http://www.icare-rc.com/eraser.htm
Eraser era "pe val" in 2001, cred ca atunci a fost perioada lui de glorie.
Pe atunci se faceau in sandwich sticla-balsa-sticla (sau sticla-rohacell-sticla) si eventual cu carbon ...iti da impresia de soliditate. Iar finisarea e net superioara ...plus ca isi permiteau sa vopseasca tot planorul in culori deschise pe extrados si inchise pe intrados.Fuselajele erau de kevlar cu ranforsare de carbon.
Azi se poarta discutii ca s-a pierdut receptia ca s-a miscat receptorul si au intrat mustatile in fuselaj, ca se crapa aripile in mina, ca suprafata aripii e "coaja de portocala", ca merita sa bagi 25-50 grame de vopsea pe intrados ca saeviti incalzirea carbonului ...
Daca nu se vinde Eraser nici luna asta il pastrez dar il bag la un program de RK cu fuselaje de la CLMPro (cu fuselaj pentru F3J i F5J). Profundor pendular de balsa / carbon / folie montat pe V-mount, la fel deriva ...sigur iese mai usor decat cele 800 g ale fuselajului original (noul fuselaj gol are 190 grame, 60 grame ampenajele, 50 grame servo...300 g vs 800 grame). Plus 100 grame receptor si baterie ...il scot la 1.6 kg si 23 gr/dmp. La F5J fuselajul cu motor are 313 grame ...per total il scot la 1700-1750 grame si 25 gr/dmp.
Bineinteles ca se va putea folosi si cu fuselajul original, astea 2 fuselaje vor fi "extra".
Ce imi place mult la aripa asta e ca e prinsa in 3 suruburi in linie ...cel din mijloc nu e folosit pentru rezistenta ci e exact pe pozitia CG. Foarte practic, legi un fir de nylon de surub si il poti echilibra foarte usor.
Dar nu il mai laud prea tare ca poate se baga sa il cumpere cineva si imi strica planurile ...