Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 20 January 2013 - 02:25 PM
Vreau sa incep si eu Total debusolat
#181
Postat 20 January 2013 - 02:24 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#182
Postat 23 January 2013 - 02:11 PM
Tzicul, la 20 January 2013 - 02:19 PM, a spus:
Sorine, cum ai rezolvat diferenta de diametru al pinului de otel? La ale mele gaura din flybar e mai mare decat pinul
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#183
Postat 24 January 2013 - 01:20 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#184
Postat 24 January 2013 - 01:29 AM
Pe aluminiu am lipit cu CA platbanda de carbon de 1x3mm, totul fiind asigurat cu tub termocontractil. Suportul de baterie este si infiletat in stutul metalic si lipit cu rasina metalica in si pe traversa din fata
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#185
Postat 24 January 2013 - 01:32 AM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 24 January 2013 - 01:33 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#186
Postat 24 January 2013 - 01:49 AM
Nu e foart aratos trenul tau de aterizare, insa sigur este functional. Si cel mai probabil este mult mai rezistent decat cel original :)
Eu te felicit
Aceasta postare a fost editata de Whip Snake: 24 January 2013 - 01:49 AM
Albert Einstein
#187
Postat 24 January 2013 - 01:54 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#188
Postat 24 January 2013 - 09:00 AM
Eu am mai marit putin gaura din flybar ca sa mearga usor, poate la FP 100 e un surubel mai gros care fixeaza flybarul de head nu stiu cu e la Solo Pro.
Cred ca trenul nou e si cam greu .Coada ai prelungit-o?
Ciao Sorin
#189
Postat 24 January 2013 - 09:43 PM
Noul tren are 8 grame, fata de 2 originalul. Merita, nu se misca mai greu, si nu mai are moarte
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#190
Postat 25 January 2013 - 03:40 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 25 January 2013 - 03:41 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#191
Postat 25 January 2013 - 04:57 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#192
Postat 31 January 2013 - 04:15 PM
Nu am mai comandat swash si head de aluminiu tinand cont ca primul nu a tinut prea mult vreo 200 de zboruri vreau sa vad cat merge cel de plastic si dupa aia ma hotarasc.
Tzicule tu cum stai cu al tau ai prelungit coada? zboara?
Ciao Sorin
#193
Postat 31 January 2013 - 05:18 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 31 January 2013 - 05:18 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#194
Postat 31 January 2013 - 05:24 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#195
Postat 31 January 2013 - 06:06 PM
Ciao Sorin
#196
Postat 31 January 2013 - 07:52 PM
furios, la 31 January 2013 - 05:24 PM, a spus:
M-am gandit si eu la asta, mai ales ca scade turatia motorului principal cand accelerez motorul de coada. Dar totusi, per total, principalul merge bine si are forta sufucienta. Si oricum firele motorului sunt cele originale, erau suficient de lungi. Am lungit doar firele care pleaca din placa la mufa principala de alimentare, dar firele sunt suficient de groase
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#197
Postat 31 January 2013 - 07:59 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#198
Postat 31 January 2013 - 08:53 PM
Iti dai seama ce misto era daca puteai sa stezi din statie jucaria
Ciao Sorin
#199
Postat 31 January 2013 - 11:33 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#200
Postat 01 February 2013 - 02:05 AM
Intreb pentru ca si eu am avut niste tentative de a lungi coada si s-au soldat cu rezultate nu prea placute. Pe scurt, elicopterul meu experimenta exact sindromul pe care-l descrii tu. Nu am aflat niciodata de ce. Dupa ce am pus coada originala, totul a revenit la normal.
Albert Einstein
#201
Postat 01 February 2013 - 02:17 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#202
Postat 02 April 2013 - 03:03 PM
Tzicul, la 31 January 2013 - 07:52 PM, a spus:
Pare-se ca motorul principal era cam dus si halea asa de mult curent, incat bateria/electronica nu mai suporta/u si motorul de coada. L-am schimbat si a revenit totul la normal.
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#203
Postat 03 April 2013 - 03:12 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#204
Postat 13 April 2013 - 12:39 AM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 13 April 2013 - 12:41 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#206
Postat 13 April 2013 - 01:37 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#207
Postat 13 April 2013 - 07:21 AM
#208
Postat 13 April 2013 - 08:53 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#209
Postat 13 April 2013 - 10:09 AM
#210
Postat 13 April 2013 - 10:19 AM