Cafenea planoare orice despre planoare
#421
Postat 13 January 2015 - 10:44 AM
#422
Postat 13 January 2015 - 10:49 AM
De exemplu n-am construit inca un fuzelaj din balsa sau o aripa cu eleroane.
renatoa, la 13 January 2015 - 10:44 AM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 13 January 2015 - 10:50 AM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#423
Postat 13 January 2015 - 12:58 PM
Planurile le gasesti pe www.outerzone.co.uk, poti sa le tiparesti pe hartie A4 si sa lipesti segmentele, la o adica poti modifica planurile originale sa folosesti materiale noi (platbanda de carbon...)... nu vad de ce iti trebuie neaparat un kit daca ai materiale. Eu am luat un kit pentru un pusti ...iti dai seama ca daca lucrez la un Trotter de 1.5 m cu balsa/compozitnu mai aveam nevoe de un Sunbird/BoT la 1.6 m electric cu balsa si placaj ...
#424
Postat 14 January 2015 - 09:31 PM
Doua "repere" din istoria F3B (anii 80): "No Name" si "Tele-F".
Fiecare cu povestea lui.
Primul un exemplu de eficacitate iar al doilea un monument de complexitate tehnica cu aripi extensibile (in zbor) cu eleroane si flapsuri...
F3B01_03.jpg (228.19K)
Number of downloads: 61
F3B02_03.jpg (203.8K)
Number of downloads: 60
Ganduri bune,
Paul MacCready
#425
Postat 15 January 2015 - 07:15 AM
mack_ro, la 14 January 2015 - 09:31 PM, a spus:
Doua "repere" din istoria F3B (anii 80): "No Name" si "Tele-F".
Fiecare cu povestea lui.
Primul un exemplu de eficacitate iar al doilea un monument de complexitate tehnica cu aripi extensibile (in zbor) cu eleroane si flapsuri...
F3B01_03.jpg
F3B02_03.jpg
Ganduri bune,
O intrebare , unde este acest muzeu ?
#426
Postat 15 January 2015 - 07:53 AM
marian.dumitru74, la 15 January 2015 - 07:15 AM, a spus:
Salut,
Muzeul se numeste "Deutsches Museum Flugwerft Schleißheim", este sectie a "Deutsches Museum Munich".
Adresa:
Deutsches Museum Flugwerft Schleißheim
Effnerstr. 18 (postala)
Ferdinand-Schulz-Allee (pt sist. navigatie)
Muzeul este localizat la NNV de Munchen si la 20 min. de mers cu masina de Aeroportul din Munchen.
Ganduri bune,
Paul MacCready
#427
Postat 15 January 2015 - 09:34 AM
Greseala maxima ar fi sa intrebi de Vlaicu acolo :D
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 15 January 2015 - 09:34 AM
#429
Postat 15 January 2015 - 06:01 PM
renatoa, la 15 January 2015 - 09:34 AM, a spus:
Greseala maxima ar fi sa intrebi de Vlaicu acolo :D
era suficient sa imi spuneti Germania , multumesc oricum , crezi ca ar face urat daca ii intrebi de Vlaicu si de Efectul LUI ??? sa ne pupe unde nu prea ne vede soarele
Pretul planorului este pe masura calitatii presupun , lasa ca ne putem da si cu cele de 100 euro ca nu-i bai , sa avem timp si unde zbura ca o sa gasim noi cu ce zbura
#430
Postat 15 January 2015 - 06:35 PM
Fisiere atasate
-
IMG_2239.JPG (230.96K)
Number of downloads: 54 -
IMG_2237.JPG (191.97K)
Number of downloads: 53 -
IMG_2234.JPG (185.52K)
Number of downloads: 53 -
IMG_2232.JPG (212.8K)
Number of downloads: 49
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#431
Postat 15 January 2015 - 07:03 PM
marian.dumitru74, la 15 January 2015 - 06:01 PM, a spus:
N-aveam de unde sa stiu ce este suficient sau ce nu este; din informatia completa se pot obtine franturi de informatie, nu insa si invers.
Habar n-am ce-ar raspunde nemtii sau altii la intrebari despre Vlaicu sau Efectul Coanda.
Pot doar sa spun ca mie unul mi-a placut foarte mult acest muzeu (am mai vazut si altele, mai cunoscute) din cel putin trei motive:
- o colectie de aparate unice, ce nu pot fi vazute prin alte locuri: Horten IV, SB 13, Akaflieg Karlsruhe AK-1, Mu 10 Milan, FS-29TF - la capitolul planoare, apoi X-31, Hispano Aviacion HA-300, Dornier Do 31E-3, VFW-Fokker VAK 191B - la avioane. Fiecare din aceste exponate are povestea lui "din viata activa" dar si povestea achizitionarii si restaurarii de catre muzeu.
- modalitatea de expunere si accesul permit vizitatorilor sa observe aeronavele in cele mai mici detalii. Mai mult si important pentru fotograful amator din mine, conditiile de iluminare permit fotografierea in bune conditii.
- muzeul acopera si aeromodelismului (aeromodele, motoare) lucru mai rar intalnit.
Una peste alta eu recomand calduros vizita oricui este prin trecere pe acolo (asemeni mie)
Ganduri bune,
Paul MacCready
#432
Postat 15 January 2015 - 07:55 PM
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 15 January 2015 - 07:55 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#433
Postat 15 January 2015 - 10:54 PM
stiganas, la 15 January 2015 - 06:35 PM, a spus:
Frumoasă lucrare, pe interior a fost dublată cu fibră sau mi s-a părut mie?
#434
Postat 16 January 2015 - 12:01 AM
#435
Postat 16 January 2015 - 12:30 AM
Aceasta postare a fost editata de edisultan: 16 January 2015 - 12:31 AM
#436
Postat 18 January 2015 - 04:38 PM
Este vorba de un ucrainean care banuiesc ca a facut ceva scoala la Vladimir si a furat meserie, si acum face aparent sub contract de exclusivitate, un model de casa numai pentru Hyperflight UK. Modelul este acesta:
http://www.hyperflig...ame=hyper-2-7me
Oarecum am reusit sa ajung la constructor si se pare ca pe sub mana vinde si p2p, fara stirea hyperflight :)
La pret semnificativ mai mic decat cel afisat acolo, groso modo iese cam la jumatate fata de un Ava.
Despre model gasiti pe rcgroups, cica ar zbura mai bine ca Pulsar-ul :D
Daca e cineva interesat, PM pentru pret si detalii.
#437
Postat 19 January 2015 - 08:20 PM
#438
Postat 19 January 2015 - 08:25 PM
CLM au mai de toate fuselaj tronson bord de atac mulat, tot ce trebuie sint nervuri care le poti taia cu laser si le faci cu Profili. Pures se poate face cu 120dolari.
#439
Postat 19 January 2015 - 08:46 PM
Plus ca unii nu au timp :( Stau cu fuselajul de la CM in casa de un an, de abia am reusit sa ii fac coada...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 January 2015 - 08:50 PM
#440
Postat 20 January 2015 - 03:47 PM
Nici eu nu prea am timp cu copil minc si multe proiecte trebuie sa ma axez pe ce pot face in momentul respectiv. Acuma fac finisari la mualje de aluminiu pentru Evolution 3. Am toate mulajele facute si lustruite (nu sint satisfacut suta la suta dar este bine pina una alta le dau 90-95 din 100 de procente) si acuma lucrez la placa de baza unde se pune sistemul de cuplaj al aripii. Mai am de rectificat un pic si gata cu aia. Se pare ca taiatul cu laser va veni in curind si ma apuc de 3 modele Woodie DLG imediat ce vin. Ma voi scula dimineata si voi pune o ora doua, dupa care noaptea inca vre-o ora doua (in loc de film).
Deabea astept sa am un Evo3 nou cu carbon peste tot. Sper ca Evolution W sa decoleze bine. Mai am citeva proiecte in cap pentru viitor; Evolution 1 si 2 un mini Evo DLG si unu de 2M. Vorbesc cu GT de pe RC Groups si are un profil super pentru un model de 2M (O sa-l fac still PURES cu eleroane si flaps dar ma gindesc cu coada sil T cam ca la Evo W) un model captiv care vreau sa-l termin si am de lucru la el, si mai in colo un Yamato cu BB gun pe el (se cheama RC Combat Battleship care se impusca una pe alta pina se scufunda unu si celalalt cistiga).
Am nevoie de o vacanta de un an singur.
Aceasta postare a fost editata de F2B: 20 January 2015 - 03:48 PM
#441
Postat 23 January 2015 - 11:39 AM
Heron, 2.4m, 1.5kg, flapsuri, coada T, 150 euro fara electronica.
Alte finetzuri: roata neretractabila, joiner aripi din teava compozit aluminiu-carbon, servo-uri in coada, carlinga cu interior detaliat tranparenta, fuselaj intarit suplimentar cu baghete fibra de sticla - s-au prins si ei in sfarsit ca doar spuma singura nu ajunge...
http://www.multiplex...24c743a466295c9
#444
Postat 23 January 2015 - 08:25 PM
#445
Postat 23 January 2015 - 08:27 PM
#446
Postat 23 January 2015 - 09:12 PM
#447
Postat 25 January 2015 - 04:04 PM
a. "Made in Croatia"
b. "Made in Ukraine"
c. "Made in Romania"
#448
Postat 25 January 2015 - 04:43 PM
Dar esti pe aproape, arealul l-ai nimerit :p
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 January 2015 - 04:43 PM