Modelism - RHC Forum: HPI Blitz Short Course - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

HPI Blitz Short Course coltul posesorilor de Blitz Evaluare topic: -----

#151 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 05 April 2013 - 10:02 AM

Vezi postareasectoristu, la 05 April 2013 - 08:58 AM, a spus:

Inca o intrebare:

Merge montata bara stabilizatoare pe blitz? Ma gandesc ca nu are de pomana prinderile alea pe basculele spate...


Am vazut pe un forum din state ca a incercat cineva pe Firestorm sa puna . Teoretic ce a facut el acolo ar trebui sa o poti face si pe Blitz, acum nu stiu cat buna este . Din cate a scris el acolo am inteles ca s-ar simti o oarecare diferenta .

Ceva de cumparat si facut de un anume producator nu am vazut pana acum .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: bara fire.jpg
  • Imagine atasata: bara fire 2.jpg

Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#152 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 05 April 2013 - 10:03 AM

Scuzati pozele alea minuscule :pardon:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 11.JPG
  • Imagine atasata: 12.JPG

Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#153 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 05 April 2013 - 01:20 PM

Si eu ma gandeam la asta, dar din moment ce Hpi au pus bilutelele alea acolo insemna ca o sa puna in vanzare si niste sway-bars. Daca nu ei, altii. Desi totusi, Blitz-ul s-a lansat in 2009, de 4 ani. De atunci inca nimeni nu a facut nimic.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#154 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 05 April 2013 - 06:47 PM

Multumita unui coleg de forum, am intrat in posesia unui Brace de aluminiu care se monteaza in partea frontala pentru a imbunatati feelingul directiei si pentru a intari rezistenta generala a partii frontale a masinii. Este produs de Dark Soul Racing si face diferenta destul de vizibila mai ales in montarea pe kit-urile RTR de Blitz (piese negre)
Aviz celor care vor sa isi achizitioneze asa ceva: Montarea este foarte stransa, nu va potrivi cu orice tip de servo!

Am pus o poza cu titlu informativ.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: BlitzBracefront.jpg

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 05 April 2013 - 06:48 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#155 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 05 April 2013 - 07:17 PM

Am vazut/auzit de aceste brace-uri, si le consideram drept un viitor up-grade.
Exista acelasi lucru, tot de la DSR, numai ca pt. spate, care face aceleasi lucruri (rigidizeaza/intareste) numai ca in spate. Se poate face un set complet din cele 2 piese!
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#156 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 05 April 2013 - 08:16 PM

Vezi postareasandrei, la 05 April 2013 - 06:47 PM, a spus:

Multumita unui coleg de forum, am intrat in posesia unui Brace de aluminiu care se monteaza in partea frontala pentru a imbunatati feelingul directiei si pentru a intari rezistenta generala a partii frontale a masinii. Este produs de Dark Soul Racing si face diferenta destul de vizibila mai ales in montarea pe kit-urile RTR de Blitz (piese negre)
Aviz celor care vor sa isi achizitioneze asa ceva: Montarea este foarte stransa, nu va potrivi cu orice tip de servo!

Am pus o poza cu titlu informativ.

Odaca cu montarea piesei asteia folosesti suruburi mai lungi sau le poti pastra pe cele vechi?
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#157 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 06 April 2013 - 06:39 PM

Iti zic eu. Brace-ul DSR vine cu suruburi mai lungi incluse.
Apropo, am o problema. Azi, la concurs, mi-am cumparat un motor nou etronix modified 17t (brushed). Esc-ul folosit este un Traxxas XL-5. Am folosit pinioane incepand de la 26t pana la 16t, si nu puteam sa fac nici cum in asa fel in cat sa nu se incalzeasca motorul intr-un hal in care sa nu pot tine mana pe el. Am slbait ambreajul, am verificat transmisia (care merge super-lin), am verificat distanta spur-pinion...am facut aproape tot posibilul. Nu stiu ce sa ii mai fac ca sa nu se incalzeasca asa tare. Idei?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#158 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 07 April 2013 - 08:23 AM

Pinion mai mic sau spur mai mare....
Exista limita minima pentru pinion ... pana cand nu iti mai permite motorul sa te apropii de carcasa transmisiei, atunci cand faci "mesh gear"-ul. In cazul in care vrei (trebuie) sa pui un pinion mai mic si nu ai loc, incearca un spur mai mare. Si in acest caz, exista o limita superioara, avand grija ca spurul sa nu atinga capacul slipper clutch-ului.

Posibilitati de racire ...nu prea sunt din pacate. Radiatoarele pentru acest tip de transmisie au o eficienta scazuta. Fie gasesti un colier pt motor, cu vreo trei "aripioare" alungite, produse parca de Turnigy, fie o placa din aluminiu cu un mic radiator, spare sau upgrade part, chiar pe site-ul importatorului.

Eu am incercat montarea unui ventilator, in partea superioara a motorului, cu prindere de "back shock tower". Poti incerca si varianta asta, dar nu are un randament f mare. Merge doar pentru o fortare a pragului de "potrivire" pinion/spur cu maxim 2 dinti pentru pinion, cand temperatura nu urca mai mult de 75-80 de grade. Acel prag de care spuneam, il stabilesti atunci cand temperatura motorului nu trece de valoarea specificata de producator, de obicei 60-70 de grade pentru un periat. Aceasta valoare trebuie sa fie constanta pentru un rulaj al modelului de aprox un pack, intr-un mod neagresiv, fara accelerari si franari repetate.
Oricum, un periat se incinge .... nu ai ce-i face. Randamentul lui este in jur de 60%. Restul .... este caldura :D
Spre deosebire de motoarele BL, care se incalzesc pe toata suprafata carcasei, pentru ca infasurarile de obicei sunt dispuse pe toata lungimea motorului, la cele periate, caldura cea mai mare provine de la frecarea periilor cu comm-ul. In consecinta, se incalzeste end bell-ul, pe care nu poti pune niciun radiator ...
0

#159 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 07 April 2013 - 10:15 AM

Spur: 88t (maxim)
Pinion: 16t (destul de mic)
Eu nu cred ca e o problema de racire, chiar daca motorul e brushed, si nu are nici un ventilator sau asa ceva. Totusi, Blitz-ul intial vine cu motor de 15t capsulat, eu am de 17t necapsulat. Cel stock nu se incalzeste asa tare, chiar daca are pinion mai mare. Si totusi, un motor de 17t (cu mai mult cuplu fata de cel original), si cu pinion mai mic, se incalzeste extrem de tare. Eu ma gandesc ca s-ar putea sa fie de la esc. Nu imi dau seama exact care sa fie problema, dar si cu fostul motor (20t, pinion de 26t), nu se incalzea asa tare, dar facea fite. De exemplu, cand masina era cu rotile in aer mergea, si cand o puneam pe pamant nu mai mergea.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#160 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 07 April 2013 - 12:10 PM

In cazul acesta, diferenta de incalzire, teoretic poate fi de la forta mai mare a arcurilor ce apasa periile pe comm. La motoarele capsulate sunt niste lamele destul de subtirele, dintr-un aliaj ce contine cupru, ele avand si rolul de conductor electric. La cele NEcapsulate, sunt niste arculete din otel, cu o anumita geometrie si o anumita elasticitate, ce apasa periile pe comm. Forta fiind considerabil mai mare la cele din urma, rezulta frecare si caldura degajata mai mare. Daca ai un termometru, masoara cu acelasi gearing, temeperatura la fiecare motor in parte.
La termometrele cu masurare in spectru infrarosu, este bine sa lipesti o bucatica de plastic negru mat, ce rezista la caldura, in locul in care masori de obicei temperatura. La periate, este bine sa fie pe corpul motorului, cat mai aproape de endbell.

Povestea cu invartitul rotilor cand masina este "in aer" cu fostul motor, iti arata clar ca motorul este uzat. Nu mai merge in sarcina. Perii uzate ce nu mai ating ferm rotorul ... Poti refolosi rotorul de la motorul uzat, in carcasa celui "necapsulat" cu mentiunea ca este bine sa il centrezi in camp, din saibe puse la un capat sau celalat al axului. Este bine daca gasesti pe cineva cu o masina de rectificat rotoare, "lathe". Poate mai sunt automodelisti veterani, ce au o astfel de scula. Personal, le-am rectificat pe un strung de mecanica fina. O operatie de mentenanta a unui motor periat. Se numeste "cutting the comm" si se face ori de cate ori se schimba periile. Pana cand se arinca rotorul, comm-ul devenind mult prea subtire, "fara carne".
Un set de perii pe mine m-au tinut cam un sezon, in regim de bashing saptamanal. Costa cam 10 lei perechea. Am un motor LRP, periat, la care am schimbat trei randuri de perii ...in tot atatia ani :) A fost primul motor cumparat. Am si unul ca al tau, tot Etronix modified, dar de 21T. Este OK motorul, dar parca nu atat de bun ca LRP-ul. Se incinge si el destul de tare, pus pe un ST.
Cel mai performant periat pe care l-am avut, a fost un Reedy, stock, 27T, cu lagare, nu cu rulmenti. Dar problema lui "world known" este supraincalzirea, in orice regim, chiar si "in gol". La mine ajungea uneori, pus pe acelasi ST, la 140 de grade :D

Scuze de off topic, dar m-am incins la scris pe subiectul periate. :D

Aceasta postare a fost editata de Kata4: 07 April 2013 - 12:13 PM

0

#161 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2013 - 04:40 PM

Hai salut,

Avand in vedere ca masinuta incepuse sa fie mai dificil de controlat pe accelerari in linie dreapta si tinand cont ca atunci cand invarteam rotile in gol nu intampinam nicio rezistenta, am decis sa desfac difful sa vad ce mai fac maimutele din`nauntru.

Astfel am constatat ca nu mai avem niciun strop de ulei in diferential.

Intrebarile:

1. Ce ulei este stock in blitz?
2. Pana schimb garniturile (nici nu stiu daca nenea Suciu are pe stoc) se poate pune vaselina? - pe 28 parca avem etapa la grand arena.
3. exsita vaselina de mai multe vascozitati? Daca as obtine un rezultat similar uleiului, cu o lingura de vaselina :), cred ca ar fi mult mai comod. In caz contrar, periodic va trebui sa scimb uleiul si garniturile.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1230280.jpg
  • Imagine atasata: P1230281.jpg
  • Imagine atasata: P1230282.jpg

0

#162 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 07 April 2013 - 04:57 PM

1. Blitzul din cate stiu vine stock cu vaselina, nu cu ulei .
2. As merge pe varianta ulei .
3. Recomand uleiul. Poti sa iti cumperi o sticluta de 5000 si una de 7000 cst . Eu cu astea doua am mers . Am incercat si 3000 cst dar este cam moale . Garnitura aceea eu am schimbat-o o singura data deoarece am ciupit-o cu un surub . In rest nu am avut probleme e genul sa curga uleiul din diferential .

Problema la vaselina este ca o arunca rotitele pe margine si acolo ramane.
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#163 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 07 April 2013 - 05:04 PM

Eu stiam ca 4000 este uleiul stoc in diferential si 40wt in amortizoare.
0

#164 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 07 April 2013 - 06:03 PM

Deci de aici iti venea scartaitul ala. Eu am desfacut odata de curiozitate carcasa aia sa vad ce este inauntru si am pus si un ulei pentru angrenaje fine, dar nu cred ca face mare lucru. Totusi nu am sesizat nimic urat la masina cu toate astea.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#165 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 07 April 2013 - 06:14 PM

Vezi postareasectoristu, la 07 April 2013 - 04:40 PM, a spus:

Hai salut,

Avand in vedere ca masinuta incepuse sa fie mai dificil de controlat pe accelerari in linie dreapta si tinand cont ca atunci cand invarteam rotile in gol nu intampinam nicio rezistenta, am decis sa desfac difful sa vad ce mai fac maimutele din`nauntru.

Astfel am constatat ca nu mai avem niciun strop de ulei in diferential.

Intrebarile:

1. Ce ulei este stock in blitz?
2. Pana schimb garniturile (nici nu stiu daca nenea Suciu are pe stoc) se poate pune vaselina? - pe 28 parca avem etapa la grand arena.
3. exsita vaselina de mai multe vascozitati? Daca as obtine un rezultat similar uleiului, cu o lingura de vaselina :), cred ca ar fi mult mai comod. In caz contrar, periodic va trebui sa scimb uleiul si garniturile.


1. Stock in diferential, Blitz vine cu vaselina de 30000
2. Avem in stoc garniturile, dar daca insisti poti pune si vaselina
3. Exista vaselina de mai multe vascozitati, dar cea mai fiabila varianta este cea a uleiului. Garnitura nu trebuie schimbata periodic, trebuie doar sa ai grija la desfacerea si strangerea diffului la loc sa nu o ciupesti.

La ulei exista de la 1000 la 500.000cst , vascozitati

LE: eu merg cu ulei 3000cst in diff si sunt foarte multumit cum reactioneaza. Poate pentru etapa urmatoare o sa incerc o mansa si cu 5000 sa vad diferentele.
LE2: este recomandat si de catre producatori sa se verifice diferentialul dupa 4-5 iesiri la bashing. Mai ales in cazul unei curse de automodele, la finalul acesteia trebuie schimbat cu siguranta uleiul. Paza buna trece primejdia rea si scapati de investitii mai mari ulterior :)

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 07 April 2013 - 06:22 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#166 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 07 April 2013 - 09:56 PM

Legat de diferentiale: Pe difful de blitz sunt puse niste x-ring-uri care cica sunt prea mici. Inclusiv HPI a recomandat cumpararea unor o-ring-uri de 5mmX9mmX2mm, care vor sigila complet diff-ul.
Legat de motoare: Nu ma bag la chestii de gen luat dintr-un motor si pus intr-altul, nu vreau sa le amestec. Oi fi eu adeptul improvizatiilor de moment dar nici chiar asa. :) Am verificat acele arcuri, si se pare ca stau bine...
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#167 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 April 2013 - 06:21 AM

Vezi postareasandrei, la 07 April 2013 - 06:14 PM, a spus:

1. Stock in diferential, Blitz vine cu vaselina de 30000
2. Avem in stoc garniturile, dar daca insisti poti pune si vaselina
3. Exista vaselina de mai multe vascozitati, dar cea mai fiabila varianta este cea a uleiului. Garnitura nu trebuie schimbata periodic, trebuie doar sa ai grija la desfacerea si strangerea diffului la loc sa nu o ciupesti.

La ulei exista de la 1000 la 500.000cst , vascozitati

LE: eu merg cu ulei 3000cst in diff si sunt foarte multumit cum reactioneaza. Poate pentru etapa urmatoare o sa incerc o mansa si cu 5000 sa vad diferentele.
LE2: este recomandat si de catre producatori sa se verifice diferentialul dupa 4-5 iesiri la bashing. Mai ales in cazul unei curse de automodele, la finalul acesteia trebuie schimbat cu siguranta uleiul. Paza buna trece primejdia rea si scapati de investitii mai mari ulterior :)


Neata,

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Stiu despre recomandarea producatorului ref. verificarea periodica a diffului. Imi place si surubareala asa ca nu manopera in sine este o problema cat timpul liber pentru asa ceva.

Nu cred ca uleiul a scapat pe la garnitura centrala ci pe la cele doua o-ringuri de la cupele planetarelor. Nu erau rupte dar aveau ceva urme de uzura.
Am cictit si eu (pe un forum din strainezia) ceva legat de recomandarea hpi privind montarea unor altfel de o-ringuri. Nu stiu cat este de corecta informatia, dar merita incercat.
Va tin la curent.

Cu aceasta ocazie, am schimbat si cupele planetarelor intre ele pentru ca incepusera sa aiba urme de uzura acolo unde freaca cu pinul dogbone-ului. Probabil ca va trebui sa mai destind putin ambreiajul si eventual sa mai limitez punch-ul esc-ului pentru a le proteja.

La buna reauzire. Saptamana usoara.
0

#168 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 08 April 2013 - 06:56 AM

Tudor ... se pare ...ca stau bine. Le-ai verificat probabil vizual. Altfel, doar daca ai desfacut can-ul. La periate, cel mai important este contactul pe care il fac periile cu comm-ul.
Tuning-ul motoarelor periate, era pana acum cativa ani, o "indeletnicire" importanta a automodelistilor. Nu este vorba de improvizatie. Eu "m-am jucat" (doar este hobby) vreun an cu tot ce inseamna motoare periate, de dragul hobby-ului si pentru a intelege "pe viu" acest capitol. Eu stiu ca nu mai este la moda ...bine, nici eu nu mai sunt la moda :D
Asa cum m-a intrebat mai deunazi un profesor de automodelism, despre fi-miu, daca vrea sa mearga mai mult spre partea de pilotaj sau spre cea de mecanic.
Mie imi place sincer, mai mult partea de mecanica, reflexele mele nemaifiind proaspete, dar probabil si datorita formarii mele de modelist, pe vremea cand 90% din modelism era ....improvizatie. Ma opresc aici ...pt ca iar am tendinta de a fi offtopic.

Ma tot uit pe topicul acesta, pentru ca am in intentie de a transforma un ST, in SC cu motor central, cu ajutorul majoritar al pieselor de Blitz. Sunt OK din toate punctel de vedere .. calitate, pret si nu in ultimul rand ....disponibilitate in stoc, un "fenomen" ce pare a fi singular la noi in tara. :D
0

#169 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 08 April 2013 - 06:58 AM

Apropos de dogbones, il intrebasem pe Andrei, daca intentioneaza sau nu sa isi monteze CVD/CVA -uri pe Blitz-ul ESE. Daca nu, poate ne impartaseste opinia.
0

#170 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 08 April 2013 - 09:34 AM

Vezi postareaKata4, la 08 April 2013 - 06:58 AM, a spus:

Apropos de dogbones, il intrebasem pe Andrei, daca intentioneaza sau nu sa isi monteze CVD/CVA -uri pe Blitz-ul ESE. Daca nu, poate ne impartaseste opinia.


Salut, pai am CVD-uri, doar ca sunt montate pe Firestorm (trebuie sa le fac tranzitia inapoi) :)
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#171 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 08 April 2013 - 09:39 AM

Apropos de Firestorm ...
Am vazut ca atat Blitz-ul cat si Firestorm-ul, au ca piese comune, bascule si axe motrice (CVD sau dogbones). Eu stiam ca ST-urile au ecartamentul mai mare decat SC-urile. Stiam gresit ?!?! Sau HPI face aceasta diferenta numai din offset-ul jantelor ?!?!
0

#172 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 08 April 2013 - 09:44 AM

Vezi postareaKata4, la 08 April 2013 - 09:39 AM, a spus:

Apropos de Firestorm ...
Am vazut ca atat Blitz-ul cat si Firestorm-ul, au ca piese comune, bascule si axe motrice (CVD sau dogbones). Eu stiam ca ST-urile au ecartamentul mai mare decat SC-urile. Stiam gresit ?!?! Sau HPI face aceasta diferenta numai din offset-ul jantelor ?!?!


Doar offsetul jantelor difera, si evident latimea lor. In rest encartamentul este acelasi la cele 2 modele.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#173 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 08 April 2013 - 10:08 AM

Poate va zic mai multe niste poze?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Photo 5 (Medium).jpg
  • Imagine atasata: Photo 4 (Medium).jpg
  • Imagine atasata: Photo 3 (Medium).jpg
  • Imagine atasata: Photo 2 (Medium).jpg
  • Imagine atasata: Photo 1 (Medium).jpg
  • Imagine atasata: Photo 6 (Medium).jpg
  • Imagine atasata: Photo 7 (Medium).jpg
  • Imagine atasata: Photo 8 (Medium).jpg
  • Imagine atasata: Photo 10 (Medium).jpg
  • Imagine atasata: Photo 13 (Medium).jpg

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#174 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 08 April 2013 - 12:03 PM

Scuzati ca internvin, dar vreau sa stiu: servosaver-ul se strange din acea piulita argintie unde sa zic asa sunt doua componente de plastic ce calca una peste alta si cand se forteaza servoul ele se invarta una peste alta. Ideea e ca am incercat sa strang piulita aia si nu se misca, dar servosaver-ul tot slab este pentru ca d-abia mista si pe covor, dar in aer e ok. Oare am incercat sa strang de ce nu trebuia?
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#175 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 08 April 2013 - 12:15 PM

Da, acela e servosaver-ul. Se recomanda sa fie strans in asa fel incat sa ma ramana 1.5mm deasupra piulitei, pe filet. De asemenea, trebe sa ai grija sa nu fie prea stranse suruburile care tin servo-saver-ul si nici cele care tin fuzetele. Spor!
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#176 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 08 April 2013 - 02:08 PM

Tudor ... in poze, pare un motor in regula. Vezi cand il remontezi, sa pui saiba de fibrotextolit prima, peste marginea superioara a comm-ului. Daca pui una metalica, va face scurt pe comm.
0

#177 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 08 April 2013 - 02:14 PM

Cu motorul acesta, mai poti incerca ceva, pentru a scadea cu putin curentul si deci caldura degajata. Sa fixezi timming-ul pe 0. Inainte de a strange suruburile endbell-ului, roteste-l usor in sensul invers de rotatie, atat cat iti permite acel mic "pinten" de plastic de pe el, cel care culiseaza in fanta taiata in "buza" carcasei motorului. Astfel, timming-ul mecanic, mai domoleste putin motorul, scazand putin din max revs si adaugand putin la cuplu.
0

#178 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 08 April 2013 - 03:11 PM

Wow, timing, endbell, comm...greu. Am observat ca axul are putin joc. Este si asta un factor al supraincalzirii? Si legat de timing, motorul nu e acum la mine, e la Luci, se uita si el putin peste el. Dar imi puteti da mai multe detalii legate de timing? Si de endbell? Si de comm?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#179 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 08 April 2013 - 04:27 PM

Voi ce parere aveti? Este strans sau slab?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20130408_172230.jpg
  • Imagine atasata: 20130408_172304.jpg

Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#180 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 08 April 2013 - 05:09 PM

Il mai poti strange o tura. Depinde si ce servo ai. Daca ai servo stock, strange-l numa juma' de tura.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro