Quadrotor RM450 cirius multiwii
#61
Postat 23 August 2012 - 01:22 PM
La arducopter/megapirate se poate face si fara sa ai BT, se asigneaza ch6 unui parametru, sa zicem P-ul, si dai de buton pe statie in timp ce zboara urmarind optimizarea comportamentului. Mai comod decat sa umblii la numere pe un laptop, dar nu poti ajusta decat un parametru la un moment dat. Ca sa schimbi I-ul trebuie conectat la PC si schimbat parametrul alocat canalului 6.
#62
Postat 26 August 2012 - 07:26 PM
Ca invatatura de minte: inainte de teorii savante trebuiesc verificate lucrurile simple. In cazul meu setarile PID-urilor si vibratiile din senzori.
Iata si 2 filmulete cu zboruri ... de novice ce e drept. Mai am mult de invatat pana sa il stapanesc cum trebuie dar senzatia este extraordinara.
Ce imi place foate mult la el este raspunsul foarte puternic si prompt pe care il are cand dau din mansa.
Va multumesc mult pentru sugestiile date :)
Taz
Aceasta postare a fost editata de tazbox: 26 August 2012 - 07:29 PM
#63
Postat 26 August 2012 - 08:02 PM
Si acum vedem ca de fapt... cu pid-uri aiurea si vibratii nu avea cum sa fi mers vreodata !
#64
Postat 26 August 2012 - 09:15 PM
Am video cu el si de cand avea setarile "aiurea" cam tremura el asa dar zbura.
Aveti idee de vre-un tutorial ceva de manevre pentru quad-coptere ?
Aceasta postare a fost editata de tazbox: 26 August 2012 - 09:16 PM
#65
Postat 02 September 2012 - 02:31 PM
#66
Postat 02 September 2012 - 02:46 PM
Vezi ca am postat cum am lipit eu, in pagina 3.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 02 September 2012 - 02:48 PM
#67
Postat 02 September 2012 - 05:08 PM
Incerc sa le repar pana cand imi ajung unele noi. Fac deja o punga de brate rupte :p
#68
Postat 27 September 2012 - 05:49 PM
Nu le scot la vanzare, doar sa stiti ca exista, ca sa nu mai stati dupa asa ceva 2 saptamani.
Eu merg pe ele lipite, nu am probleme, sunt la fel de solide ca originalul, asa ca astea comandate de inlocuire stau, si daca i se intampla cuiva beleaua, le pot imprumuta, comandand in aceasi zi altul inlocuitor.
#70
Postat 29 October 2012 - 09:33 AM
#71
Postat 29 October 2012 - 10:02 AM
Dar interesul tau e sa fie cat mai usor, aici chiar conteaza gramul...
Ca idee, cu rctimer 2830 850kv, elici de 10 si pack de 2200mAh, totalizand 1060 grame, ai 9 minute.
Fiecare 100 grame in plus inseamna 1 minut in minus.
#72
Postat 29 October 2012 - 10:13 AM
lipitorul, la 29 October 2012 - 09:33 AM, a spus:
Am ridicat camera video de 275 grame, poti merge linistit cu orice FPV.
Dar interesul tau e sa fie cat mai usor, aici chiar conteaza gramul...
Ca idee, cu rctimer 2830 850kv, elici de 10 si pack de 2200mAh, totalizand 1060 grame, ai 9 minute.
Fiecare 100 grame in plus inseamna 1 minut in minus.
Greutatea maxima ar fi cam 1.6kg total, total, la care ai cam 5 minute de zbor.
Dupa care, cea mai ieftina solutie este sa treci la elici de 11", maxim admise de cadrul ala, care iti mai aduc cam 300 grame.
Daca iti propui din start sa cari mult, atunci ar fi mai potrivite motoarele sunnysky de 980kv, care te duc aproape de 2kg cu elici de 10", dar eficienta mai scazuta, nici 4 minute nu ai din 2200mAh. Plus ca va fi mai dificil de controlat daca zbori light, fara nici o sarcina, vei avea hover la 35% throttle, mai greu de mentinut altitudinea.
#73
Postat 29 October 2012 - 10:47 PM
#75
Postat 08 November 2012 - 05:27 PM
Daca este placa de jos a cadrului V2, aia nu face probleme cu campul magnetic, ca e ... placa, nu sunt fire. Are mai curand capacitanta decat inductanta.
In acest caz controlerul este bine sa fie prins cat mai aproape de placa de sus, ca sa fie cat mai in CG.
Daca insa ai vreo placa de putere custom... sau aia in forma de potcoava, e greu de spus fara sa o vedem.
#76
Postat 08 November 2012 - 10:47 PM
Maine urmeaza sa dau comanda pentru cadru, si cel mai probabil un controler AIO.
#77
Postat 13 December 2012 - 10:23 PM
Intrebare: ce solutie sa folosesc pentru blocarea suruburilor?
#78
Postat 13 December 2012 - 11:08 PM
#79
Postat 13 December 2012 - 11:11 PM
E cum zice silver arrow, ajunge sa verifici la fiecare iesire, apoi la cate doua, apoi lunar, apoi... uiti de ele pana vezi ca incep sa lipseasca :)
#80
Postat 13 December 2012 - 11:14 PM
VISTA = Virus Inside Switch to Apple
#81
Postat 16 December 2012 - 07:53 PM
Ieri am avut tim sa ma ocup de montajul quad-ului. Aproape toate piesele s-au potrivit fara probleme, mici neajunsuri la seturile motoare deoarece unul avea un surubel ce fixeaza suportul elicei lipsa si un alt surubel fara cap hexagonal.
Ce mai mare provocare este gasirea setarilor corecte pe controler. Tinut in mana si cu motoarele turate are tendinta sa zvacneasca in diferite directii, in plus uneori motoarele dau pocnituri la turatii joase.
Fisiere atasate
-
DSC_0104.jpg (118.38K)
Number of downloads: 78 -
DSC_0105.jpg (114.26K)
Number of downloads: 68 -
DSC_0109.jpg (111.78K)
Number of downloads: 75 -
DSC_0114.jpg (125.78K)
Number of downloads: 86
#82
Postat 16 December 2012 - 08:11 PM
#83
Postat 16 December 2012 - 08:58 PM
#84
Postat 17 December 2012 - 10:16 AM
adioperator, la 16 December 2012 - 07:53 PM, a spus:
Ieri am avut tim sa ma ocup de montajul quad-ului. Aproape toate piesele s-au potrivit fara probleme, mici neajunsuri la seturile motoare deoarece unul avea un surubel ce fixeaza suportul elicei lipsa si un alt surubel fara cap hexagonal.
Ce mai mare provocare este gasirea setarilor corecte pe controler. Tinut in mana si cu motoarele turate are tendinta sa zvacneasca in diferite directii, in plus uneori motoarele dau pocnituri la turatii joase.
Salut.Ai facut update la placa controler?.
#85
Postat 17 December 2012 - 11:28 AM
EBA, la 17 December 2012 - 10:16 AM, a spus:
Initial avea soft versiunea 1.2 si parea mai stabil, ieri am pus v1.5 si nu mai reusesc sa-l setez. Mentionez ca sestele au fost facute doar in casa, vremea nu permite sa-l scot afara. Prin tutorialele de pe net am vazut ca exista in menu si posibilitatea calibrarii regulatoarelor, eu nu am gasit aceasta optiune in firmware-ule 1.5. Sa fac un downgrade pe un soft mai vechi ?
P.S. Eu zic sa mutam discutia in topic-ul dedicat KK2.
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 17 December 2012 - 11:30 AM
#86
Postat 18 December 2012 - 04:30 PM
#87
Postat 18 December 2012 - 04:47 PM
Ca la peste 70% nu e prea indicat... nu mai are controlerul marja de variatie, si nici sforza de franare la coborarri rapide...
#88
Postat 18 December 2012 - 05:08 PM
#89
Postat 21 December 2012 - 11:44 AM
http://www.hobbyking...pter_Frame.html
Ceea ce se obtine este o rupere garantata si mai rapida a bratelor !
La orice aterizare intr-o parte forta loviturii este amplificata cu raportul dintre lungimile vechiului picior si cel nou, si se aplica exact in partea subtire a bratului, de unde se termina montura motor si incepe dantelaria.
Ar fi fost o chestie buna daca gandeau ceva sa se prinda la centru, nu la capete.
#90
Postat 23 December 2012 - 07:15 PM
Dupa schimbarea acumulatorului am prins curaj si am inceput sa-l forjez mai tare in diferite directii de zbor, insa la o manevra de viteza inainte a devenit bruc instabil cu trepidatii violente iar in panica de moment am facut ceva ce fac la aeromodele: am taiat gazul, bineinteles ca a picat ca o piatra de pe la 5 metri inaltime. Daune? Doua brate rupte dar reparabile insa unula din ele are lipsa niste bucatele de plastic pe cate nu am reusit sa le gasesc in zapada. Oricum sunt incantat de barzaune.
Urmeaza sa cumpar un cadru complet pentru a avea piese de schimb.
Iata si filmuletul:
Fisiere atasate
-
DSC_0121.jpg (150.9K)
Number of downloads: 40 -
DSC_0122.jpg (152.85K)
Number of downloads: 42