Vreau sa incep si eu Total debusolat
#211
Postat 13 April 2013 - 10:28 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#212
Postat 13 April 2013 - 06:26 PM
#213
Postat 13 April 2013 - 08:40 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#214
Postat 13 April 2013 - 08:42 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#215
Postat 14 April 2013 - 10:56 AM
#216
Postat 14 April 2013 - 11:41 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#217
Postat 14 April 2013 - 11:58 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#218
Postat 14 April 2013 - 12:06 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#219
Postat 14 April 2013 - 12:25 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#220
Postat 14 April 2013 - 04:34 PM
Daca o mai ai in bucati, cu ea pornita si cu grija sa nu faci vreun scurt, masoara comparativ pe potentiometrul ala si pe colegul de stick
- intre capete ar trebui sa fie o tensiune stabila, gen 5v
- cu mansa la mijloc, sa fie cam jumate de tensiune intre mijloc si oricare din capete
Daca e ok, cu statia _stinsa_
- mijlocul de la pot duce intr-un pin din integratula ala negru patrat, cu picioare pe toate partile. Merge aproape de ic, urmeaza un strap, dupa care se duce in ic. Vezi daca nu e vreo lipitura rupta / fisura in cablaj pe traseu. Pe ic e cam riscant sa masori tensiunea, pinii sint foarte apropiati si poti usor face un scurt.
PS: evident, cel mai bine testezi cu alta statie. Sau alt heli.
#222
Postat 15 April 2013 - 12:18 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#223
Postat 15 April 2013 - 07:50 AM
- mort
- se duce spre un capat full speed si nu se opreste pina nu rupe ceva (comanda defecta sau potentiometru servo intrerupt - ma rog, fasia rezistiva la cele liniare)
- face ca stergatoru' (contact prost pot. servo)
Din cite zice el cind porneste statia se _opreste_ in capat si cind opreste statia revine la centru, de unde rezulta comanda aiurea de la statie (statia vede stick-ul la capat de cursa) sau electronica de pe heli dusa rau cu pluta.
#224
Postat 16 April 2013 - 06:31 PM
DanB, la 14 April 2013 - 04:34 PM, a spus:
- intre capete ar trebui sa fie o tensiune stabila, gen 5v am cam 3.37V la o tens de alimentare de 5.2
- cu mansa la mijloc, sa fie cam jumate de tensiune intre mijloc si oricare din capete am 1.73V
Daca e ok, cu statia _stinsa_
- mijlocul de la pot duce intr-un pin din integratula ala negru patrat, cu picioare pe toate partile. Merge aproape de ic, urmeaza un strap, dupa care se duce in ic. Vezi daca nu e vreo lipitura rupta / fisura in cablaj pe traseu. Pe ic e cam riscant sa masori tensiunea, pinii sint foarte apropiati si poti usor face un scurt. tensiunea se transmite pana pe pinul integratului
Concluzia ar fi ca trebuie sa verific servo-ul, right? :)
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#225
Postat 16 April 2013 - 06:50 PM
#226
Postat 16 April 2013 - 07:14 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#227
Postat 16 April 2013 - 07:15 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#228
Postat 17 April 2013 - 12:36 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#229
Postat 13 May 2018 - 12:53 AM
PS Ceva cu niste module Devo???
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 13 May 2018 - 12:57 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#230
Postat 14 May 2018 - 08:52 AM
V911 este compatibil cu FlySky in mod AFHDS. Daca nu ai TX flysky poti cumpara/construi un modul multiprotocol care stie V911 si conectezi la statia ta pe portul "Trainer".
OMP M1
T-REX 250 FBL
V911, V977
Piper Cub J-3 By Dululutu
F22 Raptor (depron Restie)
Cessna 400 1,4m (FMS)
EXTRA 330 36" (depron)
F4U-Baby
P40-balsa (RIP)
X4M380L, E010s
#231
Postat 14 May 2018 - 04:49 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide