DanB, la 15 June 2012 - 07:20 PM, a spus:
Iti trebe un charger cu 4 porturi si 4-5 acumulatori, in felul asta una zboara restul se incarca. Oricum cam trebuie sa faci 5 minute pauza intre zboruri si sa nu pui acumulatorii descarcati chiar imediat la incarcat, sa-i lasi vreo 5 minute sa isi traga sufletul.
Pai am comandat un charger Nine Eagles cu 2 porturi de pe ebay, la hobbyking nu era pe stoc. De motoare stiam ca trebuie sa se raceasca, de accu acu' am aflat :yahoo: Merçi pentru pont
Elicopter, la 15 June 2012 - 08:43 PM, a spus:
Poti sa incerci sa il ridici din mana , eu asa il ridic , este mult mai usor .
Poti sa il reglezi din linkuri (tijele) din capul platoului ciclic sa stea in hover bine .
Ce-i drept, parca nu prea sta bine in hover, ii trebuie tot timpul mici ajustari. Am incercat din trimm-urile radiocomenzii, dar parca totusi ceva nu-i in regula. Ce reglaje ii pot face din link-uri? Cand il vad din fata planul elicei parca este un pic inclinat spre stanga, heli-ul stand cat de cat in hover. Si parca nu mi se pare normal :angry2: O sa ma uit mai atent la el cu prima ocazie
stiganas, la 15 June 2012 - 09:05 PM, a spus:
La aceste baterii minuscule merge de minune incarcarea in paralel.
Mai am de invatat pana oi ajunge la asa ceva. Prefer deocamdata sa iau ce mi se da de-a gata si vad eu pe parcurs. Cu 6 accu si un incarcator ce 2 sloturi cred ca o sa ma descurc onorabil pentru inceput. Inteleg ca e al naibii de usor sa bulesti acumulatorii daca nu le dai exact ce le trebuie, nu sunt asa de permisivi precum ni-cd/mh
Oricum, eu sunt la munte, copilul e in Bucuresti cu heli-ul, asa ca vad eu duminica seara daca mai am in ce sa bag noii accu :)
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 16 June 2012 - 12:52 AM