Vreau sa incep si eu Total debusolat
#121
Postat 03 January 2013 - 02:53 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#122
Postat 03 January 2013 - 03:02 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#123
Postat 03 January 2013 - 03:23 PM
Tzicul, la 03 January 2013 - 02:53 PM, a spus:
Pe naiba!! E teava rotunda :( Iar patrata nu au asa de subtire
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#124
Postat 03 January 2013 - 03:34 PM
Da cum dracu ai rupt atatea cozi ca eu nu am rupt nimic pana acuma?nu am schimbat decat tail motor 2 si main motor 1 in rest nimic.
Daca vrei iti fac eu o bucsa, dar nu am bara de carbon, numai de duraluminiu 2024 T3(am si cozi mie nu-mi folosesc) ti le imbin direct, da dai o bere daca ne-om intalni vreodata.
Ciao Sorin
#125
Postat 03 January 2013 - 03:57 PM
Solo Pro V2: 1,7x1,7 mm (dupa cum a spus si Sorin)
T-Rex 100x: 3x2,3 mm
Eu zic ca nu prea merge coada de Align pe FP 100. Risti sa strici frame-ul incercand sa faci loc noii cozi. Cel mai usor ar fi sa muti toata electronica si mecanica pe un frame de T-Rex 100 (si bineinteles sa pui coada de T-Rex 100), insa la Sierra nu au asa ceva pe stoc, dar iti aduc daca ceri. Alte magazine din Romania nu stiu a avea piese de T-Rex 100. Insa, daca sapi pe net, sunt convinsa ca vei gasi ceva. Acum o intrebare: Crezi ca merita tot deranjul?
Numai bine
Marian
Albert Einstein
#126
Postat 03 January 2013 - 04:09 PM
Nu e greu de modificat putin lungimea cozii la V2.
Daca nu ii place cum zboara pune originala si gata
Ciao Sorin
#127
Postat 03 January 2013 - 05:19 PM
Cat despre coada lui SP, cu cat ar trebui sa o lungesc?
Sorine, hai sa facem o afacere. Iti dau un motor de coada aproape nou (20-25 de zboruri) si tu imi dai cozile pe care nu le folosesti. Ce zici?
Intre timp, am observat o problema. Zboara cam inclinat spre dreapta si nu-mi dau seama de la ce poate fi. Oricum vreau sa-i fac o revizie generala cand imi vin piesele, schimb frame-ul, coada, head-ul. Singurul lucru la care ma pot gandi e faptul ca planul elicei din coada e usor rotit in sens orar, cand te uiti din spate. Probabil ca de la prea multe reparatii.
Serban
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#128
Postat 03 January 2013 - 05:51 PM
Chestia cu inclinatul spre dreapta e iudata. Normal, toate FP zboara inclinate usor stanga....Am nevoie de ceva mai multe amanunte.
Ai grija cu elicea coada. Planul ei trebuie sa fie perfect perpendicular (90 grade) pe cel al rotorului principal.
Numai bine
Marian
Albert Einstein
#129
Postat 03 January 2013 - 05:56 PM
SORIN CAIUS, la 03 January 2013 - 04:09 PM, a spus:
Nu e greu de modificat putin lungimea cozii la V2.
Daca nu ii place cum zboara pune originala si gata
Ciao Sorin
Scuze. Ase e Sorine, Tzicul are Solo. M-am tampit, varsta :lol:
Referitor la coada, cred ca cel mai bine ar fi sa faca inaditura chiar laga frame. La mijlocul cozii, logica imi spune ca potentialele vibratii ar actiona mai urat. Insa na, nu-s inginer. Voi astia cu tehnica ar trebui sa le stiti mai bine :)
Numai bine
Marian
Albert Einstein
#130
Postat 03 January 2013 - 06:02 PM
Pai ar trebui sa le faci ca la FP 100 de lungi,cam 130 de mm (doar partea de bara de carbon).Sa le scurtezi nu e problema dupa aia, mai greu e sa le lungesti.
Daca vezi ca merge mai bine (mai mult ca sigur) cumperi eventual o coada de FP 100 si definitivezi proiectul.Coada de FP 100 e si mai groasa 2x2 mm si nu se rupe asa usor.
Ce sa fac sa ti le pun intr-un plic?
Ciao Sorin
#131
Postat 03 January 2013 - 06:24 PM
Merçi,
Serban
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 03 January 2013 - 06:25 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#132
Postat 03 January 2013 - 06:34 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#133
Postat 03 January 2013 - 09:29 PM
Albert Einstein
#134
Postat 03 January 2013 - 11:02 PM
Albert Einstein
#135
Postat 04 January 2013 - 09:05 AM
Daca rotatia elicii principale e orara, heli ar trebui sa stea inclinat dreapta (elicea de coada sufla dreapta ca sa previna rotatia antiorara a corpului, ceea ce impinge heli spre stinga, asa ca trebe sa compenseze ca sa stea pe loc, de aia sta inclinat dreapta)
La alea mari 1:1 cica la americani e pe dos, se invirte elicea invers asa ca ei stau inclinati stinga. La astia nimic nu e ca la restul lumii...?
#136
Postat 04 January 2013 - 02:08 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#137
Postat 04 January 2013 - 03:11 PM
Eu nu am avut pana de curand probleme cu driftul cozii. Mai nou, experimentez drift stanga la Solo Pro. Am trecut de curand la accu de 160 mAh si presupun ca de aici s-ar putea sa apara probleme (Modelul are inca motoarele originale cu care a fost cumparat in 2010 si presupun ca, cel putin cel de coada, e cam obosit).
Albert Einstein
#138
Postat 04 January 2013 - 05:10 PM
Bonus orice crash care curbeaza cit de putin pirghiile alea te aduce iar in drift
Cu alt accu tre sa-i cauti pozitia (mai in fata/mai in spate) in care cg corespunde cu axul principal
Aceasta postare a fost editata de DanB: 04 January 2013 - 05:11 PM
#139
Postat 04 January 2013 - 05:16 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#140
Postat 04 January 2013 - 05:19 PM
#141
Postat 04 January 2013 - 05:54 PM
Iar englezii sunt cei mai hoti, iau pretul in USD si il transcriu in GBP
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 04 January 2013 - 05:57 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#142
Postat 04 January 2013 - 07:10 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#143
Postat 04 January 2013 - 07:39 PM
Am incercat in repetate randuri urmand strict protocolul de binduire din manual. De asemenea, am intrebat si eu in stanga si-n dreapta pe forumurile anglofone. Nimic. Nu merge. Cica doar de la Solo Pro 328 in sus.
Eha, ce fain ar fi fost sa fi mers... Incep sa inteleg si eu ce e aia sa ai prea multe TX-uri. E enervant!
Albert Einstein
#144
Postat 04 January 2013 - 07:46 PM
DanB, la 04 January 2013 - 05:10 PM, a spus:
Bonus orice crash care curbeaza cit de putin pirghiile alea te aduce iar in drift
Cu alt accu tre sa-i cauti pozitia (mai in fata/mai in spate) in care cg corespunde cu axul principal
Constat ca m-am exprimat gresit. Nu la driftul elicopterului "per se" ma refeream, ci la cel al cozii. In rest toate observatiile facute de tine stau in picioare. La elicopterul de care vorbeam driftul este insa la coada. Am acuzat acumulatorii noi din urmatoarele motive:
- durata de functionare mai mare/zbor a motoarelor -> incalzire excesiva -> demagnetizare -> scadere randament motoare.
Daca la asta mia adaugi si faptul ca motoarele nu prea mai sunt nici ele tinerele, dupa doi ani de functionare....
In seara asta incerc sa pun pe coada de Solo Pro un motor de coada de T-Rex. E un pic mai puternic si e facut sa mearga cu baterii de 150 mAh, asa ca sper sa faca fata mai bine.
Albert Einstein
#145
Postat 04 January 2013 - 10:45 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#146
Postat 04 January 2013 - 11:06 PM
Insa toate astea s-au tradus in cresterea greutatii. Motoarele muncesc mai mult la acelasi timp de zbor (5-6 minute cu accu de 160 mAh). Inclinarea elicopterului spre staga sau dreapta nu are de a face cu driftul. Cand ma refeream la inclinare trebuia inteles chiar asa: elicopterul zboara excelent, doar ca intreaga masinarie sta inclinata usor spre stanga (T-rex) sau usor spre dreapta (Solo Pro). chestia cu driftul are si ea doua laturi: drift lateral al intregului elicopter (asta se rezolva prin reglarea mecanica a bratelor servoului stanga, cum spunea si DanB) sau drift al cozii (coada pleaca stanga sau dreapta si roteste botul elicopterului). Asta din urma tine de turatia elicii coada sau pasul elicii. Cum la elicopterele de tip FP pasul ramane acelasi, ramane in joc ca posibila cauza de drift, doar turatia motorului. Si asta se poate ajusta in anumite limite din trimul TX-ului. Mie insa imi place sa am trimurile pe mijloc. Concluzia mea a fost aceea ca motorul coada e "obosit". Cu schimbarea de greutate si vechimea pe care o are ma astept ca magnetii statorului sa se fi demagnetizat (la temparaturi ridicate - iar motorul meu coada se incinge nu gluma - magnetii se demagnetizeaza). Solutia va fi sa schimb motorul. O voi face insa nu cu unul stoc, de Solo Pro ci cu unul de Align T-Rex 100x. Acesta din urma este facut sa lucreze cu un heli ceva mi greu si cu accu de 150 mAh. Asadar ar trebui sa mearga foarte bine, cu atat mai mult cu cat dimensiunile celor doua motoare luate in discutie sunt identice.
Cam asta ar fi
Numai bine
Marian
Albert Einstein
#147
Postat 04 January 2013 - 11:12 PM
Eu ma gandeam sa pun un radiator pe motorul de coada, dar nu stiu daca se potriveste de la altceva.
Abia astept sa-mi vina piesele de aluminiu :yahoo:
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 04 January 2013 - 11:14 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#148
Postat 04 January 2013 - 11:23 PM
Albert Einstein
#149
Postat 05 January 2013 - 02:10 AM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#150
Postat 05 January 2013 - 02:15 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide