Modelism - RHC Forum: Vreau sa incep si eu - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Vreau sa incep si eu Total debusolat

#121 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2013 - 02:53 PM

PS. Vad ca exista de 2x2 mm la P hoeni x, dar oare intra? E un pic mai groasa si mi-e ca daca mai pilesc din ea se va rupe iar
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#122 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2013 - 03:02 PM

Si daca tot mi-ai pus mintea la lucru, ma gandesc ca o metoda de imbinare buna ar fi tot cu teava patrata de carbon, cu diam. interior egal cu cel exterior al cozii. Asta pentru ca nu am strung ca sa fac bucse de aluminiu :)
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#123 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2013 - 03:23 PM

Vezi postareaTzicul, la 03 January 2013 - 02:53 PM, a spus:

PS. Vad ca exista de 2x2 mm la P hoeni x, dar oare intra? E un pic mai groasa si mi-e ca daca mai pilesc din ea se va rupe iar


Pe naiba!! E teava rotunda :( Iar patrata nu au asa de subtire
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#124 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 03 January 2013 - 03:34 PM

Tzicule , nu te pripi fii atent : PS. Vad ca exista de 2x2 mm la P hoeni x, dar oare intra? E un pic mai groasa si mi-e ca daca mai pilesc din ea se va rupe iar, nu pili din bara de 2x2 pileste din frame si apoi il intaresti cu cateva picaturi de epoxi (si eventual cu ceva rowing de carbon matisat un pic in zona)si nu se rupe.

Da cum dracu ai rupt atatea cozi ca eu nu am rupt nimic pana acuma?nu am schimbat decat tail motor 2 si main motor 1 in rest nimic.

Daca vrei iti fac eu o bucsa, dar nu am bara de carbon, numai de duraluminiu 2024 T3(am si cozi mie nu-mi folosesc) ti le imbin direct, da dai o bere daca ne-om intalni vreodata.

Ciao Sorin
0

#125 Useril este offline   Whip Snake 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:RC helicopters and 3D archery

Postat 03 January 2013 - 03:57 PM

Ok, uite dimensiunile Tzicule:
Solo Pro V2: 1,7x1,7 mm (dupa cum a spus si Sorin)
T-Rex 100x: 3x2,3 mm
Eu zic ca nu prea merge coada de Align pe FP 100. Risti sa strici frame-ul incercand sa faci loc noii cozi. Cel mai usor ar fi sa muti toata electronica si mecanica pe un frame de T-Rex 100 (si bineinteles sa pui coada de T-Rex 100), insa la Sierra nu au asa ceva pe stoc, dar iti aduc daca ceri. Alte magazine din Romania nu stiu a avea piese de T-Rex 100. Insa, daca sapi pe net, sunt convinsa ca vei gasi ceva. Acum o intrebare: Crezi ca merita tot deranjul?
Numai bine
Marian
A man should look for what is, and not what he thinks should be.

Albert Einstein
0

#126 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 03 January 2013 - 04:09 PM

Marian, Tzicul are Solo Pro V2 , io zic ca poate pune o coada de FP 100 sau poate inadi 2 cozi de Solo Pro V2 pentru mai multa stabilitate de directie.0,3 mm pilit din frame si cateva picaturi de epoxi sunt OK.
Nu e greu de modificat putin lungimea cozii la V2.

Daca nu ii place cum zboara pune originala si gata

Ciao Sorin
0

#127 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2013 - 05:19 PM

Marian, nu se pune problema daca merita sau nu, e vorba de placerea de a surubari. Bineinteles, cu un scop! Acela de a imbunatati ceva, nu de a strica :) In momentul de fata mi-am comandat materialele pentru a face landing skid-ul de carbon, pentru ambele pasarici. Stiu, exista de cumparat, da' de ce sa dau 15$ pe unul cand pot sa-mi fac cu 20$ cate si cum vreau?
Cat despre coada lui SP, cu cat ar trebui sa o lungesc?
Sorine, hai sa facem o afacere. Iti dau un motor de coada aproape nou (20-25 de zboruri) si tu imi dai cozile pe care nu le folosesti. Ce zici?
Intre timp, am observat o problema. Zboara cam inclinat spre dreapta si nu-mi dau seama de la ce poate fi. Oricum vreau sa-i fac o revizie generala cand imi vin piesele, schimb frame-ul, coada, head-ul. Singurul lucru la care ma pot gandi e faptul ca planul elicei din coada e usor rotit in sens orar, cand te uiti din spate. Probabil ca de la prea multe reparatii.

Serban
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#128 Useril este offline   Whip Snake 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:RC helicopters and 3D archery

Postat 03 January 2013 - 05:51 PM

Daca e vorba despre placerea mesteritului, te inteleg perfect :)
Chestia cu inclinatul spre dreapta e iudata. Normal, toate FP zboara inclinate usor stanga....Am nevoie de ceva mai multe amanunte.
Ai grija cu elicea coada. Planul ei trebuie sa fie perfect perpendicular (90 grade) pe cel al rotorului principal.
Numai bine
Marian
A man should look for what is, and not what he thinks should be.

Albert Einstein
0

#129 Useril este offline   Whip Snake 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:RC helicopters and 3D archery

Postat 03 January 2013 - 05:56 PM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 03 January 2013 - 04:09 PM, a spus:

Marian, Tzicul are Solo Pro V2 , io zic ca poate pune o coada de FP 100 sau poate inadi 2 cozi de Solo Pro V2 pentru mai multa stabilitate de directie.0,3 mm pilit din frame si cateva picaturi de epoxi sunt OK.
Nu e greu de modificat putin lungimea cozii la V2.

Daca nu ii place cum zboara pune originala si gata

Ciao Sorin


Scuze. Ase e Sorine, Tzicul are Solo. M-am tampit, varsta :lol:
Referitor la coada, cred ca cel mai bine ar fi sa faca inaditura chiar laga frame. La mijlocul cozii, logica imi spune ca potentialele vibratii ar actiona mai urat. Insa na, nu-s inginer. Voi astia cu tehnica ar trebui sa le stiti mai bine :)
Numai bine
Marian
A man should look for what is, and not what he thinks should be.

Albert Einstein
0

#130 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 03 January 2013 - 06:02 PM

Tzicule, io ti le dau pe toate care le gasesesc,nu-mi trebuie motor, am 2 noi si am mai comandat inca 2 si 2 main motor.
Pai ar trebui sa le faci ca la FP 100 de lungi,cam 130 de mm (doar partea de bara de carbon).Sa le scurtezi nu e problema dupa aia, mai greu e sa le lungesti.
Daca vezi ca merge mai bine (mai mult ca sigur) cumperi eventual o coada de FP 100 si definitivezi proiectul.Coada de FP 100 e si mai groasa 2x2 mm si nu se rupe asa usor.
Ce sa fac sa ti le pun intr-un plic?

Ciao Sorin
0

#131 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2013 - 06:24 PM

Ai PM.
Merçi,
Serban

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 03 January 2013 - 06:25 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#132 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 January 2013 - 06:34 PM

Treaba cu inclinatul o sa o verific cand voi face revizia. Sa inteleg ca totusi e oarecum normal sa stea un pic inclinat intr-o parte sau in alta?
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#133 Useril este offline   Whip Snake 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:RC helicopters and 3D archery

Postat 03 January 2013 - 09:29 PM

Da Tzicule, dar spre stanga, nu spre dreapta.
A man should look for what is, and not what he thinks should be.

Albert Einstein
0

#134 Useril este offline   Whip Snake 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:RC helicopters and 3D archery

Postat 03 January 2013 - 11:02 PM

La naiba, nu mai inteleg nimic. Si Solo Pro V 2 si T-Rex 100x au rotoare ce se misca in sens orar. Totusi, Solo Pro sta inclinat spre dreapta, iar T-rex 100 spre stanga. Mai intelege cineva ceva?
A man should look for what is, and not what he thinks should be.

Albert Einstein
0

#135 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 04 January 2013 - 09:05 AM

Motoarele sint montate drept la amindoua? (ex. la msr motorul e montat strimb ca sa stea heli drept in hover) Coada e dreapta la amindoua (motor coada orizontal)?

Daca rotatia elicii principale e orara, heli ar trebui sa stea inclinat dreapta (elicea de coada sufla dreapta ca sa previna rotatia antiorara a corpului, ceea ce impinge heli spre stinga, asa ca trebe sa compenseze ca sa stea pe loc, de aia sta inclinat dreapta)

La alea mari 1:1 cica la americani e pe dos, se invirte elicea invers asa ca ei stau inclinati stinga. La astia nimic nu e ca la restul lumii...?
USER BANNED BY ADMIN
0

#136 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2013 - 02:08 PM

La V2 motorul vad ca sta drept. In schimb, la al meu, motorul din coada sta un pic inclinat, din cauza reparatiilor cozii. Si ma gandesc ca de asta are reactii un pic ciudate in aer. Cand accelerez coada, jetul de aer, nefiind perfect orizontal, probabil ca impinge de bot in jos si trebuie sa compensez din elevator. Zic si eu, nu stiu sigur
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#137 Useril este offline   Whip Snake 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:RC helicopters and 3D archery

Postat 04 January 2013 - 03:11 PM

La ambele modele motorul coada este montat drept. In cartea tehnica Align T-Rex 100 chiar se insista pe faptul ca trebuie mereu verificata perpendicularitatea axului elicii anticuplu pe cel al rotorului principal (unghi perfect de 90).
Eu nu am avut pana de curand probleme cu driftul cozii. Mai nou, experimentez drift stanga la Solo Pro. Am trecut de curand la accu de 160 mAh si presupun ca de aici s-ar putea sa apara probleme (Modelul are inca motoarele originale cu care a fost cumparat in 2010 si presupun ca, cel putin cel de coada, e cam obosit).
A man should look for what is, and not what he thinks should be.

Albert Einstein
0

#138 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 04 January 2013 - 05:10 PM

La genul asta de heli reglezi grosier cit poti din lungimea pirghiilor de la servo (cu trim pe mijloc) si dupa aia fin din trim-uri, ca sa nu fuga intr-o parte in hover

Bonus orice crash care curbeaza cit de putin pirghiile alea te aduce iar in drift

Cu alt accu tre sa-i cauti pozitia (mai in fata/mai in spate) in care cg corespunde cu axul principal

Aceasta postare a fost editata de DanB: 04 January 2013 - 05:11 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#139 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2013 - 05:16 PM

Sincer sa iti spun, nu am simtit mare nevoie sa umblu la trimm-uri cand puneam bateria de 160. By the way, toate cele trei originale sunt varza, iar cele de 130 si 160 nano-tech merg inca (aproape) perfect. Drept penru care am comandat inca 5+5, sa fie :)
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#140 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 04 January 2013 - 05:19 PM

Daca-ti incape si vrei sa zbori mai mult, miniaviation are de 190mAh, da's cam lungi si cam scumpe
USER BANNED BY ADMIN
0

#141 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2013 - 05:54 PM

16$ doua bucati?? Nu, merçi :) Ma declar multumit cu 2$ bucata la HK, si nu sunt rele deloc, mai ales daca fac comparatia cu cele originale. Nu mai vorbesc ca am fost sfatuit sa nu iau mult mai mari decat cele originale pe motive de incalzire excesiva a motoarelor. Si chiar cu cel de 130 mAh uneori cel din coada arde destul de tare. Si, in principiu, nu prea cumpar din Europa, suntem muuuuult prea hoti, cu toate taxele noastre. Eu unul ii dau dreptate lui Depardieu :)
Iar englezii sunt cei mai hoti, iau pretul in USD si il transcriu in GBP

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 04 January 2013 - 05:57 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#142 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2013 - 07:10 PM

Are cineva idee, pot bindui statia J6 Pro la V2??? Ei zic ca nu se poate, dar mai stii? :)
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#143 Useril este offline   Whip Snake 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:RC helicopters and 3D archery

Postat 04 January 2013 - 07:39 PM

Nu Tzicule, nu mege :( :(
Am incercat in repetate randuri urmand strict protocolul de binduire din manual. De asemenea, am intrebat si eu in stanga si-n dreapta pe forumurile anglofone. Nimic. Nu merge. Cica doar de la Solo Pro 328 in sus.
Eha, ce fain ar fi fost sa fi mers... Incep sa inteleg si eu ce e aia sa ai prea multe TX-uri. E enervant!
A man should look for what is, and not what he thinks should be.

Albert Einstein
0

#144 Useril este offline   Whip Snake 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:RC helicopters and 3D archery

Postat 04 January 2013 - 07:46 PM

Vezi postareaDanB, la 04 January 2013 - 05:10 PM, a spus:

La genul asta de heli reglezi grosier cit poti din lungimea pirghiilor de la servo (cu trim pe mijloc) si dupa aia fin din trim-uri, ca sa nu fuga intr-o parte in hover

Bonus orice crash care curbeaza cit de putin pirghiile alea te aduce iar in drift

Cu alt accu tre sa-i cauti pozitia (mai in fata/mai in spate) in care cg corespunde cu axul principal


Constat ca m-am exprimat gresit. Nu la driftul elicopterului "per se" ma refeream, ci la cel al cozii. In rest toate observatiile facute de tine stau in picioare. La elicopterul de care vorbeam driftul este insa la coada. Am acuzat acumulatorii noi din urmatoarele motive:
- durata de functionare mai mare/zbor a motoarelor -> incalzire excesiva -> demagnetizare -> scadere randament motoare.
Daca la asta mia adaugi si faptul ca motoarele nu prea mai sunt nici ele tinerele, dupa doi ani de functionare....
In seara asta incerc sa pun pe coada de Solo Pro un motor de coada de T-Rex. E un pic mai puternic si e facut sa mearga cu baterii de 150 mAh, asa ca sper sa faca fata mai bine.
A man should look for what is, and not what he thinks should be.

Albert Einstein
0

#145 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2013 - 10:45 PM

Dar tu spui ca ai drift spre stanga cand te uiti din spate, adica, teoretic, ai turatia prea mare in motor, corect? Si asta o rezolvi usor din trimm. Dar presupun ca nu am inteles eu bine care e problema, ca daca era doar asta ti-ai fi dat si tu seama singur! :D
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#146 Useril este offline   Whip Snake 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:RC helicopters and 3D archery

Postat 04 January 2013 - 11:06 PM

Cu multitudinea de modificari pe care am facuto la Solo Pro, i-am cam schimbat radical caracteristicile de zbor. In bine. Ultima "gaselnita" a fost sa pun platou ciclic din metal. Alta viata!
Insa toate astea s-au tradus in cresterea greutatii. Motoarele muncesc mai mult la acelasi timp de zbor (5-6 minute cu accu de 160 mAh). Inclinarea elicopterului spre staga sau dreapta nu are de a face cu driftul. Cand ma refeream la inclinare trebuia inteles chiar asa: elicopterul zboara excelent, doar ca intreaga masinarie sta inclinata usor spre stanga (T-rex) sau usor spre dreapta (Solo Pro). chestia cu driftul are si ea doua laturi: drift lateral al intregului elicopter (asta se rezolva prin reglarea mecanica a bratelor servoului stanga, cum spunea si DanB) sau drift al cozii (coada pleaca stanga sau dreapta si roteste botul elicopterului). Asta din urma tine de turatia elicii coada sau pasul elicii. Cum la elicopterele de tip FP pasul ramane acelasi, ramane in joc ca posibila cauza de drift, doar turatia motorului. Si asta se poate ajusta in anumite limite din trimul TX-ului. Mie insa imi place sa am trimurile pe mijloc. Concluzia mea a fost aceea ca motorul coada e "obosit". Cu schimbarea de greutate si vechimea pe care o are ma astept ca magnetii statorului sa se fi demagnetizat (la temparaturi ridicate - iar motorul meu coada se incinge nu gluma - magnetii se demagnetizeaza). Solutia va fi sa schimb motorul. O voi face insa nu cu unul stoc, de Solo Pro ci cu unul de Align T-Rex 100x. Acesta din urma este facut sa lucreze cu un heli ceva mi greu si cu accu de 150 mAh. Asadar ar trebui sa mearga foarte bine, cu atat mai mult cu cat dimensiunile celor doua motoare luate in discutie sunt identice.
Cam asta ar fi
Numai bine
Marian
A man should look for what is, and not what he thinks should be.

Albert Einstein
0

#147 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2013 - 11:12 PM

Am citit pe aici, pe undeva, ca daca pui motor de nu_stiu_ce_mai_ieftin pe mcpx reusesti intr-un final sa arzi placa. Sa nu fie aceeasi problema si cu cel de T-rex, sa-ti suga prea mult curent si sa arzi vreun mos-fet, ceva!!
Eu ma gandeam sa pun un radiator pe motorul de coada, dar nu stiu daca se potriveste de la altceva.
Abia astept sa-mi vina piesele de aluminiu :yahoo:

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 04 January 2013 - 11:14 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#148 Useril este offline   Whip Snake 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:RC helicopters and 3D archery

Postat 04 January 2013 - 11:23 PM

Nu cred sa apara probleme. Si uite de ce: Solo Pro V2 se alimenteaza la 3,7V 120 mAh; Bravo SX care e tot Solo Pro dar cu canopy scale se alimenteaza la 3,7V, dar 150 mAh. Ambele au aceeasi placa logica (PCB), dar absolut aceeasi. Motivul pentru care lui Bravo SX i s-a dat o baterie mai mare este grutatea totala mai mare decat la Solo Pro. Asa incat sunt convins ca placa logica rezista fara probleme. Cat priveste radiatorul pe motorul de coada, punem si asa ceva. Mai am un set de upgrade-uri din aluminiu pentru T-rex. Setul are si suport motor coada din aluminiu si pot sa-ti spun ca la T-rex motorul abia se incalzeste. Cand aveam suportul motor din plastic, dupa ce rulam o baterie motorul frigea. Oricum, merita incercat. ce pot sa stric decat o placa logica, nu :D ? Dar mai invatam ceva, iar placa logica de rezerva am :)
A man should look for what is, and not what he thinks should be.

Albert Einstein
0

#149 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 05 January 2013 - 02:10 AM

Eu am schimbat motorul original de la 100 de doua ori cu motoare de solo si rezultatul a fost....placuta arsa de 2 ori...motorul de coada de solo consuma mai mult ca cel de 100 si de aici problema,cum am pus motor original nu sa mai ars.refer la modelele fixetpich raman la parerea ca sunt doar niste jucari si trebuiesc tratate ca atare.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#150 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 January 2013 - 02:15 AM

Hai, mai Gabi, nu fi rau cu noi :) Pana imi vine landing skid-ul de la SP 100 :D ma mai dau si eu cu V2.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro