Modelism - RHC Forum: P 61 am nevoie de parerea voastra - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2

P 61 am nevoie de parerea voastra P61

#1 Useril este offline   razeus 

• Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 22-May 12

Postat 23 May 2012 - 06:43 AM

Buna tuturor, sunt un incepator,
Vreau sa construesc un model P61, intre 4 si 8 metri, as avea nevoie de ajutorul vostru din toate punctele de vedere.
Am sistemele mecanice si cele electronice, dar diferit de cele ce se folosesc in modelism.
2 buc. Antena omnidirectionale de 5 GHZ, rooth IP
3 buc. Sistemul mecanic este controlat de o placa baza IP in jur de 6 comenzi precise.
3 camere Ip , 1 speed dome si 2 fixe.
cea ce vreau sa construesc este ceva de genul stau in casa si ma uit la pc. si sa controlez de la distanta aparatul prin internet sau prin antena.
Ce mar ajuta de la voi ar fi o schema completa a modelului, cea ce am gasit pe internet nu este detaliata, vreau sa construesc din aluminiu sau dintrun aliaj de fibra carbon. Vreau sa combin Modelul P61 cu ceva Stelth, sau daca aveti alte ideii de sistemul de propulsie, ceva de genul Prpulsie cu reactie, turbina, cuantica sau cea normala cu 2 motoare de 50 cc sau in functie de dimensiune si greutate.
Ma pricep foarte bine in electronica si programare, mecanica.
Imagine atasata: 09xc.jpg
pe de altele ma gandeam si la un elicopter dar total deosebit fata de cele clasice.
Imagine atasata: VEH_Gunshipfinaldoctored2.jpg
Va astept cu parererile voastre care mar avantaja foarte mul negative si pozitive

adresa mea de mail e razeus2001@yahoo.com sau pe mess.
Va doresc o zi buna.
0

#2 Useril este offline   renatoa 

• Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05

Postat 23 May 2012 - 07:10 AM

Eu sunt cunoscut ca Gica-contra, asa ca pazea...