FP 100 Clona HK
#188
Postat 17 January 2014 - 07:51 PM
Ps.Sincer nu prea te cred ca acel heli poate zbura...dar hai sa zicem
Aceasta postare a fost editata de furios: 17 January 2014 - 07:56 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#189
Postat 17 January 2014 - 08:07 PM
#192
Postat 17 January 2014 - 08:52 PM
Nu e ca la HK 450 de exemplu pe care il am si e aliniat tot si orizontala si tot ce vrei si zboara in consecinta ok
Important ar fi sa-l reglezi mecanic sa stea in hoover si sa raspunda in toate directiile cat mai bine.
Asa am facut eu cu al meu si zboara super , repet bratele de la servo si swash plate nu sunt la oriziontala . Hai ca fac niste poze si ti le trimit pe mail ca vad ca nu mai stiu sa le micsorez.ca sa le pun aici.
Pana acum Windows 7 avea o optiune de resize dar nu o mai gasesc azi mi-au reparat laptopul si vad ca l-au pus pe 64 si s-au schimbat niste chestii.
De vreo 2 zile mi-a trimis un prieten din Caransebes un FP 100 sa i-l repar si ala e tot asa asa zboara ele plastucurile astea ieftine.
Da-mi adresa de mail.
Ciao Sorin
#196
Postat 18 January 2014 - 12:24 AM
SORIN CAIUS, la 17 January 2014 - 08:52 PM, a spus:
Important ar fi sa-l reglezi mecanic sa stea in hoover si sa raspunda in toate directiile cat mai bine.
Păi exact asta e problema lui Costin. Din cauză că a trebuit să facă astfel reglajele pentru a sta în hover, heliul nu mai poate răspunde suficient de bine la mersul cu spatele. Practic nu mai are destulă cursă la servoul respectiv.
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#197
Postat 18 January 2014 - 01:20 AM
#198
Postat 18 January 2014 - 09:50 AM
Uite cum facem ca sa ne minunezi pe toti(cel putin pe mine o sa ma lasi cu gura cascata).Iei dumitale o taraba de telefon sau ce ai la indemana sa faci un filmulet si filmezi de aproape swashplateul in timp ce ii dai motor(de jos pana sus) dupa care ne arati cum face hover cu swashplate stramb fara sa intervi sau sa plece de pe loc rapid.Faci toata filmarea dintro bucata.
Eu imi aduc aminte de la t-rex 100 ca la decolare platoul se lasa pe dreapta si in fata(doar la decolare)dupa care se indreapta.E un fel de compensare a fortelor care pentru cine este interesat pot detalia.Dar intai sa vedem daca se intampla asta.
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#199
Postat 18 January 2014 - 09:57 AM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#200
Postat 18 January 2014 - 10:06 AM
Nu e bai la draciile astea mici daca-i swashul stramb,conteaza sa te distrezi cu el si sa il zbori pana crapa/te saturi.Aveam 10 acumulatori,incarcam in 30 minute pe toti si o ora aveam ce face http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif.
Nu conteaza asa tare daca trebuie sa stea stramb swashul,conteaza sa stea cat de cat in hover singurel.Singurul dezavantaj ar fi ca trebuie sa schimbi seturi de linkuri de la platou la pale mai des,se vor uza la vreo 30-40 zboruri mai agresive sau peste 50 daca faci doar hover si il duci de colo pana colo.Cum ziceam,joaca-te,distreaza-te,mestereste la el daca nu ai ce face,mai schimba o piesulica de 1$ cand se strica,si cand te saturi de el,iti iei ceva cu pas colectiv.
#202
Postat 18 January 2014 - 02:26 PM
#203
Postat 18 January 2014 - 03:07 PM
La decolare ,eu neaparat tre' sa-l compensez..TRex-ul si Solo pro-ul au chestia aia desteapta in program..asta nu... :angry2:
@ sorin caius...sunt mari fisierele si nu stiu cum sa le fac mai mici... :pardon:
#204
Postat 18 January 2014 - 03:47 PM
Pe scurt
scos bratele servourilor(facute linkurile ca in manual)
trim 0
pornit heli(vezi cum faci sa nu te "avariezi" in timpul setarilor)
ti heli in mana
mansa la jumatate(motorul daca poti sa ii scoti firele ar fi mult mai sigur pentru tine)
pui bratele servourilor in pozitia in care swashplate sta perfect orizontal
dai mansa jos(opresti heli)
pui surubelele la servouri
VOILA
Faci un test sa vezi daca ai facut bine si te uiti atent la platou...daca nu e drept repeti de la primul pas
Ps.Cu mansa jos e posibil sa ai o pozitie ciudata a servourilor si automat te induce in eroare,in aer OBLIGATORIU PLATOUL ESTE DREPT.
Bafta.
Ps.ps.Mai exista totusi o varianta care face exceptie de la regula,centrul de greutate deplasat,respectiv un pack mai mare/mic sau un pack potrivit pus aiurea duc la pozitia stramba a platoului.
Aceasta postare a fost editata de furios: 18 January 2014 - 03:51 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#206
Postat 18 January 2014 - 04:17 PM
#207
Postat 19 January 2014 - 05:24 PM
#208
Postat 20 January 2014 - 01:15 AM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#209
Postat 20 January 2014 - 09:12 AM
Axul pricipal gaurit gresit(bucsa de limitare permitea un joc axial de 2 mm, platoul modificandu-si pozitia in functie de tractiune),cota axului mult sub cota de rulment(aveam un joc radial de aproximativ 1mm la varful head-ului,axul freca pe camasa interioara a rulmentului in loc sa o angreneze).Linkurile mult prea lungi(chiar si infiletate la max, nu puteam sa dau cota din manual).Swash-guide-ul,lipit stramb,incat linkurile swash-ului bateau in el.Iar ultima faza e cu frame-ul torsionat din turnare....Poate i-am nimerit pe chinezi pe vreo mahmureala tapana cand l-au facut..Si inca un lucru.Daca ar fi mers ceas din prima, sa nu fiu obligat sa-l bijuteresc putin, cred ca nu m-ar fi prins microbu'.Dar acum, vorba aia, daca asta merge asa, oare un fbl cum ar merge? :D