Pagina 1 din 1
un mic ajutor de la voi as vrea sa construiesc un trainer cu anv mare
#4
Postat 25 May 2012 - 12:56 PM
#5
Postat 25 May 2012 - 02:41 PM
Pana acum, ce modele ai? Ce modele ai zburat?
Pentru a construi si mai ales pentru a controla un model mare cu motor termic, este nevoie de ceva experienta.
Un model care mi-a placut cum zboara (trainer) este Wing Tiger
Are 1,26m si 1200g, este electric si e foarte stabil si usor de controlat.
Pentru a construi si mai ales pentru a controla un model mare cu motor termic, este nevoie de ceva experienta.
Un model care mi-a placut cum zboara (trainer) este Wing Tiger
Are 1,26m si 1200g, este electric si e foarte stabil si usor de controlat.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#6
Postat 25 May 2012 - 03:47 PM
Ideea e ca sunt destule modele ce pot fi folosite drept trainer, de felurite dimensiuni. Sunt si aici pe forum ceva modele de vanzare la preturi foarte bune.
Eu am cam un an si jumate de cand zbor si am destule dificultati in controlarea unui model electric de 1,9m anvergura si vreo 2750g.
Decolarile si zborurile acum sunt acceptabile, dar aterizarile.....mai am mult de exersat. Sper sa reziste modelul ^_^.Emotiile sunt destul de mari si acum, iar cand la aterizare se mai rupe cate ceva nu e tocmai placut.
Daca ai indemanarea si priceperea poti face chiar tu un model care sa te multumeasca,
Eu prefer inca sa zbor cu spumele pana cand voi considera ca am destula experienta si indemanare sa trec la motoare termice .
Bafta multa.
Eu am cam un an si jumate de cand zbor si am destule dificultati in controlarea unui model electric de 1,9m anvergura si vreo 2750g.
Decolarile si zborurile acum sunt acceptabile, dar aterizarile.....mai am mult de exersat. Sper sa reziste modelul ^_^.Emotiile sunt destul de mari si acum, iar cand la aterizare se mai rupe cate ceva nu e tocmai placut.
Daca ai indemanarea si priceperea poti face chiar tu un model care sa te multumeasca,
Eu prefer inca sa zbor cu spumele pana cand voi considera ca am destula experienta si indemanare sa trec la motoare termice .
Bafta multa.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#7
Postat 25 May 2012 - 06:21 PM
As intari cele spuse de Alex: Ideal ar fi sa incepi cu un Trainer. Este conceput special pentru scoala. Avergura sa fie peste 1 600mm. 1 800mm ar fi perfect.
Multa, multa bafta.
PS. Un exemplu clasic si accesibil:
http://www3.towerhob...&I=LXEXK2**&P=0
Multa, multa bafta.
PS. Un exemplu clasic si accesibil:
http://www3.towerhob...&I=LXEXK2**&P=0
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 25 May 2012 - 06:23 PM
#8
Postat 25 May 2012 - 08:12 PM
am depasit pragul de incepator zbor frumos cu canary 160 cm piper cub 180 cm planor 200 cm easy star un model pusher homemade de 220cm as dori ceva scale chiar si pusher dar muult mai mare nu iubesc acrobatele :drinks:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
#9
Postat 25 May 2012 - 08:16 PM
mai am cateva dificultati cu modelele cu trenul in fata cg dar din 2 incercari una iasa si in ceea ce priveste aterizarile as vrea sa te contrazic alex cu cat sunt mai mari cu atat se aterizeaza mai bine important este sa ii dai putina pista sa il trimezi cu ungi de aterizare bun si cand se apropie de pista sa ii dai cateva grade sus si vine singur :drinks:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
#11
Postat 25 May 2012 - 09:46 PM
stelu82, la 25 May 2012 - 08:16 PM, a spus:
mai am cateva dificultati cu modelele cu trenul in fata cg dar din 2 incercari una iasa si in ceea ce priveste aterizarile as vrea sa te contrazic alex cu cat sunt mai mari cu atat se aterizeaza mai bine important este sa ii dai putina pista sa il trimezi cu ungi de aterizare bun si cand se apropie de pista sa ii dai cateva grade sus si vine singur :friends:
Aici este cel mai mare model pe care il am, cel de 1,9m si aproape 3kg:
Cam asa arata pista pe care o folosesc acum si sunt aterizari mai putin placute :drinks:, nu toate, dar este loc de mai bine
Este mult mai docil in efectuarea comenzilor si este foarte placut sa-l aterizezi pe o pista amenajata. Cel mai frumos zbor incepe de la min.1:37, iar la final e cea mai frumoasa aterizare reusita pana acum cu acest model :D
.
Modelul asta are cel mai elegant zbor din toata "colectia", fiind urmat de Wing Tiger.
Celelalte 2 modele mai mici sunt destul de agere si la viteze mai mari pot avea reactii destul de bruste la comenzi
Toate cele bune si spor in toate.:db:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#12
Postat 27 May 2012 - 12:42 PM
salutare tuturor as avea inca o nelamurire cum calculez grosimea profilului aripii daca stiu lungimea si latimea are un profil clark y daca nu ma insel si din cate am mai citit pe forumuri zice ceva de 14 la suta din latime :pardon:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
#13
Postat 04 June 2012 - 10:52 AM
ca sa nu poluez in alta parte as vrea sa va cer un mic ajutor. ieri am intrat in posesia unui rascal 180 de la flaviusp si tot discutand cu el de un trainer cu anv mare mia recomandat un kadet senior daca cineva are planurile su adrese de unde pot sal iau as fi recunoscator chiar si contra cost .eu va doresc tuturor forumistilor multa bafta si spor :)
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1