Modelism - RHC Forum: Cafenea planoare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 74 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cafenea planoare orice despre planoare

#301 Useril este offline   airdream 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 30-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Aeromodele

Postat 26 June 2014 - 12:14 PM

Există aici un cerc vicios de tipul cauză - efect - cauză ... Pentru că nu am găsit, atunci când am căutat, o pantă care să mă atragă, nu mi-am confecţionat încă un model nemotorizat, pur - sânge de pantă. Neavând un astfel de model, nu am mai căutat atât de asiduu panta ideală.
Drept urmare, nu am experienţa unei după - amieze de zbor la pantă, ca să ştiu câţi acumulatori mi-ar trebui. La câmp trebuie să mă ajute termicele ca să rezist o după - amiază fără să încarc acumulatorii.
Soluţia cu acumulatorii de 12v/7ah nu mi se pare chiar bună, pentru că sunt destul de grei, din câte îi ştiu eu. La doi din-ăştia te-apropii de greutatea acumulatorului maşinii. :nea:
0

#302 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 29 June 2014 - 02:23 PM

Vezi postareaairdream, la 26 June 2014 - 12:14 PM, a spus:

La doi din-ăştia te-apropii de greutatea acumulatorului maşinii. :nea:




Iacătă motivul să merem amandoi la pantă (io mai găsesc două planoare prin flotă, chiar dacă au motor, nu-l folosim). Și așa se pare că rămînem cam ultimii mohicani prin Buzau, că restul, încet încet...dispar...(avem o panta apoape de noi, doar că trebuie să bată vântul din Sud, am făcut căteva zboruri drăguțe acolo, iar cu Alex, pe malul Buzăului ne-am distrat pe un vânt tare, eu cu Guppy, el cu EasyGlider).

La toamnă, când nenea Flypol o să ne cheme - o să merem să le luăm "Cârnatul"...și să ne saturam acolo de pantă (o fi oare alta mai bună? prin țara asta a noastră).
0

#303 Useril este offline   airdream 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 30-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Aeromodele

Postat 29 June 2014 - 11:43 PM

În altă ordine de idei...
Am fost azi la zbor pe o vreme turbată. N-am relizat de la început cât de agitată era atmosfera. Aparent, vântul nu bătea chiar tare, dar era un plafon jos cu nişte nori negri, destul de întinşi pe orizontală, care ocupau cam jumătate din cer. În orice caz, unde era soare era cald, iar unde era nor era destul de rece. Vă daţi seama ce curenţi se formau între cele două zone...
Am zburat cu BoT, un planor mare, care simte orice adiere şi care, azi am simţit-o din plin, stă destul de rău la capitolul manevrabilitate (2 servo pui, 2 servo ai!).
Primul semnal de alertă l-am avut când am văzut că la 10 m de sol vântul bătea simţitor mai tare şi pe o direcţie perpendiculară decât îmi arăta mâneca de vânt!!! Trebuia să cobor imediat, dar eu am urcat până pe la 100 m şi atunci a început "dansul". În primul rând, direcţia vântului nu avea o direcţie stabilă. La diferite eşaloane de înălţime se schimba cu zeci de grade. Am găsit zone în care planorul nu intra: era aruncat brusc şi violent pe spate. Sau, plana câteva secunde relativ liniştit, după care se lăsa pe o aripă şi pornea într-un picaj accentuat (am bănuit că se schimba brusc direcţia vântului şi, la un vânt lateral, pierdea complet portanţa). Cu stick-urile bracate la maxim, nu reuşeam să-i opresc evoluţiile în care intra singur.
Am coborât planorul cât am putut de repede, cu poziţia "speed", dar fireşte că nu am scăpat de emoţiile inerente din apropierea solului. La 3 - 4 m de sol dădea din aripi ca apucatul, avea variaţii de altitudine destul de mari, cu încercări de a glisa pe o aripă, asta la viteza obişnuită cu care-l aduc eu de obicei la aterizare.
După ce l-am văzut aterizat întreg am realizat că îmi tremurau mâinile.
BoT este un planor cu o aripă generoasă, cu extremităţile grele şi cu portanţă consistentă, care cam face ce vrea cu fuselajul. Când aripa intră într-o evoluţie nedorită, greu o mai scoţi. Asta şi din cauza comenzilor cu eficienţă redusă (în special direcţia). Trebuie să îi anticipezi tot timpul mişcările.
Cred că data viitoare o să mă gândesc de două ori înainte să-l scot la zbor. :80: :shok: :fool: :vava: :nea:
0

#304 Useril este offline   OcsiRC 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 567
  • Inregistrat: 16-April 14
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 30 June 2014 - 11:01 AM

Vezi postareaMihai_supy, la 29 June 2014 - 02:23 PM, a spus:

....io mai găsesc două planoare prin flotă......

nu ai mai uitat de unul ....absolut competitiv 8)
0

#305 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 June 2014 - 11:16 AM

Si eu am rupt BoT-ul meu in conditii similare, vant turbat la panta, dar au fost cele mai magice 15 minute care mi le amintesc vreodata...
Doar ca, nu as zice ca nu e controlabil, sau ca nu are directia suficienta, din contra, l-am strunit perfect pana la aterizare, dezastrul s-a intamplat la 3-4m de sol cand la o pala laterala nu s-ar fi putut face nimic nici cu eleroane. Cat a fost sus m-a ascultat perfect in ciudat vartejurilor care banuiesc ca erau dupa cu se zbuciuma...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#306 Useril este offline   airdream 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 30-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Aeromodele

Postat 30 June 2014 - 12:10 PM

Vezi postarearenatoa, la 30 June 2014 - 11:16 AM, a spus:

Si eu am rupt BoT-ul meu in conditii similare, vant turbat la panta, dar au fost cele mai magice 15 minute care mi le amintesc vreodata...
Doar ca, nu as zice ca nu e controlabil, sau ca nu are directia suficienta, din contra, l-am strunit perfect pana la aterizare, dezastrul s-a intamplat la 3-4m de sol cand la o pala laterala nu s-ar fi putut face nimic nici cu eleroane. Cat a fost sus m-a ascultat perfect in ciudat vartejurilor care banuiesc ca erau dupa cu se zbuciuma...


Sigur, sunt situaţii din care nici eleroanele nu te scot... Numai că, de data asta, cred că m-ar fi ajutat mult. Nu ştiu cum ai putea să-i pui eleroane unui BoT (prezumtiv, nu că aş avea de gând). Poate pe "urechile" acelea ale aripii, dar nu ştiu ce eficienţă ar avea, din cauza diedrului. A avut Mihai un planor la care, într-o dispunere similară, eleroanele erau degeaba.
0

#307 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 June 2014 - 12:14 PM

Asta e inca un mit aiurea, diedru = eleron ineficient... pe naiba, ar avea destula, planorul meu principal de zbor are eleroane pe urechi, care au diedru, si nu e singurul de acest fel...

http://static.rcgrou...16-DSC01858.jpg

Doar ca BoT chiar nu are nevoie... se confunda ideea de platforma autostabilizanta la influente externe - pale de vant laterale - cu destabilizarea fortata intentionata prin actionarea unei suprafete de control.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 30 June 2014 - 12:16 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#308 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 30 June 2014 - 05:48 PM

Vezi postareaOcsiRC, la 30 June 2014 - 11:01 AM, a spus:

nu ai mai uitat de unul ....absolut competitiv 8)



cum o sa uit de el...ca abia daca ma pot abtine...dar ajung eu acasa....
0

#309 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 30 June 2014 - 05:50 PM

Vezi postareaairdream, la 30 June 2014 - 12:10 PM, a spus:

A avut Mihai un planor la care, într-o dispunere similară, eleroanele erau degeaba.



Il chema Volare, si l-am luat de la cei de la Pucioasa. Avea aripa poliedrala si eleroane, care, cel putin la modelul ala erau DEGEABA. un planot de aproape 2 kile si cam 3m, dar zbura bestial numai din directie si profundor...
0

#310 Useril este offline   airdream 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 30-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Aeromodele

Postat 30 June 2014 - 11:05 PM

Vezi postarearenatoa, la 30 June 2014 - 12:14 PM, a spus:

Asta e inca un mit aiurea


Aici nu este vorba de mituri, ci de faptul că o aripă auto - (cum bine îi spui tu) stabilizată de suprafeţe atât de mari care au un diedru atât de accentuat (şi BoT are diedru, nu glumă), este mult mai greu de răsturnat decât una fără diedru. Nu întâmplător planoarele agile de pantă au aripa cu unghi diedru nul.
0

#311 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 June 2014 - 11:36 PM

Repet, greu de rasturnat de perturbatii externe.
Cand insasi aripa isi modifica geometria, e altceva... in primul rand isi strica chiar stabilitatea de care vorbim.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#312 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 July 2014 - 12:12 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 30 June 2014 - 05:50 PM, a spus:

Il chema Volare



am gasit si o poza cu el..tot pe aici...
Fisier atasat  volare.jpg (412.45K)
Number of downloads: 33


asta chiar avea eleroanele inutile....
0

#313 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 July 2014 - 12:15 PM

iar flota era cam assa...pe vremea aia..
Fisier atasat  flota.jpg (369.13K)
Number of downloads: 40
Cel mai bine si mai mult a zburat Manta..
0

#314 Useril este offline   airdream 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 30-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Aeromodele

Postat 01 July 2014 - 09:19 PM

Vezi postarearenatoa, la 30 June 2014 - 12:14 PM, a spus:

Asta e inca un mit aiurea, diedru = eleron ineficient


TotuÅŸi...

Fisier atasat  Forte.jpg (41.04K)
Number of downloads: 38

Aerodinamic, lucrurile se complică acolo. De aceea, multe aeromodele planoare nu au eleroane, mai ales cele vintage.
Faptul că amândoi am avut probleme cu acelaşi model, nu mi se pare o întâmplare. Mai mult, după ce am adus BoT jos, am zburat imediat cu un alt planor, tot fără eleroane, care s-a comportat mult mai bine.

Fisier atasat  DSC08198.JPG (206.29K)
Number of downloads: 30

Şi eu fac o greşeală, care uneori era să mă coste scump: le trimez până le reduc viteza la minim. Îmi place să caut termica aşa, încet. :search:
0

#315 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 01 July 2014 - 09:23 PM

Vezi postareaairdream, la 29 June 2014 - 11:43 PM, a spus:

În altă ordine de idei...
Am fost azi la zbor pe o vreme turbată. N-am relizat de la început cât de agitată era atmosfera. Aparent, vântul nu bătea chiar tare, dar era un plafon jos cu nişte nori negri, destul de întinşi pe orizontală, care ocupau cam jumătate din cer. În orice caz, unde era soare era cald, iar unde era nor era destul de rece. Vă daţi seama ce curenţi se formau între cele două zone...
Am zburat cu BoT, un planor mare, care simte orice adiere şi care, azi am simţit-o din plin, stă destul de rău la capitolul manevrabilitate (2 servo pui, 2 servo ai!).
Primul semnal de alertă l-am avut când am văzut că la 10 m de sol vântul bătea simţitor mai tare şi pe o direcţie perpendiculară decât îmi arăta mâneca de vânt!!! Trebuia să cobor imediat, dar eu am urcat până pe la 100 m şi atunci a început "dansul". În primul rând, direcţia vântului nu avea o direcţie stabilă. La diferite eşaloane de înălţime se schimba cu zeci de grade. Am găsit zone în care planorul nu intra: era aruncat brusc şi violent pe spate. Sau, plana câteva secunde relativ liniştit, după care se lăsa pe o aripă şi pornea într-un picaj accentuat (am bănuit că se schimba brusc direcţia vântului şi, la un vânt lateral, pierdea complet portanţa). Cu stick-urile bracate la maxim, nu reuşeam să-i opresc evoluţiile în care intra singur.
Am coborât planorul cât am putut de repede, cu poziţia "speed", dar fireşte că nu am scăpat de emoţiile inerente din apropierea solului. La 3 - 4 m de sol dădea din aripi ca apucatul, avea variaţii de altitudine destul de mari, cu încercări de a glisa pe o aripă, asta la viteza obişnuită cu care-l aduc eu de obicei la aterizare.
După ce l-am văzut aterizat întreg am realizat că îmi tremurau mâinile.
BoT este un planor cu o aripă generoasă, cu extremităţile grele şi cu portanţă consistentă, care cam face ce vrea cu fuselajul. Când aripa intră într-o evoluţie nedorită, greu o mai scoţi. Asta şi din cauza comenzilor cu eficienţă redusă (în special direcţia). Trebuie să îi anticipezi tot timpul mişcările.
Cred că data viitoare o să mă gândesc de două ori înainte să-l scot la zbor. :80: :shok: :fool: :vava: :nea:



Incearca sa adaugi greutate in bot cind esti pe panta. O sa calmeze modelul si o sa-l faca mai stabil pentru conditiile de panta.
0

#316 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 01 July 2014 - 09:46 PM

Greseala

Aceasta postare a fost editata de F2B: 01 July 2014 - 09:46 PM

0

#317 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 02 July 2014 - 05:25 AM

Planoarele in panta zboara cu botul putin aplecat pentru a avea viteza sa intre in vant ,daca cg tau e mai in spate se va angaja de fiecare data ,mai pune-i greutate si vei vedea diferenta inclusiv la finetea planorului .spor :drinks:
0

#318 Useril este offline   airdream 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 30-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Aeromodele

Postat 02 July 2014 - 02:53 PM

Vezi postareafly, la 02 July 2014 - 05:25 AM, a spus:

Planoarele in panta zboara cu botul putin aplecat pentru a avea viteza sa intre in vant ,daca cg tau e mai in spate se va angaja de fiecare data ,mai pune-i greutate si vei vedea diferenta inclusiv la finetea planorului .spor :drinks:


Ai dreptate, trebuie să le dau drumul la viteză.
Ele sunt bine echilibrate, am grijă să fac asta din construcţie, numai că pe timpul zborului le tot "trag hăţurile" (din trimul profundorului), ca să le micşorez viteza. Am plăcerea asta să le văd planând cât mai lent.
Aşa este, de multe ori nu au putere să intre în termică.
0

#319 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 07 July 2014 - 04:43 PM

Am o ideie aici, nu stiu daca este practica dar la ce ma gindesc este sa folosesti spoilerele la BOT in concordanta cu cirma pentru zbor la panta.
Cirma la dreapta ridica spoilerul drept sus un pic. Ce trebuie aici este spoiler independent. Nu am incercat niciodata asta si nu stiu daca se poate dar in teorie ar merge nui asa? Spoilerul ar ajuta cirma si ar merge pe post de eleron pe deasupra.
0

#320 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 July 2014 - 04:46 PM

M-am gandit si eu la varianta asta, dar nu am ajus sa aplic... dar mi s-a parut o treaba buna.
Programarea e simpla, le pui ca eleroane cu diferential 100%, iar pentru frana flaperon.
Exista si 1:1 avioane care folosesc flapsuri ca eleroane, si diferential 100%, deci solutia e viabila. Adica nu mai au eleroane, daca nu am fost clar...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 07 July 2014 - 04:50 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#321 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8322
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 July 2014 - 03:29 PM

Si m-am facut sportiv cu carnet. Ocazie cu care am facut o vizita la FRMD care ar putea fi la fel de bine numita si federatia romana de tabacism, era acolo un fum gros de tigara si mirosul ala tare, barbatesc care se face in ani de munca si sute de pachete arse. Din ce in ce mai greu de gasit in lumea sterila de azi.

Asadar acum sunt la fel de sportiv precum Mutu sau Halep ceea ce e bine. Mai rau e ca, ca pentru un adevarat sportiv, statul are grija de sanatatea mea si imi trebuie viza medicala anuala de la un medic sportiv.

Habar n-am unde gasesc asa ceva. Ma intreb daca si sahistii au nevoie de viza.

Am motive suplimentare sa fiu mandru. Sunt primul posesor de carnet de tip nou (cum se vede in poza), cele vechi aratau ca pe vremuri.

Carnetul e numai pentru aero. Pentru navo imi trebuie alt carnet, alta licenta.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de stiganas: 09 July 2014 - 03:31 PM

0

#322 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 July 2014 - 04:12 PM

Si ARA ce zice ? :D

Un provincial cum procedeaza ? Se poate aplica online ?
Carnetul "de tip nou" e biometric ? :D

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 09 July 2014 - 04:12 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#323 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8322
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 July 2014 - 05:37 PM

Da, e biometric, e cu poza. Tre sa fi la un club, acreditat la federatie si acel club trebuie sa aibe sectie de aeromodelism (sau navomodelism, sau auto).

Asta e legea sportului. Clubul poate sa fie din alt oras, pe partea de RC sunt cateva cluburi in tara la care te poti inscrie (asta daca clubul te primeste).

Eu sunt la Sportul Studentesc pentru ca acolo e marinaru care e de cursa lunga si e simpatic, e din Bucuresti si are aero si navo (de auto nu l-am intrebat).

ARA nu e club.
0

#324 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 July 2014 - 06:38 PM

Mda, poezia deja recitata local... nu avem sectie de aero, nu se aproba de sus ca nu sunt fonduri pentru salariu instructor, sectie fara instructor nu se poate, samd...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#325 Useril este offline   OcsiRC 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 567
  • Inregistrat: 16-April 14
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 09 July 2014 - 07:50 PM

Vezi postareastiganas, la 09 July 2014 - 03:29 PM, a spus:

Si m-am facut sportiv cu carnet......


Felcitari !!!

Am inteles ca fara respectivul carnet nu poti participa la nici o competite " oficiala"... :unsure: ... presupanand ca imi doresc sa ma inscriu intr-o competitie aero ..primul lucru e sa " curtez " un club care sa fie de acord sa ma " primeasca" intre membrii sai ?!?
Eu fiind de unde se bate harta in cui ... pot opta de exemplu sa ma inscriu la un club din Tulcea ( e o diagonala frumoasa ) .. sau exista vreo " reglementare " isteata si in directia asta ?
0

#326 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 July 2014 - 07:51 PM

Incearca la un club in UKR, e alt nivel acolo :)
Triple X , nu doar o diagonala...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 09 July 2014 - 07:52 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#327 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8322
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 July 2014 - 09:02 PM

Treaba cu federatia si cu cluburile (si cu instructorii) e aberanta dar asa a picat, pana la urma nu e vina cuiva anume.

Poti face cate miute vrei dar daca vrei miute oficiale trebuie sa ai carnetel, daca vrei sa participi la un concurs in afara tarii iti trebuie iarasi carnetel cu nr.FAI si singurii care dau numerele astea sunt cei de la FRMD.

Revenind la cluburi, da, poti sa fi membru unui club din Tulcea cu domiciliul in Oradea. Cluburile in general vor membrii dar ca in orice organizatie respectivii se feresc de tepari, atarnatori, profitori, alcoolici si in general indivizi care le vor face probleme sau le cer bani.

Evident prefera tineri frumosi care vin acasa cu multe medalii de aur. Aici intervine si orgoliul fiecarui sef de club, daca incepe si iti tine o predica cu prestigiul clubului si cum toti sportivii legitimati rup gura targului in competitii si cum clubul lui e cel mai tare din tara e bine sa te uiti si in alta parte.

Textele astea tin la pustani (poate).

Evident poti sa infintezi un club de la zero (cu trei membrii) sa il afiliezi federatiei, etc. Dar e un morman de hartii, costa o gramada si e greu sa scapi de el cand nu mai vrei asa ca tot la cluburile existente (venite cele mai multe din comunism) ajungi.

E si asta un motiv pentru care la noi competitiile sunt atat de subtiri in participanti.
0

#328 Userul este online   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 10 July 2014 - 07:26 AM

Felicitari,

Sper ca Radu ti-a intins covorul rosu (poti sa-l saluti din partea mea, eu trec mai rar pe acolo), ai reale calitati si ai sa le intaresti puternic sectia de planoreala (eu am auzit ca F2B-ul il cam da p'afara).

Pentru tine, probabil aveai nevoie de experienta FRMD in viata. Nu stiu daca va fi frumos (experienta mea la aero, auto, navo si rachete, spune ca NU.), dar sportul te marcheaza pentru ca-ti cultiva si alte calitati ca hobby-ul. E un proces evolutiv (tu evoluezi), iti urez sa-l savurezi.
0

#329 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8322
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 July 2014 - 07:35 AM

Nu am prea inteles ce ai vrut sa zici dar multumesc oricum de urari.
0

#330 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 July 2014 - 10:52 AM

Vezi, deja legitimarea aia incepe sa is faca efect :p

Vezi postareastiganas, la 10 July 2014 - 07:35 AM, a spus:

Nu am prea inteles ce ai vrut sa zici ...

... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 74 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

9 useri citesc topicul
1 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

  1. ACS
913Creative.ro