Reglaj motor FS-15S
#1
Postat 07 July 2012 - 05:45 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#2
Postat 09 July 2012 - 09:11 PM
Acu' vine intrebarea catre userii experimentati ai acestui forum: iau in loc tot un FS-15S cu 100$ cu tot cu transport sau imi recomandati altceva? Si daca da, cam ce anume? In principiu in gama low end to middle range. Sa nu va aud cu nu stiu ce Bonito de la Novarossi :D :) Eventual ceva cu sau la care se poate adapta un rotostarter.
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#3
Postat 10 July 2012 - 02:19 AM
http://www.ebay.com/...1#ht_668wt_1178
http://www.hpiracing...ducts/en/15101/
http://traxxas.com/p...s/engines/pro15
http://www.teamassoc...s/details/2916/
http://www.osengines...s/osmg2034.html
http://www.ebay.com/...#ht_1509wt_1159
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#4
Postat 10 July 2012 - 11:37 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#5
#6
Postat 13 July 2012 - 12:13 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#7
Postat 18 July 2012 - 06:41 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#8
Postat 19 July 2012 - 05:34 PM
Tzicul, la 18 July 2012 - 06:41 PM, a spus:
Sa ne zici si noua cum il rodezi :)
#9
Postat 19 July 2012 - 06:54 PM
lamav4, la 19 July 2012 - 05:34 PM, a spus:
Cu mult mai multa grija decat am facut-o prima data :) Nu vreau sa il stric si pe acesta dupa doar un galon consumat. Am aflat si eu mai multe despre HSN, LSN, combustibili, temperaturi, altitudini, umiditati, pinch test s.a.m.d. Mi-am luat termometru, Tornado 16% (si nu il mai schimb). By the way, cam toti producatorii de motoare recomanda un procent minim de ulei de 12%, iar Tornado are doar 10,8%, parca. Ar putea fi vreo problema? Si nu ma duc la curse cu ele, doar distractie, deci nu vreau performanta extrema! Am vazut ca doar Byron are 12% la "Race" si 16% la "Backyard basher". Din pacate se gaseste doar la doierce si m-am cam enervat pe ei de cand cu service-ul la elicopter. Ma gandeam sa comand niste castor oil la cei de la Katz, sau ceva in genul acesta, si sa mai "lubrifiez" eu un pic combustibilul, sau Lube Booster de la Byron Fuels. Doar o idee, totusi... si nu stiu daca merita
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 19 July 2012 - 06:55 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#10
Postat 20 July 2012 - 02:12 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#11
Postat 23 July 2012 - 06:44 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 23 July 2012 - 06:46 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#12
Postat 25 July 2012 - 11:26 PM
lamav4, la 19 July 2012 - 05:34 PM, a spus:
Deci! S-a facut nefacuta, adicatelea rezolvai cu rodajul. In parcarea Cora Pantelimon, la ceas de seara, sa mai scap de caldura zilei. Am inceput cu reglajele de fabrica, combustibil Byron 16% nitro si 12% ulei. Primul rezervor s-a dus incredibil de repede, cred ca in mai putin de 4 minute. Temperatura maxima - 45°C. Al doilea, al treilea si al patrulea rezervor au mers ceva mai mult, temperatura maxima 55, 65 respectiv 75°C, fara a accelera prea tare. Dupa care am inceput sa caut o roata si piulita prin parcare :blush: La al patrulea rezervor, strans HSN 1/4 ture si turat un pic mai tare. Al cincelea rezervor, la fel, temperatura maxima undeva pe la 100°C. Al saselea rezervor a reprezentat prima accelerare mai serioasa, cu scurte burst-uri de turatie maxima. Culmea e ca temperatura nu a depasit 85°C. Urmatoarea faza e reglarea franei, relantiului si bineinteles HSN si LSN, pana ajung pe la 110°C. Pana una, alta, motorul merge un vis, o minune :good:
Am totusi o neclaritate. Am observat ca temperatura carterului e mai mare decat cea a radiatorului. Eu m-am luat dupa a doua, o fi bine, o fi rau?
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 25 July 2012 - 11:28 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide