Modelism - RHC Forum: Vreau sa incep si eu - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Vreau sa incep si eu Total debusolat

#181 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2013 - 02:24 PM

Sorry, my bad!! :) Am crezut ca ai schimbat canopia

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 20 January 2013 - 02:25 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#182 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 January 2013 - 02:11 PM

Vezi postareaTzicul, la 20 January 2013 - 02:19 PM, a spus:

Solo Pro cu flybar de la Ben-ma



Sorine, cum ai rezolvat diferenta de diametru al pinului de otel? La ale mele gaura din flybar e mai mare decat pinul
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#183 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 January 2013 - 01:20 AM

Din ciclul "Maimuta cand n-are ce face se scarpina in fund pana ii da sangele" va prezentam un home made landing skid. De asemenea va rog sa observati o rerutare a firelor de alimentare, ca prea se rupeau de pe placa cand stateau aiurea in tramvai (a se citi in aer :) )

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 103_0007.jpg
  • Imagine atasata: 103_0019.jpg

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#184 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 January 2013 - 01:29 AM

Traversele sunt din aluminiu de 2 mm, indoit, nu mi-a venit alta idee ca sa-i pot da sectiunea aceea trapezoidala (ba mint, mai am inca o idee). Sunt gaurite la mijloc, filetate cu tarod de 2 mm si infiletat un stift, tot de 2 mm, cu care se prinde in frame.
Pe aluminiu am lipit cu CA platbanda de carbon de 1x3mm, totul fiind asigurat cu tub termocontractil. Suportul de baterie este si infiletat in stutul metalic si lipit cu rasina metalica in si pe traversa din fata

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 103_0020.jpg
  • Imagine atasata: 103_0021.jpg

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#185 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 January 2013 - 01:32 AM

Ma rog, mi-am cam batut joc la sfarsit, o sa trebuiasca sa refac legatura inferioara dintre traverse, cea din tija de 2 mm de carbon, e facuta cam cu ciocanul. Aveam altceva in cap, da' nu-mi venise placa de carbon si ma cam plictisisem

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 24 January 2013 - 01:33 AM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#186 Useril este offline   Whip Snake 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:RC helicopters and 3D archery

Postat 24 January 2013 - 01:49 AM

Mai Tzicule esti teribil :D :D :good:
Nu e foart aratos trenul tau de aterizare, insa sigur este functional. Si cel mai probabil este mult mai rezistent decat cel original :)
Eu te felicit

Aceasta postare a fost editata de Whip Snake: 24 January 2013 - 01:49 AM

A man should look for what is, and not what he thinks should be.

Albert Einstein
0

#187 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 January 2013 - 01:54 AM

Senchiu, senchiu!! Ti-am spus, nu-s mandru de el, aveam in cap ceva cu placa de carbon, dar a intarziat si l-am facut "pe genunchi". Si crede-ma ca am dat cu el de pamant destul de serios in seara aceasta, si eu si fiu-meu. Nici n-a tresarit :) Ma cam saturasem sa le lipesc pe cele originale, sunt totusi mult prea firave
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#188 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 24 January 2013 - 09:00 AM

Sorine, cum ai rezolvat diferenta de diametru al pinului de otel? La ale mele gaura din flybar e mai mare decat pinul


Eu am mai marit putin gaura din flybar ca sa mearga usor, poate la FP 100 e un surubel mai gros care fixeaza flybarul de head nu stiu cu e la Solo Pro.

Cred ca trenul nou e si cam greu .Coada ai prelungit-o?

Ciao Sorin
0

#189 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 January 2013 - 09:43 PM

La Solo se fixeaza cu un pin de otel de 1 mm.
Noul tren are 8 grame, fata de 2 originalul. Merita, nu se misca mai greu, si nu mai are moarte
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#190 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 January 2013 - 03:40 PM

Au venit si piesele Xtreme Production de la Ckado. Trenul de aterizare este extrem de flexibil si foarte rezistent, pe principiul salcie/stejar :) Flybar-ul este bine facut si cu greutatile mici heli-ul raspunde bine de tot. In concluzie merita amandoua. Mai trebuie acum doar sa-i lungesc coada

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 103_0026.JPG

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 25 January 2013 - 03:41 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#191 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 January 2013 - 04:57 PM

Done! Inca o observatie cu flybar-ul nou. Fiind un pic mai gros in zona prinderii in head, i s-a redus un pic gradul de libertate, lucru care se traduce prin faptul ca nu mai loveste in canopie :good:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#192 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 31 January 2013 - 04:15 PM

Eu din piesele de rezerva ce le aveam am mai facut un V911 insa nu am toate surubelele am comandat de la bangood, pe sapatama viitoare vin si o sa ma dau cu 2 .
Nu am mai comandat swash si head de aluminiu tinand cont ca primul nu a tinut prea mult vreo 200 de zboruri vreau sa vad cat merge cel de plastic si dupa aia ma hotarasc.

Tzicule tu cum stai cu al tau ai prelungit coada? zboara?

Ciao Sorin
0

#193 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2013 - 05:18 PM

Am prelungit-o, dar nu mi se pare cine stie ce diferenta. In schimb mi-a aparut alta dracovenie, fara nicio legatura cu lungitul cozii. Trebuie sa tin trimul cozii in pozitie de maxim stanga ca sa nu se roteasca. Inca o data, problema a aparut inainte de a-i lungi coada. Ciudat! :unknw:

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 31 January 2013 - 05:18 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#194 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 31 January 2013 - 05:24 PM

Mareste pasul elicei cu mana si vezi ce zice,mai e varianta in care ai pus firele prea subtiri de la placuta la motor.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#195 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 31 January 2013 - 06:06 PM

Nu o fi pe duca motorul?cate zboruri are ca mai mult de 100 nu prea duce. Si eu am patit cand era motorul pe duca da vezi prima data ce a zis Furios

Ciao Sorin
0

#196 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2013 - 07:52 PM

Vezi postareafurios, la 31 January 2013 - 05:24 PM, a spus:

Mareste pasul elicei cu mana si vezi ce zice,mai e varianta in care ai pus firele prea subtiri de la placuta la motor.

M-am gandit si eu la asta, mai ales ca scade turatia motorului principal cand accelerez motorul de coada. Dar totusi, per total, principalul merge bine si are forta sufucienta. Si oricum firele motorului sunt cele originale, erau suficient de lungi. Am lungit doar firele care pleaca din placa la mufa principala de alimentare, dar firele sunt suficient de groase
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#197 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2013 - 07:59 PM

Sunt dus cu capu' :) Cum va spuneam, coada o ia spre STANGA, adica motorul e prea turat cu trim-ul pe mijloc si trebuie dat la minim!!! Deci nu are nicio legatura cu uzura motorului (si oricum e relativ nou), grosimea firelor s.a.m.d. Ar trebui ca palele elicei de coada sa nu mai fie asa de "eficiente" sau redusa turatia motorului cumva. Am incercat sa aplatiez elicea, dar nu prea merge
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#198 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 31 January 2013 - 08:53 PM

Incearca sa o scurtezi cu 1-2 mm pe pala pileste-o daca crezi ca asta e cauza.Mi se pare ciudat ca si inainte de a lungi coada a facut asa oare ce s-o fi intamplat?
Iti dai seama ce misto era daca puteai sa stezi din statie jucaria

Ciao Sorin
0

#199 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2013 - 11:33 PM

A inceput sa se comporte ciudat dupa un mic crash, parca ii zvacnea coada usor, daca imi aduc aminte corect. Nu mai stiu daca tot atunci a trebuit sa-i reglez si trimm-ul
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#200 Useril este offline   Whip Snake 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:RC helicopters and 3D archery

Postat 01 February 2013 - 02:05 AM

Tzicule, tu spui ca problemele au aparut inainte de lungirea cozii? Si erau la fel de grave si inainte si dupa lungirea cozii?
Intreb pentru ca si eu am avut niste tentative de a lungi coada si s-au soldat cu rezultate nu prea placute. Pe scurt, elicopterul meu experimenta exact sindromul pe care-l descrii tu. Nu am aflat niciodata de ce. Dupa ce am pus coada originala, totul a revenit la normal.
A man should look for what is, and not what he thinks should be.

Albert Einstein
0

#201 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2013 - 02:17 AM

Din fericire e extrem de simplu sa revin la lungimea initiala a cozii, nu tebuie decat sa translatez motorul si stabilizatorul pe tija cozii. Daca nu mai apar manifestari ciudate o sa revin la lungimea originala. In orice caz coada ar trebui sa aibe o influenta mai redusa si trimm-ul sa revina in pozitia de mijloc. Teoretic :) O sa vad maine.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#202 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2013 - 03:03 PM

Vezi postareaTzicul, la 31 January 2013 - 07:52 PM, a spus:

M-am gandit si eu la asta, mai ales ca scade turatia motorului principal cand accelerez motorul de coada. Dar totusi, per total, principalul merge bine si are forta sufucienta. Si oricum firele motorului sunt cele originale, erau suficient de lungi. Am lungit doar firele care pleaca din placa la mufa principala de alimentare, dar firele sunt suficient de groase

Pare-se ca motorul principal era cam dus si halea asa de mult curent, incat bateria/electronica nu mai suporta/u si motorul de coada. L-am schimbat si a revenit totul la normal.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#203 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 April 2013 - 03:12 PM

Si, in mod neasteptat si cu totul intamplator, dupa aproape patru luni mi-a ajuns si mie head-ul de aluminiu :yahoo: :yahoo: :yahoo: :rofl:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#204 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 April 2013 - 12:39 AM

Am o problema cu receptia, cred eu. Mai exact, unul dintre servo-uri nu mai raspunde la comenzi. Daca statia e pornita, cursorul se duce la maxim in sus, daca o opresc, revine in pozitia de mijloc. In rest, nici nu simte comanda data de statie. Toate celelalte comenzi merg normal. Aveti idee ce naiba a patit?

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 13 April 2013 - 12:41 AM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#205 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 13 April 2013 - 01:07 AM

Cred ca servo-ul este cauza. Am patit-o ieri la nanoCPX. Aceleasi simptome.
0

#206 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 April 2013 - 01:37 AM

Nu prea cred. Un servo e un simplu motor, care merge sau nu. Și, în cazul meu, merge. Dacă ar fi el de vină, mă gândesc că ar fi mort în păpușoi. Da' el se învârte după cum îi spune electronica. Acu', că-i de vină stația sau receptorul, nu mai știu!
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#207 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 878
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 13 April 2013 - 07:21 AM

nu stiu cum e la astea mici dar un servo pe langa un motor mai are si un potentiometru si ceva electronica
0

#208 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 April 2013 - 08:53 AM

Pai "si astea mici" au de toate. Mecanic, totul e OK si in heli, si in statie. Am incercat si un rebind. Nimic!! Cand pornesc statia, servo o ia in sus.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#209 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 13 April 2013 - 10:09 AM

Eu as masura potentiometrul asociat din statie, sa nu fie intrerupt cursorul (sau firul asociat)
USER BANNED BY ADMIN
0

#210 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 13 April 2013 - 10:19 AM

Eu ti-am spus parerea mea, bazata pe experienta mea asemanatoare. Atunci cand am mutat servo-ul in alt slot pe placa nu mergea, iar un servo bun pus in slot-ul lui, functiona perfect. Asta imi dadea probleme si in placa, intrand de multe ori in rebind. Poti sa incerci si tu, sau nu...nu trebuie sa fie mort neaparat "mecanic". Poate sa aiba probleme la electronica si sa aiba comportament ciudat, asa cum il descri tu.
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro