HPI Blitz Short Course coltul posesorilor de Blitz
#1
Postat 27 June 2012 - 01:27 PM
In afara de un pack lipo 2s, 5000mah si lumini, blitzul meu e stoc. in functie de cum ma prinde boala modelismului, voi mai schimba cate ceva.
O intrebare de inceput: esc-ul stoc are mufa tamiya, iar noul lipo, deans. am facut un adaptor tamiya-deans pentru a nu pierde garantia daca as fi intervenit pe esc. mai are cineva aceasta adaptare? stiu ca deans ar fi mai buna decat tamiya si ma tot intreb daca nu exista posibilitatea incalzirii excesive/ topirea plasticului de pe tamiya. ar fi cazul sa-mi fac griji? :)
#5
Postat 27 June 2012 - 06:40 PM
Cat timp ai motorizarea brushed stock, nu cred ca topirea conectorului tamiya va fi o problema. Doar in momentul cand ai o motorizare de peste 200W voi avea amperaj destul de mare trecand prin ele cat sa faci pagube. Parerea mea e ca scade putin eficienta mufelor(cu adaptor ai 4, nu 2), dar nu o sa se topeasca nimic.
#6
Postat 30 June 2012 - 12:07 PM
noendman, la 27 June 2012 - 03:26 PM, a spus:
bottom-line: merita sa schimb mufele de pe esc si sa pierd garantia sau stau cu ea cu acel adaptor pana expira garantia? :)
uita de tamiya,treci pe mufe deans,chestia cu garantia e relativa la noi in tara,putine sunt magazinele care schimba produsul
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#8
Postat 01 July 2012 - 11:40 PM
noendman, la 01 July 2012 - 06:21 PM, a spus:
Asta nu-i problema !!! Asa trebuie sa fie....of Doamne !
#9
Postat 02 July 2012 - 07:01 AM
fasconal, la 01 July 2012 - 11:40 PM, a spus:
am mai vazut cut-off la 3V, dar nu e cam putin? din cate am inteles, nu e o problema, dar se reduce viata bateriei. motiv pentru care cut-off la 3.2 ar fi mai recomandat. voi ce experiente aveti referitor la asta?
#10
Postat 02 July 2012 - 12:39 PM
noendman, la 02 July 2012 - 07:01 AM, a spus:
3.0v sau 3.2v sunt valori ok :lol: sub 2.8v-2.6v e rau pentru pack , scazi din durata lui de viata ;)
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#11
Postat 06 July 2012 - 05:29 PM
mai jos, pentru delectarea publicului spectator, prima intalnire a torei, cainele familiei, cu blitzul in cauza. imi va trebui si o caroserie noua fiindca dupa cateva asemenea intalniri fiara a prins curaj.
#13
Postat 09 July 2012 - 09:18 AM
ce am observat si ma tot intreb daca e normal e faptul ca escul si motorul se incalzesc foarte tare- nu poti tine mana pe ele nici macar o secunda dupa vreo 10 minute de joaca. m-am mai uitat pe net, dar nu i-am dat de cap. e normal? ce sa-i fac sa nu se topeasca vreo ceva? :yahoo:
Specificatii:
ESC- HPI SC15WP, suporta pana la 15T
Motor- brushed, etronix 17T
Pack- lipo, 2s, 40C discharge, 5000mAh
Pinion 18T.
Aceasta postare a fost editata de noendman: 09 July 2012 - 09:19 AM
#14
Postat 09 July 2012 - 09:33 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#16
Postat 09 July 2012 - 10:13 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#17
Postat 09 July 2012 - 11:02 AM
Tudorb, la 09 July 2012 - 10:13 AM, a spus:
mersi de sfat. tutuieste-ma te rog :yahoo:.
asa am facut, dar ma tot intreb daca nu cumva l-am strans prea aproape. o sa-l mai slabesc ca sa vad efectele cand ies deseara. alte sugestii de la forumisti? :yahoo:
#19
Postat 09 July 2012 - 12:24 PM
#20
Postat 09 July 2012 - 12:43 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#21
Postat 09 July 2012 - 02:29 PM
Tudorb, la 09 July 2012 - 12:43 PM, a spus:
Din filmuletul postat de tine, concluzionez ca un alt motiv al supraincalzirii este stilul tau nerecomandat de joaca : fata/spate continuu. Esc-urile se vor supraincalzi foarte repede la acest tip de joaca,pe unele dintre ele chiar scrie ca nu este recomandat sa faci acest lucru continuu fiindca le poti arde.
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#23
Postat 09 July 2012 - 10:10 PM
P.S. Motorul se incalzeste probabil pentru ca e "suprapinionizat", iar un pinion mai mic ar cobora temperatura atat pe esc cat si la motor. NU e normal sa te arzi cand pui mana pe ele.
Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 09 July 2012 - 10:12 PM
#26
Postat 11 July 2012 - 08:55 AM
Tudor Daniel, la 09 July 2012 - 10:10 PM, a spus:
Chestia asta cu "arsul" cand pui mana pe ESC sau pe motor zic eu ca este destul de relativa. Mi s-a intamplat sa testez temperaturile cu degetul nereusind sa tin mana pe ele mai mult de 2 secunde, un prieten care era cu mine cand m-a vazut cum "tip" a incercat si el si a ramas cu mana acolo mai bine de 20 se secunde.
Este vorba aici si de toleranta pielii la temperaturi ridicate, sfatul meu ar fi sa achizitionezi un termometru ca sa poti sta linistit.
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#27
Postat 11 July 2012 - 09:48 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#28
Postat 12 March 2013 - 05:54 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#29
Postat 12 March 2013 - 07:23 PM
Un pont: schimba piulitele de la rotile spate fiindca zici ca sunt facute din guma. La mine se blocase una acolo pe roata si cand am pus cheia pe ea s-a tocit imediat si s-a facut rotunda...sa nu zic cat am stat pana am scos-o de acolo, deci mare grija.
#30
Postat 12 March 2013 - 07:47 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.