Moduri de Zbor in special pentru DLG
#31
Postat 24 May 2013 - 07:49 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#32
Postat 24 May 2013 - 09:32 PM
Traian eu pot oricand sa-mi cumpar o statie cu 300-400 de Euro insa nu m-am hotarat inca care. Dar vreau o statie care sa poata, Planor , Avion, Heli si Multicoptere , foarte bine toate acestea, vezi nu sunt multe din astea, la un pret rezonabil.Si varianta zisa de tine ar merge am Pay Pal de mult, am cumparat din USA o gramada de piese de Teledyne Continental.
O sa incerc sa setez 9x ul sa vad cum ar fi flaps pe mansa de gaz , nu ca nu poate statia ci eu nu sunt prea bun la programare si mai vreau sa vad cum ma simt la pilotat, sa nu-mi fie peste mana, eu zbor mai timid ca n-am mai zburat din 1995 decat avioane si planoare mari.
Ciao Sorin
#33
Postat 24 May 2013 - 09:50 PM
Cel mai greu e sa ma obisnuiesc cu fazele de zbor (adica unde sunt exact switchurile) caci daca le comuti aiurea diferenta nu e atat de vizibila.
Deocamdata am prins reflexul cu switch-ul de launch (la sandou/troliu e musai sa ai un mod de lansare ca altfel nu urca cat trebuie)
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 24 May 2013 - 09:50 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#34
Postat 24 May 2013 - 10:26 PM
#35
Postat 26 May 2013 - 07:39 AM
- switch trei pozitii - cele trei moduri de zbor. viteza, croaziera si termica;
- buton trainer - mod lansare;
- maneta de gaz - un mix cu canalele 1 si 6, pe curba negativa, adica full flaps petru aterizare.
Eu asa mi le-am setat la Manta. La celelalte, nu se justifica. Trebuie suprafete e comana pe tot borul de fuga.
#37
Postat 01 July 2014 - 08:41 PM
#38
Postat 02 July 2014 - 12:16 AM
#39
Postat 02 July 2014 - 01:50 PM
#40
Postat 07 July 2014 - 04:35 PM
Au facut multe lucruri bune. Pretul este excelent: Mutlte comapnii care fac sisteme RC te mininca ori la receptoare ori la radiouri (iti dau un radio ieftin si receptore scumpe sau viceversa) Taranis are preturi rezonabile la amindoua. Alte companii fac sitemem de memorie speciale si te pun sa platesti o mina si un picior pe ele Taranis foloseste un SD card si USB pehtur de toate. Dupa ce m-am mai informat am decis sa-mi -iau unu si cred ca se merita ci virf si indesat. Altceva care este excelent este faptul ca poti programa practic orice pe el. Aici va trebui ceva de invatat dar odata ce ai fcut ceva initial se a putea aplica in viitor usor.
#41
Postat 07 July 2014 - 04:39 PM
#42
Postat 07 July 2014 - 07:49 PM
renatoa, la 01 July 2014 - 05:05 PM, a spus:
Cel de aici este 100% aplicabil , are si o descriere amanuntita si foarte transparenta a modului cum este gandit , tabel de trim transparent...si mai mult..ambele variante de ampenaj V si X .
Mi-am investit 2 dupamese in instalare si modificare, daca aveti eventuale nelamuriri va pot " sopti" , inca odata multumiri renatoa pentru munca de "cercetare" :good:
#43
Postat 04 October 2014 - 10:35 AM
vezi ca pana la urma ti-ai schimbat parerea? Eu am Taranisul de la Revelion si sunt multumit de el .Nu am decat un model pe Taranis, un planor, restul sunt inca pe Turnigy 9x care merge fara probleme.
Ciao Sorin
#44
Postat 08 October 2014 - 05:44 PM
Dupa ce am cercetat am ajuns la aceiasi concluzie ca merita banii cu virf si indesat. Au facut multe lucruri bine si acuma vreau si eu unu.
#45
Postat 08 October 2014 - 05:55 PM
Am pus poza in topicul Frsky din forumul Radio Review.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 08 October 2014 - 05:56 PM
#46
Postat 19 March 2015 - 11:47 AM
setare flapsuri+eleroane in jos 2 grade pentru termica,3 grade la fel pentru extra termice dar nu pot seta decat eleroanele in sus cu 2 grade pentru viteza, deoarece flapsurile sunt blocate la miscarea in sus.
Pot deasemenea sa fac butterfly-ul cu flapsuri in jos si eleroane in sus pentru franare. Eleron diferential, are direct statia setarea. Acum conform regulii in mod normal daca vreau sa folosesc si flapsul diferential ar trebui ca la ridicarea eleronului din dreapta sa se ridice si flapsul si doar eleronul din stanga sa coboare. Problema e ca la mine flapsul e blocat si ar trebui daca vreau sa folosesc si flapsul sa se ridice doar eleronul din dreapta iar eleronul din stanga si flapsul sa coboare, dar aici nu stiu daca e ok, ca din ce stiu daca ai doar eleroane si vrei sa faci eleron diferential cel care se ridica are cursa mai mare decat cel care coboara. Ma insel?
O alta problema e daca la modurile de zbor trebuie setat in vreun fel si profundorul. De ex la butterfly trebuie sa pun profundorul in jos? Aici se face prin incercari sau exista si aici vreo regula?
Nu stiu daca e necesar dar stiu ca pot sa cabrez profundorul la acceleratie peste o anumita limita pentru a avea o urcare mai lina. Voi folositi?
Mai e necesar si alt mix? :unsure: :unsure:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#47
Postat 19 March 2015 - 01:31 PM
De asemenea si eleroanele trebuie sa mearga in jos dar de obicei mai putin ca in sus.
Daca la tine nu e asa ai gresit ceva la constructie.
Ciao Sorin
#48
Postat 19 March 2015 - 03:14 PM
SORIN CAIUS, la 19 March 2015 - 01:31 PM, a spus:
De asemenea si eleroanele trebuie sa mearga in jos dar de obicei mai putin ca in sus.
Daca la tine nu e asa ai gresit ceva la constructie.
Ciao Sorin
Sorin,
daca l-as fi construit eu as fi luat in considerare acest aspect.Dar este kit, cel pentru care am deschis un topic:arcus
:drinks: iar modificarea lor e mai complicata.. si nu stiu daca merita efortul.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#50
Postat 19 March 2015 - 05:05 PM
Cele la care flapsurile se pot braca si in sus cateva grade sunt in general planoarele de competitie, produse de firme/constructori recunoscuti in domeniu.
Lasa-l asa, nu te mai complica, si foloseste flapsurile doar pentru termica si pentru aterizare.
Pentru modul Butterfly trebuie sa mixezi profundorul pe pozitia picat.
#51
Postat 19 March 2015 - 05:12 PM
MADA, la 19 March 2015 - 05:05 PM, a spus:
Cele la care flapsurile se pot braca si in sus cateva grade sunt in general planoarele de competitie, produse de firme/constructori recunoscuti in domeniu.
Lasa-l asa, nu te mai complica, si foloseste flapsurile doar pentru termica si pentru aterizare.
Pentru modul Butterfly trebuie sa mixezi profundorul pe pozitia picat.
Mada, mersi de raspuns. :drinks: :drinks:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#52
Postat 19 March 2015 - 06:20 PM
Neavand modele cumparate nu stiam ca cele de consum nu sunt prevazute sa bracheze flapsurile si in sus cateva grade.
Ciao Sorin
#53
Postat 19 March 2015 - 06:32 PM
MADA, la 19 March 2015 - 05:05 PM, a spus:
Cele la care flapsurile se pot braca si in sus cateva grade sunt in general planoarele de competitie, produse de firme/constructori recunoscuti in domeniu.
Lasa-l asa, nu te mai complica, si foloseste flapsurile doar pentru termica si pentru aterizare.
Pentru modul Butterfly trebuie sa mixezi profundorul pe pozitia picat.
La Cumulusul meu, Graupner de consum, articulat tot cu folie pe intrados, au avut grija sa faca o infima tesitura la bagheta flaps, care permite ridicarea pana la 5 mm.
In imagine se vede pe extrados un spatiu de aprox 2mm in pozitia neutra, care permite ridicarea flapsului. Nu e mare filozofie, daca fabricantul nu a prevazut-o se poate face si la montare.
Fisiere atasate
-
IMGP4579.jpg (46.71K)
Number of downloads: 35
#54
Postat 19 March 2015 - 07:47 PM
#55
Postat 19 March 2015 - 08:04 PM
MADA, la 19 March 2015 - 07:47 PM, a spus:
Xtrem-ul de la Pelikan nu e cam scump să fie sport ?
Despre ăsta vorbeşti : http://www.rhcforum....ttach_id=222765 ?
Sport, nesport, zboară uimitor cu unele mici modificări şi setări pe staţie. :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 19 March 2015 - 08:04 PM
#56
Postat 19 March 2015 - 08:41 PM
De aici nevoia de butterfly care, e adevarat, franeaza, dar eficienta eleroanelor e muci si te trezesti ca nu mai ai control.
La un planor bine proiectat, de competitie, cand cobori flapsul la maxim zici ca a intrat in apa, asa franeaza. Daca va uitati la clipuri de la concursuri f3j/f5j o sa vedeti ca la aterizari nu foloseste nimeni butterfly.
MADA, la 19 March 2015 - 07:47 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#57
Postat 19 March 2015 - 09:09 PM
ViP_Eol, la 19 March 2015 - 08:04 PM, a spus:
Despre ăsta vorbeşti : http://www.rhcforum....ttach_id=222765 ?
Sport, nesport, zboară uimitor cu unele mici modificări şi setări pe staţie. :rolleyes:
Da, despre acela vorbeam si spuneam ca flapsurile nu pot fi ridicate pentru modul speed. Era doar un exemplu.
Nu stiu daca poate fi considerat scump, pretul era in jur de 200 euro, cam ca la cele produse de reichard in aceeasi categorie.
#58
Postat 19 March 2015 - 09:21 PM
stiganas, la 19 March 2015 - 08:41 PM, a spus:
La un planor bine proiectat, de competitie, cand cobori flapsul la maxim zici ca a intrat in apa, asa franeaza. Daca va uitati la clipuri de la concursuri f3j/f5j o sa vedeti ca la aterizari nu foloseste nimeni butterfly.
Nu trebuie sa fie ceva planor tare destept. La Versus DLG cand am coborat eleroanele ca si flapsuri pentru prima oara, nu mi-a venit sa cred cat de tare a incetinit. Pur si simplu s-a oprit din zbor si a plutit incet pana jos sau pana sa-l prind in mana. Spectaculos!
#59
Postat 19 March 2015 - 09:29 PM
victoras_h, la 19 March 2015 - 09:21 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#60
Postat 20 March 2015 - 08:42 AM
Fisiere atasate
-
20150319_224808.jpg (193.32K)
Number of downloads: 27 -
20150319_224743.jpg (213.57K)
Number of downloads: 27
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S