HPI Blitz Short Course coltul posesorilor de Blitz
#182
Postat 08 April 2013 - 10:32 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#183
Postat 08 April 2013 - 11:07 PM
Tudorb, la 08 April 2013 - 10:32 PM, a spus:
arata bine tudore.de unde ai luat caroseria?da-mi PM.
#184
Postat 09 April 2013 - 02:23 PM
-taiat caroseria dupa linia stailita de producator
-dat gauri in caroserie
-inceput sa aplic masking tape
Sper ca in final sa iasa bine, avand in vedere ca nu am mai vopsit caroserii. :D
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#185
Postat 09 April 2013 - 02:37 PM
Eu am si acum o caroserie cu o amprenta de deget pe capota. :lol:
#186
Postat 10 April 2013 - 10:49 AM
Tudorb, la 09 April 2013 - 02:23 PM, a spus:
-taiat caroseria dupa linia stailita de producator
-dat gauri in caroserie
-inceput sa aplic masking tape
Sper ca in final sa iasa bine, avand in vedere ca nu am mai vopsit caroserii. :D
Vezi ca la acest model de caroserie, in speta, va trebui sa decupezi putin din partea din spate, la stopuri fiindca nu intra Bumper-ul spate de blitz in locas acolo, si altfel loveste si vei rupe caroseria la prima saritura. Spun asta fiindca de curand am facut si eu un Chevrolet din acesta.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#187
Postat 10 April 2013 - 11:29 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#188
Postat 04 May 2013 - 08:17 AM
Intre timp am constatat ca saibele de la bilele suport bielete, s-au deformat din cauza uzurii si socurilor in timp, asa ca le-am inlocuit cu unele de aluminiu de aceeasi grosime pentru rezistenta si rigiditate sporita.
Ciorapeii de cupe de planetare de Durango au rezistat toata cursa fara sa sara, deci au fost o imbunatatire perfecta => mizerie 0 in cupele dinspre diferential si vaselina a ramas inauntru. Voi monta acum protectii si pe partea dinspre roata.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#189
Postat 04 May 2013 - 08:23 AM
in poza macro cu servo de directie pare o crapatura la surubul ce tine capacul.
#190
Postat 04 May 2013 - 08:54 AM
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#191
Postat 04 May 2013 - 09:44 AM
aiurica, la 04 May 2013 - 08:23 AM, a spus:
in poza macro cu servo de directie pare o crapatura la surubul ce tine capacul.
Nu e crapatura, a fost un surub mai vechi care s-a luptat cu mine ca nu a vrut sa iasa afara cand trebuia :)
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#194
Postat 04 May 2013 - 02:30 PM
Mischu LTB, la 04 May 2013 - 11:43 AM, a spus:
Nu ai putea sa detaliezi aici ? :pardon:
Sau e ceva ce nu poate fi impartasit decat fata in fata?
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#195
Postat 04 May 2013 - 04:33 PM
hamsterik, la 04 May 2013 - 02:30 PM, a spus:
Sau e ceva ce nu poate fi impartasit decat fata in fata?
Eu iti recomand sa folosesti un burghiu pe stanga. Cu o masina de gaurit ai rezolvat problema.
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#197
Postat 05 May 2013 - 10:49 AM
explicati-mi si mie unde trebuia sa dea gaura fara sa strice filetul .....
el a taiat cu un disc ceva si a refacut capul surubului pe drept probabil pt a-l putea desface.....
dar gaura ??? unde?
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 05 May 2013 - 10:50 AM
#198
Postat 05 May 2013 - 11:13 AM
aiurica, la 05 May 2013 - 10:49 AM, a spus:
explicati-mi si mie unde trebuia sa dea gaura fara sa strice filetul .....
el a taiat cu un disc ceva si a refacut capul surubului pe drept probabil pt a-l putea desface.....
dar gaura ??? unde?
Era o zi de vineri, duminica era prima etapa din Grand Arena off road challange.... Eu vin linistit cu masina, o pun pe pista si nu merge. O pun pe masa si incep sa ma holbez la Andrei, Cata, Parvan, Vlad cum se inghesuie la acel blitz micut si ies scantei. Ce s-a intamplat cu adevarat numai ei pot sa va spuna :lol:
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#199
Postat 05 May 2013 - 03:36 PM
P.S : Stiu ca am o exprimare de va doare capul ,da e pastele , totusi.
Aceasta postare a fost editata de hamsterik: 05 May 2013 - 03:37 PM
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#200
Postat 05 May 2013 - 07:51 PM
aiurica, la 05 May 2013 - 10:49 AM, a spus:
explicati-mi si mie unde trebuia sa dea gaura fara sa strice filetul .....
el a taiat cu un disc ceva si a refacut capul surubului pe drept probabil pt a-l putea desface.....
dar gaura ??? unde?
Am zis eu sa gauresti? Sau ceva de Dremel? Pur si simplu pui un burghiu pe stanga...ca doar am zis, intr-o bormasina si apesi tare pe surub, fiind burghiu pe stanga prinde in surub si il desface garantat.
stima,
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#201
Postat 09 May 2013 - 05:33 PM
Rezultatul cu masina aici:
https://www.facebook...&type=1
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#202
Postat 09 May 2013 - 08:55 PM
Aceasta postare a fost editata de Radu Cainamisir: 09 May 2013 - 08:56 PM
#203
Postat 10 May 2013 - 01:00 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#204
Postat 10 May 2013 - 12:49 PM
#205
Postat 10 May 2013 - 01:04 PM
Radu Cainamisir, la 10 May 2013 - 12:49 PM, a spus:
Eu personal l-am schimbat dupa fiecare cursa. Cam asta ar fi optim. In regim hobby, ar fi indicat dupa maxim 7-8 iesiri sa il schimbi. Cand umpli difful nu il umpli pana la refuz, nu este corect, urmareste indicatiile din manualul masinii pentru a vedea care este cantitatea necesara pentru reumplerea diferentialului.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#206
Postat 10 May 2013 - 03:30 PM
Aceasta postare a fost editata de Radu Cainamisir: 10 May 2013 - 03:30 PM
#207
Postat 10 May 2013 - 03:50 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#209
Postat 10 May 2013 - 05:54 PM
Pentru a vedea diferenta dintre o-ring/x-ring
O-Ring - rosu , perfect rotund
X Ring - negru , canal sculptat pe centru
Ps: Andrei aici :)
Aceasta postare a fost editata de Cristi_Deusan: 10 May 2013 - 05:55 PM
Team Durango DESC210
HPI SAVAGE X4.6
AXIAL XR10
#210
Postat 11 May 2013 - 10:21 PM
Am ajuns acasa, si dau sa pun niste suruburi putin mai lungi ca sa nu iasa asa usor. Din pacate surubul era prea lung si a deranjat rulemntii, asa ca am scos fuzeta ca sa scot rulemntii. Nu imi dau exact seama cum, dar cand am scos rulmentii am distrus unul din ei, si erau bilute de rulment peste tot si era vai de capu' lui. Asa ca am scos rulmentu', si din moment ce nu mai puteam face nimic cu el l-am aruncat la gunoi.
Am inceput sa caut alt rulment, si am gasit unul, dar avea diamterul exterior cu 1 mm mai mare, asa ca am luat dremel-ul si am inceput sa ajustez fuzeta, ca sa incapa. Dupa aproximativ 15 min, am reusit sa ajustez fuzeta, incat rumentii sa fie aliniati si sa intre cum trebuie in fuzeta. Chiar cand sa montez axul in rulmentii din fuzeta, am pierdut E-clip-ul.
E-clip-ul s-a teleportat intr-o alta dimensiune, asa ca m-am gandit: "Ce ar face Bear Grylls acum?". Si mi-am facut un E-clip dintr-o saiba. Am taiat ca o forma de felie de pizza din ea, si am pus-o si merge perfect. O sa tina, pana cand imi schimb E-clipurile.
Apoi am pus suruburi, am iesit afara, m-am dat, am murdarit-o, am spalat-o, am pierdut suruburile si acum e la uscat, FARA surubur. Maine dau o tura in Bau-Max dupa suruburi.
Seara faina! (Sau cat a mai ramas din ea)
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.