' lui. Asa ca am scos rulmentu', si din moment ce nu mai puteam face nimic cu el l-am aruncat la gunoi.
Am inceput sa caut alt rulment, si am gasit unul, dar avea diamterul exterior cu 1 mm mai mare, asa ca am luat dremel-ul si am inceput sa ajustez fuzeta, ca sa incapa. Dupa aproximativ 15 min, am reusit sa ajustez fuzeta, incat rumentii sa fie aliniati si sa intre cum trebuie in fuzeta. Chiar cand sa montez axul in rulmentii din fuzeta, am pierdut E-clip-ul.
E-clip-ul s-a teleportat intr-o alta dimensiune, asa ca m-am gandit: "Ce ar face Bear Grylls acum?". Si mi-am facut un E-clip dintr-o saiba. Am taiat ca o forma de felie de pizza din ea, si am pus-o si merge perfect. O sa tina, pana cand imi schimb E-clipurile.
Apoi am pus suruburi, am iesit afara, m-am dat, am murdarit-o, am spalat-o, am pierdut suruburile si acum e la uscat, FARA surubur. Maine dau o tura in Bau-Max dupa suruburi.
Seara faina! (Sau cat a mai ramas din ea)
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro