Kyosho Mad Force Mi-a mancat ficatii
#1
Postat 09 June 2012 - 06:10 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#2
Postat 09 June 2012 - 06:15 PM
Relantiul: cand masina este suspendata rotile nu trebuie sa se mai roteasca.
Temperatura: cate grade are motorul cand se opreste ? Si la cate grade il tii cand te dai cu masina ?
High speed: aici ai umblat ca nu te-am auzit ?
Poate trebuie low speed mai bogat.
Aceasta postare a fost editata de lamav4: 09 June 2012 - 06:19 PM
#3
Postat 09 June 2012 - 06:21 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#4
Postat 09 June 2012 - 06:26 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#7
Postat 09 June 2012 - 07:28 PM
lamav4, la 09 June 2012 - 06:33 PM, a spus:
Prea tarziu :rofl:
Motorul sigur nu-i stricat, mergea perfect pana la noile reglaje :lol:) Si cum nu se farama decat daca gresesti HSN... bag mana in foc pentru el
Si termometru o sa-mi iau cu prima ocazie, mai ales ca am de gand sa dau in ele vara asta. Si cum iarna nu-i ca vara...
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#8
Postat 11 June 2012 - 05:05 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#9
Postat 12 June 2012 - 01:59 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#10
Postat 12 June 2012 - 05:53 AM
Tzicul, la 12 June 2012 - 01:59 AM, a spus:
nu stiu daca ne dai subiect de gandire, poate ne intrebi ceva.
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#12
Postat 12 June 2012 - 08:33 AM
Ady., la 12 June 2012 - 07:43 AM, a spus:
Asa o fi. Dar totusi Tamiya nu face asa, ba chiar mai mult, daca iau cristalul de la Kyosho si il pun pe radiocomanda Tamiya iar e totul OK cu Mad Force-ul. Deci eu o vad ca o problema a radiocomenzii Kyosho. Uite ca nu am incercat sa iau cristalul Tamiya si sa il pun pe radiocomanda Kyosho, sa vad daca innebunesc si servourile de pe Nitro Crusher. O sa o fac cu prima ocazie
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#13
Postat 27 July 2012 - 10:14 PM
lamav4, la 09 June 2012 - 06:15 PM, a spus:
Relantiul: cand masina este suspendata rotile nu trebuie sa se mai roteasca.
Temperatura: cate grade are motorul cand se opreste ? Si la cate grade il tii cand te dai cu masina ?
High speed: aici ai umblat ca nu te-am auzit ?
Poate trebuie low speed mai bogat.
Am refăcut transmisia, intre timp am cumpărat și termometru, motorul sta undeva pe la 110-115°C și pe aici se și oprește. Când are 80-100°C merge fără probleme. Iar compresia as zice ca e OK, ridic fără probleme mașina trăgând-o de pullstarter. HSN l-am avut ca la carte, dar mergea tare înecat și "bolborosit", asa ca l-am mai sărăcit un pic, ocazie cu care a crescut și temperatura de la 80-90 la 115°C. Iar relantiul e OK. Cât despre LSN o sa încerc sa-l mai îmbogățesc un pic, astăzi nu am mai apucat ca ne-a prins întunericul la pista, n-am scăpat de gura de fiu-meu și am ajuns acolo pe la 8:30 seara. Poate reușesc mâine ceva, s-a oferit si kinder-ul sa ma ajute daca reusesc sa ajung pe la 5 după-amiază la pista
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#14
Postat 02 February 2013 - 05:51 PM
Eu personal nu pot sa sufar termicele, ma enerveaza atatea reglaje, parametri si bagaj aditional care iti pot strica un weekend in care vrei si tu sa iesi sa te distrezi ca omul...
Am reusit sa il conving pe un prieten sa isi ia varianta electrica, de fapt Andu sa isi ia modelul asta de MT de la Kyosho si eu sa isi ia electrica pe LiPo :))
http://www.speedrc.r...4wd-rtr-2044820
Mi s-a parut foarte ciudat sasiul, mai mult spre crawler decat MT clasic, dar e construit foarte bine, iar rotile cu cauciucuri goale, fara burete, fac cauciucurile sa para destul de flescaite. Asta pana realizezi ca de fapt se muleaza foarte bine pe orice teren.
Puntile rigide chiar daca par foarte solide m-au facut sa imi pun intrebarea ce se intampla daca dai cu puntea in vreo piatra sau o agati in ceva cand o fugaresti cu viteza. Sigur o punte cu cardan+bascule e mai scumpa decat o bascula si eventual o fuzeta :))))
In schimb, dupa o iesire cu ea am realizat ca se misca incredibil de bine si ca oricum e facuta sa fie folosita pe teren accidentat la bashing, NU sa vezi ca prinde 60 la ora si se opreste in vreun stalp de iluminat.
Tx-ul de 27 cu care vine (deh, e rtr) fara prea multe pretentii, dar complet functional... servoul pare destul de slabut ca forta, dar merge.... (ambele "probleme" corectabile).
E o masinarie cu care te poti distra de minune.
Face back-flip, are top speed mare, are si control bun la turatie mica pentru catarat pante abrupte, rezistenta la tavaleala.
Am testat-o in parcare la Real, mai in spate pe Metalurgiei, in locul unde strang ei muntii de zapada.
Si atat de interesanta era performanta ei la catarat ca deja erau vreo 5 masini care oprisera sa vada spectacolul.
Cand imi iau MT si eu, sigur imi voi lua modelul asta.
Fain rau !
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#15
Postat 03 February 2013 - 03:39 PM
mastabac, la 02 February 2013 - 05:51 PM, a spus:
Crede-ma ca nu se strica nimic la ea, ever!! Ce-i drept, am spart putin puntea fata in dreptul diferentialului, dar era o gaurica mica de tot, putea fi reparat cu ceva rasina sau plastic (sau poti pune un caucuic, ceva, sa nu dai direct cu puntea in bolovani). Oricum, a fost foarte ieftin de inlocuit. In rest, se mai uzeaza stifturile de la cardane, dar e o uzura normala, asa ca nu se pune. Una peste alta, e muuuuult mai rezistenta decat orice altceva cu bascule. Ce-i drept, nu are aceeasi manevrabilitate.
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#16
Postat 05 February 2013 - 10:52 AM
nu te-ai gandit sa schimbi servo cu una mai puternica ?
prin prea multe tije si combinatii la servo saver se pierde mult, mai ales daca servo nu e prea puternic.
daca vreau sa virez pe loc, nu prea vrea. directia merge ok doar cand e in miscare.
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#19
Postat 17 March 2013 - 12:18 AM
Ma gandesc ca asta nou lucreaza la alti curenti, mai mari. Am nevoie de un UBEC, ceva?
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#20
Postat 17 March 2013 - 08:58 AM
E chiar indicat un servo digital, cele analogice au probleme cu anumite statii in 2.4Ghz
#21
Postat 17 March 2013 - 12:40 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#22
Postat 17 March 2013 - 01:03 PM
Tzicule, te gandeai cred la faptul ca servoul fiind alimentat prin receiver (ca circuit electric), curentii mari de cativa amperi sa nu deterioreze cablajul din receiver. Nup.
Cum spune DanB, daca ceva nu e de ajuns, se reseteaza receiverul.
Si in cazul asta, bagi UBEC... si... anunta-ma si pe mine cum se misca :)
Tinand cont ca sasiul e un combo intre MT si crawler, si ca vreau sa il folosesc si la escalada, ar ajuta mult sa poata vira si cand sta pe loc, ceea ce nu prea se intampla cu servoul din echiparea RTR.
PS: a mea momentan e cu esc-ul prajit :(( ... am testat-o putin cu un ezrun150A si merge foarte bine, la fel de puternic, doar ca e mai mare decat Orion R8 si nu incape in acelasi loc...
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#23
Postat 17 March 2013 - 02:26 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#24
Postat 17 March 2013 - 03:26 PM
ca sa poata achizitiona de afara trebuie sa plateasca la taxe si impozite de uneori (cu unele piese) iesi mai avantajos daca le iei tu de pe net ca persoana fizica...
poti face comparatia pe ebay, intre alte magazine din UE (UK, de ex.) si China direct.... e cam aceeasi diferena, si din aceleasi motive.
Cu servo nu stiu ce sa iti recomand, ca nu am schimbat prea multe servouri si nu am o parere corecta practic.
Cu UBEC-ul, ti-as recomanda unul in comutatie, nu variator liniar, ca e mai eficient si nu se incalzeste aproape deloc, dar cel in comutatie am vazut ca mai cauzeaza interferente la control, deoarece merge in frecvente inalte. Si trebuie ecranari peste ecranari...
Personal as ramane pe cel din ESC, daca vad ca merge. Nu faci competite cu MT-ul, asa ca nu are rost sa te complici...
Oricum cel mai mare curent l-ar absorbi servo-ul la virarea pe loc, ceea ce nu prea se intampla statistic vorbind de prea multe ori.
Si as prefera un servo cu forta mai mare si viteza mai mica in cazul de fata, tocmai ca sa evit curentii foarte mari in servo. Cam fiecare model/brand are optiunile astea doua: viteza mare - cuplu mic si viteza mica - cuplu mare. Diferenta e doar din raportul de demultiplicare. Parca vazusem pe HK si servouri de 24-25Kgf. Doar sa citesti reviewurile de la ei sa vezi rata de defectare pe piesa respectiva, ca sunt multe care vin defecte.
Bafta ! :)
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#25
Postat 18 March 2013 - 09:25 AM
Inseamna ca totul e alimentat dintr-un pack de 6V sau prin zona, care nu e limitat la ceva de gen 1A. Nu exista nici un stabilizator intre pack si servo. Nu vad sensul sa pui un bec, daca bateria e complet varza nu o sa tina oricum, daca e ok o sa tina si la curenti mari. Daca ai statie in 2.4 servo-urile analogice sint pe incercate, am un hitec analogic care merge brici cu spektrum si deloc cu traxxas, na. Cu traxxas in schimb am folosit vreo 3 servo-uri noname de toata jena, care au mers brici. Deci nu e nici o regula, daca il pui si incepe sa dea din coada, sa vibreze sau sa se supraincalzeasca e clar, nu merge.
#26
Postat 26 April 2013 - 01:24 PM
mi-a rupt de 2 ori bratul lateral al puntii fata... initial am crezut ca de la vreun impact, dar... dupa ce m-am uitat mai atent, am constatat ca arcul standard care preseaza planetara in cupa rotii lipseste.
drept urmare, de la efort considerabil in viraj, planetara a sarit din cupa, a impins lateral din cauza stiftului si a fortat bratul de plastic al puntii pana a facut trosc.
ocazie cu care s-a ciobit si cupa metalica indeajuns de mult incat sa trebuiasca schimbata.
cam tarziu m-am prins de problema asta, am incercat sa ma uit cum as putea pune un arc, dar nu merge arc traditional din cauza formei cupei de la diff.
momentan i-am pus niste bilute de cauciuc.
mai studiez problema dupa ce crapa cupa de tot... :)
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#27
Postat 26 April 2013 - 01:40 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#28
Postat 26 April 2013 - 04:13 PM
si nu le-am incurcat... :)
nu stiu, poate am dat EPA la maxim din telecomanda RTR si o fi tras de roti ca nebuna.... ramane de studiat problema :)))
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#30
Postat 28 April 2013 - 09:26 AM
mastabac, la 26 April 2013 - 04:13 PM, a spus:
si nu le-am incurcat... :)
nu stiu, poate am dat EPA la maxim din telecomanda RTR si o fi tras de roti ca nebuna.... ramane de studiat problema :)))
nu cumva au si niste o-ringuri de cauciuc LIPSA in cupa ? folosite ca distantier,asa are savage-ul din fabrica la dogbone,la cvd s-ar scoate alea cica...daca-s lipsa ai mare joc si de aia la viraj au sarit...roaga un coleg cu acelasi model sa se uite la el sa vada....
Aceasta postare a fost editata de soarece: 28 April 2013 - 09:27 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."