Am eliminat cateva cauze care nu pot duce la asa dezastru:
--modelul nu a ramas fara alimentare (motorul functiona pana la contactul cu solul);
--la primul crash,(cel din film) Tx piuia pentru ca tensiunea era 8,2V. Dupa crash am zburat alt model vreo 25 de minute si tensiunea nu a scazut sub 7,7V
--distanta dintre locul prabusirii si locul unde ma aflam a fost de aproximativ 150-200m, deci nu era in afara razei de actiune.
--de angajare nu cred ca poate fi vorba, pentru ca modul de angazare al modelului este diferit, l-am testat de multe ori la inaltine si apoi se redreseaza destul de repede.
--chiar daca vantul a fost destul de nervos, se vede ca modelul se tine bine si destul de usor, nu pune probleme deosebite in control.
A doua cazatura a fost la fel, doar ca inaltimea era mai mica si viteza mai mare. Deci se exclude clar angajarea in limita de viteza. Modelul era la primul zbor, bateriile Tx eerau incarcate si totusi.....buf.
Distanta intre mine si model era de 30-50m
A treia tranta este indentica cu a doua, la cam 100m distanta de mine.
Modelul incepe un viraj strans si nu mai raspunde la comenzi.
Ce anume ar putea cauza un astfel de comportament?
Tx se exclude pentru ca il folosesc pentru alte 2 modele si nu a facut probleme.
E posibil ca Rx sa aiba un defect intermitent?
Se poate ca amplasarea lui aproape de un servo sa-i dea "dureri de cap" si sa o ia razna?
Dupa prima tranta, se auzea ESC-ul cum piuie ca nu are semnal.
Faza e ca dupa trante, comenzile functionau :good::yahoo:
Daca ma mai tin nervii sa-l mai repar si sa-l scot la aer am sa schimb rx in prima faza.
Ce anune din electronica unui model ar putea bruia Rx-ul?
Unde si cum se monteaza Rx-ul in siguranta?
Multumesc anticipat.
Aceasta postare a fost editata de alex g: 01 June 2012 - 03:30 PM