SALUPA pentru NADIT cu JET Performanta cu consum mediu
#31
Postat 06 June 2012 - 09:58 PM
Tel. 0744915775
#33
Postat 08 June 2012 - 11:19 PM
#34
Postat 09 June 2012 - 09:26 AM
ipsihi, la 01 June 2012 - 08:11 PM, a spus:
E secret National! Am inteles ca i se spune pe balta... la predare... in soapta... doar clientului!!!
Eu sunt curios si daca face revers... daca tot am fost acuzat de rautate...
Aceasta postare a fost editata de Adistul: 09 June 2012 - 09:29 AM
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#35
Postat 10 June 2012 - 08:50 AM
manolo, la 01 June 2012 - 10:35 AM, a spus:
Impresia mea, ori esti avocatul lui Wubu, ori i-ar te-a luat gura pe dinainte, fara aprobarea proprietarului, cum ai mai facut si altadata.
Apropo din toata prezentarea lipsesc citeva date importante... dar poate te-ai molipsit de la unul Stelica... doar ca sa te dai impotant...
Onorat ca imi urmariti evolutia Maestre ...........Personalitati multiple nume diferite ci de litere confundate ...Se mai intimpla sa imi mai scape ..........tuturor li se intimpla
La jet directia si cirma sint doua operatiuni diferite .........
Nu sit avocatul nimanui .........dor ca eu tin mai bine la tavaleala .
Pentru colegii interesati .........Aceasta propulsie ,excluzind temerarii , pe AMADOR si Adistu , este pusa-n lucru pe navomodelele pentru nadit , inafara de replicile modelelor la scara ,si de constructorii din German
http://www.youtube.c...d&v=9wbRGVvpltw
Aceasta postare a fost editata de WOODFAN: 10 June 2012 - 08:54 AM
MODELISMUL O SINGURA DEPENDENTA
#36
Postat 10 June 2012 - 08:57 AM
http://www.youtube.c...d&v=k0TH7ehoKyA
MODELISMUL O SINGURA DEPENDENTA
#37
Postat 10 June 2012 - 11:17 AM
Tel. 0744915775
#38
Postat 10 June 2012 - 08:06 PM
Aceasta postare a fost editata de WOODFAN: 10 June 2012 - 08:07 PM
MODELISMUL O SINGURA DEPENDENTA
#39
Postat 13 June 2012 - 03:19 PM
WOODFAN, la 10 June 2012 - 08:50 AM, a spus:
La jet directia si cirma sint doua operatiuni diferite .........
Nu sit avocatul nimanui .........dor ca eu tin mai bine la tavaleala .
Pentru colegii interesati .........Aceasta propulsie ,excluzind temerarii , pe AMADOR si Adistu , este pusa-n lucru pe navomodelele pentru nadit , inafara de replicile modelelor la scara ,si de constructorii din German
http://www.youtube.c...d&v=9wbRGVvpltw
La jet directia este inainte sau inapoi , iar carma este stanga - dreapta...
pentru mers inapoi , la jet , se coboara o cupa ( ca de excavator) in fata jetului , de asta ii trebuie un servo puternic...
#40
Postat 13 June 2012 - 04:00 PM
bel, la 13 June 2012 - 03:19 PM, a spus:
pentru mers inapoi , la jet , se coboara o cupa ( ca de excavator) in fata jetului , de asta ii trebuie un servo puternic...
Salut.
Sunt 2 feluri de revers... unul cum l-ai zis tu care de regula este pe Graupner... si cel care ar trebui sa fie pe barca lui Wubu... si despre care nu se pomeneste... care are o clapeta ce inchide accesul apei spre spate si-l inverseaza spre fata.
Barca mea face foarte greu revers... datorat formei cocii... dar face!
Spor!
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#41
Postat 13 June 2012 - 04:56 PM
Adistul, la 13 June 2012 - 04:00 PM, a spus:
Sunt 2 feluri de revers... unul cum l-ai zis tu care de regula este pe Graupner... si cel care ar trebui sa fie pe barca lui Wubu... si despre care nu se pomeneste... care are o clapeta ce inchide accesul apei spre spate si-l inverseaza spre fata.
Barca mea face foarte greu revers... datorat formei cocii... dar face!
Asa fac toate.
Randamentul la revers este mic, dar suficient sa te scoata din stuf.
Spor!