Modelism - RHC Forum: ESC - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

ESC controler prajit

#1 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 20 April 2012 - 04:51 PM

dupa cum spune si titlu am o mica mare problema...am fost la zbor..toate bune am zburat normal desi era un vant...am golit un pak lam pus pe celalant dar cind am facut schimbu parca venea asa un iz de cauciuc incins..nu am luat in seama am pus acumulatoru sus si dai bice.. cind am aterizat modelu am venit cu turatie mica jos dar cind a facut contact cu solu am inpins putin acceleratia din gresala dupa care am traso repede inapoi am pus iara modelu le drum sa ii mai dau un zbor scurt ca mai aveam curent dar cind mam uitat la avion am vazut inauntru in el prin parbriz ca e fum i-am scos repede bateria si m-am uitat sa nu ieie foc lam inpachetat si roiu acasa..in masina si tulio acasa...:) acasa lam desfacut si e prajit bine..
acum intrebarea mea este oare sa fie din cauza la motor sau din cauza calitatii toata electronica e din chit un cessna 182 (500 class)
astept raspunsuri

Aceasta postare a fost editata de Neacsu_Leonid: 20 April 2012 - 04:54 PM

Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#2 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 20 April 2012 - 06:49 PM

Vezi postareaNeacsu_Leonid, la 20 April 2012 - 04:51 PM, a spus:

dupa cum spune si titlu am o mica mare problema...am fost la zbor..toate bune am zburat normal desi era un vant...am golit un pak lam pus pe celalant dar cind am facut schimbu parca venea asa un iz de cauciuc incins..nu am luat in seama am pus acumulatoru sus si dai bice.. cind am aterizat modelu am venit cu turatie mica jos dar cind a facut contact cu solu am inpins putin acceleratia din gresala dupa care am traso repede inapoi am pus iara modelu le drum sa ii mai dau un zbor scurt ca mai aveam curent dar cind mam uitat la avion am vazut inauntru in el prin parbriz ca e fum i-am scos repede bateria si m-am uitat sa nu ieie foc lam inpachetat si roiu acasa..in masina si tulio acasa...:yahoo: acasa lam desfacut si e prajit bine..
acum intrebarea mea este oare sa fie din cauza la motor sau din cauza calitatii toata electronica e din chit un cessna 182 (500 class)
astept raspunsuri


Detalii tehnice despre:motor,accu,regulator,tip turbina.
Acasa ai verificat EDF-ul,daca nu au fost "raschetate"palele de la EDF-posibil mirosul constatat,palele EDF-ului au fost balansate,echilibrate?
Ai masurat cumva consumul de curent (A),accu poate da curentul necesar motorului ?
Regulatorul este ales corespunzator pentru a suporta curentul cerut de motor?
Motorul este specializat pentru EDF,sau daca nu,este ales corespunzator pentru aplicatia ta ,a fost verificat ,echilibrat ?

Acasa nu ne-ai spus ce ai constatat la componentele descrise mai sus ,ca sa ne facem o idee cam ce ar putea fi,de unde sa "atacam"problema.
Cam atat,astept complectarile tale,si opiniile altor colegi.

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 20 April 2012 - 06:50 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#3 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 20 April 2012 - 07:17 PM

In graba ,nu am obs.ca ai scris ca ESC-ul e prajit,dar oricum da-ne datele tehnice ale componenetelor-accu,motor,ESC..
Parerea mea e ca ESC-ul a fost supraincarcat,ai depasit valorile maxime de functionare .

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 20 April 2012 - 07:20 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#4 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 21 April 2012 - 05:59 AM

este vorba de un controler de 30A pe care l-am primit inpreuna cu aeromodelu un cessna 182(500class) cumparat de la Botosani.. acumulatoru e tot inpreuna cu aeromodelu 11V-2400mA
DAR cu asta de 2400 am zburat prima data sa golit si l-am schimbat cu unu de 2200mA am zburat si cu asta si abia cind l-am adus jos sa intamplat sa fumege.. motoru nu cred ca e de vina..motoru este asta http://sierra.ro/Mot...M-V-p3852p.html
pina ieri am folosit o elice in doua pale 11*5,5 si nu a fost problema deloc..dar am zis hai sa vad cum zboara si cu elicea cu care a venit modelu in trei pale http://sierra.ro/Eli...buc-p3853p.html sa fie oare de la elicea asta in trei pale ?? sa fortat prea tare controleru?..ciudat inca nu am patit asa e prima data in toti ani in care zbor electrice...
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#5 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 21 April 2012 - 07:50 AM

Vezi postareaNeacsu_Leonid, la 21 April 2012 - 05:59 AM, a spus:

este vorba de un controler de 30A pe care l-am primit inpreuna cu aeromodelu un cessna 182(500class) cumparat de la Botosani.. acumulatoru e tot inpreuna cu aeromodelu 11V-2400mA
DAR cu asta de 2400 am zburat prima data sa golit si l-am schimbat cu unu de 2200mA am zburat si cu asta si abia cind l-am adus jos sa intamplat sa fumege.. motoru nu cred ca e de vina..motoru este asta http://sierra.ro/Mot...M-V-p3852p.html
pina ieri am folosit o elice in doua pale 11*5,5 si nu a fost problema deloc..dar am zis hai sa vad cum zboara si cu elicea cu care a venit modelu in trei pale http://sierra.ro/Eli...buc-p3853p.html sa fie oare de la elicea asta in trei pale ?? sa fortat prea tare controleru?..ciudat inca nu am patit asa e prima data in toti ani in care zbor electrice...


Dupa datele care mi le-ai dat ESC-ul suporta curentul de 21.5A pentru echiparea cu elicea de 10x8 -tripala,nu ar fi trebuit sa se arda regulatorul.Urmatorul lucru care ar mai putea fi este daca regulatorul este asezat sau este in calea fluxului de aer,daca are racirea suficienta.
Parerea mea.. :good:
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#6 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 21 April 2012 - 11:44 AM

daca tot suntem pe subiect..spunemi te rog daca folosesc controleru asta http://sierra.ro/Reg...825-p4685p.html crezi ca il fortez?? ma gindeam sa il folosesc pe asta din link ca am unu acasa si ma mai gindeam sa ii pun si un radiator de racire..
aer prea mult nu cred ca intra acolo in locasu lui si in alta parte nu am unde sa il bag...de aia ma gindeam la un radiator suplimentar..

Aceasta postare a fost editata de Neacsu_Leonid: 21 April 2012 - 11:46 AM

Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#7 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 21 April 2012 - 05:30 PM

Vezi postareaNeacsu_Leonid, la 21 April 2012 - 11:44 AM, a spus:

daca tot suntem pe subiect..spunemi te rog daca folosesc controleru asta http://sierra.ro/Reg...825-p4685p.html crezi ca il fortez?? ma gindeam sa il folosesc pe asta din link ca am unu acasa si ma mai gindeam sa ii pun si un radiator de racire..
aer prea mult nu cred ca intra acolo in locasu lui si in alta parte nu am unde sa il bag...de aia ma gindeam la un radiator suplimentar..


Acesta are doar 25A,si daca nu rezolvi problema cu fluxul de aer il vei arde ,si daca ai sa pui ESC de 40-50A.Spun asta deoarece am vazut regulator de 50A consum la motor de 30A si s-a prajit din cauza insuficientei asigurarii curentului de aer necesar.
Poti pune acest regulator de 25A daca ii asiguri ventilatia necesara,prima data static cu motor cu gaz 1/2 ,vezi cum se incalzeste,apoi maresti gazul si tot asa verifici.
Dar ce e mai important:asigura ventilarea cu flux de aer a regulatorului cand il montezi in aeromodel.

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 21 April 2012 - 05:31 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#8 Useril este offline   vlad_pvr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 08-January 11
  • Gender:Male
  • Location:BC. Moinesti
  • Interests:Vand coci fibra
    Tel 0746.680.633

Postat 31 May 2012 - 12:08 AM

Switch memorie 12F629

Switch memorie 12F629

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.bmp (285.76K)
    Number of downloads: 89

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro