Nava de salvare Tip R17 Halny
#92
Postat 14 September 2012 - 05:33 PM
In fine... colac peste pupaza, sau oua de cuc in cuib de cioara ( :pardon: ) am mai pigulit cate ceva, nu mult.... dar .... asa , sa nu zica lumea ca nu mai fac chiar nimic.
Sper ca de saptamana viitoare sa-mi dispara starea de melancolie si sa revin pe fagasul normal. Daca spun cuiva ca la tot ceea ce am lucrat de la ultima postare pana astazi , am "investit" 28 ore munca.... zice ca-s nebun, asa ca mai bine..... :drinks: :drinks:
......si poate totusi
#93
Postat 23 September 2012 - 03:29 PM
tom cat, la 19 August 2012 - 02:12 PM, a spus:
Salutare,maestre.Ancorele le ai din alama sau sint vopsite?
#94
Postat 02 October 2012 - 10:47 PM
Toate cele bune si multa,multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 02 October 2012 - 10:51 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#96
#99
Postat 03 October 2012 - 07:51 PM
dj.bobo, la 02 October 2012 - 10:47 PM, a spus:
Toate cele bune si multa,multa bafta.
Sarumana boierule, acu m-am dumirit , de acu..... pot murii linistit. :) :)
......si poate totusi
#101
Postat 20 October 2012 - 12:28 AM
#102
Postat 20 October 2012 - 03:14 PM
......si poate totusi
#103
Postat 14 December 2012 - 10:31 AM
http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
#110
Postat 17 April 2013 - 09:04 PM
#116
Postat 16 May 2013 - 07:32 PM
http://www.youtube.c...e&v=6HDi6NDJmAo
......si poate totusi
#119
Postat 30 May 2013 - 03:27 AM
Acuma cu răcirea, că de la asta plecasem doar. Probabil că aceste spirale de răcire asigură suficient transfer termic pentru ce e nevoie. Sincer, mă așteptam mai degrabă la ceva similar cu sistemele de la computere. E drept, spirala asigură contact pe diametre variate de motoare, deci e mai ușor de adaptat, dar nu mi se pare că are rată de transfer prea grozavă. Presupun că treaba e verificată în practică, din moment ce nu am văzut pe nimeni să folosească pompe de apă. Apoi, probabil că acele pompe sunt destul de flămânde din moment ce au fost gândite pentru alimentare de la o sursă, și probabil ar cere acumulatorul propriu ca să fii sigur că nu suge prea mult din ceilalți.
Abia aștept să îl văd din nou la apă!
#120
Postat 30 May 2013 - 06:37 AM
buntzi, la 30 May 2013 - 03:27 AM, a spus:
Acuma cu răcirea, că de la asta plecasem doar. Probabil că aceste spirale de răcire asigură suficient transfer termic pentru ce e nevoie. Sincer, mă așteptam mai degrabă la ceva similar cu sistemele de la computere. E drept, spirala asigură contact pe diametre variate de motoare, deci e mai ușor de adaptat, dar nu mi se pare că are rată de transfer prea grozavă. Presupun că treaba e verificată în practică, din moment ce nu am văzut pe nimeni să folosească pompe de apă. Apoi, probabil că acele pompe sunt destul de flămânde din moment ce au fost gândite pentru alimentare de la o sursă, și probabil ar cere acumulatorul propriu ca să fii sigur că nu suge prea mult din ceilalți.
Abia aștept să îl văd din nou la apă!
Salutare buntzi (Bogdan). Sistemul este eficient ....l-am instalat si probat pe 4 nave pana acum. Probleme similare (cu incalzirea motorului la maxim) le-am avut si la St Roch (vezi http://www.rhcforum....roch-scara-172/ ) dar dupa instalarea sistemului de racire.... treaba s-a schimbat. Pana in acest moment... nici macar o data nu am fost tentat sa incerc varianta de racire cu ... pompa , nu stiu de ce..... nu m-a atras aceasta idee.
Sper ca la finele acestei saptamani sa mai fac o iesire pe lac pentru probe, asta daca conditiile meteo se vor inbunatatii.
......si poate totusi